Onko kuvasi irc-galleriassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vegitax
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ei jessuksen pallit! Kuka laitta kuvansa pällisteltäväksi johonki galleriaan??! Käsitän vielä jollain tasolla nää kaikenmaailman treffipalstat mutta et nää galleriat ampuu mun ajatusmaailman yli. Kai siinä sit joku kimma/äijä sa kiksejä kun toiset laittaa näitä kuuluisia "panisin" viestejä....hohhoijaa...Saan omat kiksini kyllä ihan muolta, mutta kukin tallatkoon tavallaan, ei vaan tajua ei...:wall:

hömppä sanoi:
Ei jessuksen pallit! Kuka laitta kuvansa pällisteltäväksi johonki galleriaan??! Käsitän vielä jollain tasolla nää kaikenmaailman treffipalstat mutta et nää galleriat ampuu mun ajatusmaailman yli. Kai siinä sit joku kimma/äijä sa kiksejä kun toiset laittaa näitä kuuluisia "panisin" viestejä....hohhoijaa...Saan omat kiksini kyllä ihan muolta, mutta kukin tallatkoon tavallaan, ei vaan tajua ei...:wall:
Hehe, no eiköhän ne treffipalstat oo niitä josta enemmän jotain panisin-kommentteja tulee. Ite en kyllä treffi-ilmoitukseen naamaani pistäis, mutta tosiaan jokainen tallatkoon tavallaan. Eipä oo gallerian kautta ainakaan mailiboksiin tullut ihania "moi mä oon reino 49v asun terskanperällä ja haen panoseuraa kaikenikäisistä naisista ootko kiinnostu? oot seksikäs nainen ja haluaisin panna sua" -kirjeitä.

Faidra sanoi:
Hehe, no eiköhän ne treffipalstat oo niitä josta enemmän jotain panisin-kommentteja tulee. Ja mailiboksiin ihania "moi mä oon reino 49v asun terskanperällä ja haen panoseuraa kaikenikäisistä naisista ootko kiinnostu? oot seksikäs nainen ja haluaisin panna sua". No, tosiaan jokainen tallatkoon tavallaan, mutta eipä oo vastaavia ainakaan galleriassa tullut vastaan.
Tarkotankin näitä täällä olevia "panisin" viestejä näiden galleria linkkien perässä...:) Harva se kuvansa noihin gallerioihin laittaa ihan vaan "tässä mä, moi" periaatteella..." tai niin Mä ajattelen....Miksi laittaa kuvansa jos ei taho kuola- kommentteja...häh...ihan pihalla...taas.:lol2: :itku:
ja ihan oikeeta seuraa hakiessa ei kande naamansa laittaa? hmmmh...

Eriasia on ihan nää järkevät gelleria sivut, missä on ihan fiksuja kuvia, mutta nää teinitöröhuulet ja selvästi erotiikalla pelaavat...nooh, en paljoa arvosta...Menkööt sitten jonnekkin aikuisviihteen puolelle...arghs

hömppä sanoi:
Tarkotankin näitä täällä olevia "panisin" viestejä näiden galleria linkkien perässä...:) Harva se kuvansa noihin gallerioihin laittaa ihan vaan "tässä mä, moi" periaatteella..." tai niin Mä ajattelen....Miksi laittaa kuvansa jos ei taho kuola- kommentteja...häh...ihan pihalla...taas.:lol2: :itku:
ja ihan oikeeta seuraa hakiessa ei kande naamansa laittaa? hmmmh...
Mulla on ollut kuva siellä ties kuinka pitkään, ja just siksi mitä muutkin tuolla aiemmin kirjotteli - kiva nähdä kenen kanssa irkissä juttelee, ja eipähän ollut haitaksi vaikka hekin näkivät miltä minä näytän. Nykyään tuo näyttää enemmän olevan tollanen "voitko sanoo mulle että panisit" -galleria, vaan omat kuvani ei siellä ainakaan sen takia ole.

Deitti-ilmoitukseen en naamaani pistäis, sillä toivoisin että saisin ennemmin vastauksia kirjoittamani kuvauksen perusteella. Kuvan ehtii lähettää sitten vaikka ensimmäisessä mailissakin. Ainakin mitä noita suomi24:sia yms. on selannut niin siellä näyttää just tätä "oot hottis"-"panisin"-"seksikäs nainen" -tasoa olevan ne kommentoinnit naisten ilmoituksissa.

[ Ainakin mitä noita suomi24:sia yms. on selannut niin siellä näyttää just tätä "oot hottis"-"panisin"-"seksikäs nainen" -tasoa olevan ne kommentoinnit naisten ilmoituksissa.[/QUOTE]

Totta, mutta osaltani ymmärrän ne kuvat. Ajatteleppa vaikka jos kiinostuisit jostain kuvattomasta pässistä ja saisit sit myöhemmin kuvaa postissa ja se olisi aivan:urjo: , parempi musta olisitietää heti kenen kans puhuu jos ulkonökö merkitsee jotain seuraa hakiessa...? (nimimerkillä kokemusta on:D , pinnallinen en oo yhtää, mutta vaan komeet ja isot käy!:hyper: )

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Faidra sanoi:
Mulla on ollut kuva siellä ties kuinka pitkään, ja just siksi mitä muutkin tuolla aiemmin kirjotteli - kiva nähdä kenen kanssa irkissä juttelee, ja eipähän ollut haitaksi vaikka hekin näkivät miltä minä näytän.
Tämähän siis on irkkigallerian alkuperäinen tarkoitus. Olisin luultavasti itsekin voinut laittaa yhden pärstäkuvan galleriaan silloin vanhoina hyvinä aikoina, jos olisin irkkaillut muilla kanavilla kuin sellaisilla, joilla oli naapureita ja opiskelukavereita.

hömppä sanoi:

Samaa jo ihmettelin tuossa sivulla 11. Ja edelleelkään en ymmärrä? No kaipa se on 15min kuuluisuudessa juttu? Tai toisaalta kun on palvelu ammatissa niin sitä ei edes enää kaipaa mitään julkisuutta, eli minun juttu.
Öööh... valistakaa mua ja kertokaa että miksi pitää olla netissä tai jossakin Ircissa itsestään kuvia? Multa menee hieman ohitse tuo homma?

kuvia löytyy, en tiiä miks... onpahan vaan...

Ironangel sanoi:
Mä olen melko varma että kadun tätä vielä..Mutta tunnustan.Kuvia löytyy..
Tosin itsestäni huimat kaksi kuvaa, minä kun en kameralle suostu poseeraamaan yleensä edes kirveellä uhaten :D Koirista on sit loput kuvat.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=_IronHeart_
Kivan näköisiä koiria. :)

Erikoisia myös nuo yhteisövalinnat, esim. "Proud 2 be white" ja "Blood&Honour".
Tarkoitus ei tietenkään ole loukata ketään henkilökohtaisesti mutta jotkut noiden yhteisöjen jäsenistä on aika huvittavan näköisiä tapauksia. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom