Onko lihaksista...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
:offtopic: Onko teille muille ollut lihaksista apua naisten saannissa. Onko helpompi sikee nainen jos on lihasta. Ite en oo huomannu et olis. Amerikas ku olin nii siel tytöt tykkäs lihaksista mut suomes tuntuu et naiset vaan alkaa epäröidä... Onko näin? Kysynpähän vaan? Kokemuksia... Esimerkkejä... :love: Tykkääkö naiset lihaksikkaista miehistä :arvi: :haart:

Suomalaiset naiset ei vaan kehtaa tunnustaa, että tykkää lihaksikkaista miehistä. Naiset ei voi yleensäkään myöntää, että mies olisi vähimmässäkään määrin haluttava, koska muuten nainen ei olisi enää itse niskan päällä, ja saattaisi jopa joutua tekemään jotakin omalle ylipainolleen, koska naisen kuuluu olla haluttavampi kuin miehen. Sitäpaitsi suomalainen nainen pelkää alkuvoimaista Miestä isolla M-kirjaimella. Onneksi olen löytänyt itselleni yhden niistä äärimmäisen harvoista poikkeuksista joihin tämä ei päde.

Amerikkalainen nainen on sen verran yksinkertainen, että ei ymmärrä menettävänsä tärkeän etulyöntiaseman kehuessaan miehen ulkonäköä. Tai sitten amerikkalaisella naisella on kova tarve olla miehen käskettävänä ja altavastaajana suhteessa, jotta hänen olisi sitten helpompi jäädä kotirouvaksi ja miehensä elätettäväksi.

PS: Saahan nähdä kauanko tämä ketju pysyy hengissä.

Itse olen kyllä huomannut mitä enemmän olen kasvanut sitä enemmän ollut vientiä naisrintamalla. Ja juuri kun on kunto kohallaan ja näkee itsessään tulosta, niin se nostaa itseluottamusta. Ja tätähän naiset arvostaa etsiessään itsellelleen miestä.

Alitajuisesti naiset etsii miestä etsiessään yksilön jolla on hyvä geeniperimä, ja mikä helpompaa sen tekemiseen on kuin katsoa ulkoista puolta. Hyvin treenattu kroppa kielii terveellisestä elämäntavasta ja näin ollen terveistä geeneistä.

Eli yleisesti suuret lihakset ja treenattu kroppa saa enemmän huomiota naisrintamalta kun langanlaihat vänisijät.

Näin hiukan tylsästi kerrottuna.

elävä esimerkki.

Oltiin menossa vaasassa baariin (täällä kun nyt asutaan) tapaninpäivänä pari vuotta takaperin ja ku päästiin sisään niin mentiin istumaan pöytään. Tilattiin juomat kaverin kanssa ja ruvettiin pälyileen ympärille miettien et mikä meno.

Kuinka ollakkaan meitä vastapäätä baaritiskiin nojaille Timo Vilponen :hyper:huulillaan semmonen hangon keksi hymy, eikä ihme, istuttiin kaverin kans siinä noin puoli tuntia ja sinä aikana Timo tais käydä lämmittelemässä about 7-9 naishenkilöä ja kaikilla semmonen nussivan suden katse päällä. Timohan torju kaikki naiset sillee herrasmies tyyliin. ( käsittääkseni on naimisissa )
. En jaksa uskoa että kaikki ne naiset ties Timon kehonrakennus piireistä joten kai se lihas kiinnostaa ;)

rupes ittelläkin vähäsen treenimotivaatio nousemaan :)
Tää ei oo mitään paskapuhetta, tämä todella tapahtui.

Kyllä vaan harmittavan monella hyvännäkösellä naikkosella on 50 kilonen sählynpelaaja pitkällä takatukalla varustettuna kainalossaan:curs:

Saanko sanoa naisen näkökulman asiaan?

Kerron sen silti.

Varmaan aika paljon kyse on myös pitkälti siinä, että liikunnalliset miespuoliset henkilöt (lihaksikkaat tai semilihaksikkaat) vetävät puoleensa loppujen lopuksi liikunnallisia naisia. Etenkin jos kumppania kaivataan pitempään suhteeseen. Tällöin nimittäin yhteisten arvojen luulen ratkaisevan melko pitkälle.

Mutta jos baariin menee yhden illan juttuja hakemaan, niin tietty silloin ulkonäöllä on varmasti suuri merkitys (ihan varmaksi en tietenkään voi tietää, koska en kyseisiä hommia harrasta). Tuskin miehetkään huomaavat heti ensimmäiseksi tavistallaajatytöstä, jolla ei ole ykkösmuotikuteita, kultaista vyötä ja hyvännäköistä kuontaloa (ts. erotu edukseen muusta kissamassasta).

Riippuu taas mistä roikkuu. Esim. itse rakastan (:kuola: ) kun taas paras ystäväni mielummn juo keskivahvaa myrkkyä kun ottaa mitään "ilettävää lihaskimppua".

On hyötyä. Esimerkkitapauksena pidettäköön vaikkapa erään kaverini kundikaveria. Tapasin kundin ekan kerran joskus muutama vuosi sitten, molemmat oltiin silloin sinkkuja. Kundi oli tuolloin aika plösössä kunnossa, eli minua ei jaksanut kiinnostaa. Vuosi sitten kaverini (lihava tyttönen...) esitteli kundin mulle poikakaverinaan. Plösö se oli vieläkin, mutta kertoi innostuneensa treenaamisesta... Tänä kesänä sitten taas näin tän kundin muijansa kanssa, varmaan 20 kiloo fläsää menettäneenä ja reippaasti lihasta kehittäneenä, niin kylläpä ikinirsolta Missukaltakin alkoi kuola valumaan (kuvainnollisesti). (kaveria kyllä ihmetytti kovasti, että mitenkäs minä nyt niin mielelläni sen kundikaverin kanssa juttelen, kun koskaan ennen en paljon mitenkään sitä noteerannut...) Valitettavasti tyttö itse ei ole mistään liikunnallisesta kiinnostunut ja sen huomaa, joten en ennusta suhteelle kovin ruusuista tulevaisuutta :rolleyes:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
elän myös siinä uskossa, että naiset tykkäävät lihaksikkaista ja kireessä kunnossa olevista miehistä.

tunnen kuitekin henkilöitä(sekä miehiä että naisia) ketkä puhuu tyyliin, että "mitä säki siellä salilla käyt..ei naiset tykkää lihaksist" jne... huvittavinta tossa on just se, että yleensä lihaksista ulkonäköä mollaa just tyypit, ketkä ite on huonokuntoisia,lihavia/laihoja eikä harrasta minkään näköistä liikuntaa.

uskonkin, että ne ketkä arvostelee puntilla kävijoitä, arvostelee just sen takia, koska he ovat ite kateellisia eikä heiltä itseltään löytyis asennetta kyseiseen touhuun.

ite ainaki pidän siitä, että oma muija tykkää urheilusta ja jaksaa myös panostaa kroppaansa...myös hän tykkää siitä, että treenaan.

Itselläni lihaksikkuus on piilolinssien jälkeen ollut parasta mitä naisrintamalla on tapahtunut. Minusta kiinnostuneet naiset ovat lähes aina maininneet kropastani ja onhan noita ollut. Sinkkuja ollaan silti edelleen, voisiko siitä sitten päätellä minkälaisia naisia se hyvä kroppa puoleensa vetää..

Mutta miten on, naisväki; Nyt kun puhutaan siis ulkoisista seikoista - luonteen edelle ei tietenkään mene yksikään ulkonäöllinen seikka. Eli, kun omasta mielestäni kauniit kasvot ovat kaiken A ja O. Ne kompensoivat huonompaa kroppaa mennen tullen, mutta ei harvemmin toisinpäin. Ajattelevatko naisetkin näin?

On hyötyä. Esimerkkitapauksena pidettäköön vaikkapa erään kaverini kundikaveria. Tapasin kundin ekan kerran joskus muutama vuosi sitten, molemmat oltiin silloin sinkkuja. Kundi oli tuolloin aika plösössä kunnossa, eli minua ei jaksanut kiinnostaa. Vuosi sitten kaverini (lihava tyttönen...) esitteli kundin mulle poikakaverinaan. Plösö se oli vieläkin, mutta kertoi innostuneensa treenaamisesta... Tänä kesänä sitten taas näin tän kundin muijansa kanssa, varmaan 20 kiloo fläsää menettäneenä ja reippaasti lihasta kehittäneenä, niin kylläpä ikinirsolta Missukaltakin alkoi kuola valumaan (kuvainnollisesti). (kaveria kyllä ihmetytti kovasti, että mitenkäs minä nyt niin mielelläni sen kundikaverin kanssa juttelen, kun koskaan ennen en paljon mitenkään sitä noteerannut...) Valitettavasti tyttö itse ei ole mistään liikunnallisesta kiinnostunut ja sen huomaa, joten en ennusta suhteelle kovin ruusuista tulevaisuutta :rolleyes:

En haluais jeesustella turhaan, mutta on niin monia asioita, jotka tuntuu tossa aika pahalta. Ensinnäkin, hei, jos se muija on sun kaveris, ni menisit vähän ittees!

En sitte tiiä onks kaikki treenaavat muijat pinnallisia..?

oujee

Minun tyttöystävä ei aluksi kuulemma pitänyt lihaksikkaasta ulkonäöstäni, vaan enemmänkin siitä mitä pään sisällä liikkui. Yli puolen vuoden seurustelun jälkeen tytteli tykkää kovasti myös ulkonäöstäkin. Silleen se ihminen vaan oppii :D

En haluais jeesustella turhaan, mutta on niin monia asioita, jotka tuntuu tossa aika pahalta. Ensinnäkin, hei, jos se muija on sun kaveris, ni menisit vähän ittees!

En sitte tiiä onks kaikki treenaavat muijat pinnallisia..?

Huomasin ton kanssa en viittiny aloittaa ensimmäisena sotaa täällä :rolleyes:
Niin se vaan on että monet muijat on vaan todella pinnallisia, ellei ole lihaksia niin sitten sen voi kompensoida joko julkisuudella tai rahalla.

Niinkuin erään treenaavan mimmin suusta joskus kuulin, että hän aikoo tulevaisuudessa pysyä vaan hyvännäköisenä treenaamalla. Ja aikomus löytää mies joka on vähintään ekonomi joka voi sit elättää häntä, itse vain treenaillen ja shopaten:D

Mutta miten on, naisväki; Eli, kun omasta mielestäni kauniit kasvot ovat kaiken A ja O. Ne kompensoivat huonompaa kroppaa mennen tullen, mutta ei harvemmin toisinpäin. Ajattelevatko naisetkin näin?
Itse ajattelen JUURI toisinpäin.

Tana mua ärsyttää otsikoinnit, jotka "jatkuu" vasta itse viestissä.

Niin ja äkkiseltään muisteltuna kukaan muija ei ole baarissa tullut sanomaan mitään kunnostani. Yks muija kyllä wakastelun jälkeen hiplaili mun selkää ku makoilin mahallani ja kehui et "nää on kyllä siistit."

:lol2:

E: eihän tämä nyt liittynyt aiheeseen oikiastaan yhtään. No aeva sama.

Suositut

Back
Ylös Bottom