Omituista kommenttia kropastanne?

Systeri kommentoi yhtenä päivänä, kun tein maastavetoa "Jestas sulla on kauhea haba" :wtf: Eikä se edes ole mitenkään iso... :D

Mää niin tykkään Nässyn vanhoista salipapoista :haart: Tekniikkavinkkejä satelee - vieläpä tehokkaita sellaisia, mutta välillä niiltä tulee kyllä loistavaa settiä :D Esimerkiksi tänään: "Hei kuule, tiesitkö, että jos teet kyykkyä tuolla tavalla se kasvattaa takamusta?" Niin, no eihän se ole kuin koko homma pointti... :D

Täälläkin ilmoittautuu yksi, joka on saanut kuulla jos jonkinlaista kommenttia kropastaan, mitä kyllä ihmettelen suuresti, sillä en omasta mielestäni mitenkään kamalan sporttisen näköinen ole. Ehkä kuitenkin ulkopuolisen silmin jotenkin eroan tavallisista tiinoista, kun olen jotain urheilua koko ikäni harrastanut (mm. jäkis, jalkkis, lentopallo, ratsastus..) Ja salilla olen käynyt muutaman vuoden lähinnä hmm.. inspiksen mukaan, epäsäännöllisen säännöllisesti siis.

Kerran eräs minulle suht. outo tyttö tuli yhtäkkiä kysymään et "harrastatko sä ratsastusta?" Olin silleen et öö, joo.. Se jatko et "aattelinki ku katoin sun pohkeita." Okei..

Eräs velipojan kaveri haastoi minut kädenvääntöön. Olimme t-paitasillaan. Toinen jätkä katseli vieressä ja huusi yhtäkkiä: "Vähäkö sulla on iso haba, saanko mä kokeilla onko se kova?" Ei mun habani kyllä kovin iso ole.. :rolleyes:

Yks päivä äiti tuli selittämään, että otetaanko yhteinen kampanja; pudotetaan kevääseen mennessä kumpikin 3 kiloa. Mä sanoin et mun tavoitteena on saada 3 kg lisää painoa. Käyn ahkerasti salilla ja syön protskujauhetta niin eiköhän se onnistu. Äiti lähti keittiöstä silmiään pyöritellen ja mutisi jotain et "voi tyttörukkaa.." :D

Yks ilta hiippailin kotona jossain tiukoissa leggareissa varmaan niin isä kommentoi yhtäkkiä et "oon kateellinen sulle, kun sulla on suhteessa isommat reisilihakset kuin mulla, ja minä olen sentään mies, epistä." Silloin tunsin hetken ajan ylpeyttä reisistäni, joita yleensä inhoan. Ärh, se D-kirjaimen muoto..

Saapa nähdä millaista kommenttia tuleman pitää kun alan treenaamaan uuden ohjelman kanssa tosissaan. :evil: :whip:

keskiviikkona:

karpo joka regressoituu aina äidin lähellä 12 v tytöksi....

karpo: "äiti, kato oon dieetannut vähän. nyt jo näkyy vähän lihaksiakin, eiks vaan?"
äiti: "no ainahan sä oot tommonen ollut...."

ja kaveriporukan kanssa mökillä. minut 20 v tuntenut miespuolinen ystäväni näki minut ilman paitaa.

J: "ootko vähä laihtunut? ihan anorektinen."

LOL, jep kiitti!

mun takapuolesta tulee jatkuvasti positiivisia kommentteja.. viimeksi hierojalta: "jos saa kehua, niin sulla on erittäin hyvät pakarat.." HA! mahtavuutta!:hyvä: mut eihän näitä enää voi ajatella kohteliaisuuksina, nehän ovat vaan faktoja :D

sit tykkäsin kommentista ku joku salilla olija sano, että mullon hienot käsivarret..

kerran yksi treenituttu sanoi, että näytän isommalta joka kerta ku nähään.. naurettiin siinä, että missä muualla voi naiselle sanoa noin ku salilla? EI NIIN MISSÄÄN :D

Sukulaismies, joka ei koskaan millään tavalla kommentoi ulkonäköäni tai mitään muutakaan, tokaisi kätellessä (kun näimme pitkästä aikaa): "No sinähän oot hyväkuntoisen näköinen!". Jäin vaan miettimään, että puhuiko se tosiaan fyysisestä kunnosta vai olinko jotenkin tervepäisemmän näköinen kuin yleensä :D Äijä on itse vanha bodari, tosin jo vuosia, vuosia sitten lopettanut treenamisen.

Äiti äsken kun toi tyttäreni mulle takaisin.. "voi kauheeta, oot sinä kyllä lihonu!" ....öööö.....joo-o, tiedän, siitä samasta syystä alkoi todellinen kuntokuuri ;)
Sillon kun painoin 50kg ennen lasta, sain jatkuvasti kuulla jokaiselta kysymyksiä siitä että syönkö mitään, onko mulla anoreksia ja että miksi mä en liho..

Ja mä olin just LIHONUT juuri mitään treenaamatta vuoden sisään noin 20 kg, kun sain kuulla että "miten sä oot saanu itelles noin upeen kropan?"...

Kaveri puristeli mun habaa: "OHO, ei sulla ennen tämmöstä ollu! Kova kuin mikä. Ennen oli löysä löllerö!" :D Treeniä pari kuukautta takana. Ilmeisesti jotain tuloksia kuitenkin jo tullut. :)

Paras kommentti ikinä tuli töissä asiakkaalta, kun heittelin lavoja varastosta pihalle: "Siulla tissitkin pullistuu, kun noin vihasesti niitä heittelet ulos!" :D oli pakko nauraa....

tuli mieleen tällänen, viimeksi kun oltiin tyttöjen kanssa viettämässä iltaa tuolla kaupungilla siinä kadulla kävelessämme tulee miesporukka vastaan, olikohan 5kpl jotain kolmikymppisiä, oikein siistejä herrasmiehiä, niin siitä 5metrin päästä yks niistä kovaan ääneen sanoo "katoin jo tuolta kaukaa että ompas sulla VAL-TA-VAT reidet, oletko sä se alppihiihtäjä xx xxxxx (en muista nimee enää)

ja joo tiedän et mulla on paksut reidet ja paljon lihasta niissä, ja myös olen ylpeä niistä nykyään

mut en oikeen tienny itkeäkkö vai nauraa :D huomas taas kuin nuo miehet osaa kauniisti muotoilla asiansa. tarkotus oli ymmärtääkseni hyvä ja kehuksi tarkoitettu, mut vähän ehkä huonosti ilmaistu näin tuntemattomalle vastaantulijalle.

Tämä ei nyt ole kommentti, mutta hullu juttu kuitenkin:

Menin käymään vanhempien luona ja niillä sattui olemaan sukulaisia kylässä. Äiti sitten tokaisee, että "Ollaan täällä nosteltu noita käsipainoja koko porukka. Näytäpä nyt, että kuinka monta pystypunnerrusta sie teet". Kyllä siinä vierailla leuka loksahti, kun tein enemmän kuin miehet... Äiti on ihana, kun ei osaa suoraan sanoa olevansa ylpeä, mutta esittelee muille meikäläisen kuntoa :D

Helsingissä baarissa veivasin tanssilattialla kun tulee täysin tuntematon kakslahkeinen koputtaan olkapäähän..."Sulla on ihan jäätävät hartiat!" Öööö.... "....näytä haba, se on varmaan ihan hillitön!!" Öööö...

Ja siis en edes ole oikeasti lihaksikas, ehka ihan vähän "normi"tyttöstä treenatumpi :D . Mutta ei siinä, tuli kyllä hyvä mieli vaikka en edes tiedä oliko noi heitot tarkoitettu kohteliaisuuksiksi...

Kävelin kaupungilla ja minua käveli vastaan noin 20 -vuotias nuori mies, joka kommentoi ulkonäköäni näin: "Muuten hyvä, mutta liian paksut reidet!" Hetken nieleskelin kiukkuani, mutta lopulta vain naurahdin ja jatkoin matkaani. :D

Äiti sano mulle eilen että jos mulla vielä hartiat kasvaa niin joudutaan oviaukkoja suurentaan :D ei nyt sentään niin leveet hartiat oo :D

Jaahas...mistäs sitä alottais...No isoäiti sanoi,kun olin ylppäreitä varten ostanu korkkarit:"Mitä?!Korkokengät?!Sinä olet niin ruman pitkä muutenkin!"...olen 185cm pitkä...Ala-asteella olin pyöreä, siitä sai kuulla, yläasteella olin laiha...SIITÄKIN sain kuulla...pituudesta kuulee vähän väliä ja onpa mua haukuttu myös hevoseksi. Sisko taasen totes, että mulla on nuoren hirven motoriikka...Kaikkia ei sitten voi miellyttää.

Haa! Mulle on tullut ihmeellisissä yhteyksissä kommentteja viime aikoina. En siis ole edes treenannut melkein vuoteen muuta kuin uintia viime syksynä sattuneen tapaturman takia ja omasta mielestä oon ihan rapakunnossa.

Mutta siis. Kävin toukokuussa Tallinnassa hierojalla ja tietysti sitten sattui kohdalle mieshieroja - aika iso heppu kaiken lisäksi. Oli siis kyseessä kokovartalohieronta ja siinä mun reisiä hieroessa ensin tuli kommentti: "Oh - your skin is so soft!" (tää oli ehkä hieman kiusallista... :D) Sitten kun hieronta oli ohi ja hieroja saattoi mua takaisin aulaan: "Good body! Sport?" Vastasin, että jonkin verran tulee uiskenneltua.

Toissa päivänä kävin piiitkästä aikaa juoksemassa kun selkä ei ole sitä aiemmin sallinut. Kirmailin siinä napit korvilla kun huomaan että semmoinen papparainen pyörällä hidastaa mun kohdalle ja sanoo jotain. Otin kuulokkeet korvilta ja totesin että en kuullut. "Niin sitä vaan että kyllä on kannattanut treenata! Sulla on upea kroppa!" :D

Molemmat oikein mukavia piristyksiä kun ei oo tosiaan tässä tuntenut itseään kovin sporttiseksi viime aikoina. :)

Likkakaverin kanssa oltiin ulkokuntolaitteilla häärimässä lenkin jälkeen ja siihen tupsahti sitten urheilullinen papparainen, joka totesi "On se hyvä että on vielä naisia, joilla on vyötärö. Kaikilla ei tänä päivänä ole". Ollaanhan me kavereiden kesken naurettu meidän synnyttäjänlanteita, mutta että ihan ulkopuolinenkin huomauttaa :D

isäni oli kertonut enolleni voimanostoharrastuksestani. Eno ei ollut tykänny tästä ei sitten yhtään. Ei kuulemma sovellu tällaiselle pienelle söpölle tytölle tuollainen harrastus, ja isän pitäisi ihan ehdottomasti kieltää minua sellaista harrastamasta :D Eno ei oo nähny mua moneen vuoteen ja vanhemmat sitte tietty kiusas sitä tosta kommentoinnista ja pelotteli että mie oon ihan karmee mörssäri. ... ihmetys sitten olikin enolla suuren suuri kun tossa kk sitten tavattiin ja olinkin samanlainen pieni ja söpö kuten ennenkin, tosin timmimpi. kuittasin ite, että aikamoinen mörssäri saattasin olla sitte jos en reenais ja viittasin muihin varsin reippaasti ylipainoisiin sukulaisiini joita sattui tuolloin olemaan paikan päällä :) sen jälkeen ei enää meinannu reeniä kieltää vaan alko napista tupakinpoltosta :D

Suositut

Back
Ylös Bottom