SUPERCARB 1kg -40%

Omituista kommenttia kropastanne?

Netissä kysytty kuvien perusteella käytänkö streroidei ja haukuttu mieheks :)
Mutta muuten jotkut ovat just jossaa baarissa vaikka kokeillu habaa tai sanon jotaa positiivist.. En tarkkaa muista. :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tänä kesänä alkoi tulla baarissa taas näitä kommentteja 'Hei fitnessmuija!', 'No sä ainakin urheilet' jne. ja joista olen ollut hämmentynyt, tyyliin ai minäkö muka, mutta ottanut ne kuitenkin suurena kohteliaisuutena, varsinkin kun kunnon tuloksia ei vielä ole/ näy.

Joskus männävuosina, kun tuli treenattua säännöllisesti, useaan otteeseen epäiltiin transnaiseksi. Ja joka ei kivalta tuntunut. Ihme että moisia kommentteja ei ole tällä kertaa vielä tullut. Ja olen muutenkin koittanut päästä sen yli; sehän ei kuitenkaan varsinaisesti mun ongelma ole, jos joku känniääliö ei baarissa erota naista miehestä. Mitenkään tietty transnaisia dissaamatta.

Ja sitten on näitä randomeja heittoja tyyliin 'Tsiisus, mitkä pohkeet.' ja 'Onpas sulla isot epäkkäät'. Pohkeistani, ja jotka siis ovat lihaksikkaat ja muodokkaat (okei, isot), eivätkä häviä mihinkään vaikka olisi pitkä tauko treenissä, olen oppinut jopa tykkäämään. Mutta jos joku aloittaa keskustelun mainitsemalla äijämäisistä epäkkäistäni, niin sanottaisko vaikka näin, että aloitus on varsin epäonnistunut.

Mulle sanoi työkaveri pari viikkoa sitten että "ihan kuin susta olis puolet hävinnyt jonnekin". Sinänsä jännä että painoa ei ole tippunut kuin 5 kiloa sinä vajaana vuotena mitä olen tuolla töissä ollut, eli ilmeisesti läskiä on muuntunut vaan lihakseksi ihan mukavasti jos sen eron noin hyvin huomaa :rock:

Hieroja totesi paria päivää myöhemmin että "sulla on ihan järjetön trapezius-lihas" :thumbs:

Eräs miespuolinen kaverin kaveri tokasi tässä taannoin "v*ttu mikä bodari"... Hieman hymyilytti, kun ei musta kyllä vielä omasta mielestäni nää vaatteet päällä, että käyn kuntosalilla.

Olin eräissä bileissä joissa esiintyi drag queen, ihan ok show, mutta parempiakin nähty. Illan tiimellyksessä eräs yli viiskymppinen, juopunut mies tulee kättelemään ja kiittää hienosta esityksestä. Jäin ihan monttu auki, en saanut sanottua mitään. Reaktio oli lähinnä :urjo:

Tiedän, että olen ko porukan bileissä aiemmin hieman alentuvasti hymyillyt löllöille känniääliöille jotka ovat todenneet habani isommaksi kuin omansa, joten ehkä tässä oli minulle sitten 'paha saa palkkansa' opetus.

Mainittakoon, että itse kuulun nykyään enemmän sinne löllökategoriaan (eikä se draq jamppakaan ihan unelmien täyttymys ollut).

Eilen tuli miespuoliselta kaverilta aika puskista kommenttia että treenaist pienemmillä painoilla, tulisit takasin kevyemmän näköiseksi, etkä löllömmän?! Olin kyllä vähän monttu auki ja hermona :D

Suoraan päin naamaa on lähinnä kommentoitu positiiviseen sävyy, et olempas muuttunut ja saanut lihaksia jeejee. Sit entinen työnantaja nähdessään pitkästä aikaa voivotteli kun on posket kadonneet ja ei meinannu mua tunnistaa (nyt puhutaan hei abouttiarallaa 3kilon erosta :D) ja oijoi miten näytän laihtuneen.

Mut sit nää mun päivien piristäjät; entiset kaverit sun muut ketkä puhuu keskenään ja aina jotain kautta kantautuu mun korviin mitä on taas päivitelty.. Näytän nykyisin kuulemma kamalalle, eikä naisen vyötärön pitäs olla niin kapea eikä herranjestas siellä sais näkyä kyllä lihaksiakaan. Ja ristus kun näytti ennen paljon paremmalle ja nyt on vaan luuta ja lihaksia kun lahtinutkin niin kovin on. Jeppisjee ja silleen.

Toki oon kyllä dieetannut ihan tarkoituksella, lähinnä testimielessä kestääkö pää, ja haluan nousta lavoille vielä mut en mä kyllä pidä itteäni lähellekkään kisalava kunnossa vielä, vaikka Bikiniin tähtäänkin. :) Rasvat mitattu kesäkuussa reilut 13% mut silti en ole kisakireä, lihasta on mut ei riittävästi, jotta näyttäs kireämmälle:) Nyt siis lihankasvatus talkoisiin, ja siit'äkös ne dissaajat nyt luultavasti tykkää kun vähän posket pyöristyy ;)

Mut sit nää mun päivien piristäjät; entiset kaverit sun muut ketkä puhuu keskenään ja aina jotain kautta kantautuu mun korviin mitä on taas päivitelty.. Näytän nykyisin kuulemma kamalalle, eikä naisen vyötärön pitäs olla niin kapea eikä herranjestas siellä sais näkyä kyllä lihaksiakaan. Ja ristus kun näytti ennen paljon paremmalle ja nyt on vaan luuta ja lihaksia kun lahtinutkin niin kovin on. Jeppisjee ja silleen.

Toki oon kyllä dieetannut ihan tarkoituksella, lähinnä testimielessä kestääkö pää, ja haluan nousta lavoille vielä mut en mä kyllä pidä itteäni lähellekkään kisalava kunnossa vielä, vaikka Bikiniin tähtäänkin. :)

Nyt siis lihankasvatus talkoisiin, ja siit'äkös ne dissaajat nyt luultavasti tykkää kun vähän posket pyöristyy ;)

Kannattaa varautua myös siihen että jos Bikiniin tähtäät ja jos sulla ei ole vielä silikoneja niin sitten jos ja kun on (aikalailla lajivaatimus) niin tulet saamaan vielä enemmän kommentointia asiasta, ja todennäköisesti selän takana vittuillaan entistä enemmän. Sitten olet taas liian laiha, liian kuiva ja kaiken päälle kumitissinen bimbo jne. Mutta eipä noista kannata välittää, sillä jos kaikkien muiden mielipiteitä kuuntelisi niin sitähän pitäisi olla joka toinen päivä lihava, toinen päivä laiha, kolmantena sporttinen ja neljäntenä ties mitä jotta osuis jokaisen arvostelijan henkilökohtaisiin intresseihin. Ei semmosta ihmistä olekaan joka kaikkia miellyttäisi. Se on varma se :)

Kannattaa varautua myös siihen että jos Bikiniin tähtäät ja jos sulla ei ole vielä silikoneja niin sitten jos ja kun on (aikalailla lajivaatimus) niin tulet saamaan vielä enemmän kommentointia asiasta, ja todennäköisesti selän takana vittuillaan entistä enemmän. Sitten olet taas liian laiha, liian kuiva ja kaiken päälle kumitissinen bimbo jne. Mutta eipä noista kannata välittää, sillä jos kaikkien muiden mielipiteitä kuuntelisi niin sitähän pitäisi olla joka toinen päivä lihava, toinen päivä laiha, kolmantena sporttinen ja neljäntenä ties mitä jotta osuis jokaisen arvostelijan henkilökohtaisiin intresseihin. Ei semmosta ihmistä olekaan joka kaikkia miellyttäisi. Se on varma se :)

Jep, kyl ne hankintalistalla keväällä onkin, siitä se riemu vielä repee :D

Mut just noinhan se menee... Ikinä ei tunnu olevan hyvä ni oon lopettanu kuuntelun jo ekojen päivittelyjen jälkeen. Suurin vinkuminen alkaa kakkupalan äärellä kun kehtaanki kieltäytyä.... Sillon on vähintään anoreksiasta lähtien kaikki mahdollinen ja mahdoton :D Helpompi tehdä vaan niinku itse hyväksi kokee ja niin kauanku peilikuva menee omasta mielestä oikeeseen suuntaan ni vaan sillä on väliä :) Ja sehän tietty pätee ihan kaikilla, dieettas tai bodas tai makas sohvalla.

Tää ei varsinaisesti ollut outo kommentti, mutta vaatekaupan myyjä tuskaili mulle eilen: "Voi voi. Sulla on kyllä sen verran tuota reittä, että ei nää meidän farkut istu mitenkään." No, tottahan se kyllä oli, ettei istuneet. :D Reisikommentti ei tosin tullut mitenkään kohteliaaseen tai ihailevaan sävyyn, joten näin parhaaksi jatkaa matkaani viereiseen liikkeeseen.

äiti: älä enää hirveesti treenaa, sun hartiat on jo liian miesmäiset.
iskä (ei nähty pariin kuukauteen) : mistäs nuo lihakset tupsahti?

tosiaan omasta mielestä en minkään näköistä kuntoa ole nähnytkään, jos verrataan tavoitteeseen :D

Olin tuossa vanhempien luona käymässä viikko sitten, ja tuskailin pohkeita jalkatreenin jäljiltä. Isi siinä sitten katsoi asiakseen todeta, että "sulla on kyllä ihan miehen jalat". Siltä se oli varmaan kohteliaisuus, mutta kyllähän tuo hiukan kirpaisi. :D

Kaveri totesi muutama viikko sitten hieroessaan hartioitani, että tunnun 10-vuotiaalta pojalta.. :face: Ilmeestäni johtuen vissiinkin sitten korjasi, että siis siksi kun olen niin pieni. Sitten korjasi vielä omaan häröön tapaansa "tai siis tunnut siltä, miltä mä kuvittelen 10-vuotiaan pojan tuntuvan...". Okei, tuo vika sai jo hymyilemään. :D Jokunen hetki aiemmin olin taas kuullut, että olen harteikas, ja vyötäröni on miesmäinen.

Ota noista nyt sitten selvää.. :confused:

Muutama salilla kysellyt joskus "Ootko sä joku kilpailija?" Tuli hyvä mieli. <3
Baarissa myös näitä, että vitsi mikä haba!
Myös tälläinen tarina baarissa.. Olin kaverini kanssa (nykyään poikaystävä) baarissa ja joku jätkä tuli tälle sanomaan: "Jos tuo nainen on sinun vaimosi, pidä hyvää huolta siitä upeasta naisesta!" Jotakin tuohon suuntaan.. Ja samana yönä aloimme virallisesti seurustelemaan, oltiin tunnettu jotakin 2kk.. :) <3

Nää kommentit on aivan loistavia! :hyvä:
Mullekkin käynyt näin.. Olin baarissa ja päällä oli halterneck toppi yks tyyppi tuli sanoo et oli pakko tulla ihan läheltä kattoon kun sun käsivarret on tosi upeet! Monella miehelläkään ei oo yhtä tiukkoja käsivarsia.. Tiedän montakin:face:

Työskentelen iltapäiväkerhossa, ja tänään tällaista sananvaihtoa erään ykkösluokkalaisen pojan kanssa.

Päässäni on maastokuvioinen huivi.
Poika: Toi huivi ei sovi sulle yhtään!
Minä: Höh, miksei?
Poika: Et sä oo ees käynyt armeijaa.
Minä: Mistäs sä tiiät?
Poika: No kun sulla ei oo lihaksia.

Myöhemmin kyseinen poika punnertaa käytävällä toverinsa kanssa.
Minä: Rinta lattiaan saakka!
Poika: Ääh... Ei mee. Tee itte!
Minä: *demonstroin heille sitten punnerruksia*
Poika: :wtf: Miten sä oot tommonen... teräsnainen?
Minä: Miten mulla ei äsken pitäny ees olla lihaksia?
Poika: :wtf:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
mulle sanottiin kesällä ''sulla on kiva maha'' olin jo ihan innoissani että jaha nyt on mun vatsalihakset huomattu :3 sit sieltä iskee ''tommonen pieni pömppö on söpö''

Suositut

Back
Ylös Bottom