Omituista kommenttia kropastanne?

oon kuullu välillä heittoja negatiivisesti tarkoitettuna, että näytän ihan äijältä.. Jessshhhhh!!!! siihenhän just onki pyrkimys :)

Vanhempi punttihirmu salilla:
"Vaikka mä oonki ihan hetero, niin sulla on kyllä mallikas kroppa."

Tiedä sitten, meneekö tuohon ylläolevan viestin kategoriaan vai liekö herralta mennyt sanat vähän sekaisin.. Kohteliaisuutena otin joka tapauksessa :rolleyes:

Mainitsin äidilleni, että nyt aletaan tekemään vielä vähän tuikempaa salitreeniä - olen kuitenkin käynyt salilla jo toista vuotta aktiivisti. Äiti kysyi: "no jos sä alat sitten oikein treenaamaan niin mikä susta sit tulee - painonnostaja vai?" ......ööööööö?????!!!!!!

Ei kuulemma kivannäköistä kun verisuonet näkyy pohkeissa, reisissä ja käsivarsissa niin hyvin.

Ja mahassa mutta eihän ne muut sitä nääkään.

Mä en tällä hetkellä asu Suomessa, ja työpaikan salilla arvailivat mistä maasta mahdan olla kotoisin... veikkasivat Bulgariaa kun olen niin vahvan näköinen ;) Öööööö. Musta tuntuu, että en kuitenkaan ole imarreltu.

Mulle joku paikallinen juippi sanoi rokkikuppilassa että " sä et kuulu tänne vaan jonnekin kuntosalille. Me muut ollaan sun alapuolella." Ei ollut mitkään verkkarit päällä ja mielestäni kyl sulauduin mustissa vaatteissani hyvin sinne eikä edes keskustelu ollu siihen suuntaan että olis käynyt ilmi että edes käyn salilla.

Mä en tällä hetkellä asu Suomessa, ja työpaikan salilla arvailivat mistä maasta mahdan olla kotoisin... veikkasivat Bulgariaa kun olen niin vahvan näköinen ;) Öööööö. Musta tuntuu, että en kuitenkaan ole imarreltu.

HAHA, mulle sanottiin juurikin eilen tuo sama homma! Muutenkin on kylla tullut aika moisia veikkauksia. Venalaiseksi on luultu ja parhaassa tapauksessa myos kiinalaiseksi... Yhtaan kertaa ei ole arvattu oikein, eika edes pohjoismaita.
Mina oon tuolla Bulgariassa jopa joskus kaynyt ja siella on oikeasti ihan kauniita naisia, joten ei varmaan kannata kovin pahasti ottaa nokkiinsa :)

" Naisille ei kasva vaan lihas, vaikka kuinka yrittää..Sulla vaan on niin alhaiset rasvat et näyttää kuin sulla olis lihaksia"

Riippuu vähän seurasta, tutut naiset ihmettelee (lue: kauhistelee) kuinka iso haba on ja töissä kaapinkokoiset miehet puhuu kuinka pitäis syödä enemmän jätskiä ettei tuuli vie vinkuheinää :)

Edit: tulikin mieleen kun vanhempi nainen sai raivarin kun näki mut vessassa.."Tää on naisten vessa, mitä sä täällä teet??" Joko rouvalla heitti silmissä tai sit taidan alkaa meikkaamaan, edes sit salille mennessä :D

HAHA, mulle sanottiin juurikin eilen tuo sama homma! Muutenkin on kylla tullut aika moisia veikkauksia. Venalaiseksi on luultu ja parhaassa tapauksessa myos kiinalaiseksi... Yhtaan kertaa ei ole arvattu oikein, eika edes pohjoismaita.
Mina oon tuolla Bulgariassa jopa joskus kaynyt ja siella on oikeasti ihan kauniita naisia, joten ei varmaan kannata kovin pahasti ottaa nokkiinsa :)
Haha :D. Kun muutettiin poikaystävän kanssa uuteen asuntoon, niin alakerran mummo (naapuri) oli kysynyt poikaystävältäni, että "onko vaimosi thaimaasta?". WTF?? Muutenkin aika usein kysytään mistä olen peräisin. Sisarukseni ovat muuten niin vaaleita 'perinteisiä' suomalaisia (ja kyllä vanhemmatkin), että vähän huvittaa. Mä nyt satun olemaan joku omituinen sekoitus.

Haha :D. Kun muutettiin poikaystävän kanssa uuteen asuntoon, niin alakerran mummo (naapuri) oli kysynyt poikaystävältäni, että "onko vaimosi thaimaasta?". WTF?? Muutenkin aika usein kysytään mistä olen peräisin. Sisarukseni ovat muuten niin vaaleita 'perinteisiä' suomalaisia (ja kyllä vanhemmatkin), että vähän huvittaa. Mä nyt satun olemaan joku omituinen sekoitus.

Tiedan hyvin mista puhut, kerran jopa eras entinen poikaystavani kysyi "Oletko ihan varma, etta teidan aiti ei ole kaynyt vieraissa? Sina kun oot tollain eksoottisen nakoinen..." Ja olen kylla erittain varma, koska olen ihan isan nakoinen. Meidan suvussa nyt vaan on oudon nakoisia ihmisia :D

Edellisestä kirjoittajasta inspiroituneena: Eräänä kauniina kesäiltana useampi vuosi sitten pysähdyin auttamaan keskelle ajokaistaa kaatunutta "Väiskiä" ja ambulanssia odotellessamme herra heräili (kun sitä pari kertaa läiski poskille) ja alkoi jutella. Ensin se tiukkasi monta kertaa, että mun tissejä olisi kiva puristella kun ne muistuttivat niin mukavasti hernepusseja. Seuraavaksi "Väiski" ilmoitti, että mustahan saisi ihan hyvän vaimon, jos vain leikkaisi pään pois! Kiittämättömyys on maailman palkka! ;)

Pesin tässä samalla hampaita ku luin näitä juttuja - ja tän kohdalla meinas harja mennä kurkkuun, ku alkoi naurattaa ihan älyttömäti :DDD Kiitos näistä silmieni vesitipoista :DD

Minä, suhteellisen hoikka ja vielä aika pienilihaksinen tyttö prässäilin eräänä päivänä jalkojani.. Vieressä reidenlähentäjälaitteessa istuva pappeli katseli touhujani ja totesi:
- Ei voima kuvaa katso!
Naurahdin hölmistyneenä ja kysyin, että jahas, mitäs se mahtaa tarkoittaa. Ukko totesi, että se on näitä vanhojen pappojen höpöttelyjä. :D
Heti salilta poistuttuani tajusin, mitä hän oli sanomisillaan tarkoittanu. Isompaa punttia killumaan siis! :D

Salilla juoksumatolla lämmitellessäni sain kuulla kivan kommentin, kun samaisessa paikassa jo vuosia treenaillut mieheke sellaisen heitti. "Kyllä susta ois juoksijaks, harvoin näkee yhtä hyvää tekniikkaa". En välttämättä itse allekirjoita, vaikka onhan sitä tullut lenkkeiltyä :D

Mulle sattuu tätä myös, paitsi että venäläiseksi usein veikataan! Aina ei oo yhtä hauskaa, pariin otteeseen nimittäin yritetty ostaa seksiä/kysytty hintaa (kerran lontoon kielellä, kun kuvitteli etten puhu suomea). Kerran tällaisessa tilanteessa ei tämä asiakas-ehdokas meinannut uskoa että ihan omalta työmatkalta olen tulossa ja omaa laukkua kannan kun lentokenttäbussissa istuin. Kai mä sit vaan oon niin venäläisen (ja maksullisen) näkönen :jahas:

Myös mustalaiseksi on luultu, enkä siis ole edes tummahiuksinen tai ruskeasilmäinen...

Mulle sattuu tätä myös, paitsi että venäläiseksi usein veikataan! Aina ei oo yhtä hauskaa, pariin otteeseen nimittäin yritetty ostaa seksiä/kysytty hintaa (kerran lontoon kielellä, kun kuvitteli etten puhu suomea). Kerran tällaisessa tilanteessa ei tämä asiakas-ehdokas meinannut uskoa että ihan omalta työmatkalta olen tulossa ja omaa laukkua kannan kun lentokenttäbussissa istuin. Kai mä sit vaan oon niin venäläisen (ja maksullisen) näkönen :jahas:

Myös mustalaiseksi on luultu, enkä siis ole edes tummahiuksinen tai ruskeasilmäinen...

Minulle ollaan tultu ruotsia puhumaan, siinä uskossa että kyseisen maan kansallisuutta edustaisin :D Varsinkin ulkomailla ollessani ! Selkeesti vaaleat hiukset ja kirkkaat silmät liittyy asiaan, en nyt keksi muutakaan "ruotsalaismaista" piirrettä mitä itsessäni olisi :D Toisaalta, vaaleat hiukset ja kirkkaat silmät kuvaa myös aika normaalia suomalaista.

Kuuntelin miespuolisten kavereideni jutustelua ja kuinka joku tyttö oli hyvännäköinen yms. "mut oottekste kattonu sen persettä, se on aika iso ja pälä pälä" totesin sit siihen,et eikös se oo vaan hyvä ja ohan mullakin iso perse(jota ne kehuu aina hyväksi :D ) ? Sit yks vastas:" No mut sun perse on tommonen pikajuoksijan treenattu perse..jos siihen löis niin nyrkki hajois ja jos sua hmmmmmm takaapäin niin kaljatuoppi pysyis kaatumatta sun pakaroiden päällä" :DD Kai tää on sit vaan hyvä, mutta menee varmaan kategoriaan oudot kommentit, koska sain ainakin hyvät naurut..:hyper:

Osaan aika hyvin muuntautua joten pistän sen piikkiin viime viikkoisen kommentin, jossa työkaveri totesi että ennen olin naisellisen pyöreä ja nyt näytän mieheltä :D

Ja minuakin on mustalaiseksi luultu..

Mulle loksautetti mies baarissa: ompahan sen kokonen haukka että älä vaan ala riehumaan, alkaa ihan pelottaa.. sähän pistäisit mut maahan ihan 6-0 :DD ei ihan sana tarkasti mutta näin ;)

Jossain baarissa tanssilattialla joku mies tuli sanomaan mulle että "sulla on tosi sporttinen kroppa". Silloin tuli semmonen olo, että toi pitää mua pilkkanaan, koska omasta mielestäni olen iso, löysä ja kömpelö. Tosin on mulla jonkunlaiset lihaksetkin.. :D Kohteliaisuushan se oli, mutta en oikein ite ajattele niin, kun miellän sporttisen pieneksi ja tosi kiinteäksi, mulla itellä ne lihakset on rasvan alla... -.-

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom