Onko lihaksista...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ite tajuun sentään sen verran, et ei oo kovin vaikeeta tältä koneelta tsekkaa mun kirjotuksia. Ku avaa selaimen, nii pakkis pamahtaa suoraan siihen ja on logattu vielä sisäänki.

Et terveisiä vaa, jos joskus kattelet, mitä oon palstalle kirjotellu ;-)))

Jos olis niin että olis tyyppi jolla on 20kg fläsää ja yrittää iskeä jotain tyttöä ja tyttö ei halua tätä tyyppiä, noh sitten 20kg fläsää lähtee, ja tyttö ihastuu poikaan , jos olisin tuo poika en sanoisin tytölle että " enpä sua kiinnostanu enne" :D oikeesti.

suurinosa naisista pitää ns laihoista pojista. tukka geelillä pystyyn, puuhelmet kaulaan ja muka muodikkaat vaatteet niin varmaan riittää enempi juttu seuraa kuin jollain isommilla möhkö fanteilla . toki tuossa noiden edellä mainittujen lisäksi on plussaa jos hauiksessa näkyy suoni, käden paksuudelle on sitten se ja sama :D

suurinosa naisista pitää ns laihoista pojista. tukka geelillä pystyyn, puuhelmet kaulaan ja muka muodikkaat vaatteet niin varmaan riittää enempi juttu seuraa kuin jollain isommilla möhkö fanteilla .

:D Aivan totta.

Tosin sama taitaa päteä myös typyköiden kohdalla. Möhköfanttiina ei saa niin helposti seuraa kuin soma pieni laiheliini.

-paitsi tietenkin jos fanttiinalla on ihan tajuttomat kannut.

Niin... tai sit et vaan osaa?
No kerro toki. Naiset itse tiedostavat olevansa lihavia tjsp, mutta kun mainitset siitä niille niin ne suuttuvat. Sitten jos koitat vihjailla että lähdetään yhdessä lenkkeilemään niin niitä ei kiinnosta tai sitten ne sanovat että koitatko vihjailla että oon läski.
Jos olis niin että olis tyyppi jolla on 20kg fläsää ja yrittää iskeä jotain tyttöä ja tyttö ei halua tätä tyyppiä, noh sitten 20kg fläsää lähtee, ja tyttö ihastuu poikaan , jos olisin tuo poika en sanoisin tytölle että " enpä sua kiinnostanu enne" :D oikeesti.
Pientä kirotus häröö niin en oikein ymärrä sinua. :D Ite oon just kyllä niin itsepäinen ainaki että pystyn sanomaan naisille just että "eihän sua ennenkään kiinnostanu niin miksi sitten nyt kiinnostas. Myöhästä se sitte on nykiä ku paska on jo housussa"
suurinosa naisista pitää ns laihoista pojista. tukka geelillä pystyyn, puuhelmet kaulaan ja muka muodikkaat vaatteet niin varmaan riittää enempi juttu seuraa kuin jollain isommilla möhkö fanteilla . toki tuossa noiden edellä mainittujen lisäksi on plussaa jos hauiksessa näkyy suoni, käden paksuudelle on sitten se ja sama :D

Ite en kyllä yhtyis tähän suonen näkymiseen. Itsellä ku nuo rasvat on aina niin alhaalla että ne suonet näkyy just siitä ja tikkukädet on ainaki omasta mielestä, mutta tunnostaa että naiset kävelee vaan karkuun ku menee joku hauikset paljastava paita päällä baariin. Sitten ku pitkähihanen tjsp päällä menee niin sitten lohkee 100x paremmin sitä naista.

-paitsi tietenkin jos fanttiinalla on ihan tajuttomat kannut.

:hyper: Lollero.

Voin toimia seuraavana kahtena kesänä pakkiksen testaavana naistenmiesagenttina kentällä. Tänä kesänä on testissä säbä-look ja ensi kesänä toivonmukaan "liian lihaksikas" -look. Ilmoitan testitulokset syksyllä 2008 ;)

:
Voin toimia seuraavana kahtena kesänä pakkiksen testaavana naistenmiesagenttina kentällä. Tänä kesänä on testissä säbä-look ja ensi kesänä toivonmukaan "liian lihaksikas" -look. Ilmoitan testitulokset syksyllä 2008 ;)

muista myös kirjata kummalla lookilla tulee paremman näköistä juttuseuraa. ei se määrä vaan laatu:D ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Neutraali jep jep, näin teen. Täytyy pitää tarkat kirjanpidot. (Olettaen, että nyt joku tulee juttelemaan, ku on tämmönen pärstäkerroin... :) [nyt pakkiksen leidit vois pönkittää mun itsetuntoo... XD pst. löydyn irc-galleriasta :nolo: ])

No kerro toki. Naiset itse tiedostavat olevansa lihavia tjsp, mutta kun mainitset siitä niille niin ne suuttuvat. Sitten jos koitat vihjailla että lähdetään yhdessä lenkkeilemään niin niitä ei kiinnosta tai sitten ne sanovat että koitatko vihjailla että oon läski.

Jep, niinhän ne kaikki tekee. Jokainen nainen, aina. :rolleyes:

Taitaa tyttiksen kypsyysasteessa olla jotain vikaa, jos itse kerran tiedostaa että on lihonut ja haluaa tehdä asialle jotain, mutta siihen ongelmaan ei kukaan muu saa ehdottaa ratkaisumalleja. Jos asialle taas ei halua tehdä mitään, niin sittenhän kärsii läskeistään.

No tuskimpa lihaksista haittaa on naisen saantiin :D varsinkaa jos sattuu oleen six-pack :D :hyper:
Kuten edellä mainittu, se sixpack + säbä-look + alle 10 rasvat niin lohkeaa.

Täältäpäin kannustusta Erutrotin tutkimukselle! Tuloksia odotellessa...ja kyllä niitä vähän joutuu odottelemaankin. :)

:D
Jep, niinhän ne kaikki tekee. Jokainen nainen, aina. :rolleyes:

Taitaa tyttiksen kypsyysasteessa olla jotain vikaa, jos itse kerran tiedostaa että on lihonut ja haluaa tehdä asialle jotain, mutta siihen ongelmaan ei kukaan muu saa ehdottaa ratkaisumalleja. Jos asialle taas ei halua tehdä mitään, niin sittenhän kärsii läskeistään.
Halo veti yleistämis-kortin. Noin se vaan lähes aina menee.

Noi ratkaisumallit ei oikein kelpaa, kun ne ei saa olla jatkuvia. Eli viikossa kiinteäksi ja sit jatketaan samaan malliin. En nykyään edes vaivaudu lausetta pitempään selittämään mistään saliohjelmista tai ruokailusta, miksi suotta. No ehkä tyttikselle vähän enemmän.

:hyper: Lollero.

Vaadin sitten videot molemmista suorituksista! Todistajat ja asiantuntijanlausunnot sekä kirjallinen selvitys ja henkilöturvatunnukset. Lista käytetyistä aineista sekä välineistä. Muuten epäilen tekaistuksi ja feikiksi.

Ps. Ei joulupukkinaamareita;)

Selkeästi salilla käyneen näköinen jantteri saa karkeasti ottaen huomiota

A) huonomaineisilta naisilta

B) homoilta.

Muiden reaktiot tuppaa ensi alkuun olemaan välittömän varautuneita.

Selkeästi salilla käyneen näköinen jantteri saa karkeasti ottaen huomiota

A) huonomaineisilta naisilta

B) homoilta.

Muiden reaktiot tuppaa ensi alkuun olemaan välittömän varautuneita.

:lol2:

Voi olla totta. Kyllähän nuo Flex ja muut lehdet vaikuttavat omaavan hienoisia vivahteita homoeroottisuudesta. Treenikuvat missä kundit varmistaa toisten suorituksiaan omituiset virneet naamalla katsoen toisiaan silmiin... lihakset jännitettyinä... öljyttyinä... paljastavissa asuissa... lähekkäin... kenties murahdellen...

tai sitten olen löytämässä uusia puolia itsestäni :D

Ite muistan viimeks ku olin baarissa joskus vuonna 2006 kesällä niin sillo ainoa reaktio mitä sain joltain naisilta tanssilattialla oli nauru. Kieltämättä kyllähän se typerältä näyttää kun reilu satakiloinen kundi tanssii kankeasti ja huonosti.
Sen jälkeen olen jättänyt tanssimisen muille.

Suositut

Back
Ylös Bottom