Ongelmasyöjien mitä söit tänään/eilen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mgw
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Pointti oli varmaan se, että mitä helvettiä sitä ravaa puntilla jos kaiken kusee syömällä päin persettä.

Minusta surullista, et tämä on tyttöjen puolen about aktiivisin ketju.

Jahas, salilla ei sitten saisi käydä muut kuin lihaksikkaat punttimimmit? Mä käyn enimmäkseen ryhmäliikuntatunneilla salilla mutta myös salin puolella tekemässä laitteilla.

Mitä sä koet hyötyväsi siitä, että harrastat paljon liikuntaa, mutta syöt huonosti? (ton esimerkkipäivän kalorit on mutulla max.1000)

Paino voi kyllä laskea, mutta menetät viimeisetkin lihakset ja tuloksena on hoikka, mutta löllyvä vartalo. Plus että sitten kun sun kroppa on tottunut pieniin ruokamääriin ja joskus kun tulet järkiisi ja haluat syödä enemmän, lihot helpommin ja joudut säätämään aika paljon, jotta saat taas itsesi tasapainoon. Tämä kaikki on varmaan sanottu miljoona kertaa tässä ketjussa...

Figure Athlete -sivustolla on viime aikoina ollut kaksikin varsin tsemppaavaa artikkelia myös häiriötaustaiselle. Kehotan ketjulaisia (ja myös muista palstalaisia!) tutustumaan kirjoituksiin Eat Like It's Your Job (muistutus syömisen elintärkeästä vaikutuksesta suorituskyvylle ja yleisololle) sekä Step Away From The Scale (varsin hyvät perustelut vaa'an heittämiseksi nurkkaan).

Kiitos loistavista linkeistä :worship: kannatti lukea :thumbs: ....varsinkin tuo vaaka-juttu :D.

tää ketju kaipais lisää tollaisia juttuja, niistä tulee hyvä mieli ja semmoinen olo että noin sen homman kuuluu mennäkin ja minä kanssa!
noista "en ole syönyt tänään mitään, mutta olen kyllä juossut 7h", tulee kyllä salakavalasti paska fiilis itestään. toisaalta on hyvä, että noita syömisiään voi tänne laittaa, jos haluaa todella saada apua niiden surkeiden syömistapojen muuttamiseen. sitä kun saattaa itse luulla syvänsä ihan hyvin :rolleyes:

Mitä sä koet hyötyväsi siitä, että harrastat paljon liikuntaa, mutta syöt huonosti? (ton esimerkkipäivän kalorit on mutulla max.1000)

Paino voi kyllä laskea, mutta menetät viimeisetkin lihakset ja tuloksena on hoikka, mutta löllyvä vartalo. Plus että sitten kun sun kroppa on tottunut pieniin ruokamääriin ja joskus kun tulet järkiisi ja haluat syödä enemmän, lihot helpommin ja joudut säätämään aika paljon, jotta saat taas itsesi tasapainoon. Tämä kaikki on varmaan sanottu miljoona kertaa tässä ketjussa...

Huoh, toi päivä oli esimerkki viikonloppujen ruuista, syön kyllä yleensä sen noin 1500 mutta niinkuin sanoin, viikonloput tuottavat ongelmia koska silloin on vaan koko päivän eikä ole yhtään nälkä ja tuntuu että on vähän väliä syömässä jotain (happohyökkäyksiä vähän väliä :D) kun ei ole mitään rytmiä, tiedättehän.
Niin ja en mitenkään voi uskoa että esim. hollywood-tähdet syövät yli paria tonnia päivässä ja en nyt puhu niistä olseneista ja richieistä vaan niistä hyväkroppaisista. Niin vain nekin käyvät salilla nostamassa painoja/ tekemässä aerobista ja syövät 1000-1500. Esim Britneykin tällä hetkellä vetelee 1300 kalorilla ja käy salilla ja hyvältä alkaa taas näyttää. Ymmärrättehän ettei kaikki täällä kirjoittelevat halua näyttää fitnessmimmiltä.

Tää threadi on todella koominen, mutta ei saa nauraa, koska surullistahan se oikeesti on, että ihmiset syö päin persettä :(

sitä en kyllä ymmärrä, että miksi ei-fitnessmimmiltä tai muulta voimailijalta näyttää haluava haluaa kirjoitella PAKKOTOISTOLLE. En minäkään mene minnekään proana sivustolle kyselemään treeni ja syömisvinkkejä ???

On kyllä helvetin vaikeeta tajuta, että joku kuluttaa jo liikunnalla tuon1500 kcal päivässä ja sitten syö 1300 päivässä. Mahtaa olla aika vitullaan aineenvaihdunta. Ja sitten verrataan omaa kuvaa photoshopattuihin ja kirurgin veitsellä korjailtuihin julkkiksiin. JIIHAA.

Tää threadi on todella koominen, mutta ei saa nauraa, koska surullistahan se oikeesti on, että ihmiset syö päin persettä :(

sitä en kyllä ymmärrä, että miksi ei-fitnessmimmiltä tai muulta voimailijalta näyttää haluava haluaa kirjoitella PAKKOTOISTOLLE. En minäkään mene minnekään proana sivustolle kyselemään treeni ja syömisvinkkejä ???

On kyllä helvetin vaikeeta tajuta, että joku kuluttaa jo liikunnalla tuon1500 kcal päivässä ja sitten syö 1300 päivässä. Mahtaa olla aika vitullaan aineenvaihdunta. Ja sitten verrataan omaa kuvaa photoshopattuihin ja kirurgin veitsellä korjailtuihin julkkiksiin. JIIHAA.

Kyllähän sitä saa ottaa ruoka/treenivinkkejä täältä, ihankuin niitten ehramien ym vetäminen olisi vain voimailijoiden oikeus, muut vetäköön pullamössöä. Pari vuotta sitten kun kiinnostuin salitouhuista ja ruokavaliosta mä menin personal trainerille, ei sekään mulle laatinut mitään voimailijan överibulkkia että lihakset kasvavat, sitten voit niitä fläsöjä polttaa pois VAAN mulle laadittiin terveellinen ruokaohjelma ja treeni noin 1500-2000kcal riippuen liikunnan määrästä ja tehosta mitkä vastaa MUN tavotteita, ei fitnesslavoille tähtäävän.
Ja vielä haluun kommentoida tuohon p.kirurgiakohtaan, että vaikka monet onkin käynyt jotain tekemässä niin on niitäkin jotka eivät ole, se on vain fakta. Haluaahan sitä aina uskotella(yleensä ne kateelliset) että joo kaikki on vaan leikeltyjä ja shopattuja , ei ne oo oikeita ihmisiä.

Tämä keskustelupalstahan on rautaa rakastaville naisille, kuten foorumin etusivulla lukee hyvin selvästi. Sen luulisi jo kertovan jotain siitä, millaisia vinkkejä ja millaisia asioita täällä keskustellaan. Tämä ei ole hollywood-tähtien dieetteihin keskittyvä sivusto, eikä täällä useimmat sellaista kroppaa ja elämää tavoittele ja siksi täällä ei myöskään sellaiseen neuvoja anneta. Ja mun mielestä ei ihan aina kannata uskoa sitä, mitä juorulehdissä jonkun toisen treeneistä ja dieeteistä sanotaan, enkä totta totisesti itse haluaisi tehdä niin kuin Britney tai kuka muu tahansa stara. Onko heidän elämänsä nyt muutenkaan kovin tavoiteltavaa kaikkine huume-, viina-, mies-, lapsisekoiluinen? Ei mun mielestä.

Jos siis haluat neuvoja täältä, meiltä, ne tulevat vastaisuudessakin olemaan aika kaukana tähtien laihdutusvinkeistä. Ne perustuvat sille, että useimmilla täällä on tähtäimenä terve, vahva ja urheilullinen kroppa, johonsisältyy lihaksia ja myös hieman rasvaa. Ja sellaisen kropan ja elämäntavan eteen täytyy syödä terveellisesti (hyvin ja säännöllisesti) ja käydä salilla ja kenties myös harrastaa aerobista.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Huoh, toi päivä oli esimerkki viikonloppujen ruuista, syön kyllä yleensä sen noin 1500 mutta niinkuin sanoin, viikonloput tuottavat ongelmia koska silloin on vaan koko päivän eikä ole yhtään nälkä ja tuntuu että on vähän väliä syömässä jotain (happohyökkäyksiä vähän väliä :D) kun ei ole mitään rytmiä, tiedättehän.

Mä ainakin mussutan viikonloppuisin surutta ilman mitään rytmiä, sitäpähän paremmin sujuu taas treenit seuraavalla viikolla, puhumattakaan siitä Suuresta Syömisen Ilosta. :hyvä:

Niin ja en mitenkään voi uskoa että esim. hollywood-tähdet syövät yli paria tonnia päivässä ja en nyt puhu niistä olseneista ja richieistä vaan niistä hyväkroppaisista. Niin vain nekin käyvät salilla nostamassa painoja/ tekemässä aerobista ja syövät 1000-1500. Esim Britneykin tällä hetkellä vetelee 1300 kalorilla ja käy salilla ja hyvältä alkaa taas näyttää.

Totuus on ja pysyy, uskotpa sinä siihen tai et: treenaavalle ihmiselle paritonnia ei ole paljon. Mistä sä oikeesti tiedät, mitä ja paljonko Britney syö? Saattaahan se syödä tosi vähän, liikkua tosi paljon ja näyttää tosi hyvälle, mutta ei sen kroppa kyllä voi tuolla yhdistelmällä hyvin eikä ole terve. Piste.

Ymmärrättehän ettei kaikki täällä kirjoittelevat halua näyttää fitnessmimmiltä.

Ymmärräthän sinä, että tällä palstalla on turha hakea hyväksyntää anorektisen laihalle kauneusihanteelle. Täällä tavoitteena on ennen kaikkea TERVE kroppa, joka JAKSAA TREENATA KOVAA, joka TOIMII HYVIN MYÖS ÄÄRIOLOSUHTEISSA (esim. pitkä työmatka pyörällä räntäsateessa) ja jonka omistaja on TYYTYVÄINEN itseensä. Ulkonäkö tulee siinä sivussa, jos on tullakseen; jos ei, niin ihan sama kunhan tulokset nousee säännöllisesti. :lol2:

Kyllähän sitä saa ottaa ruoka/treenivinkkejä täältä, ihankuin niitten ehramien ym vetäminen olisi vain voimailijoiden oikeus, muut vetäköön pullamössöä. Pari vuotta sitten kun kiinnostuin salitouhuista ja ruokavaliosta mä menin personal trainerille, ei sekään mulle laatinut mitään voimailijan överibulkkia että lihakset kasvavat, sitten voit niitä fläsöjä polttaa pois VAAN mulle laadittiin terveellinen ruokaohjelma ja treeni noin 1500-2000kcal riippuen liikunnan määrästä ja tehosta mitkä vastaa MUN tavotteita, ei fitnesslavoille tähtäävän.
Ja vielä haluun kommentoida tuohon p.kirurgiakohtaan, että vaikka monet onkin käynyt jotain tekemässä niin on niitäkin jotka eivät ole, se on vain fakta. Haluaahan sitä aina uskotella(yleensä ne kateelliset) että joo kaikki on vaan leikeltyjä ja shopattuja , ei ne oo oikeita ihmisiä.

Montako vinkkiä täältä sitten olet saanut, jota olet noudattanut? Monta sun käsityksiä puoltavia neuvoja olet saanut? Sä vaan hakkaat päätäs seinään täällä. Jos haluat neuvoja, että syö rahkaa 1300 kalorin eestä ja liiku helvetisti, niin vinkit sen toteuttamiseen saat muualta.

Tää palsta on täynnä hoikassa, timmissä kunnossa olevaa ja jopa ei fitness-tavoitteista mimmiä, jotka syö ja liikkuu terveellisesti ja näyttää siltä. Kyllä johonkin Britney tai Nicole tai muuhun hollywood kuntoon pääsee syömällä terveellisesti ja liikkumalla sopivasti.

nuo salien personal treinerit nyt on mitä on. Ite kävin joskus ja se sano mulle että selkää ei välttämättä sitten tartte treenata. Jiihaa.

Plastiikkakirurgia on arkipäivää ja se on ihan ookoo jos tykkää. Promokuvat sun muut on poikkeuksetta shopattuja ja niin pitää ollakin! Sittenhän sitä tulee aina paskalehdissä kuvia, että häähää, Britneyllä on finnejä ja selluliittiä jne.

Assiksen viimeinen lause erityisesti on täyttä asiaa :D

tosi huvittavaa muuten nuo puheet voimailijoitten sikabulkeista ja läskeistä, kun ottaa huomioon sen miltä pienten sarjojen voimailijat oikeesti näyttää :D

Esim Britneykin tällä hetkellä vetelee 1300 kalorilla ja käy salilla ja hyvältä alkaa taas näyttää.
Jos viittaat tällä nyt siihen kuuluisaan "britnispiörs"-diettiin jota naistenlehdet on paljon hehkuttaneet viime aikoina, niin tuon dieetin tarkoituksena oli nykäistä bulkkikunnosta hottiskuntoon mahdollisimman lyhyessä ajassa. Britni pudotti tuolla tekniikalla oman ilmoituksensa mukaan 13,6 kiloa (30 lb) kuukaudessa (kitukuurin lisäksi jäätäviä määriä liikuntaa) uutta levyään varten. Onko sinulla sama tavoite? Kuulostaako terveelliseltä?

http://www.clevelandleader.com/node/6771

Sitä mun piti vielä sanoa, että itse mursin jalkani kesällä ja siitä seurasi lähes 2kk täysi liikuntakielto (mitä nyt kepeillä pystyi pomppimaan ympäriinsä). Söin tuona aikana suunnilleen 1000-1200kcal keskiarvoa ja laihduin about 5kg. Ilman minkäänlaista liikuntaa. Eli mieti hiukan, jos noilla kalorimäärillä vuodepotilas laihtuu helposti, mitä tapahtuu kun siihen lisää vielä kauheat liikuntamäärät? Ei hirveän tervettä.

Ihan aikuisen oikeasti - eiköhän olisi aika unohtaa ne Hollywood-tähdet? :jahas: Vai uskotteko kaiken, mitä juorulehdissä luetaan? Sama kuin minä kertoisin avoimesti bulkkaavani, vaikka en edes niin tee. Come on, tottakai lehdissä halutaan kirjoittaa vähäisestä "muotisyömisestä". Huoh. Sitä paitsi, minusta Britney ei ainakaan jokin aika sitten ollut mikään kaunotar, vaan kulahtanut ämmä. Anteeksi. Ei meistä tavallisista pulliaisista tule leffatähtiä. Toki voihan sitä yrittää: kauneusleikkauksia ja paljon kuvanmuokkausta. Itse väittäisin jopa tietäväni jotain Photoshopin käytöstä: kyllä sillä saa ihmeitä aikaan ja kummasti omakin vyötäröni kapenee muutamalla napsautuksella.

Ihan aikuisen oikeasti - eiköhän olisi aika unohtaa ne Hollywood-tähdet? :jahas: Vai uskotteko kaiken, mitä juorulehdissä luetaan? Sama kuin minä kertoisin avoimesti bulkkaavani, vaikka en edes niin tee. Come on, tottakai lehdissä halutaan kirjoittaa vähäisestä "muotisyömisestä". Huoh. Sitä paitsi, minusta Britney ei ainakaan jokin aika sitten ollut mikään kaunotar, vaan kulahtanut ämmä. Anteeksi. Ei meistä tavallisista pulliaisista tule leffatähtiä. Toki voihan sitä yrittää: kauneusleikkauksia ja paljon kuvanmuokkausta. Itse väittäisin jopa tietäväni jotain Photoshopin käytöstä: kyllä sillä saa ihmeitä aikaan ja kummasti omakin vyötäröni kapenee muutamalla napsautuksella.

Britney OLI kaunotar ja minusta hänellä oli täydellinen vartalo silloin "kulta-aikoinaan", ja aika monen mielestä myös. Aika sairasta jos jonkun mielestä näytti anorektikolta, ihankuin olisi vain bodareita ja anorektikoita, siltä väliltä ei ole. Ja sama olisi kun väittäisi että tavallisesta pulliaisesta ei voi tulla fitness-kisaajaa, kyllä täällä monestakin on tullut ja sama kuin väittäisi että kaikki vähän normaalia enemmän lihasta omaavat henkilöt käyttäisivät doping-aineita ja niiden lihakset olisi kanssa photosopattuja. Niitäkin löytyy mutta niitäkin jotka ovat puhtaalla ruualla ja treenillä saanut lihakset EIKÖ?

Kyllähän Britney sievältä näytti aikoinaan, MUTTA SE KUNTO EI VAADI MITÄÄN KITUDIETTIÄ! Ei, vaikka jotkut sellaisella sen saavatkin. Asiat voi tehdä joko fiksusti tai sitten äärimmäisen typerästi. Toki välimuotojakin on.

Sitäkin vielä muistuttaisin, että itse näitä "neuvojani" jakelen omalta pohjalta, eli olen tällainen lihas- ja läski"kammoinen" ja ulkonäkötavoitteena olla sellainen pieni ja simpsakka, ehkä just jotain britneyn ex-kuntoa tavoittelen. eli en ole mikään läski voimailija tai fitnesskisaaja tai sellaisen tavoittelija kuten eräät tuntuvat kuvittelevan. Tiedän siis mistä puhun ja ymmärrän tavoitteet erittäin hyvin.

No voihan tsiisus sentään...Anteeksi, huono päivä takana joten saatan olla melkosen kiukkusella päällä mutta kun mun paksuun kalloon ei nyt millään mene jakeluun se, että uskotaan näihin muotipissistrendixlehtiin ja niitten kitudieetti ohjeisiin ja kuvitellaan, että koko elämä voidaan elää syömällä kun lintu 1200 kcal päivässä ja myös laihtua sillä,pitkänkin ajan kuluessa!:eek::wall: Kun se kroppa nyt vaan menee säästöliekille, ja se on fysiologinen fakta. Entisaikoina kun ruokaa piti vielä vaivalla metsästää ja juosta se kepukka kädessä mylvivän pihvin perässä niin ihmisen elimistö oppi siihen, että jos ruokaa ei ihan heti saada niin sitten rasvoja pantataan äärimmäisen kauan jottei nälkäkuolema vie voittoa.Periaattessa saattoivat siis "urheilla" päivässä useitakin tunteja ja syödä niin, että olivat aliravittuja mutta kummasti selvisivät vuodesta toiseen. Miksi? Aa, juuri tämän rasvan "säästämisen avulla".

Ei tietenkään pidä ajatella, että kaikki sopii samaan muottiin mutta jos palstan nimi tosiaan jo kertoo palstan olevan rautaa rakastaville naisille niin silloin useammalla on ne isommatkin lihakset kiikarissa tai jos eivät juuri ne niin ainakin sopivan lihaksikas kroppa (tämänkinvoi ymmärtää monella tavoin :D). Toiset ei halua samaa eikä niin pidä ollakaan mutta jos kysyy neuvoja ihmisiltä, jotka haluavat enemmän lihaksia,treenaavat sitä varten, jopa elävät täysin sitä varten niin silloin ne neuvot mitä todennäköisimmin ovat vähän eri luokkaa kuin naistenlehdissä.Ja joo,tästäkin varmaan kohta veetään herneet nenään ja syytetään siitä, että taas joku joka ei hyväksy muuta kauneusihannetta kun bodauksen mutta kun se on niin :anssi:!!! En ole itsekään mikään bodaaja/fitnesskisaaja tms. mutta haluan itsellenki henk.koht.hyvännäköisen, lihaksikkaan vartalon jossa on hyvä ja tyytyväinen elää ja olla.Ennen kuin ymmärtää sen, että on syötävä voidakseen saada lihaksia --> pienentää rasvaprosenttia --> näyttää hoikemmalta tms niin se on jatkuvaa vasaralla päähän takomista :curs:.That's it. JA minäkin olen joskus aikoinani kuvitellut että saan kauniin ja ihanan ja kiinteän ja lihaksikkaan kropan syömisen minimoinnilla ja liikkumisen maksimoinnilla.No,sairaalaan päädyin ja vuosikausien tuskaan että sillain :wanha:

Voih, miten sitä taas kisojen jälkeen sais ton syömisen järkeistettyä, on tullut mässättyä aika paljon!! :wtf:
Siis 5 kertaa päivässä syön ja aterioden koostumus on ihan hyvä, mutta sitten se ylimääräinen herkuttelu... Voih.. :kuola: Tuskaileeko kukaan muu syksyn kisaaja tällä hetkellä näin?

:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom