Omituista kommenttia kropastanne?

Mä harvemmin joudun kommenttien kohteeksi, mies kyllä jaksaa hyväntahtoisesti pilkata mua :D Lähinnä nyt näistä broilerinkoivista...

Totesin yks päivä salilta kotiin lähettäessä, että jospa mäkin alkaisin kilpailee fitness-kisoissa. Mies siihen: "sulla on aika paljon tota vauvarasvaa vielä!". Repesin :hyper: Oon melko timmissä kunnossa oikeasti (ja eihän kukaan kilpailija ole vuoden ympäri kilpailukunnossa, kyllä jokainen joutuu jonkunmoisen dieetin tekemään), joten en osannut edes loukkaantua kommentista.

"voi pikkuista", joskus aikanaan muuan miespuolinen kollega huokaisi kun näki salilla. Se ei tiennytkään että koko ei kerro sitä kuinka sitkeä sissi on kyseessä. :) Tytöttely ja voivottelu on kyllä kuultu. Nykyäänhän käyn naisten salilla.

Eniten omituisia kommentteja kropastani olen kuullut naisilta. Se ei ole mukavaa.

Viipurissa reilut 7 vuotta sitten olin avomieheni ja ystävämme (miespuolisen) kanssa ruokaravintolassa...heille tuotiin suomenkieliset ruokalistat, mulle venäjänkielinen.. Hetken muuten suti "iso ratas" tyhjää ennenkuin sain änkytettyä että haluaisin suomenkielisen listan...:D
Ja muutenkin on pari kertaa itärajan tuntumassa luultu venäläiseksi. Tallinnassa liikkuessa huuteli äijät Suomen kilvissä olleesta pakettiautosta, melkein meinasin ärähtää selkeästi suomeksi artikuloiden pari valittua sanaa...Mutta ulkonäköön liittyen; toisten mielestä olen läski ja toisten mielestä liian laiha. Pituutta 185cm ja painoa 73kg. Kaikkia ei sitten voi mitenkään miellyttää...

En tiedä meneekö tämä nyt omituisen puolelle, mutta ihan hauskaa kommentointia kuitenkin :)

Viikonloppuna tuli tehtyä hieman festarikeikkaa päivätöiden ohella ja hirveessä kiireessä vaihtelin baarin kaljatankkeja roimien niitä vauhdilla paikasta toiseen. Ne kun eivät ole pienimmästä päästä painoiltaan ja minäkään kovin suurelta näytä, niin vanhempi mies totesi "Kato tuota likkaa millaiset voimat noin pienessä tytössä on!" "Se varmaan seurustelee jonkin jääkiekkoilijan kanssa kun on noin timmissä kunnossa" - Repesin :D

Suht hyvää kommenttia on muutenkin tullut jv-hommia tehdessä
-Kovasti ne pojat vaan painia haluisivat vaikka kollegatkin selittää kuinka noloa se on hävitä tän kokoiselle tytölle :D

Hahaha aika hyvät naurut saa ku näitä lueskelee! :)
Ite oon muodottomuuden vuoksi saanut mitä omituisimpia kommentteja... viimesin tuli festareilla yhdeltä pojalta joka kysyi ensin olenko 15-kesänen ku näytän niin nuorelta. Ihan hämmentyneenä ja pikkasen loukkaantuneena sitten vastasin kieltävästi johon tämä vastaa:
"Aaaa... no mut on sul silti tollanen ihana sakkolihakroppa... :kuola: "

En tiiä olisko pitäny itkeä vai nauraa..... on kyllä ihanin ilmaus mitä mun vartalosta on ikinä käytetty.....not :D

Jo useamman kerran on miespuoliset kaverit halunnu vertailla haiuksia, ei tosin ne riu'uimman kukkakepit vaan ne jotka kokee, että saattavat siinä vertailussa pärjätäkin. Ei silleen että oisin jotekin mieletön hulkki, mutta niin moni kavereista on nörttejä että kilpailu niiden kanssa ei ole kova.

"Sullon keskivartalo aika hyvässä kunnossa, päkki varmaan näkyy" Se mitään näy, mut hyvä mieli tällasista kommenteista yhtäkaikki tulee. :)

"Meinaatsä kauan viel jatkaa tota" Ihaku oisin vaan jollain laihiksella...

"Kai sä kuitenkin syöt" Joo, ehkä jopa enemmän ku sinä, mutten mitää paskamättöjä...

"Anorektikotkin joutuu jossain vaiheessa opetella syömään ilman ateriasuunnitelmaa" Joudun sitten selittelemään että ei tää oo sairaus vaan harrastus/elämäntapa, ja että ei en oo lopettamassa, mutta että ei, en tee itselleni vahinkoa. Sukulaisille erityisesti joutunu vakuuttelemaan ettei tartte olla huolissaan.

"Sun kasvot oli ennen nätimät kun ne oli vähän pyöreemmät." Ite kyl tykkään enemmän tästä vähän särmikkäämmästä lookista, mutta kaikilla on oikeus mielipiteeseensä.

Ja jos mainitsen jollekin ei-treenaavalle sukulais-tädille että jollain kaverilla on lihaksikas kroppa niin: "Eikai se käytä mitään hormoneja" No ei käytä...

Kai mä teen jotain oikein ku läskit on sitä mieltä et mulla menee överiks, nyt kesäl on jo alkanu tulla sellasta "Älä hei enää laihduta, nythän sullon hyvä kroppa" Kun ei ne tajua millanen fysiikka on mun mielestä hyvä, eikä sitä että mä oikeesti syön, enää en oo ees miinuksilla.

Ei ihmekään et Suomessa joku puolet on ylipainosia (siis ei lihaksesta johtuen) kun asenne on se et sitku alkaa olee ok niin pitäs joteki "lopettaa" ja et jos seuraa ruokavaliotaan niin syö jotenkin tosi vähän. Oon iteki osasyyllinen tähän harhaan ku tottunu käyttää dieetti-sanaa siinä -500kcal merkituksessä, mut ihmiset kuulee sen silleen "syön pelkkää porkkanaa ja olen nälkökuoleman partaalla".

Oon ylpeä siitä mitä oon saavuttanu ja pidän edelleen tavotteet mielessä, mut ei joudu lätkäpelaajat tai juoksijat tälleen puolustelemaan harrastustaan. Välillä kyl uuvuttaa joutua aina selittelemään. Joskus tulee kyl myönteistäkin kommenttia tyyliin: "Kyl mä kunnioitan ihmisiä jotka jaksaa pitää huolta kropastaan." "Mä tuun sit kattoo sua kisoihin" vaikkei mul mitään akuutteja kisasuunnitelmia olekaan.

^Aika tuttua settiä.
Multakin moni kyselee kauanko meinaan vielä olla "tällä dieetillä". No en ole dieetillä vaan olen tehnyt elämäntapamuutoksen. :)

Ja kyllä multa eräs puolituttu nainen kysyi "Oletko sinä se, joka sai vatsalihakset näkyviin kolmessa kuukaudessa?!" No joo, en saanut, mutta kiva jos näytti siltä kuitenkin (meillä oli porukalla leikkimielinen 3kk kropantieukennushaaste).

Ja mun kanssa on käsketty lopettaa. Lopettaa mikä, en tiedä. Vissiin terveellinen syöminen ja liikunta?! Jep, varmasti. Olen kuulemma jo vähän liian laiha. Höpöhöpö sanon minä, en ole laiha, olen vain hyvässä kunnossa. Kerrankin.

Yllättävän moni myös tuputtaa väkisin mulle karkkia, pullaa, jäätelöä yms, vaikka tietävät että en syö moisia. Ja eräs kaveri on tehnyt siitä jopa ongelman (sen pitäisi olla VAIN mun ongelma jos se jollekin ongelma on, itehän olen tehnyt päätöksen noista luopua), hän ei voi meidän ruokaillessa heillä laittaa sellaista jälkkäriä mitä mä en voi syödä, vaikka kaikki muut sitä tahtoisivatkin. Ja vaikka miten sanon että laita vain, tämä on mun päätös luopua, muiden ei mun takia tarvitse sitä tehdä. Se raivostuttaa.

"Mikä sun laji on? Ethän loukkaannu jos arvaillaan?" Tämä eräältä herraseurueelta kapakassa.
"Jaha, sä oot näillä jotain tehnytkin." Hierojalta.
"No kyllä susta näkee heti että salilla käyt." Pariltakin mieheltä jotka ovat kysyneet harrastuksia.
"Herrajjjumala susta on tullut vahva!" Äiti ja pari muuta jotka ovat nähneet, kun nostan lastenrattaat kakaroineen jostain portaista.
"Ei tota selkää enää tarvitsis leventää." Eksältä...
"Paljonko nousee penkistä?" Monilta tuntemattomilta miehiltä. Nokkelana tapaan vastata että perse ainakin nousee jos tyhmiä kysellään.

Ja omituiseksihan nämä kommentit tekee se, että ei sitä lihasta tosiaan vielä kummemmin näin aloittelijalla ole ja läskiäkin on päällä niin että ei luulisi paljon näkyvän. Enkä sano tätä vaatimattomuuttani vaan näin on. Kai mulla on sitten luonnostaan leveä yläkroppa naiseksi, kun kommentit kohdistuvat aina selkään ja hartioihin.
Ei sillä, kivaahan se on kuulla, että kroppa on sinne päin kuin sen itse haluaisi olevan, mutta tavoitteeseen lienee vuosia matkaa.

Hehe, tänään joku ehkä pikkupäissään (ei pahasti) oleva setä tuli kaupassa pullonpalautusautomaatille mun taakse. Mulla oli neljä isoa pussia limpparipulloja, joten tuo kysyi pääsisikö se mun eteen kahden tyhjän tölkkinsä kanssa. Päästin toki. Häntä ennen oli vielä joku latomassa omiaan automaattiin. Tuo setä höpötteli jotain ja yllättäen sanoi "Nätisti laitettu sun tukka" (mulla ei oo kovin naisellinen tukka mitenkään päin mietittynä), toki tästä kiitin. Sitten tuo katseli vielä vähän lisää ja jatkoi "Ootko sä joku kuntosalityyppi vai?".. :D

Näitä löytyisi vaikka kuinka paljon, aina saa kuulla vaikka mitä heittoja kavereilta/työkavereilta. Yleensä laukovat mielipiteitään mun vaatteista, milloin pitäisi käyttää enemmän hameita tai muuten vaan olla vähemmän vaatetta päällä, jotta heillä olisi enemmän katseltavaa... :D

Tämän päivän kommentit tuli pomolta, kävelin portaita ylös edellä kun hän heitti toiselle esimiehelle: katso noita pohkeita! Ja sai vastaukseksi: tuohon voisi pyrkiä... Ei siinä mitään, mutta kun molemmat keskustelijat sattuivat olemaan miehiä. :D Ehkä mun jalat ei sitten näyttäneet siitä kulmasta kovinkaan naisellisilta, vaikka olikin vielä sukkahousut ja korkkarit asusteena! :D

"Sä et näytä enää edes ihmiseltä, olet kuin joku luuranko."

Lääkäriltä sitten vain "Olet juuri niitä ihmisiä, jotka tulee tänne parin kuukauden kuluttua valittamaan kun kylkeä / rintaa vasemmalta vähän pistää, sitten oletkin treenaamatta ainakin 1,5kk".. Ja istuin siellä takki päällä. Enkä ehtinyt kysyä voisinko ihan kevyesti liikkua pikkuflunssasta huolimatta. Pakotti sänkyyn melkein viikoksi heti kättelyssä.
Kysyi se myös mun lajia (jota siis ei ole).

^ Mullekin sanottu muutaman otteeseen, että luinen/terävä perse..

Äiti taas eilen sanoi, että treenaan niin paljon, että tissitkin on kadonnut :(

"Kyllä sun pohkeista huomaa kilometrin päähän että treenaat"

Ja kaikenmoista kommenttia löytyy kyllä pohkeista :D
Nykyään osaa jo ottaa huumorilla jos joku heittää jotain "hokipohkeista".

Olin vaihtarina joskus ajat sitten ja yksi musta poika iski muhun silmänsä. Kerran se sitten kysyi, että "Onko sussa mustaa verta, kun sulla on noin hyvä perse?" (Oli vähän isompi silloin, mutta ei nyt mikään aivan hervoton).
Toinen mukava kommentti oli siskoltani, kun näki mut pitkästä aikaa, kun tulin suihkusta: "Voi kauhee, mitä sulle on tapahtunut? Sulla on noin littee maha kyllä, mutta noi sun reidet on jotenkin lihaksikkaat ja perse iso! Ja sun olkapäät tai noi...Voi kauhee, näytä vielä, pullista vähän habaa..kato, sulle tulee tollaset möhkäleet tonne taakse".
Jep...

Menin aamulla yökkärisortseissa kahvia keittämään kun kämppikseni ovi aukeaa ja sieltä astuu miespuolinen henkilö. Poika kohteliaasti esittäytyy ja istuu ruokapöytään, vähän aikaa on hiljaa kunnes kysyy: Mitäs sä oikeen harrastat ootko joku juoksija ? Minä: Öööh no en kyllä juoksija, kuis ?? -Noku tässä kattelin noita sun pohkeita ja pakaroita ja näyttää niin lihaksikkailta !
Lähtiessään vielä totesi kuinka mukava näky häntä pitkästä aikaa oli aamulla keittiössä odottamassa :D

Kyllä alko päivä hyvin vaikka ensin vähän hölmistyin kun joku täysin tuntematon noin suoraan ja selvinpäin vielä myöntää analysoivansa takamustani.

Meidän äiskä: "Oho, kun sä olet vahva noin pieneksi!" :haart:

Nostin yhden sohvan autoon äidin kanssa, kun pikkusiskon piti ja se ei saanut sitä nostetuksi. Tuli hyvä mieli :)

"Voooooooihhh kuinka hyvin sinulla näkyy verisuonet!!!!" labrahoitajan suusta. Sitten tämä otti neulan ja sanoi "Nyt vähän pistää" ja NAPS sinne meni. Tässä vaiheessa tajusin vasta odotelleeni sitä kiristysnauhaa käteen. Ihmettelin että eikös se semmosta käytä, tuo vain totesi että "Eipä tarvinnut kun niin hyvin oli siinä suoni muutenkin". Ja muutenkin tuo höpisi miten kauniilta näyttää kun näkyy suonet käsissä. Ja annoin vielä "suonettomammasta" kädestä ottaa sen verikokeen. :D

Olin narikassa ottamassa muutamalta miesasiakkaalta takkia, kun yhtäkkiä toinen niistä tökkäsi minua mahaan.
Ekan tökkäyksen jälkeen tökkäsi uudelleen ja huusi kaverilleen että tule koittamaan tän mimmin mahaa.
Siinä ne sitten ihmettelivät hetken ja tökkivät masuani.

Olin niin hölmistynyt tästä episodista että en edes osannut tehdä/kommentoida mitään :wtf:
Ehkä se sitten oli niin ihmeellistä ettei se sormi uponnut sellaiseen kymmeneen senttiin pulla-/siiderimössöä :rolleyes:

Eilen salilla keski-ikäinen mies tokaisi että "tadat olla täällä joka aamu". tähän totesin hämmentyneenä että "en, korkeintaan joka toinen, kuinka niin?" "no mä oon nähnyt sut aika usein. Mihin kisoihin sä treenaat?" Hämmennyin vielä lisää ja mutisin "en kai mihinkään, kattoo nyt mihin kuntoon päästään" johon mies naurahti "etköhän sä oo jo kisakunnossa"! Tulipas hyvä mieli ku ainakin yks ihminen on sitä mieltä että kova treeni näkyy... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom