SUPERCARB 1kg -40%

Omituista kommenttia kropastanne?

Eniten omituisia kommentteja kropastani olen kuullut naisilta. Se ei ole mukavaa.

Sama itellä. Äitini tokaisi minun tukevoituneen (tarkoitti kai ihan hyvää, vaikka sanavalinta vähän huono). Tuttavapiirissäni on ihmisiä, joiden ihannekroppa on hyvin hoikka ja siro, joten olen kai minä siihen verrattuna hieman outo, kun olen ja haluan olla lihaksikkaampi :D "no et kai sää nyt ainakaan nuin isoja reisiä halua (ystävä katsoo jääkaapin ovessa olevaa motivaatiokuvaani)" "haluan" *hijlaisuus*. Haters gonna hate.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tyttöystävä nauraa mun perseelle. Okei myönnän se on aika iso hyppyri mitä meikäläisen alaselän notko vielä korostaa. Mutta ennenkuin siinä "tarjottimella" saa bissen pysymään niin se on vielä ihan normaali peppu :D

tää nyt ei oo suoranaisesti mun ulkonäöstä, mutta mun veli oli mun isälle ihmetelly miten vahva oon vaikka oon niin pieni :D Velipoika oli mua auttamassa muutossa ja kannettiin kahdestaan kaikki painavat <3 Nii ja en todellakaan koe olevani pieni kun olen173cm mut veikka on semmonen hongankolistelijia et muut näyttää pieniltä. Kyllä mieltä lämmitti se että vahvaks kehutaan..

Joku jätkä tuli iskemään baarissa kehumalla hauistani. Tai sitten se vaan kettuili tai oli liian huppelissa. Olin käynyt todella aktiivisesti tuolloin vain noin kuukauden päivät, että hah vaan.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Tässä taannoin poikaystävältäni kysyttiin lupa baarissa, että voisiko eräs mies vertailla kummalla on leveämmät hartiat, minulla vai tällä tuntemattomalla miekkosella.
Hassua,varsinkaan kun ei itse niitä niin leveänä pidä..selkeästi oli hyvä ja hämäävä paita valinta :D

5 eri työkaveria (miehiä) eri tilanteissa kuvaili lyhyen ajan sisään meikäläistä sanoilla: "Miten olet noin turvonnut?", "weylin, oletko sinä lihonut?", "Kyllähän muuten olet vähän....pyöristynyt." jne.

No toivotaan, että edes joku tästä "turpoamisesta" olisi lihasta. :jahas:

Onneksi on olemassa systeri, joka jaksaa aina sanoa jotain positiivista :D . "Sinulle on ihan selvästi tullut selkään lihaksia." :worship:

Onneksi on olemassa systeri, joka jaksaa aina sanoa jotain positiivista :D . "Sinulle on ihan selvästi tullut selkään lihaksia." :worship:

Hyvä jos jonkun systeri sanoo jotain positiivista. Mun siskon kommentti oli tämä: "Hyiiii, bodarisuoni!". Olispa vielä kunnon haba sen suonen kaverina... :D

Viime kesänä tuli mukavaakin kommenttia. Yks kaverin kaveri (mies) kysyi rannalla, että onko mun duuni fyysisesti tosi raskasta. Kun sanoin, että ei, miten niin, niin tämä kysyi että "no miten sä oot noin hyvässä kunnossa?". Lämmitti tämmöisen rimpulan mieltä.. :)

Olen tainnut hehkutella parissakin ketjussa muutamaa pudotettua kiloa, mutta nyt tuli jo ensimmäinen (täysin spontaani) ulkopuolinen kommentti: "Muumimuki oot laihtunu - kaulasta." Kukaan ei oo parempi palauttamaan todellisuuteen kuin äiti :D

Baarissa kuulee kaikkea kummaa. Kerran vastaan käveli kaksi miestä, joista toinen totesi kaverilleen että olipa siinä harteikas nainen. Ja haukkaria ollaan tultu pällistelemään useammin kuin kerran, rohkeimmat avaa keskustelun kysymällä millä salilla käyt :rolleyes:

Yksi nainen kerran sanoi, että näytän Jutta Gustafsbergiltä ja lisäsi vielä että tämä oli sitten kohteliaisuus. No kyllä. Ja aika kaukana Jutasta kuitenkin...

Parasta mitä vähään aikaan olen kuullut, oli miehen lausunto, että onkos sun perse pienentynyt :D. Jospa ei olisi ziljoonat kyykyt ja askelkyykyt ja juoksukilsat aivan menneet hukkaan :)

Parasta mitä vähään aikaan olen kuullut, oli miehen lausunto, että onkos sun perse pienentynyt :D. Jospa ei olisi ziljoonat kyykyt ja askelkyykyt ja juoksukilsat aivan menneet hukkaan :)

Ja toiset kyykkää siinä toivossa, että sais peppunsa isommaksi. :dance:

Muita kummia kommentteja en ole kuullut, mutta meidän äiskä epäilee, että musta tulee Kike Elomaan näköinen. Se käy itse salilla hinkkaamassa pikkupainoilla, "ettei vaan kasva lihakset". Mutta siis ihan hyvällä se ton kommentin heitti, läheiseni suhtautuvat yleisestiottaen positiivisesti tostensa edesottamuksiin.

Kylvetin tyttöä ja siinä sitten istuttiin äidin kanssa, kun yht'äkkiä tokas mulle et kannattas tehä pienemmillä painoilla, kun on noin lihakset kasvanu sääriluun vierestä :D

Äitini totesi, että minun on lopetettava treenaaminen, sillä lihakseni ovat jo epänaisellista luokkaa. Valitessani lehtihyllystä Probodyn, hän vielä tuhahteli, että olipa naisellinen valinta... muuten hän ei yleensä kamalasti huomauttele mistään. Ihan sama, minua ei paljoa haittaa jos en ole naisellinen äitini silmissä! Siinä sen taas näkee, että heti kun vähän lihasta erottuu, niin on jo hurja bodaaja, vaikka ei todellakaan ole sitä kokoluokkaa mitä edes haluaisi olla ;)

Poikaystävä on huomauttanut 'valtavista' olkalihaksistani. Silmät pyöreänä katseli kuinka ne voi olla niin isot ja kehotti tekemään pienillä painoilla pitkiä sarjoja ettei musta vain tulisi sellainen körmy bodari :face:

Viimeksi kuulin että käyn liikaa salilla. :D Totaalinen hajoaminen kun näitä naruja katsoo. Ja viime kesänä kaveri tokaisi "Sä oot ihan i:n muotonen" Siinäpä vasta kohtelias kommentti kerrassaan. :D

Poikaystävä on huomauttanut 'valtavista' olkalihaksistani. Silmät pyöreänä katseli kuinka ne voi olla niin isot ja kehotti tekemään pienillä painoilla pitkiä sarjoja ettei musta vain tulisi sellainen körmy bodari :face:

:D Pelkää vaan jäävänsä kakkoseksi.

Ihmetyttää ?

Jep, kun aloittelin viime syyskuussa kuntosalilla käymisen olivat ihmiset kannustavia ja totesivat tyyliin; että hieno homma jne..
Okei; sali-innostus on tuosta syyskuusta asti pysynyt ja kasvanut entisestään. MUTTA; nyt kun kropassani alkaa näkymään vaivalla tehdyn treenin tulokset ovat ERITYISESTI miespuoliset kehuneet kroppaa mutta joka ainoa on lähes siihen perään heittänyt kommentin että tosta ei sit sais enää niitä lihaksia kasvattaa ettei tuu sellanen ruma miesmäinen nainen :face: Jep jep, olin laittanut myös ex-mieheni koneelle ns.tavoitekuvan johon ollaan hyvää vauhtia etenemässä ja hän olis sitä kurkannut ja tokaissut että hyi saatana, että et voi tosissasi yrittää tollaseks- HV i said ja tähtään takuulla kahta kauheemmin tuohon mielessäni häämöittävään tulokseen, nih :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom