Onko lihaksista...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Se, että lihaksikas kroppa vetoaa urheilullisiin naisiin, ei kyllä ole ihme. Ja mikäs siinä, kyllä se mulle käy... kun nyt saisi niitä lihaksia. Mutta miksi sitten "normaalit" muijat valitsisivat mielummin jonkun kyniksen, on kyllä ihan arvoitus. Luulisi nyt vaan olevan hienompaa olla sellaisen miehen kanssa, kuka ei hevillä toisten jalkoihin jää. Eikö se antaisi jotain turvallisuuden tunnetta tai jotain... Toki pitää ne sosiaalisetkin ominaisuudet olla kohdillaan.

Mutta on olemassa asioita, joita ei vaan ymmärrä.

Mutta miksi sitten "normaalit" muijat valitsisivat mielummin jonkun kyniksen, on kyllä ihan arvoitus. Luulisi nyt vaan olevan hienompaa olla sellaisen miehen kanssa, kuka ei hevillä toisten jalkoihin jää. Eikö se antaisi jotain turvallisuuden tunnetta tai jotain... Toki pitää ne sosiaalisetkin ominaisuudet olla kohdillaan.

Taidettiin siinä artikkelissa ainakin vihjata, että lihaksista tykkäävät eniten ne tyttöset, joilla on tavallista korkeammat testoarvot. Paikallisten futaajien vakio-ohje helpoimpaan pesänsaantiin oli kuulemma etsiä ne muijat, joilla kasvoi kyynärvarsissa vähän enemmän karva...

Luulen, että yhtään enemmän tosissaan urheilevat naiset eivät paljon lämpene millekään kyniksille tai kaljamahoille. Ja tosissaan urheilevilla en nyt tarkoita niitä, jotka käyvät "treenaamassa" 100 toiston sarjoja reisien loitontajassa Cosmon kanssa. Eniten kuitenkin vituttaa sellaiset naiset, jotka vaativat itselleen jotain sixpack-bodaria samalla kun oma siiderimaha löllyy low-waist-farkkujen vyön päällä.

Itse en tällä hetkellä missään mielettömän lihaisassa kunnossa ole, mutta yritys on kuitenkin kova, joten toivottavasti siitä saa edes säälipisteitä :D

Taidettiin siinä artikkelissa ainakin vihjata, että lihaksista tykkäävät eniten ne tyttöset, joilla on tavallista korkeammat testoarvot. Paikallisten futaajien vakio-ohje helpoimpaan pesänsaantiin oli kuulemma etsiä ne muijat, joilla kasvoi kyynärvarsissa vähän enemmän karva...

:urjo: Eläs pelottele, pitää kohta jättää saliharrastus sikseen jos ei tällä saa muitaku testomuijia ja pitää ruveta vaan lenkkeilemään :(

Kyllä se vaikuttaa

Kyllä oon itte ainakin huomannut että naiset tykkää paljon enemmän treenatusta vartalosta ku jostain 60kg kynäniskasta. Ainakin helpompi saada se alkukontakti naiseen, ja sen jälkeenhän se minkälainen luonne sulla on varmaan on se ratkaiseva osa palapeliä. Eiköhän se ulkonäkö oo naisille yhtä tärkeä kuin miehille...mutta kuka nyt haluaa luonnehäiriöisen kanssa seurustella oli vaikka kuinka hyvännäkönen kroppa...

Kaikista huvittavinta ja itseäni kohtaan epämiellyttävää on se että oma mussu ei tosiaankaan halua eikä viitsi liikkua yhtään enää ja se on ikävä kyllä alkanut näkyä vaikka kuinka yrittää häntä saada liikkeelle nii kuuluu perinteiset "en minä viitsi" ja "en minä semmosesta tykkää" mutta ennen seurustelua kun tapasin mussuni nii hän juoksi tanssimassa ja rullaluistelemassa ja uimassa eli jälleen kerran WTF!?

mielenkiintoista tämä parisuhde vs lihakset ja sinkku <3 lihakset
:eek:

Sanosit suoraan, jos kerta pidät mua niin läskinä. Ei tartte seläntakana alkaa puhuun paskaa. Sitäpaitti kun me tavattiin niin kävin vaan tanssimassa ja tiedät varsin hyvin miks jouduin lopettamaan Tanssin. Tiedät senkin, että en sen jälkeen ole löytänyt harrastusta, joka olisi pystynyt tanssin jättämän aukon korvaamaan.

Taisi Vertigolle käydä käry :lol2: :lol2: . Kiva perheriita nettikirjoittelusta ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Sanosit suoraan, jos kerta pidät mua niin läskinä. Ei tartte seläntakana alkaa puhuun paskaa. Sitäpaitti kun me tavattiin niin kävin vaan tanssimassa ja tiedät varsin hyvin miks jouduin lopettamaan Tanssin. Tiedät senkin, että en sen jälkeen ole löytänyt harrastusta, joka olisi pystynyt tanssin jättämän aukon korvaamaan.

:hyper: busted! No itsekkään en kyllä ole kehdannut koskaan sanoa suoraan. Vaan samalla tavalla olen vihjaillut. Pari sentään on ottanut kuuleviin korviinsa onneksi :)

Siitä vaan salille yhdessä punttailemaan. Ei voi väittää etteikö pitäisi kun endorfiinia pukkaa reenin jälkeen jälkeen. :)

:hyper: busted! No itsekkään en kyllä ole kehdannut koskaan sanoa suoraan. Vaan samalla tavalla olen vihjaillut. Pari sentään on ottanut kuuleviin korviinsa onneksi :)

Heh olishan se ollukiva, jos oma mussu olis ees vihjaillu. Mut ei mitään vihjeitä. Seläntakana vaan puhunut.

ahhaha päivän naurut :D

joo kannattas ehkä eka sanoa suoraan ennenku pitää rueta netissä avautumaan selän takana...

ei muuta kun tsemppiä nique, kyllä sä vielä jonkun hyvän harrastuksen löydät!

joo ite oon huomannu että jos sanoo pahalla että tarttis varmaan tehä jotain, niin samantien on kynnet kurkulla :D

mutta sit jos vonkaa vaikka lenkille ja antaa positiivista palautetta aina kun toinen liikkuu niin tehonnut huomattavasti paremmin!

Suositut

Back
Ylös Bottom