oon kuullu välillä heittoja negatiivisesti tarkoitettuna, että näytän ihan äijältä.. Jessshhhhh!!!! siihenhän just onki pyrkimys
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en tällä hetkellä asu Suomessa, ja työpaikan salilla arvailivat mistä maasta mahdan olla kotoisin... veikkasivat Bulgariaa kun olen niin vahvan näköinen ;) Öööööö. Musta tuntuu, että en kuitenkaan ole imarreltu.
Haha :D. Kun muutettiin poikaystävän kanssa uuteen asuntoon, niin alakerran mummo (naapuri) oli kysynyt poikaystävältäni, että "onko vaimosi thaimaasta?". WTF?? Muutenkin aika usein kysytään mistä olen peräisin. Sisarukseni ovat muuten niin vaaleita 'perinteisiä' suomalaisia (ja kyllä vanhemmatkin), että vähän huvittaa. Mä nyt satun olemaan joku omituinen sekoitus.HAHA, mulle sanottiin juurikin eilen tuo sama homma! Muutenkin on kylla tullut aika moisia veikkauksia. Venalaiseksi on luultu ja parhaassa tapauksessa myos kiinalaiseksi... Yhtaan kertaa ei ole arvattu oikein, eika edes pohjoismaita.
Mina oon tuolla Bulgariassa jopa joskus kaynyt ja siella on oikeasti ihan kauniita naisia, joten ei varmaan kannata kovin pahasti ottaa nokkiinsa
Haha :D. Kun muutettiin poikaystävän kanssa uuteen asuntoon, niin alakerran mummo (naapuri) oli kysynyt poikaystävältäni, että "onko vaimosi thaimaasta?". WTF?? Muutenkin aika usein kysytään mistä olen peräisin. Sisarukseni ovat muuten niin vaaleita 'perinteisiä' suomalaisia (ja kyllä vanhemmatkin), että vähän huvittaa. Mä nyt satun olemaan joku omituinen sekoitus.
Edellisestä kirjoittajasta inspiroituneena: Eräänä kauniina kesäiltana useampi vuosi sitten pysähdyin auttamaan keskelle ajokaistaa kaatunutta "Väiskiä" ja ambulanssia odotellessamme herra heräili (kun sitä pari kertaa läiski poskille) ja alkoi jutella. Ensin se tiukkasi monta kertaa, että mun tissejä olisi kiva puristella kun ne muistuttivat niin mukavasti hernepusseja. Seuraavaksi "Väiski" ilmoitti, että mustahan saisi ihan hyvän vaimon, jos vain leikkaisi pään pois! Kiittämättömyys on maailman palkka! ;)
Haha :D. Kun muutettiin poikaystävän kanssa uuteen asuntoon, niin alakerran mummo (naapuri) oli kysynyt poikaystävältäni, että "onko vaimosi thaimaasta?". WTF?? Muutenkin aika usein kysytään mistä olen peräisin. Sisarukseni ovat muuten niin vaaleita 'perinteisiä' suomalaisia (ja kyllä vanhemmatkin), että vähän huvittaa. Mä nyt satun olemaan joku omituinen sekoitus.
Mulle sattuu tätä myös, paitsi että venäläiseksi usein veikataan! Aina ei oo yhtä hauskaa, pariin otteeseen nimittäin yritetty ostaa seksiä/kysytty hintaa (kerran lontoon kielellä, kun kuvitteli etten puhu suomea). Kerran tällaisessa tilanteessa ei tämä asiakas-ehdokas meinannut uskoa että ihan omalta työmatkalta olen tulossa ja omaa laukkua kannan kun lentokenttäbussissa istuin. Kai mä sit vaan oon niin venäläisen (ja maksullisen) näkönen :jahas:
Myös mustalaiseksi on luultu, enkä siis ole edes tummahiuksinen tai ruskeasilmäinen...