Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pointti oli varmaan se, että mitä helvettiä sitä ravaa puntilla jos kaiken kusee syömällä päin persettä.
Jahas, salilla ei sitten saisi käydä muut kuin lihaksikkaat punttimimmit? Mä käyn enimmäkseen ryhmäliikuntatunneilla salilla mutta myös salin puolella tekemässä laitteilla.
Figure Athlete -sivustolla on viime aikoina ollut kaksikin varsin tsemppaavaa artikkelia myös häiriötaustaiselle. Kehotan ketjulaisia (ja myös muista palstalaisia!) tutustumaan kirjoituksiin Eat Like It's Your Job (muistutus syömisen elintärkeästä vaikutuksesta suorituskyvylle ja yleisololle) sekä Step Away From The Scale (varsin hyvät perustelut vaa'an heittämiseksi nurkkaan).
Mitä sä koet hyötyväsi siitä, että harrastat paljon liikuntaa, mutta syöt huonosti? (ton esimerkkipäivän kalorit on mutulla max.1000)
Paino voi kyllä laskea, mutta menetät viimeisetkin lihakset ja tuloksena on hoikka, mutta löllyvä vartalo. Plus että sitten kun sun kroppa on tottunut pieniin ruokamääriin ja joskus kun tulet järkiisi ja haluat syödä enemmän, lihot helpommin ja joudut säätämään aika paljon, jotta saat taas itsesi tasapainoon. Tämä kaikki on varmaan sanottu miljoona kertaa tässä ketjussa...
Tää threadi on todella koominen, mutta ei saa nauraa, koska surullistahan se oikeesti on, että ihmiset syö päin persettä :(
sitä en kyllä ymmärrä, että miksi ei-fitnessmimmiltä tai muulta voimailijalta näyttää haluava haluaa kirjoitella PAKKOTOISTOLLE. En minäkään mene minnekään proana sivustolle kyselemään treeni ja syömisvinkkejä ???
On kyllä helvetin vaikeeta tajuta, että joku kuluttaa jo liikunnalla tuon1500 kcal päivässä ja sitten syö 1300 päivässä. Mahtaa olla aika vitullaan aineenvaihdunta. Ja sitten verrataan omaa kuvaa photoshopattuihin ja kirurgin veitsellä korjailtuihin julkkiksiin. JIIHAA.
Huoh, toi päivä oli esimerkki viikonloppujen ruuista, syön kyllä yleensä sen noin 1500 mutta niinkuin sanoin, viikonloput tuottavat ongelmia koska silloin on vaan koko päivän eikä ole yhtään nälkä ja tuntuu että on vähän väliä syömässä jotain (happohyökkäyksiä vähän väliä :D) kun ei ole mitään rytmiä, tiedättehän.
Niin ja en mitenkään voi uskoa että esim. hollywood-tähdet syövät yli paria tonnia päivässä ja en nyt puhu niistä olseneista ja richieistä vaan niistä hyväkroppaisista. Niin vain nekin käyvät salilla nostamassa painoja/ tekemässä aerobista ja syövät 1000-1500. Esim Britneykin tällä hetkellä vetelee 1300 kalorilla ja käy salilla ja hyvältä alkaa taas näyttää.
Ymmärrättehän ettei kaikki täällä kirjoittelevat halua näyttää fitnessmimmiltä.
Kyllähän sitä saa ottaa ruoka/treenivinkkejä täältä, ihankuin niitten ehramien ym vetäminen olisi vain voimailijoiden oikeus, muut vetäköön pullamössöä. Pari vuotta sitten kun kiinnostuin salitouhuista ja ruokavaliosta mä menin personal trainerille, ei sekään mulle laatinut mitään voimailijan överibulkkia että lihakset kasvavat, sitten voit niitä fläsöjä polttaa pois VAAN mulle laadittiin terveellinen ruokaohjelma ja treeni noin 1500-2000kcal riippuen liikunnan määrästä ja tehosta mitkä vastaa MUN tavotteita, ei fitnesslavoille tähtäävän.
Ja vielä haluun kommentoida tuohon p.kirurgiakohtaan, että vaikka monet onkin käynyt jotain tekemässä niin on niitäkin jotka eivät ole, se on vain fakta. Haluaahan sitä aina uskotella(yleensä ne kateelliset) että joo kaikki on vaan leikeltyjä ja shopattuja , ei ne oo oikeita ihmisiä.
Jos viittaat tällä nyt siihen kuuluisaan "britnispiörs"-diettiin jota naistenlehdet on paljon hehkuttaneet viime aikoina, niin tuon dieetin tarkoituksena oli nykäistä bulkkikunnosta hottiskuntoon mahdollisimman lyhyessä ajassa. Britni pudotti tuolla tekniikalla oman ilmoituksensa mukaan 13,6 kiloa (30 lb) kuukaudessa (kitukuurin lisäksi jäätäviä määriä liikuntaa) uutta levyään varten. Onko sinulla sama tavoite? Kuulostaako terveelliseltä?Esim Britneykin tällä hetkellä vetelee 1300 kalorilla ja käy salilla ja hyvältä alkaa taas näyttää.
Ihan aikuisen oikeasti - eiköhän olisi aika unohtaa ne Hollywood-tähdet? :jahas: Vai uskotteko kaiken, mitä juorulehdissä luetaan? Sama kuin minä kertoisin avoimesti bulkkaavani, vaikka en edes niin tee. Come on, tottakai lehdissä halutaan kirjoittaa vähäisestä "muotisyömisestä". Huoh. Sitä paitsi, minusta Britney ei ainakaan jokin aika sitten ollut mikään kaunotar, vaan kulahtanut ämmä. Anteeksi. Ei meistä tavallisista pulliaisista tule leffatähtiä. Toki voihan sitä yrittää: kauneusleikkauksia ja paljon kuvanmuokkausta. Itse väittäisin jopa tietäväni jotain Photoshopin käytöstä: kyllä sillä saa ihmeitä aikaan ja kummasti omakin vyötäröni kapenee muutamalla napsautuksella.