SUPERCARB 1kg -40%

Onko kuvasi irc-galleriassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vegitax
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Sen verran ainakin vaikuttanut, että vielä 2009 viikottaisia käyttäjiä oli melkein 900,000. Nyt 450,000.

Syöhän se Facebuukki, ei sitä jaksa kahteen keskittyä. Facebuukkikin alkaa jo paisumaan, ja itse ainakin karsin jo tekemisiäni siellä.

Sen verran ainakin vaikuttanut, että vielä 2009 viikottaisia käyttäjiä oli melkein 900,000. Nyt 450,000.

Syöhän se Facebuukki, ei sitä jaksa kahteen keskittyä. Facebuukkikin alkaa jo paisumaan, ja itse ainakin karsin jo tekemisiäni siellä.

Mä lopetin molemmat.Irc galleria alko tuntua vähän teini mestalta 3 kymppiselle ja face bookissa alko tulla kaveri ruinaamista joltain puolitutuilta niin pistin senkin jakoon.

Miten on muuten vaikuttanut Irc-galleriaan Facebookin räjähdysmäinen nousu? Luulisi, että irc-galleria olisi muuttunut täysin turhaksi palveluksi.

Mun mielestä aika paljon. Mä en taida tietää kovinkaan montaa kaveria kellä enää olisi irc-gaylleriassa kuvia. Itsekin poistin tunnuksen joskus tuossa kesällä. Omina syinä päällimmäisenä oli oman iän korkeus suhteissa muihin käyttäjiin (tuntui että on ihan 14v lasten seassa siellä), typeriä herutuksia tuli jatkuvasti (vaikka mitään tissikuvia ei tod ollut esillä) ja eipä ole tullut enää irkattuakaan joten olkoot. Enemmistö väestä on Facebookissa.

Löytyy pärstä sieltä...kyllä vieläkin :D Ja keski-ikä pienenee ja pienenee vuosi vuodelta onhan tuola kyllä vieläkin paljon aktiivisia ja itseäni vanhempia mut aika roimasti jotai -99 ja -00 syntyneitä teinin alkuja.

Back
Ylös Bottom