Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eipä ihmisiä (joita voimanosto ei kiinnosta) paljon nappaa kuka nostaa minkäki verran. Eli ulkonäkö on tärkeempi juttu. Pikasesti laskien sun kaveris o joku 160kg, joten vähän vaikee uskoa että väännät enemmän ku se. Paitsi mitä se painojen vääntäminen on ;)
Joo se on kyllä kumma kun monet kevyemmän sarjan nostajat näyttävät ihan "taviksilta". Luulisi että sitä lihasta tulee väkisinkin niillä voimatasoilla.Voimia kun ei ulkonäöstä välttämättä huomaa niin helposti.;)
Joo se on kyllä kumma kun monet kevyemmän sarjan nostajat näyttävät ihan "taviksilta". Luulisi että sitä lihasta tulee väkisinkin niillä voimatasoilla.
Mitä te niitä naisia jahtaatte...eläissäni en ole saanut enkä kyllä yrittänytkään. En halua.
Tuo Wrath kirjoitti että tosi usein tulee riidan haastajia, kun erottuu joukosta sillä tavalla. Kyllä lihaksikkaammat kaverit nimenomaan vetää puoleensa semmosia tyyppejä jotka haluaa mitata egoaan juurikin koettelemalla tällaista "alfaurosta".
Voi hyvät miehet.... Valitettavasti täytyy todeta, että usein on niin, että mitä treenatumpi kroppa, sitä enemmän kusta päässä...! Kyllähän tyytyväisyys omaan kroppaan tekee ihan hyvää itsetunnolle, mutta rajansa kaikella. Joskus oon näiden tositreenattujen jannujen kanssa jutellu, ja täytyy kyllä sanoa että ei ollut kovin tasokasta juttuseuraa. JUtut pojilla pyöri oman navan ympärillä, ja joka lause mikä sieltä suusta pihalle tuli, oli joko pahalle haiseva omakehu tai yritys saada juttukumppanilta kehuja irti.
Ei mitenkään henkilökohtaisesti osoitettu kenellekkään, älkää vetäkö niitä palkoja nenuun.
Mutta siis totuushan on se, että lihakset tulee ja menee, mutta läski on ikuista.
Eli pointti oli se, ettei se älyttömän treenattu kroppa vedä mimmejä puoleensa kuin kärpäspaperi kärpäsiä. Tai no, kyllähän se voi vetääkin, jos haluaa seurakseen tyhjäpäisen pimun ihailemaan ja kikattelemaan. Siinä tapauksessa onnea vaan.
Mutta uskaltaisin väittää, että jos kaipaa ihan aidosti seuraa, älyllistä juttukaveria tms. niin kyllä ne itsestään, kunnostaan ja terveydestään huolehtivat miehet on kysytympiä. Tarkoitan siis ettei se kroppa tarvitse olla täyteen pumpattu, vaan riittää että ulkonäkö on huoliteltu, on hyvässä fyysisessä kunnossa, mutta näyttää siltä että huolehtii myös siitä älyllisestä kunnostaan. Ja mieluiten myös kuulostaa siltä.
Ja jos mimmi on yhtään itse kiinnostunut kropan hyvinvoinnista ja kunnostaan, niin tottakai se katselee mielummin miehiä joilla näyttäis olevan sama asenne. Tässä vaan ollaan monesti pienen ongelman edessä.. Kovin treenattu ja lihaksikas nainen ei välttämättä miellytä kaikkia miehiä, ei edes näitä tosi tosi treenattuja kaappeja. Naisen kun pitäisi näköjään heidänkin mielestä olla hentoinen ja pieni. Onko niin, että miehet kokee lihaksikkaan ja treenatun naisen uhaksi itselleen?
Enivei, oma henk. koht. mieltymys on, että miehen pitää olla isompi kuin minä, ukolla pitää olla suurempi haukkarinympärys kuin mulla. Mä en halua olla meistä se, jota huudetan apuun kun pitää siirtää painavaa sohvaa tai kirjahyllyä, tai jota äijän kaverit pyytää muuttoavuksi "kun sillä on sitä lihasta". JOten kai se sitten äijän pitäisi olla aika isokokoinen, mutta mielellään myös älykkyydellä ja keskustelutaidolla varustettu.
Voi hyvät miehet.... Valitettavasti täytyy todeta, että usein on niin, että mitä treenatumpi kroppa, sitä enemmän kusta päässä...!
Eli pointti oli se, ettei se älyttömän treenattu kroppa vedä mimmejä puoleensa kuin kärpäspaperi kärpäsiä. Tai no, kyllähän se voi vetääkin, jos haluaa seurakseen tyhjäpäisen pimun ihailemaan ja kikattelemaan. Siinä tapauksessa onnea vaan.
Enivei, oma henk. koht. mieltymys on, että miehen pitää olla isompi kuin minä... JOten kai se sitten äijän pitäisi olla aika isokokoinen, mutta mielellään myös älykkyydellä ja keskustelutaidolla varustettu.
Ja jos mimmi on yhtään itse kiinnostunut kropan hyvinvoinnista ja kunnostaan, niin tottakai se katselee mielummin miehiä joilla näyttäis olevan sama asenne. Tässä vaan ollaan monesti pienen ongelman edessä.. Kovin treenattu ja lihaksikas nainen ei välttämättä miellytä kaikkia miehiä, ei edes näitä tosi tosi treenattuja kaappeja. Naisen kun pitäisi näköjään heidänkin mielestä olla hentoinen ja pieni. Onko niin, että miehet kokee lihaksikkaan ja treenatun naisen uhaksi itselleen?
Sitä odottellessa... Salibandy on ihan petollinen laji, karmasevaa katseltavaa. Laji johon siirty lätkän ystävät ketkä ei pysynyt luistimilla.
Näinhän se menee, että mitä hintimmältä näytät sitä kauniimman naaraan omistat. Big brotherin Saulihan on kaikkien tuntemieni naisten mielestä aivan ihana, mikä minusta ainakin on hälyyttävää.
Noh summa summarum, Sauli ilmoitti olevansa hintti, eli nyt naiset joutuvat palaamaan nöyränä sählykaukaloiden reunoille huhuilemaan sählymailojen takana piiloilevia dolce and gabbana unelmia.
Joku nainen joskus sano, että " mä tykkään enemmän miehestä joka ei tiedä että se näyttää lihaksikkaalta, kuin sellasesta joka tietää."
Oli aika osuva kommentti.