Omituista kommenttia kropastanne?

Heh... äiti sanoi kesällä mökillä kun olin hameessa ja legginseissä, että "noi on kyllä kivat noi legginsit, mäkin voisin ostaa tommoset. Mutta mitkä noi möhkäleet on tossa?" (viisoi mun reisiä) "ööh, äiti ne on reisilihakset...":rolleyes:

Tuosta tuli mieleeni äitini kommentti kun näki mut bikineissä: Hirveetä sulla ihan pullottaa kylkiluut, et kyllä saa kiristyä enempää. Piti sitten äidille valaista että kyllä ne on serratukset jotka siinä paistaa.

Omituisia kommentteja on kuultu niin paljon että ei edes muista kaikkia. Aika yleinen oli kun aikoinaan tein treeniohjelmia eräällä salilla, naiset halusivat kiinteytyä mutta eivät halunneet lihaksia, eivät halunneet näyttää minulta. Lohdutin aina kertomalla ettei ne nyt ihan vahingossa ja yhdessä yössä pullahda.

Poikaystävän isä oli todennu (näki mut ekaa kertaa), että mulla on treenatut pakarat :wtf: :lol2:

..no, salilla se mut näki, ja reenailee itekin, mut :nolo:

Olin työterveyslääkärillä elokuussa ja mitattiin paino ja pituus jotka oli 63kg ja 167cm. Lääkäri kyseli viikottaisesta liikunnasta ja kerroin että ohjaan spinningiä kolmesti ja kerran viikossa käyn salilla. Lääkäri tokaisi että liian vähän liikuntaa, joka päivä pitäis liikkua väh. 30 min ja että jos paino muutaman kilon nousee, olen ylipainoinen! teki mieli sanoo et kato fättis omii reisiäs vaan!!

Olin työterveyslääkärillä elokuussa ja mitattiin paino ja pituus jotka oli 63kg ja 167cm. Lääkäri kyseli viikottaisesta liikunnasta ja kerroin että ohjaan spinningiä kolmesti ja kerran viikossa käyn salilla. Lääkäri tokaisi että liian vähän liikuntaa, joka päivä pitäis liikkua väh. 30 min ja että jos paino muutaman kilon nousee, olen ylipainoinen! teki mieli sanoo et kato fättis omii reisiäs vaan!!

Siis WTF?! Ehkä vähän seko lääkäri. Olisin varmaan iskeny turpaan. :lol2:

Jostain syystä työterveyslääkärit/kouluterkkarit yms. antavat usein ihan päättömiä neuvoja, jos et ihan perus sohvaperuna ole. Tulee välillä mieleen, kuuntelevatko asiakastaan ollenkaan, antavat vain samat ohjeet kaikille. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun urheilevat ystävät ovat saaneet täsmälleen samat kommentit mm. ylipainosta. Itselleni terkkari sanoi yläasteella, että onpas tyttö jäänyt lyhyeksi (165cm) ja pyöreäksi (max 60kg), liikkuukohan se ollenkaan? Kun kerroin pelaavani jääkiekkoa ja treenejä oli 5 kertaa viikossa, päälle tunti maalivahtitreenejä, niin totesi vain että "No eihän maalivahdeille edes taida tulla hiki, kun seisovat vain". Silloin en osannut vastata mitään takaisin, mutta nyt saattaisi tulla aika kärkevää tekstiä..
Omat huonot kokemukset rajoittuvat onneksi vain tuohon terkkariin, yliopistolääkärit ovat olleet ihan huippuja.

Lenkillä kuuluu joskus huutoja ja vislailuja, mikä on vähän vaivaannuttavaa (tosin kieltämättä myös mieltä kohottavaa). Eipä olekkaan pitkä aika kun lenkillä ollessani takana kulki joku poikaporukka. Kun käännyin takaisin ja ohitin heidät, alkoi kuulua perään "hyvä perse!" Puhuin vielä silloin poikaystäväni kanssa puhelimessa ja hän kysyi mikä huuto tuo oli. :D
Sitten muistan kans joku vuosi takaperin joku ilmeisesti vähän juopunut jätkä tuli baarissa taputtelee mun peppua ja sanoi "sulla on tommonen hyppyriperse". Sillon vähän äimistyin.
Sitten on tietysti näitä poikaystävän kehuja jne. Se kutsuu mua aina sporttitytöks ja kun kerroin aloittavani muutaman kuukauden sisällä salitreenit, hän vastasi siihen "susta tulee kohta semmonen lihaskimppu".

salilla tutut poijjat kutsuu hormonihirmuksi. naiset ei oikeen ymmärrä tätä harrastusta,varsinkaan työpaikallani :/ useasti kuulen. "elä pudota enää painoa ja eikä enää yhtään enempää lihasta"
oottakoot vaan, vielä ku -5 kg lähtee :)

Ite jos kerron saliharrastuksestani, niin useimmiten saan kommentiksi "ai sä vai käyt salilla?!" Oon toki lyhyt ja pieni, mutta kyllä vain, mä käyn salilla, jopa useammin kuin kerran kuussa. Ilmeisesti salille on joku pituusraja, eikä tälläset 155 cm lyhyet sais tehä muuta ku harrastaa satutanssia ;)

Kämppis kommentoi yks päivä kun hengailin hihattomassa topissa, että "herranjumala sulla on käsivarret leventyny!! siis haluuksä et ne on tommoset isot vai?!" ja lisäks monesti tokaseen kun juon palkkaria tai lisään protskuja puuroon et "noi on ihan ukkojen hommia tommoset.." :D

Hyvä se on naisilta kysyä, käyttääkö hormoneja.. Aika moni taitaa käyttää, eri asia mitä. :D
Jos joskus pääsis sellaiseen kuntoon, että joku tollasta utelisi niin vastaisin että toki käytän. ;)

"Siis jos sä oot dieetillä, ni etkö sä halua kiinteytyä?"

Minä: Siis täh?

"Niin ku vaikka oot laihtunu niin sulla on vieläki hirmu paksut jalat"

Minä: siis täh?

"Noku sun pohkeetki on vieläki paksut ni mä mietin etkö haluu kiinteytyä"

Kaverin poikaystävä/Mun kaveri, kun santsattiin molemmat dallaspullaa : "kato sustakin on tullut herkkuperse. Tarkoitan : Kyllä huomaa, että on käyty salilla" :D

Edesmennyt rakas mummoni sanoi jalkojani aina hevosen koiviksi. Näitä jalkojen pituuteen ja muutenkin pituuteen liittyviä kommentteja kuulee tosi paljon. Ja mä edelleen olen mielestäni vain 168-170 cm pitkä (max). Mittaustulokset on vähän vaihdellut.

"Siis jos sä oot dieetillä, ni etkö sä halua kiinteytyä?"

Minä: Siis täh?

"Niin ku vaikka oot laihtunu niin sulla on vieläki hirmu paksut jalat"

Minä: siis täh?

"Noku sun pohkeetki on vieläki paksut ni mä mietin etkö haluu kiinteytyä"

:hyvä:

"Huomaatko, et sulta on lähtenyt ne jenkkakahvat selästä ja nyt tulee vaan hyvää kurvia näkyviin" :D Poikaystävä... :D

Todella ärsyttävää on se, kun tietämättömät vanhemmat ihmiset (on kyllä kuultu nuorempienkin suusta) rinnastavat palkkarit ja lisäprotskut suoraan hormoneihin ja vastaaviin. Kattovat kauhuissaan että mitä sinä tuommosia käytät. Yritä siinä sit selittää et nää on LISÄRAVINTEITA, sitä samaa mitä sä ruuastakin saat, sattumalta mä vaan tarviin näitä suuremmasta kulutuksesta ja treenistä johtuen!!! AARGH! :curs:

Olin äitin kans tossa joku aika sitten saunassa ja puheeks tuli painon pudottaminen, äiti sitten tokas että "on sulla ainakin tissit pienentyny, susta tulee kohta sellanen poikatyttö". Kiitti äiti :rolleyes:

Back
Ylös Bottom