Onko lihaksista...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No se kaksi kertaa isompi oli vähä liioteltua :D

Tarkotuksena oli tuoda sitä pointtia selvemmin esiin :) Kaverilla kuitenki selkeesti reilumpi hanska ja painaa jotain 25kiloa enemmän (ite painan 75 :))

No eipä ihmisiä (joita voimanosto ei kiinnosta) paljon nappaa kuka nostaa minkäki verran. Eli ulkonäkö on tärkeempi juttu. Pikasesti laskien sun kaveris o joku 160kg, joten vähän vaikee uskoa että väännät enemmän ku se. Paitsi mitä se painojen vääntäminen on ;)

Sehän se yksi pointti tuossakin, että jos voimanostaja joka on mallia pulkka ja naru kävelee kaupungilla ja nostaa taas salilla siitä kaikkien rakastamasta penkistä esim. 230 kg ei kyllä erotu läheskään niin paljon, kuin lihaksikkaampi mies joka pukkaa penkistä maksimissaan 100kg sarjaa ja erottuu huomattavasti jo muista ihmisistä sekä ihmisten ilmoilla sekä salilla. Tämä oli siis vain esimerkki. Voimia kun ei ulkonäöstä välttämättä huomaa niin helposti.;)

Voimia kun ei ulkonäöstä välttämättä huomaa niin helposti.;)
Joo se on kyllä kumma kun monet kevyemmän sarjan nostajat näyttävät ihan "taviksilta". Luulisi että sitä lihasta tulee väkisinkin niillä voimatasoilla.

Joo se on kyllä kumma kun monet kevyemmän sarjan nostajat näyttävät ihan "taviksilta". Luulisi että sitä lihasta tulee väkisinkin niillä voimatasoilla.

vaikea sitä lihasta on saada jos kilpaillaan painoluokka lajissa ja sarja halutaan aina pitää samassa esim 75kg. hermotus hommia enemmänkin.

Tuo Wrath kirjoitti että tosi usein tulee riidan haastajia, kun erottuu joukosta sillä tavalla. Kyllä lihaksikkaammat kaverit nimenomaan vetää puoleensa semmosia tyyppejä jotka haluaa mitata egoaan juurikin koettelemalla tällaista "alfaurosta".

No epäilen kyllä suuresti että jos oikeesti tommonen ruhlin kokonen mörkö kävelis baarissa niin uskosin että ihmiset kiltistä antas tietä :D kaveri kuitenkin aika julman kokonen varmasti livenä on. Lisäksi markkuhan vois aina sanoa että ethän sä pärjää ees mun tyttöystävälle(muistaakseni aika iso sekin oli ainaki naiseksi) :D

Pärnussa näin toissakesänä yökerho Miragessa oikein jumalattoman ison jätkän. Siinä oli miehessä kyllä kokoa ja kyllähän sitä tuli katottua useampaan kertaan että kappas millanen mörkö :D Läskistä ei ollut juuri tietoakaan, lihasta oli tämä "alfa-uros". Eipä tuon kanssa tanssilattialla kovinkaan moni neitonen svengannu :D

eiköhän elätellä tää keskustelu takas tulikuumaks :D

Näinhän se nimenomaan on että enemmän se treenattu kroppa vaikuttaa siihen omaan itsevarmuuteen ja -luottamukseen. Tosin onhan se myös totta että ne, joille vaatteet istuvat päälle, katsotaan myös tarkemmin. Tämä lisää varmasti prosentteja yhden yön juttuihin mutta moninkertaistuuhan siinä myös vakavampienkin suhteiden mahdollisuus tottakai.

Mutta eiköhän se sosiaalinen puoli ole se tärkeämpi, kyllähän tuo nykyinen tyttöni kehuu mun hokikroppaa mutta tärkeintä tälle tuntuu olevan se, mikä löytyy tuolta kallon sisältä, mikä on ainoastaan tervettä :)

Voi hyvät miehet.... Valitettavasti täytyy todeta, että usein on niin, että mitä treenatumpi kroppa, sitä enemmän kusta päässä...! Kyllähän tyytyväisyys omaan kroppaan tekee ihan hyvää itsetunnolle, mutta rajansa kaikella. Joskus oon näiden tositreenattujen jannujen kanssa jutellu, ja täytyy kyllä sanoa että ei ollut kovin tasokasta juttuseuraa. JUtut pojilla pyöri oman navan ympärillä, ja joka lause mikä sieltä suusta pihalle tuli, oli joko pahalle haiseva omakehu tai yritys saada juttukumppanilta kehuja irti. :worship:

Ei mitenkään henkilökohtaisesti osoitettu kenellekkään, älkää vetäkö niitä palkoja nenuun.
Mutta siis totuushan on se, että lihakset tulee ja menee, mutta läski on ikuista. :hyper:

Eli pointti oli se, ettei se älyttömän treenattu kroppa vedä mimmejä puoleensa kuin kärpäspaperi kärpäsiä. Tai no, kyllähän se voi vetääkin, jos haluaa seurakseen tyhjäpäisen pimun ihailemaan ja kikattelemaan. Siinä tapauksessa onnea vaan.

Mutta uskaltaisin väittää, että jos kaipaa ihan aidosti seuraa, älyllistä juttukaveria tms. niin kyllä ne itsestään, kunnostaan ja terveydestään huolehtivat miehet on kysytympiä. Tarkoitan siis ettei se kroppa tarvitse olla täyteen pumpattu, vaan riittää että ulkonäkö on huoliteltu, on hyvässä fyysisessä kunnossa, mutta näyttää siltä että huolehtii myös siitä älyllisestä kunnostaan. Ja mieluiten myös kuulostaa siltä.

Ja jos mimmi on yhtään itse kiinnostunut kropan hyvinvoinnista ja kunnostaan, niin tottakai se katselee mielummin miehiä joilla näyttäis olevan sama asenne. Tässä vaan ollaan monesti pienen ongelman edessä.. Kovin treenattu ja lihaksikas nainen ei välttämättä miellytä kaikkia miehiä, ei edes näitä tosi tosi treenattuja kaappeja. Naisen kun pitäisi näköjään heidänkin mielestä olla hentoinen ja pieni. Onko niin, että miehet kokee lihaksikkaan ja treenatun naisen uhaksi itselleen?

Enivei, oma henk. koht. mieltymys on, että miehen pitää olla isompi kuin minä, ukolla pitää olla suurempi haukkarinympärys kuin mulla. Mä en halua olla meistä se, jota huudetan apuun kun pitää siirtää painavaa sohvaa tai kirjahyllyä, tai jota äijän kaverit pyytää muuttoavuksi "kun sillä on sitä lihasta". JOten kai se sitten äijän pitäisi olla aika isokokoinen, mutta mielellään myös älykkyydellä ja keskustelutaidolla varustettu.

Voi hyvät miehet.... Valitettavasti täytyy todeta, että usein on niin, että mitä treenatumpi kroppa, sitä enemmän kusta päässä...! Kyllähän tyytyväisyys omaan kroppaan tekee ihan hyvää itsetunnolle, mutta rajansa kaikella. Joskus oon näiden tositreenattujen jannujen kanssa jutellu, ja täytyy kyllä sanoa että ei ollut kovin tasokasta juttuseuraa. JUtut pojilla pyöri oman navan ympärillä, ja joka lause mikä sieltä suusta pihalle tuli, oli joko pahalle haiseva omakehu tai yritys saada juttukumppanilta kehuja irti. :worship:

Ei mitenkään henkilökohtaisesti osoitettu kenellekkään, älkää vetäkö niitä palkoja nenuun.
Mutta siis totuushan on se, että lihakset tulee ja menee, mutta läski on ikuista. :hyper:

Eli pointti oli se, ettei se älyttömän treenattu kroppa vedä mimmejä puoleensa kuin kärpäspaperi kärpäsiä. Tai no, kyllähän se voi vetääkin, jos haluaa seurakseen tyhjäpäisen pimun ihailemaan ja kikattelemaan. Siinä tapauksessa onnea vaan.

Mutta uskaltaisin väittää, että jos kaipaa ihan aidosti seuraa, älyllistä juttukaveria tms. niin kyllä ne itsestään, kunnostaan ja terveydestään huolehtivat miehet on kysytympiä. Tarkoitan siis ettei se kroppa tarvitse olla täyteen pumpattu, vaan riittää että ulkonäkö on huoliteltu, on hyvässä fyysisessä kunnossa, mutta näyttää siltä että huolehtii myös siitä älyllisestä kunnostaan. Ja mieluiten myös kuulostaa siltä.

Ja jos mimmi on yhtään itse kiinnostunut kropan hyvinvoinnista ja kunnostaan, niin tottakai se katselee mielummin miehiä joilla näyttäis olevan sama asenne. Tässä vaan ollaan monesti pienen ongelman edessä.. Kovin treenattu ja lihaksikas nainen ei välttämättä miellytä kaikkia miehiä, ei edes näitä tosi tosi treenattuja kaappeja. Naisen kun pitäisi näköjään heidänkin mielestä olla hentoinen ja pieni. Onko niin, että miehet kokee lihaksikkaan ja treenatun naisen uhaksi itselleen?

Enivei, oma henk. koht. mieltymys on, että miehen pitää olla isompi kuin minä, ukolla pitää olla suurempi haukkarinympärys kuin mulla. Mä en halua olla meistä se, jota huudetan apuun kun pitää siirtää painavaa sohvaa tai kirjahyllyä, tai jota äijän kaverit pyytää muuttoavuksi "kun sillä on sitä lihasta". JOten kai se sitten äijän pitäisi olla aika isokokoinen, mutta mielellään myös älykkyydellä ja keskustelutaidolla varustettu.

Jopas jotakin,olipas tarina..Läskihän ei ole ikuista,mutta kauneus on katoavaista ja rumuus on ikuista vai miten se meni.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Heh, olen onnistunut saamaan yhden tytön aika tiukasti haaviin ja tuo sanoi, että tykkäisi minusta ilman tätä nykyistä kohtuukuntoista vatsaakin yms., kun asia tuli puheeksi. Ihan hyvä juttu, vaikka eipä tuo ole vielä sanonut että puntilla käymiseni häntä häiritsisi.

Voi hyvät miehet.... Valitettavasti täytyy todeta, että usein on niin, että mitä treenatumpi kroppa, sitä enemmän kusta päässä...!

Et sitten kuluneempia yleistyksiä jaksanut pistää? Eiköhän se niin kuitenkin ole, että treenattu kroppa miellyttää 90% naisista jos ei ihan mutanttimassoista puhuta. Sama pätee toki miehiinkin, kyllä ne trimmatut kropat ensiksi rekisteröidään, "sisäistä kauneutta" kun on vaikea arvioida kymmenen metrin päästä.

Se mitä sillä treenatulla kropalla (ja esim. vaatetuksella, käyttäytymisellä tms. ulkoisella ominaisuudella) saavuttaa, on mahdollisuus päästä esittelemään niitä henkisiä ominaisuuksiaan. Sehän on nimittäin tutkittu ja koettu juttu, että jos ensivaikutelma (ensimmäiset 5sek) on naisen mielestä huono, niin tilanteen pelastamiseen vaaditaan suorastaan nerokasta seiviä tai hullun tuuria.

Enivei, oma henk. koht. mieltymys on, että miehen pitää olla isompi kuin minä... JOten kai se sitten äijän pitäisi olla aika isokokoinen, mutta mielellään myös älykkyydellä ja keskustelutaidolla varustettu.

:rolleyes:

En minä ainakaan, kyllä mulle aina kelpais hyvin treenattu lihaksikas pimu :D

Näinhän se menee, että mitä hintimmältä näytät sitä kauniimman naaraan omistat. Big brotherin Saulihan on kaikkien tuntemieni naisten mielestä aivan ihana, mikä minusta ainakin on hälyyttävää.

Noh summa summarum, Sauli ilmoitti olevansa hintti, eli nyt naiset joutuvat palaamaan nöyränä sählykaukaloiden reunoille huhuilemaan sählymailojen takana piiloilevia dolce and gabbana unelmia.

:david:

Näinhän se menee, että mitä hintimmältä näytät sitä kauniimman naaraan omistat. Big brotherin Saulihan on kaikkien tuntemieni naisten mielestä aivan ihana, mikä minusta ainakin on hälyyttävää.

Noh summa summarum, Sauli ilmoitti olevansa hintti, eli nyt naiset joutuvat palaamaan nöyränä sählykaukaloiden reunoille huhuilemaan sählymailojen takana piiloilevia dolce and gabbana unelmia.

:david:

näinhän se vaan menee:D

nääh, ainakin oman tuttavapiirin naiset on ollu sitä mieltä Saulista, että se on just aivan ihana ja söpö MUTTA ei vois ikimaailmassa ajatella sitä seksuaalisessa mielessä.. Eli kyllä useimmat naiset varmasti haluaa itselleen miehen eikä mitään saulimaista naisellista hinttiä.

Vaikka lihaksikkaat miehet jakavat mielipiteitä naisten keskuudessa niin kuten jo aikaisemminkin on sanottu, eiköhän suurin osa kuitenkin pidä enemmän treenatusta- kuin kaljamahaisesta vartalosta.

Joskus aikoja sitten jotkut kehuivat vatsalihaksia (semmoset saa jokanen luikku, joka vähäsen tekeepi niitten eteen), mutta todellisuudessa mitkään lihakset ei tee minua mitenkään suositummaksi, koska en ole muuten kovinkaan alfauros.

Kuitenkaan en kadehdi tai ainakaan halveksi/vihaa niitä naispuolisia tai miespuolisia, jotka ovat vastakkaisen sukupuolen suosiossa. Jos yksinkertaisesti tietynlaisia ihmisiä ihannoidaan, niin vain todella ruttunaamat valittavat, jos joutuvat turvautumaan oman käden oikeuteen. Mm. miehissä on niitä tiettyjä alfaurosmaisia ominaisuuksia, jotka kutsuvat naisia ja se vain tarkoittaa, että näiden tulisi lisäännyttää omia geenejään. Vaikka tilanne on nykyään muuttunut, miehen pitäisi kuitenkin pystyä tiettyihin ruumillisiin töihin ja ehkäpä materialistisempia olemme. Naisten kauneuden ihannointi voi olla sitä, että halutaan myös jälkikasvusta terveen näköisiä. Kukaan ei ajattele geenejä ja vaistonvaraisia toimintoja ihastuessaan, mutta ne vaan toimivat siten, että luokan parhaan näköiset tytöt vie niitä poikia. Kateellisten panettelua haukkua huoriksi tai pissiksiksi niitä ja itse olen tuohon syyllistynyt joskus. Kateutta, kateutta. Tiedän, etten omaa potentiaalia sinne parhaiden näköisten tyttöjen luo ja muutenkin yritän tiedostaen olla tekemättä poikasia, mutta ennen kuolemaa olisi tarkoitus naiseen päästä. Muista en tavoitteista en tiedä, mutta tuo on ainakin minun ykkös passiivinen tavoite ennen kuolemista. Tämä viittaa siihen, etten usko jaksavani elää minnekään 90-vuotiaaksi riippuen miten tämä tästä menee. On jotenkin huvittavaa, että 15v kuljetaan laitoksesta toiseen ja sitten vasta kohta se "elämä" alkaa. Hohhoijaa.

Ja niitä ominaisuuksia on ainakin joitain, jotka vaan selvästi määrävät yleisiä ihanteita. Vaikka ulkonäkö ratkaisee niin vitusti, niin silti se ei ole pakollinen eli kyllä rumatkin voivat päästä astialle, mutta muiden ominaisuuksien tulee olla kunnossa. Jos ei mikään ole kunnossa, niin silloin on todennäköisesti tarkoitus jäädä parittelematta elikkä ne, jotka valittelevat, jos eivät saa pillua jne. Treffipalstat ovat minusta aikamoisen kaksijakoisia juttuja muuten.

Hassua, kun luonnossa hyväksytään se, että kun heikompi häviää tappelun, saa vahvempi naaraan, mutta ihmiset ovat niin tunteellisia, että puhutaan jostain oikeudenmukaisuudesta. Hohhoijaa.

Joo ja tiedänpä kyllä, että seksuaalisuuden tyydyttäminen on kyllä yksi ihmisen perustarpeista ja runkkaaminen ei välttämättä auta koko elämän aikakautta.

Ai niin ja jäi sanomatta, että jos tietyt ihmiset menevät yhteen, se ei määrä, kuinka hyvin he tarkalleen menestyvät tai millaisia vanhempia ovat. Eli vaikka olisi jotain omanlaisia hyviä geenejä, vaikuttaa myös ympäristö.

Ja niitä ominaisuuksia, tärkeysjärjestyksen kaltaisesti:
1. Hyvännäköisyys
Viehättäviä ihmisiä on siksi, että parhaat geenit tuottavat terveen näköisiä lapsia eli ihmisiä ja heidän tulisi lisääntyä. Simppeliä.
1. Sosiaalisuus
En puhu sisäisestä kauneudesta, vaan sosiaalisuudesta. Se voi ratkaista 50-50 tuon hyvännäköisyyden kanssa. Tarkoittaa sitä, että sosiaalisuudella ihminen laumaeläimenä selviää paremmin ja käytännössä se toteutuu niin, että saat paremmin seuraa.
2. Varakkuus (menestyminen), terveys ja "kesto"
Varmaan alunperin lähestytään helpommin paremmin menestyvää ja tavallaan myös varakkaampaa. Kuka ennen halusi mennä semmoisen luo, joka ei vaikkapa pystynyt keräämään perheelle tarpeeksi ruokaa? Ehkä sen voi vähän laskea seteleinä nykyaikana.

Terveys. Tässä on osa tuota ulkonäköä, mutta ulko-olemus ja elämäntavat kiinnostavat.

Kesto tarkoittaa varmaan sitä, että jos ukkelin tai akkelin kanssa ei mitään jaksaisi tehdä tai on tylsä. Liittyy oikeastaan sosiaalisuuteen.

-
-
-

Moniavioisuus on muuten kiintoisa homma. Joissain maissa on vielä moniavioisuutta, mutta siellä tosin vain miehet ottavat monta vaimoa, joka kertoo kulttuurista. Jos kaikki osapuolet hyväksyisivät, itseäni kiinnostaisi se, että kaksi miestä ja kaksi naista eläisivät eräänlaisessa yhtenäisyydessä ja harrastaisivat seksiä jne. Vaikea selittää, mutta tämmöistäkin on.

Niin ja vastustan kaikkea "yhy yhy, tissin näkeminen tekee pahaa meidän Pikku-Kallelle" soopaa ja seksuaalisuuden olemassaolon kieltämistä, mikä on yhteiskunnissa ollut suuresti. Joo, tissit on tosi paha ja pitää koko ajan hävetä, vaikka niitä tursuaa joka paikasta ja psst, lapsi vieläpä imee naisen tissiä jonkin verran syntymän jälkeen.

Vastustan myös kirkon olemista siten, että yleiset moraalisäännöt on sieltä ja tietysti seksiä pitäisi niidenkin mukaan säädellä.

Tämän voi varmaan siirtää muuaalle, mutta nyt teki mieli postata.

Ai niin ja
PSSS. eri aikojen nais- ja toki myös miesihanteet vaihtelevat ja jos nyt suuren varallisuuden aikana on 165cm ja 45kg naiset suosiossa niin antakaa vaan olla älkääkä kitiskö. Omavalintaa kaikki ja sitä voi myös käyttää itsekin. Se, että pystyy olemaan viehättävä toista sukupuolta kohden, vaati mielestäni sopeutumista. Jos uskoo niihin Disney-juttuihin, niin kyllä varmaan sinut joku epätoivoinen ottaa.

PSSSSSS. Vielä vähän sanastoa:
Sisäinen kauneus - tämän keksi joku lihava nainen, joka hävisi sille kauniille blondille.
"Rakkaus" - sitä miten Maajussi-Teija sai tosi rakkauta osoittamalla muutama numeroa pankkitilille ja kertoi kahden viikon päästä lehdessä kusettaneensa sitä miestä
Rakkaus - välittämistä, että saadaan suku jatkumaan ja selviämään sekä mahdollisesti myös joidenkin ihmisten ylitunteilua

Joku nainen joskus sano, että " mä tykkään enemmän miehestä joka ei tiedä että se näyttää lihaksikkaalta, kuin sellasesta joka tietää."

Oli aika osuva kommentti.

Joku nainen joskus sano, että " mä tykkään enemmän miehestä joka ei tiedä että se näyttää lihaksikkaalta, kuin sellasesta joka tietää."

Oli aika osuva kommentti.

Niin, eipä siitä varmaan haittaa ole ensitapaamista ajatellen, jos toinen tykkää kuntoilla. Voi vaikka maistella tilannetta että keskustelee vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa ja harrastuksista puhuttaessa vastaus on a) "tykkään pelata World of Warcraftia ja syödä sipsejä ja juoda kokista n. 3h illassa" vs. b) "tykkään käydä pelaamassa sählyä pari-kolme kertaa viikossa vitosdivarin joukkueeni kanssa ja joskus lenkillä tai puntilla."

Tietenkin jos siellä puntilla käy sen takia että saisi pillua niin hommasta voi mennä maku - esim. jos ensitreffeillä kaivaa mittanauhan taskusta ja alkaa esittelemään hauiksensa ympärysmittaa (tai niitä salibandyn vitosdivarin pronssimitaleja) niin saanti ei välttämättä ole taattu :D

Suositut

Back
Ylös Bottom