SUPERCARB 1kg -40%

Omituista kommenttia kropastanne?

Muistan joskus yläasteella yhden tytön kauhistelleen mun "valtavaa" hauislihasta, kun meillä oli tanssia. En silloin käynyt vielä salilla, mutta harrastin telinevoimistelua kilpatasolla. Kerran nojaillessani kyynärpäät baaritiskillä joku HD-äijä sanoi: "PERKELE. Miten sä oikeen reenaat?":D. Oli siinä naurussa pidättelemistä, tuli niin puun takaa.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Olin töissä marketissa, kunnes noin 70 -vuotias mummeli tuli minun luo ja pullisti omia haukkareitaan ja kysyi samalla minulta "Bodaaksä?" :D siinä sai naurua pidätellä!

Siskoni kommentti kun hän näki minut suihkussa hiuksia pestessäni: "Sullahan on ihan miehen lihakset!" Ja ei nää hartiat nyt vielä mielestäni mitkään miehekkäät ole :D

Eräällä salireissulla tein vähän poikkeavampaa jalkatreeniä, hyppyjä ja muuta kivaa. Pari vanhempaa rouvaa oli sitten lähettyvillä treenailemassa ja toinen jo kesken treenini halusi udella että mitä lajia oikein harrastan kun on niin vahvat ja lihaksikkaat jalat, koripalloa tai jotain ehdotteli. Toinen mummeli tuli pukuhuoneessa asiasta tehden haastattelemaan samasta aiheesta ja ei oikein hänkään meinannut uskoa että ihan huvikseni ja oman hyvän olon kannalta urheilen :D

Noh, onhan tässä nyt vähän tavoitteet muuttuneetkin ja lihasten kasvu olisi jopa suotavaa ;)

Multa on kysytty useamman kerran, että harrastanko jotain urheilua.

Joka kerta joudun vastaamaan, että en mitään mitä oikeasti voisi kutsua urheiluksi.

Sisko näki ninut pitköstä aikaa mekko päällä: "Mitkä ihmeen patit noissa sun jaloissa oikeen on?" Tarkoitti siis etureisiä :D On tullu muutama kyykky tehtyä viime aikoina...

Olin kahvakuulajumpassa ja siinä jotain liikettä tein 16kg kuulalla, niin eräs "täti" ryhmästä kommentoi, että "jennyb alkaa jo näyttää kippari-Kallelta!" :rolleyes: Tuosta en tiedä tarkoittiko hyvällä vai pahalla, mutta ite mielessäni myhäilin.

Meikäläisellä on paino tippunut 1,5 vuodessa noin 9kg. Hieman on huolettanut, että katoaako lihakset (oikeasti on kasvanu vaan :))
Kerran höpöttelin peloistani miehelleni, joka tokaisi: "sulla pullistelee hirveitä pahkuroita selässä". Nauratti ja :dance2:

"Nii harrastatko sä jotain painonnostoo?"
"Näytä haba!"
"Sulla on tommone bodattu perse."
"Hirvee pyykkilautavatsa!"
"Sullon ihan hillitön ojentaja!"
"Käytsä salilla?"
"Ei tsiisus, kiva hauis!"

Kaikkea tuommoista sadellut, plus mitä ihmeellisimpiä kommentteja allekirjoittaneen takamuksesta :wtf: En kyllä siitä sitten tiiä, en mikään rimpula ole, mutta jonkun verran sitä ylimäärästäki kyllä löytyy (tosin ihan mukavan tasasesti jakautuneena :D), ni ei mikää huikee lihaserottuvuus ainakaan :rolleyes: Mutta onhan se kiva että jotain kommenttia edes jostakin saanut :D

Olen varsinkin yläkropasta suht koht pienikokoinen, mutta nyt ihan lyhyen ajan sisään kaksi miestä (!!!) sanonut, että mulla ln ihan hillitön puristusvoima. Toinen tapaus tuli esiim hieroessank ko. miehen selkää, toisessa tapauksessa en edes muista mitä tapahtui jottai pystyi sen toteamaan. En sitten itse osaa ottaa kantaa asiaan, että kuinka kovaa hieron tai puristan, mutta olettaisin sen johtuvan erittäin nuorena aloitetusta ratsastuksesta..

//kirjoitusvirhe

En sitten itse osaa ottaa kantaa asiaan, että kuinka kovaa hieron tai puristan, mutta olettaisin sen johtuvan erittäin nuorena aloitetusta ratsastuksesta..
Vähän OT, mut voisko toi oikeasti vaikuttaa? Mulla on kuulemma myös (ja ihan niiden puristusvoimamittareidenkin mukaan) naiseksi poikkeuksellinen puristusvoima, ja myös ratsastusharrastustausta.

salilla yksi "kaveri" sanoi että olen kasvanut sitten viimevuodesta, mutta olen vähän löysän näköinen:) tosin hän ei tajua kovin paljoa saliharrastuksesta vaikka itsekkin käy. sanoin hänelle vain että nyt ollaan plussa kaloreilla kun treenataan ja kesää kohden vähennetään.
hänellä on kuulemma sellaiset geenit ettei liho sitten mitenkään, ja käyttää sen takia multi massia.

Vähän OT, mut voisko toi oikeasti vaikuttaa? Mulla on kuulemma myös (ja ihan niiden puristusvoimamittareidenkin mukaan) naiseksi poikkeuksellinen puristusvoima, ja myös ratsastusharrastustausta.

Kai se nyt vaikuttaa, kun henkensä hädässä puristaa harjasta kiinni ettei putoaisi :D

Nimimerkillä. muutaman kerran hevosen selässä ollut

"Sulla on kyllä pitkät ja hoikat jalat"

Tämä on käsittämättömin kommentti vartalostani ikinä :D Jalkani eivät ole mitenkään hoikat, sillä reidet ovat keränneet ihan mukavasti lihasta :thumbs: Myöskään erityisen pitkistä jaloista ei voida puhua, sillä pituutta minulla on vain 170 cm.

^ Mutta itse 170-senttiselle se pituus ei tunnu paljolta :D Nimimerkillä itsekin saman mittainen kuin thyer.

Sisko sanoi eilen, että oon pienikokoinen salituloksiini nähden. Mun pitäisi kuulemma niiden perusteella olla enemmän skrode :D Mut tosiasiahan se on, että voimatreenillä ei niitä lihaksia kasvateta samalla tavalla kuin bodytyylisellä jumpalla ja siksi olen näinkin "pieni".

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom