Haluan kiittää teitä punttimimmit siitä esimerkistä jonka olette antaneet minulle! Vihdoin uskallan syödä, reilustikin terveellistä ruokaa, kroppani toimii ja salireeni näkyy jo jonkin verran :D Takana kaikenlaista ei-niin-tervettä laihdutusta-lihomista-kuntoilua, ja salireeniä en ole edes aina jaksanut fyysisesti tehdä. Kehitystä ei tapahtunut, koska olin niin uupunut kalorivajeessani. Olen taistellut normaalin, terveellisen syömisen kanssa iäisyyden, ollut normaalipainossa joskus, sitten reilusti ylipainoinen, mutta nyt olen työntänyt vaa'an piiloon

Aina kun minua on ahdistanut, olen tullut lukemaan teidän syömisiä ja treeniohjelmia, sillä olen saanut itseni uskomaan että pitää syödä että kehitystäkin tulee! Yritän lakata laskemasta kaloreita, vaikka rasvasta/painosta tahdonkin eroon, haluan juurruttaa nämä elämäntavat itseeni ja tästä edespäin keskitynkin 5 päivittäisen aterian syömiseen, terveellisesti! Sekä tietenkin salireeniin, jonka lisäksi pyrin liikkumaan muutenkin ihan vaan hyvinvoinnin tähden. Kiitos siis teille kaikille, joita syvästi ihailen! Huoh, anteeksi vuodatus, meni vähän

, joten tässä tämän päivän syömingit, lievää herkuttelua havaittavissa:
Aamiainen: klo 06.30 Puuroa puoli lautasellista ja 10g pellavansiemeniä (ei vain uponnut!), 2 täysjyväpaahtoleipää, margariini 30 %, juusto 17 % 20g, kurkkua, kahvia
Välissä: omenanektari 2,5dl
Lounas: kasvishernekeitto, sinappi, ruisleipä+marggis 40 %, maito 2dl, hieman salaattia, pannukakkupala ja hilloa
Kahvi
Päivällinen: Kalkkunanakki-munakas, paprikaa, 2 ruisleipää+ margariini ja juusto
Salin jälkeen: soijaproteiini 30g
Iltapala: ehrmann 250g ja mansikoita