Onko lihaksista...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itselläni itsetunto kohonnut huomattavasti. Olen myös huomannut että esim. koulun salilla porukka joka ei ole ikinä enne jutellut tulee kyselemmään tuloksista a muutenkin juttelemaan. Melkein vois jopa sanoo et tulee nuoleskelemaan :D

Itselläni itsetunto kohonnut huomattavasti. Olen myös huomannut että esim. koulun salilla porukka joka ei ole ikinä enne jutellut tulee kyselemmään tuloksista a muutenkin juttelemaan. Melkein vois jopa sanoo et tulee nuoleskelemaan :D

Älä huoli, sitten ku siirryt sieltä koulunsalilta isojen poikien salille, niin nuoleskelu varmaankin loppuu. ;)

Mutta en sanoisi, että lihaksista ei ole mitään hyötyä.Lihakset kohottaa kivasti itsetuntoa, joka korreloi suoraan muijien saantiin. Ja mikään maailmassa ei ole kivempaa, kun lihaksiasi kehutaan ovelasti. Esim baarissa muija ottaa päällyspaidan pois, jossa alempana joku kireä paita ja sanoo "näin on parempi ;)."

Tosin, en vielä lihaksillani ole pillua saanut, enkä edes niitten tuomalla itsevarmuudella. :|

PÄIVÄN PARAS;)

Itse taas huomannut, että kyllä se jonkunlaisia kielteisiä reaktioita antaa. Tosin taas saleilla porukka kyylää kuin hai laivaa ja kyselee ja tulee lässyttämään omiaan, mutta se nyt ei niin haittaa. Hauskaahan se on ventovieraiden kanssa jutella vaikkapa tuloksista, kun on sama harrastuskin.

Itsetuntoa nostaa myös kovasti. Tosin sekin riippuu ihan fiiliksistä ja päivästä. Joskus vituttaa niin saatanasti, että on "tämmönen ruikku", mut sitten taas joskus liidellään pää pilvissä.

Töitä olen myös saanut nimenomaan tämännäköisenä myöskin. Raskaisiin hommiin enemmin ottavatkin jonkun joka jaksaa tehdä.

Emännistä sen verran, että sen harvan kerran kun puhuvat vanhat tutut tai uudetkin, että ei ne muuta tee kun ihmettelee ja yrittää saada lopettamaan ja sanoo, että oisko nyt jo tarpeeksi. Tosin en tätä naisten takia kyllä tee millään lailla, vaan omaksi iloksi.

En ole nainen, mutta voisin kuvitella lihasten olevan plussaa, kunhan niistä ei tee isoa numeroa/pullistele/peilaa itseään peilistä jatkuvasti. Vaatimattomuus kaunistaa jne. Ainakin yökerhoissa on aika pelle näky, kun joku aavistuksen pattia saanut kävelee hihattomassa paidassa, rinta rottingilla kuin joku Euroopan omistaja.

jaa-a itse olin ennen hiljainen poika ja langanlaiha, ja kun aloin puntilla käymään niin sen jälkeen löytyi heti emäntä ja ollaan jo pari vuotta oltu yhdessä ja sitä ennen ei kukaan esittäny kiinnostusta muhun;) mutta syynä todennäköisemmin on se että lihakset toivat sen verran itsevarmuutta, että uskalsi olla rennompi jne:D mutta tottakai niistä on apua naisen hankinnassa!

jaa-a itse olin ennen hiljainen poika ja langanlaiha, ja kun aloin puntilla käymään niin sen jälkeen löytyi heti emäntä ja ollaan jo pari vuotta oltu yhdessä ja sitä ennen ei kukaan esittäny kiinnostusta muhun;) mutta syynä todennäköisemmin on se että lihakset toivat sen verran itsevarmuutta, että uskalsi olla rennompi jne:D mutta tottakai niistä on apua naisen hankinnassa!
Uskoisin että niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Toki niistä voi olla hyötyä välillisesti, mm. parantuneen itsetunnon kautta. Nykyään kuitenkin suositaan "sählypoika-lookkia" tai vaihtoehtoisesti pientä kaljamahaa. Vähänkin puntilla käyneellä tuntuu heti olevan "liian isot" lihakset.
Muistan kun nuorempana, aika reilusti hintelämpänä naisia roikku lahkeissa vaivoiksi asti. Harmi vaan kun ei ne naiset vielä 15~ vuotiaana kiinnostanu kovin paljoa. :jahas: :eek:
Kyllä sitä nykyäänkin saa, mutta ei niitä vaivoiksi asti ole. Tai ehkä kaikki johtuu siitä että ikäiseni naiset tajuavat olla ahdistelematta. :lol2:

Uskoisin että niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Toki niistä voi olla hyötyä välillisesti, mm. parantuneen itsetunnon kautta. Nykyään kuitenkin suositaan "sählypoika-lookkia" tai vaihtoehtoisesti pientä kaljamahaa. Vähänkin puntilla käyneellä tuntuu heti olevan "liian isot" lihakset.
Muistan kun nuorempana, aika reilusti hintelämpänä naisia roikku lahkeissa vaivoiksi asti. Harmi vaan kun ei ne naiset vielä 15~ vuotiaana kiinnostanu kovin paljoa. :jahas: :eek:
Kyllä sitä nykyäänkin saa, mutta ei niitä vaivoiksi asti ole. Tai ehkä kaikki johtuu siitä että ikäiseni naiset tajuavat olla ahdistelematta. :lol2:

Myönnyn mielipiteeseesi sataprosenttisesti! Oma emäntäni sattuu pitämään lihaksista, ei kuitenkaan liian isoista, olen kuulema jo rajamailla vaikka mikään bodari en olekaan ja pari muuta naista ketkä ovat nähneet minut ilman paitaa ovat sanoneet että liian isot lihakset. Osa tietty sanoneet että liian pienet ja osa että sopivat. Riippuu naisesta, mutta jos ei pidä lihaksista niin painukoon...

Ja nyky-yhteiskunta on täynnä kateellisia laiskoja paskoja. Lihavia ja siimoja jotka sanoovat että puntti on juttien hommaa koska itellä ei rahkeet riitä salilla käymiseen. Siinä ei oo mun mielestä mtn vikaa jos ei pidä lihaksista ja ei itselle halua sellasiai mutta silloin siinä on vikaa jos joku idiootti tulee ja alkaa aukomaan päätään asiasta, silloin saa sanoa jo pahastikin takaisin... Jos entis aikaan ei ois ollu lihaksikkaita miehiä suojelemas ihmiskuntaa ja naisia niin ihmiset ois kuollu sukupuuttoon hetkessä. :rolleyes:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Riippuu naisesta, mutta jos ei pidä lihaksista niin painukoon...
Niinpä! En ala kuihduttamaan itseäni luurangoksi vain sen takia kun suurin osa naisista pitää siitä. Ja onhan noita poikkeuksiakin. Ja lisäksi kuka haluaisi että joku rakastuisi häneen vain kropan takia?:kippis1:

edit. Se on sitten ainakin tosirakkautta, jos joku muhun rakastuu! ;)

T-Nationissa oli artikkeli, jossa ukot vähän tutkivat että millaisista miehistä naiset pitävät. Aika mielenkiintoisia eroja kyllä löytyi erityyppisten naisten välillä. Esimerkiksi länsimaiset naiset pitivät eniten näistä nykyaikaisista Orlandoista, hobittipojista ja muista lapsenkasvoisista ja feminiinisistä miehistä. Tutkimuksessa näytettiin seuraavaksi sellaista Hulkin kokoista kaveria, ja 19/20 piti ukkoa hirveän näköisenä lihasten takia...

Sitten Brasialaisilta naisilta kysyttiin, ja huomattiin että sielläpäin karumman, kulmikkaan ja maskuliinisemman näköiset ukot olivat edelleen kovin sana. Lihasukoista ei sielläkään kummemmin pidetty.

Vaan sitten ulotettiin kysely treenaaviin ja urheilullisiin naisiin, ja yllättäen tuo lihaskimppu näyttikin kaikkien mielestä upealta. Kannattaa siis jatkossa panostaa niihin hyväkroppaisiin ja reippaisiin tyttöihin siellä kapakoissa!

(Artikkeli meni siis pääpiirteittäin noin sikäli kun muistan)

Vaan sitten ulotettiin kysely treenaaviin ja urheilullisiin naisiin, ja yllättäen tuo lihaskimppu näyttikin kaikkien mielestä upealta.
Ilmankos lähes kaikilla naisilla joihin oon lähemmin tutustunu on ollut urheilullinen kroppa. ;)
Ehkä se mun pärstä ei sittenkään oo mikään nätti. :lol2:

niihän se on että tytöt tykkää pojista ja naiset miehistä:D näin isosiskoni se mulle ilmaisi kun kysyin häneltä mielipidettä ja hän sano että kyllä hänen kaikki kaverinsa enemmin ottaisivat miehekkään miehen kuin semmosen kynäniskan, siskolla ei satu olemaan mitään rumia kavereita jotein taidan jatkaa nostelua vaikka ihan sen takia:rolleyes: :lol2:

Ennen raudan pumppaamista naisten osoittama kiinnostus oli täys nolla. Vuoden raudan pumppaamisen ja 12kg painon nousun jälkeen kiinnostus on noussut sen verta että naikkoset antavat negatiivista palautetta..."liiat lihakset on rumia" vaikka olen silti kynäniskatasolla.

Tais mennä vähäkin harjoittelu metsään :) Salilla käynti naisten mielenkiinnon herättämiseksi on omalta osalta turhaa, heitän pyyhkeen kehään sen suhteen. Jatkan treenailua omaksi huvikseni :)

turha stressata, loppupeleissä (melkein) kaikki naiset pitävät urheilullisista, itsestään huolta pitävistä miehistä! :) (uskoisin ainakin näin)

T-Nationissa oli artikkeli, jossa ukot vähän tutkivat että millaisista miehistä naiset pitävät. Aika mielenkiintoisia eroja kyllä löytyi erityyppisten naisten välillä. Esimerkiksi länsimaiset naiset pitivät eniten näistä nykyaikaisista Orlandoista, hobittipojista ja muista lapsenkasvoisista ja feminiinisistä miehistä. Tutkimuksessa näytettiin seuraavaksi sellaista Hulkin kokoista kaveria, ja 19/20 piti ukkoa hirveän näköisenä lihasten takia...

Sitten Brasialaisilta naisilta kysyttiin, ja huomattiin että sielläpäin karumman, kulmikkaan ja maskuliinisemman näköiset ukot olivat edelleen kovin sana. Lihasukoista ei sielläkään kummemmin pidetty.

Vaan sitten ulotettiin kysely treenaaviin ja urheilullisiin naisiin, ja yllättäen tuo lihaskimppu näyttikin kaikkien mielestä upealta. Kannattaa siis jatkossa panostaa niihin hyväkroppaisiin ja reippaisiin tyttöihin siellä kapakoissa!

(Artikkeli meni siis pääpiirteittäin noin sikäli kun muistan)

Hommahan on nyt selvä :D !! Kuka nyt muunlaisia naisia tahtoisikaan ku brasseja :kuola: tai muuten vain urheilullista ja hyväkroppaista :rolleyes: eli voidaan surutta jatkaa treeniä kts. linkki (varoitus lähes rikollista materiaalia;) )--> http://video.google.com/videoplay?docid=-5834213219553577236

Naispuolella ensikertaa huomasin hyötyä kehoilusta eilen. Kuultiin että tutulla on bileet ja sinnehän sitä lähettiin. Ei päästy viä sisälle kun huomattiin muutama mimmi ovensuussa röökillä. Kaveri heitti tietysti heti nortin huuleen ja minähän jäin sitten siihen odottelemaan. Ihan normit sananvaihdot (Mistä tytöt on, millä suhteilla paikalla yms...) Heti tän jälkeen yks mimmestä kysy et mitä pojat harrastaa. Kaveri ilmotti rassailevansa autoja. Ite sit sanoin että salilla se vapaa-aika kuluu, pääsääntöisesti. Kaks kyseisistä muijista tuli heti koittaan hanskaa ja rintalihasta. Yks muijista nappas kädestä ja veti tanssiin. Loppuillasta löysin itseni makuuhuoneen lattialta kyseisen mimmin alta.

ps: Niitä paljon pyydettyjä :kuvia: ei ole:D

Näinhän se on että ei oo lihaksista apua jos turpa pysyy kiinni naisten seurassa ja antaa itsestään tylyn kaverin profiilin lyhyine hiuksineen ja kiskoo
keskikaljaa.

eteenpäin eikä metriäkään periksi, -kele!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom