Omituista kommenttia kropastanne?

Mulla oli eilen töissä hihaton toppi lämpötilojen takia (sisällä +32), kun normaalisti pidän aina t-paitaa, joka peittää olkapäät. Nuorehko mies tulee tiskille ja kysyy että "ootko muuten joku urheilija" ja kun minä siihen jotain selitän vastaukseksi punttiharrastuksesta, se jatkaa kommentilla "on vaan harvinaisen komiat hartiat naiseksi". Kieltämättä hymyilytti illan :)

Kolmen lapsen äitinä, enkä enää niin nuorena, olin monta päivää onnellinen kommentista, jonka kuulin viime talvena samalla salilla kuntoilevalta mieheltä: " Osallistutko kevään fitness kisoihin?"
Vastaus meni aluksi vähän änkyttämiseksi, mutta sitten totesin nauraen, etten todellakaan ole kisoihin menossa, vaan omaksi iloksi ja terveydeksi kuntoilen...:dance:

Tuollainen kommentti varmasti lämmittää mieltä ja lisää treeni-intoa kovasti :) Mulle ei koskaan kukaan uskalla mitään tulla höpisemään salilla, kun pyörin napit korvilla ja vihaisen näköisenä... :puntti: :D

Etenkin näin nykyisessä muutamaa astetta hoikemmassa kunnossa tosi monet on kyselleet et "ootsä joku tanssija?" - Vähän oon ihmetelly mut ottanu kohteliaisuutena vaikka tavoitteena ei oo koskaan ollu mikään tanssijan kroppa.. hiukkasen enemmän lihaa sais olla :)

Pöh! Ja ei sitä mikään möykkymörkö tarvii ollakaan!

Tosin ei noilla tanssijakundeillakaan huonot kropat ole!
21929_carlos_accosta_as_apollo_image_courtesy_of_angela_taylor.jpg

male-dancer1.jpg

graham_night-journey.jpg

Kiitti Meah :) Sitä vaan ehti tottua siihen et on hiukan skrodemmassa kunnossa.. mut katotaan nyt millaisessa kondiksessa sitä alkaa tuntea olonsa kotoisaksi jälleen. - Oot muuten vanhentunu sit viime näkemän?

Se on toki mihin silmät tottuu ja kun saleilla pyörii myös mörrimöykyt, siinä alkaa tottua siihen, että tuohan on se miehen normaali vartalo, mitä se ei kyllä ole.
Treenattu ja hyvännäkönen voi olla vähän pienemmilläkin lihaksilla ja myös toki isommillakin. (Eikä sun kohalla se meinaa edelleenkään pieniä. )

Joo, tyylin muutos. Huomaan itsekin, kuinka annan enemmän painoarvoa mun kirjoituksille kun olen 39-vuotias Marjaana, enkä mikään epäkypsä teini joka kuvittelee olevansa ikäistään vanhempi. ;)

Näitä mimmien saamia kommentteja lukiessa ei voi kuin ihmetellä, miksi joillain ihmisillä tuntuu olevan pakonomainen tarve antaa negatiivista kommenttia toisten ihmisten ulkonäöstä! Toki kehuja on kiva kuulla ja jakaa, mutta en koe olevani niin täydellinen että avostelisin ihmisten ulkonäköä, enkä muutenkaan kiinnitä huomiota muiden olemukseen vaan siihen mitä suusta tulee pihalle. Miksi kusta toisten aamupuuroon?

..

Aiemmin tullut kommentti: joitain vuosia sitten olin syömishäiriöinen, hain lopulta lekurilta apua, kun kuukautiset jäi pois eikä meinannu pystyssä pysyä.. gynelle se passitti jne.. Myöhemmin parantuneena (kiitos pakkotoiston forum!) olin saanut n. 8kg painoa ja treenannut salilla kunnolla, menin takaisin kun oli ongelmia nestetasapainon kanssa. Lekuri: No toi johtuu suraansanoen siitä että oot lihonnu niin paljon viime kerrasta :wtf: ja tuli vielä pahaan sävyyn :puntti:

Nyttemmin tullu jtn kommenttii habasta ja salilla kyykkäilystä :rolleyes:

En tiedä onko omistuista, mutta vittumainen kommentti:
Menin työterveyslääkäriin kylkipistoista joita tulee lenkkeillessä. Siinä sitten jotain selitin, että ois kiva tietää mistä johtuu ennen kuin inttiin menen. Kun sitten kävin selälleni ja lääkäri alkoi painelemaan kylkiäni, tokaisi hän "Juu, kyllä sun täytyy vielä lenkillä käydä ennen inttiä, täällä sen verran tota ylimääräistä". Kiitti, mähän tulinkin vain näyttämään läskejäni..

hyvä perse mutta muuten liian läski.
kiva kommentti jossei painoa löydy kuuttakymmentä enempää..
onhan sitä joskus haluttu kättäkin vääntää.

"Hei, ootko sää se joka voitti Suomen mestaruuden painonnostossa???"
-hmmh. en
"No ootko sää sitte joku kehonrakentaja tai kuulantyöntäjä tai sellanen."

Noita kommentteja saa aika tasaseen tahtiin, kun on töissä baarissa.

hyvä perse mutta muuten liian läski.
kiva kommentti jossei painoa löydy kuuttakymmentä enempää..
onhan sitä joskus haluttu kättäkin vääntää.

No juu, joillekin sitä normia edustaa 45 kiloiset teinitytöt :D

Läskiksi on minuaki sanottu vaikka vaatekoko xs-s ja vyötärö alle 60 cm, mutta kai se on hoikkuuskin katsojan silmissä 8|

Ei hemmetti. Avokki tuossa sanoi, että kaverinsa sanovat lihaksikkaampia naisia möröiksi :D :D Hohhoijakkaa.. Kyllä lihaksikas kroppa laihan läskin voittaa :)

mun mieheni ei varsinaisesti oo mikään kova kommentoimaan positiivisesti mun habitustani, yleensä omaan karkeeseen tyyliinsä heittää jotain. joku päivä ihan masentuneena manailin, että hitto kun junnaa nyt paino ja kroppa ihan paikallaan, ei tapahdu mitään muutosta. mies katso hölmistyneenä ja kommentoi: "ei sun perse oo 12 vuoteen( ollaan oltu se aika yhdessä, toim.huom)ollu noin hyvännäkönen. mahakin näyttää ihan kummalliselta."
ööö...kiva, mulla on kummallinen maha:D

ainii vittu mutsi veti reilut ku ilmotin sille et bodaat nykyää
"Se saatanan laiha lankku, eihä sil oo lihaksia mitä kehittää!"

Reilu meininki. :rolleyes:

Eräs tuttu heitti meikäläiselle tässä jokin aika sitten "ei kannata liikaa treenata pelkkiä käsiä, muuten tulee isot kädet ja muu vartalo jää ihan pieneks" hehe, oon kyllä treenannu käsiäKIN ahkerasti, mutta tuskin on pelkoa siitä että yksikseen kasvaisivat ylisuuriksi :D

Tuntuu oudolta lukea että monilla on täällä negatiivisia kommentteja tullut seurustelukumppaneilta.. itselle kihlattu sanoi viimeksi tänää ku katoin fitness-kisaajien kuvia ja huokailin, ettei itsestäni taida tulla samannäköistä varmaan seuraavaan viiteetoista vuoteen, että "höpö höpö, ei varmasti nii pitkään mene" :) joo ja joskus ku olin farkkuostoksilla ja hermostuneena kyselin tältä mieheltäni, että ei kai takapuoleni näytä leveältä sovittamissani housuissa.. sai vastaukseksi, että "ei näytä, mut ymmärräthän sie, että sie et oo perusrakenteeltaskaan sellai pikkune, vaan sellai vähä rotevampi.. siis tarkotan et sulla on vähä leveempi selkä, hartiat ja lantio.." sillo suutuin tuosta iha älyttömästi, mutta nythä tuo kuulostaa vaa positiiviselta ajatellen tulevia fitness-juttuja.. (jotka kyllä omasta mielestäni on siellä 15 vuoden päässä..)

Suositut

Back
Ylös Bottom