Onko kuvasi irc-galleriassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vegitax
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Öö...kiitän..:nolo:

oon kyl joskus miettiny ihan samaa...tiedä sitten..

~Voimariini ~ sanoi:
:kuola: :kuola:
Edit: Onneksi omalla salilla ei käy noin hyvännäköisiä muijia muuten ei tulisi keskittymisestä mitään.

Sanos vaan muuta!! :whip:

Juu, no, täällä minäkin hengailen :hyper: Nytpä tiedät!:lol2:

Juzzi87 sanoi:
meikälle on aika sama jos joku sanoo galleriassa juttelua irkkaamiseksi, voiko se oikeasti jotain ottaa päähän :D
Mua ottaa niin saatanasti päähän :curs: : just niinku joku sano että sama ku sanois punttisalia ompelukerhoks :hyper:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ja miksi kaikki tytöt laittavat kuviansa nettiin?

Ruhli sanoi:
~Voimariini ~ sanoi:
:kuola: :kuola:
Edit: Onneksi omalla salilla ei käy noin hyvännäköisiä muijia muuten ei tulisi keskittymisestä mitään.
huumor sanoi:
uulalaa.... :kuola: ...ja ikäkin sopis :D
p.s ;)
twinlab sanoi:
Sanos vaan muuta!! :whip:

Ego boost!.Mikä järki noissa amme kuvissa on?Kivat ne on.Voisin linkittää ne tuonne itsetyydytys.org foorumille

Hahaha. Ei niissä varmaan mitään järkeä olekaan, niinkun ei esim. missään baari yms. kuvissakaan. Ja miksi pitäisi? Kaverin pippaloista ne on otettu:lol2:

Ja miksi tytöt laittavat kuviansa nettiin? No, henk.koht ainakin minä juuri siksi koska kaikkien mun kavereiden kuvat on tuola ja sinne on helppo mennä kirjottaa kuvan alle jos on asiaa, ja he vastaavat myös nopeasti.

Noh, miksi pojat laittavat kuviansa nettiin???:rolleyes:

Meah sanoi:
Ja miksi tytöt laittavat kuviansa nettiin? No, henk.koht ainakin minä juuri siksi koska kaikkien mun kavereiden kuvat on tuola ja sinne on helppo mennä kirjottaa kuvan alle jos on asiaa, ja he vastaavat myös nopeasti.
Eikö irkki tai vaikka mese olisi vähän näppärämpi yhteydenpitoväline? ;)

Minusta on muuten aika hassua, että mun ikäisistä ei kukaan ole laittanut kuvaansa irc-galleriaan, jos ei satu olemaan irkkaaja (otos omasta tuttavapiiristä), mutta jo paria, kolmea vuotta nuoremman ikäluokan kuvia löytyy sankoin joukoin hot or not- tai juttelu-meiningillä laitettuna. Vähäx oon wanha!!11!!

Meah sanoi:
Hahaha. No, henk.koht ainakin minä juuri siksi koska kaikkien mun kavereiden kuvat on tuola ja sinne on helppo mennä kirjottaa kuvan alle jos on asiaa, ja he vastaavat myös nopeasti.

Niin, ajatustenvaihtoonhan ja asioiden kertomiseen on olemassa kännykät. Ja sähköposti. ;)

Myönnä nyt vaan Meah, että sun massunpohjaa kutkuttaa kivasti, kun kundit kertovat, että oot HOT :kuola: !!!

:D

Ja oothan sä kieltämättä kyllä kuuma kisu. :thumbs:

Riitu sanoi:
Eikö irkki tai vaikka mese olisi vähän näppärämpi yhteydenpitoväline? ;)

Se vaatii onlinella olemista, gallerian kautta voi vastailla kun ehtii. Toki on kännykät keksitty, mutta on tuo galleriakin ihan kätevä väline laittaa niitä näitä kavereille.

No varmasti toinen puoli totuutta on tuo egonboostaus kuolausviesteillä. ;)

Riitu sanoi:
...ja Jwo:n tyttöystävä? :)
Jep, olenhan minä:haart: :love:

Nojoo. Kyllä msn:ssä voikin jutella hyvin, ja sielä myös olenkin, mutta kun valitettavasti kaikki ystäväni ei ole sielä aina samaan aikaan ja eihän sielä aina kerkeä onlinessa olemaan kun on koulua, treeniä ja töitäkin. Toki olen sielä iltaisin. Mutta joo, kyllähän tuo tuntuu mukavalta saada kehuja, kiitoksia vain:) mutta ei niitä pahemmin sinne galleriaan tule.

Enkä todellakaan ole sielä sen takia. Olen jopa miettinyt että ottasin kuvat sieltä pois, mutta en viitti ihan vaan sen takia että sitten sellaiset tutut, joihin ei muuten tule pidettyä yhteyttä, unohtuisi tod. näk. kokonaan..ja minä kun olen ylisosiaalinen en halua että yhteydenpito jäisi.:D Lähinnä kaikki jotka minulle sielä kirjoittavat on vanhoja tuttuja/kavereita tai ystäviäni. Joita taas sitten on sen verran paljon ettei minulla ole puolenkaan niiden mese/tai sähköpostiosoitteita;) ja mihinkään irkkiin en kyllä halua lojumaan eikä ole kyllä aikaakaan.:rolleyes:

Natu79 sanoi:
Myönnä nyt vaan Meah, että sun massunpohjaa kutkuttaa kivasti, kun kundit kertovat, että oot HOT :kuola: !!!

:D

Ja oothan sä kieltämättä kyllä kuuma kisu. :thumbs:

Keravalla kaikki on HOT ja Ihquja!!:kuola:

Kuten minäkin..:hyper:

Jugetsi sanoi:
Keravalla kaikki on HOT ja Ihquja!!:kuola:

Kuten minäkin..:hyper:

Keravalainen!:hyper: Kerava on just jees mesta!:lol2:

Meah sanoi:
Keravalainen!:hyper: Kerava on just jees mesta!:lol2:
Kerava on yks lande käpykylä :jahas: Mut ei mikään tätä rakasta kotikaupunkia silti voita :love:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom