Olisi varmaan, meikä heittää numeroita ja Pexi siansaksaa. Kunnon autismipojat.
Ei saakeli, tehkää tästä video ja laittakaa youtubeen. Toinen puhuu mitä sattuu ja toinen huutelee numeroita. Ja tietysti kännissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisi varmaan, meikä heittää numeroita ja Pexi siansaksaa. Kunnon autismipojat.
-Aina kun katson telkkaria, mun pitää kattoo vähän väliin yhtä kukkaruukkua, jossa on auringon kuva jolla on silmät ja yhtä possua jolla on silmät vaikka tiedän ettei se tuijota mut jos en katso ahdistus tulee liian suureksi :D (Onko toi jo liian skitsoa?)
Mulla on omituinen ja kuvottava tapa, josta saan välillä noottia. Tukkani on kohtuu pitkä, ja suihkussa pestessä siitä aina irtoaa paljon hiuksia käsiin. Jos huuhtelen ne käsistäni viemäriin, niin kohta on sieltä röörit tukossa ja kukas ne putsaakaan, ellen minä itse sitten. Ja viemärin putsaaminen on kovin inhottavaa ja rasittavaa hommaa. Siispä pyyhin aina ne hiukset käsistäni suihkun seinään ja lopuksi kierrän ne sellaiseksi keräksi siihen. Tarkoitus tietysti olisi viedä ne heti suihkun jälkeen roskiin, mutta kun mulla on aina jotain tärkeämpää mietittävää, niin yleensä unohdan sen karvapallon siihen seinään kiinni. Ja siinä se sitten odottaa seuraavaa suihkuttelijaa, valmiina hyppäämään tämän selkään kiinni. Herttaista, eikö olekin? :haart:
Mulla on omituinen ja kuvottava tapa, josta saan välillä noottia. Tukkani on kohtuu pitkä, ja suihkussa pestessä siitä aina irtoaa paljon hiuksia käsiin. Jos huuhtelen ne käsistäni viemäriin, niin kohta on sieltä röörit tukossa ja kukas ne putsaakaan, ellen minä itse sitten. Ja viemärin putsaaminen on kovin inhottavaa ja rasittavaa hommaa. Siispä pyyhin aina ne hiukset käsistäni suihkun seinään ja lopuksi kierrän ne sellaiseksi keräksi siihen. Tarkoitus tietysti olisi viedä ne heti suihkun jälkeen roskiin, mutta kun mulla on aina jotain tärkeämpää mietittävää, niin yleensä unohdan sen karvapallon siihen seinään kiinni. Ja siinä se sitten odottaa seuraavaa suihkuttelijaa, valmiina hyppäämään tämän selkään kiinni. Herttaista, eikö olekin? :haart:
Aina kun luen koneella jotain tekstiä, esim. tätä foorumia, liikutan hiiren kursoria sitä mukaa mitä luen, ja maalaan samalla sen tekstin siniseksi/mustaksi ja toistan sitä kokoajan. Tosta onki kaverit huomautelleekki muutamaan otteeseen. Tiedän että se näyttää ärsyttävältä varsinkin ku toinen yrittää lukea siinä samalla, ja olen ollut siinä vieressä istujan paikalla ku tota on tapahtunu. Eipä tule muita mieleen.
Ootko törmännyt sellaiseen "sihvilään" joka laitetaan viemärin päälle ja siihen sitten kaikki hiukset kerääntyy kivasti, ja ku se on täynnä nii heitetään roskiin ja laitetaan uus?
Juu, olen niistä kuullut, mutta olen ollut aivan liian laiska hankkiakseni sellaista. :D
Itsekin muuten aina katson, että peitto on varmasti niinpäin, että se aukko tulee jalkopäähän. Ja pussilakanan sisällä olevan peiton pitää olla siten, että sen pesulappu on myös jalkopäähän päin. Päiväpeitto taas laitetaan ehdottomasti niin, että pesulappu on sängyn vasemmassa alakulmassa.
Pakko laittaa kahvikuppiin maito ensin ja sitten vasta kahvi. (Joskus unisena ei jaksanu kaivaa lusikkaa mistään nii sai tällanen tapa alkunsa :D)
Ja kaupassa ei voi ikinä ottaa sitä ensimmäistä tuotetta mitä on hakemassa. Esim. limsakaapista se toka pullo koska ekan on kumminki käyny joku kersa ravistamassa hapottomaksi :D
Kahvihifistelyä harrastava kaveri kertoi kahvin tulevan myös erimakuiseksi jos täyteen kupilliseen kuumaa kahvia kaataa kylmää maitoa vs maito ensin pohjalle ja päälle kahviaMinun mielestä omituisia ja tyhmiä ovat ne ihmiset jotka laittavat ensin kahvin, sitten maidon. Kun kaataa maidon ensin sinne pohjalle kahvi sekoittuu maitoon täydellisesti jo siinä kaatovaiheessa eikä lusikkaa tarvitse ollenkaan, näin säästät kätevästi lusikan pesukuluissa. Ja se lusikka ei ole kuin tiellä kun aletaan tosissaan kahvittelemaan!:D
Tietysti sokerilla kahvinsa pilaavat tarvitsevat lusikan kaikissa tapauksissa.