Täälläkin ilmoittautuu yksi, joka on saanut kuulla jos jonkinlaista kommenttia kropastaan, mitä kyllä ihmettelen suuresti, sillä en omasta mielestäni mitenkään kamalan sporttisen näköinen ole. Ehkä kuitenkin ulkopuolisen silmin jotenkin eroan tavallisista tiinoista, kun olen jotain urheilua koko ikäni harrastanut (mm. jäkis, jalkkis, lentopallo, ratsastus..) Ja salilla olen käynyt muutaman vuoden lähinnä hmm.. inspiksen mukaan, epäsäännöllisen säännöllisesti siis.
Kerran eräs minulle suht. outo tyttö tuli yhtäkkiä kysymään et "harrastatko sä ratsastusta?" Olin silleen et öö, joo.. Se jatko et "aattelinki ku katoin sun pohkeita." Okei..
Eräs velipojan kaveri haastoi minut kädenvääntöön. Olimme t-paitasillaan. Toinen jätkä katseli vieressä ja huusi yhtäkkiä: "Vähäkö sulla on iso haba, saanko mä kokeilla onko se kova?" Ei mun habani kyllä kovin iso ole..
Yks päivä äiti tuli selittämään, että otetaanko yhteinen kampanja; pudotetaan kevääseen mennessä kumpikin 3 kiloa. Mä sanoin et mun tavoitteena on saada 3 kg lisää painoa. Käyn ahkerasti salilla ja syön protskujauhetta niin eiköhän se onnistu. Äiti lähti keittiöstä silmiään pyöritellen ja mutisi jotain et "voi tyttörukkaa.." :D
Yks ilta hiippailin kotona jossain tiukoissa leggareissa varmaan niin isä kommentoi yhtäkkiä et "oon kateellinen sulle, kun sulla on suhteessa isommat reisilihakset kuin mulla, ja minä olen sentään mies, epistä." Silloin tunsin hetken ajan ylpeyttä reisistäni, joita yleensä inhoan. Ärh, se D-kirjaimen muoto..
Saapa nähdä millaista kommenttia tuleman pitää kun alan treenaamaan uuden ohjelman kanssa
tosissaan. :evil: :whip: