Onko lihaksista...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Milläs sä sitten sen geneettisen potentiaalis esittelet, muuten kuin treenaamalla ja kasvamalla?

Baaritiskillä:
"Hei, katos tätä mun sekvensointidataa. Mulla on tosi hyvät hypertrofia-alleelit!"

Mitähän ihmettä sä tarkoitat, kun mä en todellakaan hokaa mihin sä oikeen vastasit?

Jos mä sanoin, että meikkaaminen ja reenaaminen ei ole biologian kannalta sama asia, koska kehittyminen reenauksen tuloksena tapahtuu omien geenien rajoissa ja meikkaamisella ei oo sen kanssa mitään tekemistä. Joten niitä ei voi verrata toisiinsa kuten aiemmin RRR teki.

lähinnä tarkoitin sitä että jos nainen sanoo että

meikkaa itsensä takia, jotta saisi ihailua vastakkaiselta sukupuolelta (koska on niin mukavaa olla haluttu), eli meikkaa siis miesten tähden!

ja että:

tuntisin itseni paremmaksi kuin muut naiset, eli siis muiden naisten tähden!

ymmärsiköhän tätä kukaan vai oonko iha sekasi???? nojuu:curs:
Pystyn jo kuvitella, kuinka miehet kuvarudun ääressä ovat pää ihan pörrällään, että mites se nyt menikään...

Jos sanomaasi pohtii vielä, niin molemmissa tapauksissa on kuitenkin yksi yhteinen tausta-ajuri; nimittäin naisen tunne. Tunne siitä, että miellyttää muita ja toisaalta tunne siitä, että tuntee itsensä paremmaksi kuin joku toinen.

Näistä kahdesta voisi vetää johtopäätöksen, että periaatteessa siis meikataan oman itsensä takia. :rolleyes:

Mitähän ihmettä sä tarkoitat, kun mä en todellakaan hokaa mihin sä oikeen vastasit?

Jos mä sanoin, että meikkaaminen ja reenaaminen ei ole biologian kannalta sama asia, koska kehittyminen reenauksen tuloksena tapahtuu omien geenien rajoissa ja meikkaamisella ei oo sen kanssa mitään tekemistä. Joten niitä ei voi verrata toisiinsa kuten aiemmin RRR teki.

Krhm,
pahoittelut hätäisestä postauksesta ja viestisi informaatiosisällön amatöörimäisestä tulkinnasta.
Olimme samaa mieltä itse asiasta.

Oman kokemuksen pohjalta tuo, että sitä vieroksutaan koko salitouhua jos tarkoitus on jotain muuta, kuin käydä huvin vuoksi ja vain vähän "kasvaa". Tiedetään tai ennakoidaan, että tuleva miesehdokas on vakavissaan saliharrastuksen suhteen ja nainen/tyttö ei halua elää mahdollisesti tulevaisuudessa "massamonsterin" kanssa.

Ihmetellään mitä syödään, mitä siellä salilla tehdään ja ihmetellään mitä tehdään sen ulkopuolella. Sitten suoraan yhdistetään aivottomaan bodarin stereotypiaan joka ihailee pelkästään itseään ja on aivoton ja ei ajattele muuta kuin salia ja siihen liittyvää.

Heti välittömästä yhdistetään sali -> hirveän isot suonikkaat yöklihakset->roina->en halua elää roinaajan kanssa->ei kiitos

Ilmeisesti osa myös pelkää isoja miehiä tai poikia. Ilmeisesti osa kokee heidät uhkana.

RRR:llä oli hyvä pointti treenin ja ja meikkauksen vertaamisessa. Kummassakin voidaan parantaa ulkonäköä geenien rajoissa. Eihän rumaa saa kauniiksi meikkaamalla, vaan meikillä voi hieman vaikuttaa siihen geenien muokkamaan ulkonäköön.

Sitten jos mennään hormoneiden käyttöön, niin mennään jo sen biologian ulkopuolelle osittain, vaikka niidenkin hyöty riippuu geeneistä. Sama kuitenkin löytyy meikkaamisesta. Kauneusleikkaukset menevät samalla tavalla yli.

Se ero toki näillä on, että treeni vaikuttaa suoraan suorituskykyyn, joka on jo itsessään hyödyllinen. Tai no auttaahan kauneuskin elämistä tässä yhteiskunnassa, että ovat ne aika samankaltaisia asioita.

Kaikkihan tehdään loppupeleissä itsensä takia, mutta väite, että tekee X:n muiden takia tarkoittaa sitä, että muut vaikuttavat siihen, miten se X tehdään. Vaikka sitten lopulta tehdään X, jotta saataisiin muilta reaktio Y, joka saa sitten itselle hyvän mielen.

Jos siis meikkaa itsensä takia, niin meikkaa koska pitää enemmän omasta ulkonäöstä niin ja muiden reaktioilla ei ole väliä. Eli siis meikkaisi vaikka asuisi yksin korvessa. Luulen, että näitä on aika vähän ja suurimmalle osalle merkitsee myös muiden mielipiteet ja reaktiot. Toisille enemmän ja toisille vähemmän aivan kuin toisille merkitsee enemmän se oma ulkonäkö suoraan ja toisille vähemmän.

Naiset meikkaa näyttääkseen kauniimmalta ja that's it.

Mitähän tekemistä tällä nyt on topicin ja varsinkin treeni-osion kanssa?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
yleensä kun nään hyvin treenatun lihaksikkaan miehen on pakko jäädä hetkeks kattomaan :kuola:
liene kuitenkin makuasia...
ja meikkaan näyttääkseni paremmalle omissa ja muiden silmissä.. :)

lähinnä tarkoitin sitä että jos nainen sanoo että

meikkaa itsensä takia, jotta saisi ihailua vastakkaiselta sukupuolelta (koska on niin mukavaa olla haluttu), eli meikkaa siis miesten tähden!

ja että:

tuntisin itseni paremmaksi kuin muut naiset, eli siis muiden naisten tähden!

ymmärsiköhän tätä kukaan vai oonko iha sekasi???? nojuu:curs:

off topic

perkkele äijä pölliny mun avatarin ;)

Itsehän luulen, että mulla paljon lihakset auta tilannetta.
Minkäs sitä tekee kun on saanu kaksi varmaa ehkäisykeinoa:
1.Ulkonäkö
2.Käyttäytyminen

Kyllä lihaksista apua on naisen saannissa.Tiettyyn rajaan saakka.Harvat naiset kokevat hirveät massamonsterit viehättävinä.Hoikka,kiinteä mutta kuitenkin LIHAKSIKAS mies on naisten mieleen..

Eiköhän. Luulisi, että lihaksikas mies on "parempi lajinedustaja", kuin vähälihaksinen. Jos ei muuten nii onpahan mistä pitää kiinni. Eikä kolhi lonkka- yms luillaan :D Ite oon ainaki huomannu, et itsevarmuus on parantunu lihaksien kehittyessä (voi olla toki muutenkin), ja pari äärimmäisen hyvältä tuntuvaa kommenttia tytöiltä on saanu kuulla tapahtuneesa pienestä kasvusta. Ja arvista :rolleyes:
Ja ei entiseen tapaan aina "sysitä" sanoen et mees ny vittuun siitä, ja on saanu mielipidevaltaa :D
Kasvu ollut tosin vasta 55-67kg, mut alusta on hyvä alkaa.

Osalla taas, jos mainitsee lähelläkään, mikä olisi se oman touhun tarkoitus, niin se aikaan kielteisen reaktion monesti. Esim. jos EREHTYY sanomaan, että tavoittelisi vaikka kisoja, niin moni tekee siitä päätöksen, että noni nyt tuo on menossa massamonsteri -linjalle...ei siis hyvä.

Pitkä _tikku_ (yli 185cm), mutta kuitenkin urheilullinen ja hyvä ryhti, itsevarma ja hauska. Vai 170cm kääpiö, normaalia lihaksikkaampi (haukkari 35cm :D vatsapalat näkyvissä), urheilullinen, hyvä ryhti, itsevarma ja hauska. Kummatkin samanpainoisia.

Sanoisin että noin 99% tapauksista tämä pitkä tikku vie ne muijat :(. Kismittää kyllä aivan helvetisti, että on olemassa kirjoittamaton sääntö että mies ei voi olla naista lyhyempi. Eli johtopäätöksiä hieman, naiset tykkää lihaksista, mutta suurimpaanosaan naisista ne ei vaikuta sen enempää kuin että sinulla on hyvät hampaat. Yleisesti tytöillä "megamassa" on täällä pakkiksessa "kynis"
Esim: varmasti 90% pakkiksen "isoista" jätkistä on liian lihaksikkaita yleiseen makuun. Mutulta heittäisin että brad pitt on aika hyvä raja tähän, jos oot painavempi kun brad niin olet mauton :D

Mutta en sanoisi, että lihaksista ei ole mitään hyötyä.Lihakset kohottaa kivasti itsetuntoa, joka korreloi suoraan muijien saantiin. Ja mikään maailmassa ei ole kivempaa, kun lihaksiasi kehutaan ovelasti. Esim baarissa muija ottaa päällyspaidan pois, jossa alempana joku kireä paita ja sanoo "näin on parempi ;)."

Tosin, en vielä lihaksillani ole pillua saanut, enkä edes niitten tuomalla itsevarmuudella. :|

Pitkä _tikku_ (yli 185cm), mutta kuitenkin urheilullinen ja hyvä ryhti, itsevarma ja hauska. Vai 170cm kääpiö, normaalia lihaksikkaampi (haukkari 35cm :D vatsapalat näkyvissä), urheilullinen, hyvä ryhti, itsevarma ja hauska. Kummatkin samanpainoisia.

Sanoisin että noin 99% tapauksista tämä pitkä tikku vie ne muijat :(. Kismittää kyllä aivan helvetisti, että on olemassa kirjoittamaton sääntö että mies ei voi olla naista lyhyempi. Eli johtopäätöksiä hieman, naiset tykkää lihaksista, mutta suurimpaanosaan naisista ne ei vaikuta sen enempää kuin että sinulla on hyvät hampaat. Yleisesti tytöillä "megamassa" on täällä pakkiksessa "kynis"
Esim: varmasti 90% pakkiksen "isoista" jätkistä on liian lihaksikkaita yleiseen makuun. Mutulta heittäisin että brad pitt on aika hyvä raja tähän, jos oot painavempi kun brad niin olet mauton :D

Mutta en sanoisi, että lihaksista ei ole mitään hyötyä.Lihakset kohottaa kivasti itsetuntoa, joka korreloi suoraan muijien saantiin. Ja mikään maailmassa ei ole kivempaa, kun lihaksiasi kehutaan ovelasti. Esim baarissa muija ottaa päällyspaidan pois, jossa alempana joku kireä paita ja sanoo "näin on parempi ;)."

Tosin, en vielä lihaksillani ole pillua saanut, enkä edes niitten tuomalla itsevarmuudella. :|

Toi loppu oli hyvä päätös tälle viestille :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom