SUPERCARB 1kg -40%

Omituista kommenttia kropastanne?

Työkaverin kommentti, kun toinen työkaveri oli todennut, ettei hän tunnistanut mua takaapäin (koska olin käynyt parturissa..), että "Ai koska sillä on perse kasvanut niin paljon".

Kolmas työkaveri totesi perseestä, että kyllähän sitä nyt takaapäin panis, tosin paperipussi päässä. (meillä on töissä aika huonoa huumoria näemmä) :)

Yks kaveri totesi baarissa, että en voi pitää hihattomia paitoja, koska mulla isompi haba kuin monella miehellä (mikä ei siis pidä paikkaansa..)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
"Sulla on kyllä aika leveät hartiat." Olen kuullut jo parin ihmisen suusta. Kai se alkaa pikkuhiljaa jossain näkymään että salilla on kiva käydä. :D

Oltiin käymässä miehen mummolassa viime syksynä, kun oltiin molemmat oltu jo muutaman viikon ajan plus kaloreilla ja treenattu kovasti. Tuli puhetta siitä, miten minulle on vähän tullut lisää massaa (mies kiusoitteli taas vaihteeksi leikillään), johon miehen pappa tokaisi tomerasti jotain tyyliin: "Komian näköinen on siitä flikasta tullu!" :D

Vähän OT, mut voisko toi oikeasti vaikuttaa? Mulla on kuulemma myös (ja ihan niiden puristusvoimamittareidenkin mukaan) naiseksi poikkeuksellinen puristusvoima, ja myös ratsastusharrastustausta.
Ai, ku mäki oon harrastanu ratsastusta pienestä asti ja mun puristusvoimat oli viimeks mitattaessa huomattavasti heikommat ku naisilla yleensä :D. Mut kai se voi johtua tästä jännetupentulehdus/tenniskyynerpää yhdistelmästä, joka mulla ainakin toisessa kädessä on..

Mut aiheeseen, olin tosi otettu kun kaveri joka teki mun dieetin ja treeniohjelman (olen laiska) sano et mulla on loistava rakenne bikini fitness kisaamisen kannalta. Ja samoin, että ei laittanut nyt niin paljoa selälle töitä, kun se on mulla luonnostaan melko hyvä :o (en siis ole treenaamassa mihkään kisoihin vaan kesäkuntoon) kummaa..
Koulussa istuin joskus kaverin sylissä, niin se tokas että: "Sun perse on luisempi ku miltä näyttää". Ja yks toinen kaveri totes, että "sustakin on tullu tommonen pötkö", en tiiä sitte mitä se tarkotti, et millälailla pötkö, ku oon kuitenkin laihtunu 11kg, ja mun mielestä pötkö kuulostaa semmoselta tasaselta pullamössöpötkylältä :D

Minä: Jesh! Mä sain tehtyy hauiskäännössä sarjat 12 kilolla! :D
Poikaystävä: Oho, sähä oot vahva!
Minä: Paitsi että mun hauis on edellee tällanen herne.
Poikaystävä: No niin kyllä on.
Minä: :curs:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Menee vähän off-topic, mutta tämä oli niin hauska: 5-vuotias tyttäreni pullisteli hauistaan ja toisella kädellä kokeili "kovuutta" ja lopulta tokaisi onnellisena: "Kyllä täällä jotain tuntuu, vaikkei mitään näykkään."

"On nuo sun reidet kyllä aika maskuliiniset."
"Oho noita sun pohkeita"
"Mites tuo selkä on noin päässy leviämään?"

Nämähän aiheuttavat lähinnä hiljaisia tyytyväisyyden hykerryksiä :)

no nyt! eilen joku jätkä kysy multa ihan tosissaan että vedänkö jotain muutakin ku puuroa. eikä uskonu ekalla eikä tokalla kun vastasin kieltävästi. :lol2:

Siskon työkaverit oli nähneet jotain mun kuvia ja kysyneet, että "onks sun siskos joku bodari?" :dance: Salilla tossa yksi kerta joku kysyi myös, mahdanko treenata joihinki kisoihin :)

No, ei ihan omituisia mutta imartelevia kylläkin - tuntemattomat tulee nykyisin kyselemään mm. baarissa, että olenko fitnessurheilija... onhan se outoa kun eukossa on ikää enemmän kuin haluaisi mutta ihanalta tuntuu, että sitä pystyy kehoaan silti vielä muokkaamaan, tän ikäisenä - ja että se huomataan ;-).

Multakin on kysytty aionko kisata fitness-kisoissa. Olen meinannut kuolla nauruun joka kerta :lol2: mutta olen yrittänyt olla kohtelias (ja peitellä naurua) ja vastata etteivät kisat kiinnosta, mutta muuten kyllä liikunta on mukavaa :D

No sama homma, eikä ole edes kisakunto tavoitteena, kunhan nyt ois edes jossain kunnossa :D Mutta ehkä peruslaiskan sohvaperunan mielestä saatan ollakin urheilullisen näköinen.

Olin sparraamassa kaveria salilla niin tultiin kysymään olenko mahdollisesti liikunnanohjaaja tai personal trainer. Melko huvittuneena totesin että en. Ihan vaan hevostenhoitaja ;)

Poika (6v) isälleen päivänä eräänä: "Ei sun muskelit kyllä kovin isot ole."
I: "Eikö??" pullistaen samalla hauista
P: "Ei ole..."
H: "No katohan, minäkin aika paljon tehnyt töitä näiden eteen eikä ole lähellekään sitä mitä isällä." myöskin pullistaen hauista
P: :wtf: "H, voiko tytöillä muka olla noin isot lihakset??"

Tuli aika hyvä mieli! :D

Ensimmäistä kertaa elämässäni mulla on vähän lihasta yläkropassa, enkä näytä täysin kukkakepiltä. Äidin kanssa katseltiin pääsiäisenä vanhoja kuvia ja mamman kommentti oli seuraava: "Voi että, kun näytät tuossa kuvassa vielä niin pieneltä ja suloiselta. Nyt susta on tullut tuollanen bodari." Meinasin lähinnä revetä nauruun. :D

"Harvoin näkee tyttöjä joilla on noin treenatut jalat, en meinannut löytää kipupisteitä" -shiatsu hieroja

"Muuten hyvä, mutta paskassa kunnossa" -pullava teinipoika tokaisi kun kävelin ohi :jahas: muuten hyvä, mutta en ole mielestäni paskassa kunnossa

Ja kerran töissä olin siirtämässä yhtä mummelia sängystä pyörätuoliin, ja tän jälkeen hän puristi mun habaa, ja repesi nauramaan "Eihän se ollutkaan kova!"

- - - Updated - - -

Ja eräs miespuolinen kaveri totesi järkyttyneenä, että "Sullahan on paksumpi käsi kun mulla". :anssi: , mutta myhäilin tyytyväisenä. :dance:

tänään työkaverin vittuilua: "Ootko sä raskaana, kun sun maha on tollanen?" mulla ei oikeasti ole mitään mahaa(ainakaan paljoa :D )
"Kohta joudutaan tekemään isommat oviaukot, että elsu mahtuu kulkemaan niistä" On kuulemma hartiat levinny niin paljon
"Kato, sun perse on kasvanu!"

Mä kun laihutin ylimääräisetläskit pois ja rupesin pitämään kunnostani huolta, ni ex-mies silitteli mua ja kehu et mä oon pehmee. Sinäänsä ristiriitasta, koska mä oon aina kuvitellut et läskit on pehmeitä.

Suositut

Back
Ylös Bottom