Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää nyt on Offtopic mut se on aivan sama miten sen naisille koittaa kertoa..
suurinosa naisista pitää ns laihoista pojista. tukka geelillä pystyyn, puuhelmet kaulaan ja muka muodikkaat vaatteet niin varmaan riittää enempi juttu seuraa kuin jollain isommilla möhkö fanteilla .
No kerro toki. Naiset itse tiedostavat olevansa lihavia tjsp, mutta kun mainitset siitä niille niin ne suuttuvat. Sitten jos koitat vihjailla että lähdetään yhdessä lenkkeilemään niin niitä ei kiinnosta tai sitten ne sanovat että koitatko vihjailla että oon läski.Niin... tai sit et vaan osaa?
Pientä kirotus häröö niin en oikein ymärrä sinua. :D Ite oon just kyllä niin itsepäinen ainaki että pystyn sanomaan naisille just että "eihän sua ennenkään kiinnostanu niin miksi sitten nyt kiinnostas. Myöhästä se sitte on nykiä ku paska on jo housussa"Jos olis niin että olis tyyppi jolla on 20kg fläsää ja yrittää iskeä jotain tyttöä ja tyttö ei halua tätä tyyppiä, noh sitten 20kg fläsää lähtee, ja tyttö ihastuu poikaan , jos olisin tuo poika en sanoisin tytölle että " enpä sua kiinnostanu enne" :D oikeesti.
suurinosa naisista pitää ns laihoista pojista. tukka geelillä pystyyn, puuhelmet kaulaan ja muka muodikkaat vaatteet niin varmaan riittää enempi juttu seuraa kuin jollain isommilla möhkö fanteilla . toki tuossa noiden edellä mainittujen lisäksi on plussaa jos hauiksessa näkyy suoni, käden paksuudelle on sitten se ja sama :D
-paitsi tietenkin jos fanttiinalla on ihan tajuttomat kannut.
:
Voin toimia seuraavana kahtena kesänä pakkiksen testaavana naistenmiesagenttina kentällä. Tänä kesänä on testissä säbä-look ja ensi kesänä toivonmukaan "liian lihaksikas" -look. Ilmoitan testitulokset syksyllä 2008 ;)
No kerro toki. Naiset itse tiedostavat olevansa lihavia tjsp, mutta kun mainitset siitä niille niin ne suuttuvat. Sitten jos koitat vihjailla että lähdetään yhdessä lenkkeilemään niin niitä ei kiinnosta tai sitten ne sanovat että koitatko vihjailla että oon läski.
Kuten edellä mainittu, se sixpack + säbä-look + alle 10 rasvat niin lohkeaa.No tuskimpa lihaksista haittaa on naisen saantiin :D varsinkaa jos sattuu oleen six-pack :D
:Dsuurinosa naisista pitää ns laihoista pojista. tukka geelillä pystyyn, puuhelmet kaulaan ja muka muodikkaat vaatteet niin varmaan riittää enempi juttu seuraa kuin jollain isommilla möhkö fanteilla . toki tuossa noiden edellä mainittujen lisäksi on plussaa jos hauiksessa näkyy suoni, käden paksuudelle on sitten se ja sama :D
Halo veti yleistämis-kortin. Noin se vaan lähes aina menee.Jep, niinhän ne kaikki tekee. Jokainen nainen, aina.
Taitaa tyttiksen kypsyysasteessa olla jotain vikaa, jos itse kerran tiedostaa että on lihonut ja haluaa tehdä asialle jotain, mutta siihen ongelmaan ei kukaan muu saa ehdottaa ratkaisumalleja. Jos asialle taas ei halua tehdä mitään, niin sittenhän kärsii läskeistään.
Lollero.
Voin toimia seuraavana kahtena kesänä pakkiksen testaavana naistenmiesagenttina kentällä. Tänä kesänä on testissä säbä-look ja ensi kesänä toivonmukaan "liian lihaksikas" -look. Ilmoitan testitulokset syksyllä 2008 ;)
Selkeästi salilla käyneen näköinen jantteri saa karkeasti ottaen huomiota
A) huonomaineisilta naisilta
B) homoilta.
Muiden reaktiot tuppaa ensi alkuun olemaan välittömän varautuneita.