Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Höm. Olen huomannut että mulla on kans paha tapa katsella itseäni, tai no, oikeastaan omaa persettäni kun kävelen jonkun heijastavan pinnan ohi, yleensä talojen ikkunoiden. Mulla ei myöskään ole (vielä) kotona minkäänlaista kokovartalo/muutakaan hyvää peiliä, joten aina missä vaan on peili, saatan jäädä sen eteen pullistelemaan tai muuten vaan pälyilemään itteeni. Monesti olen tästä jäänyt rysän päältä kiinni... :rolleyes:

Salilla ruukaan ottaa joka ikisen sarjan päätteeksi hörpyn juomapullosta, vaikkei olisi edes jano sillä hetkellä :david: Tää tapa raivostuttaa välillä mua itteenikin, ja epäilemättä vois häiritä heikkohermoisia, sivustaseuraavia kanssatreenaajiakin...hörps! Ja glunk glunk.

Joo itsellä on kans tuo että pitää joka välis juoda vaikkei janotakkaan, se on hienoa ku 20 minuutin välein saa käydä täyttämäs vesipulloa ... :D
Harvemmin peilistä persettäni katton, mutta yleensä aina kuin suihkusta tulen niin pitää mennä siihen peilin eteen pullisteleen ja melkein aina näyttää lihat pieniltä.... :rolleyes: siinä sit pullistelaan niin kaun että alkaa näyttää vähä isommalta :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
en tykkää pitää suihkuverhoa kiinni kun käyn suihkussa... hmmm liian monta kauhuelokuvaa:D taittelen toisinaan kieleni sellaseksi räpylän näköseksi.. opettelin sen aikoinani hullu maailma ohjelmasta ja opettelen muutoinkin toisinaan jotain turhia taitoja mistä ei ole mitään hyötyä :D kait se on jokseenkin omituista:)

Tässä näitä kaikista oudoimpia tapoja. Näiden lisäksi on noita perus leipä ja vessapaperi juttuja.

-Puhun itsekseni kolmannessa persoonassa ja kyselen iteltäni kysymyksiä ja vastailen sitten niihin. Esim. "mitäs me tänään syötäisiin. Syötäisiinkö vaikka kanaa ja riisiä. Ei oo jannul pokkaa laittaa sinne sekaan porkkanaa".
-Olen kotona 95% ajasta boksereissa ja foorumeita sekä nettiä selaillessa toinen käsi on aina housuissa joko raapimassa kasseja tai heiluttelemassa kasseja muuten vaan
-Kun vielä porukoilla asuin, oli tapanani aina suihkusta tai saunasta tullessa leikata saksilla jalkapohjista nahanpaloja ja syödä niitä. Jalat oli joskus niin vereslihalla että hyvä kun pystyi kävelemään seuraavana päivänä. Pääsin tästä tavasta eroon kun muutettiin eikä ne sakset ollut enää siellä "vilvoitteluhuoneessa".
-Haistelen sormiani todella usein. Jos kosken johonkin, raavin persettä tai kasseja niin sormia on pakko nuuhkaista jossain välissä.
-Pesen hampaat suihkussa.

Aivan varmana on vielä jotain, mutta ei tule tähän hätään mieleen enempää :).

Höm. Olen huomannut että mulla on kans paha tapa katsella itseäni, tai no, oikeastaan omaa persettäni kun kävelen jonkun heijastavan pinnan ohi, yleensä talojen ikkunoiden. Mulla ei myöskään ole (vielä) kotona minkäänlaista kokovartalo/muutakaan hyvää peiliä, joten aina missä vaan on peili, saatan jäädä sen eteen pullistelemaan tai muuten vaan pälyilemään itteeni. Monesti olen tästä jäänyt rysän päältä kiinni... :rolleyes:

Salilla ruukaan ottaa joka ikisen sarjan päätteeksi hörpyn juomapullosta, vaikkei olisi edes jano sillä hetkellä :david: Tää tapa raivostuttaa välillä mua itteenikin, ja epäilemättä vois häiritä heikkohermoisia, sivustaseuraavia kanssatreenaajiakin...hörps! Ja glunk glunk.

Nämä täsmää meikäläiseenkin. Esim. kaupungilla pyöräillessä on aina pakko katsella kauppojen ikkunan kautta miltä näyttää pyöräillessä. Ja lenkkeillessä koitan aina katsoa omasta varjosta, miltä oma juokseminen näyttää... Ja salilla on aina pakko hörpiä vettä vaikka ei ole jano, eikä edes suu kuiva.

Lasinhuuhtomisjuttu on täälläkin tuttua. Vessapaperin pitää tulla ehdottomasti päältä päin siitä telineestä. Säärikarvojen sheivaaminen alotetaan aina vasemmasta säärestä. Herätyskellon tarkistaminen lähes 10 kertaa että se varmasti on soimassa on tuttua.
Eli ihan normipirkko siis :)

Jos on oltu juhlimasa, niin seuraavan kerran saldoa tarkistettaessa automaatilla motivoin itteni että oon juonu aivan epäinhimillisen paljon, tilin tyhjäksi, ja sitten "yllätyn" positiivisesti kun näin ei ole käynykkään.

Maalailen myös tekstinpätkiä smurffaillessani nettiä.

Mettäsä teen tulet aina ajatellen että mulla on se yks tikku vain, ja jossei syty niin sitten hangataan kahta kuusenoksaa niinkauan että opitaan tekemään ne tulet ettei tarvi esi-isien hävetä. Toistaseksi ei ole tarvinnu alkaa hankaamaan :)

Jos kalalle lähetään sekun vain, ettei ole pidemmällä reissulla eikä tarvii sitä kallaa saaha hengenpitimiksi, niin yleensä en vaivaudu edes kalastelemaan vaan annan muiden onkia tyhjää, eihän se mitään anna sellaselle joka ei tarvitte :) Eli en ota jossen tarvitte, tätä oon aina noudattanu ja kaverit kattoo kieroon. Saatan nakata vilkkua pari kertaa huvikseni johonkin koskenniskalle ja "mukakalastaa" ja sitten heitän pois.

Mettäsä ollessa on jos jonkinlaista rituaalia ja taikaa mitä tulee ainakin ajatustasolla tehtyä. Asentoa ei voi piettää kun sellasesa paikasa joka selvästi on siihen "luotu". Onko se sitten se chi tai feng shui :P Mihinkään hirvennaimapusikkoon ei voi tulia tehä tai maaten pistää.

Pidemmillä mettäreissuilla ensimmäiset päivät sitä kokoajan leikittelee ajatuksella kuolemasta. "Mitä jos käy sitä ja tätä, ja lähin tie on 20km päässä. tännehän jäät ja kukkaan löyä koskaan." Kokoajan luo mielikuvia mitä voisi tapahtua. Tönäset keloa, tippuu latva päähän jne.. Tai sitten "pelkään" eksyväni ja ajattelen että mitä jos yhtäkkiä en enää olekaan sielä missä kuvittelen ja aivan sama mihin kävelee niin ei ole tuttua paikkaa eikä kartasta saa mitään osviittaa sijainnista, jos ylipäätään on sellanen mukana. Välistä menee aivan naurettavaksi tuo touhu, jopa hulluuden asteelle toisinaan. Nämä tulee varsinkin monesti ennen nukkumaanmenoa kun tulilla makoilee jo puoliksi unessa viltin alla ja ainut mitä näkee on tähdet taivaalla, tulet ja sen pienen valokehän minkä ne tulet luo siihen ympärillä vallitsevaan pimeyteen. Onneksi viimeistään viikon jälkeen sitä tottuu niin siihen yksinoloon että normalisoituu ajatukset ja mieli kirkastuu. Tai onhan mulla koira mukana, mutta kuitenkin.. Sittenkun vielä rupiaa miettimään tarinoita mitä on vaikkapa Paulaharjun kirjoista lukenu. Tulee koltan henki ja vie vainajalaan. Jokanen oksan rasahdus ja veden pyörre kuuluu kilometrin säteellä korvaan aivan selvänä. Monasti sitten aivan yhtäkkiä sanoo itelleen että "olehan sie ny mies ja heitä helvettiin nuo hulluuet!" ja tuo lause kaikuu korvissa niinkauan kunnes nukahtaa.

Sadepisaroiden laskeminen laavukankaan katosta kuuluu myös joskus repertuaariin, sitä ei voi lopettaa, vaikkakaan niitä ei voi edes laskea, niitäkun tulee sen 1000+ minuutissa tjsp, arvio riittää :P

Kävellessä rupian miettimään biisiä jonka tahtilaji sopii kävelyvauhtiin ja rupian mielessäni hyräilemään ko. biisiä. Tähän mennee hermot monasti kun se biisi ei välttämätä lopu aivan heti.

Kaikki ovikoodit sun muut pitää aina näppäillä mahollisimman nopeesti, kokeilen aina sorminäppäryyttä tollasis.

Bussissa jos istun takana ja oon jäämässä seuraavalla pysäkillä, katon ku joku muu edempänä on nostamassa kättä painaakseen stoppia ja painan ite just pikkasen ennen.

Laitetaan nyt tänne nää omatki.

- Kun menee ovesta sisälle/kiertää jonkun kulman, niin ovenpieleen on pakko koskea "sisäkaarteen" puoleisella kädellä.

- Kävelee käytävällä, ja jos vastaan tulee joku, on aina pakko kääntää hieman toista hartiaa eteenpäin kohtaamispaikassa, jotta mahtuisi jotenkin paremmin, vaikka tilaa ois paljonkin.

- Illalla on pakko tarkistaa 2-3 kertaa, että onhan herätyskello päällä.

- Joskus kun pomputtelee huvikseen sählypalloa, niin lopettaessa pallo on aina pakko jättää mailan kämmen puolelle. Siis vaikka maila olis pussissa.

- Jääkiekkomailasta on pakko ottaa kiinni aina ensin yläkädellä. Siis vaikka mailaa rupeaa nostamaan lattialta seinänviereen, on pakko ottaa kiinni vasurilla, vaikka ottaiskin mailan keskeltä kiinni.

- Ajaessa piemeällä on pakko käyttää säännöllisesti päällä lyhyitä "varmistaakseen", että pitkät on päällä.

- Kun rupeaa lukemaan tietokoneella jotain pidempää tekstiä, hiiri on pakko nostaa ilmaan.

- Foorumia lukiessa luettavan postin on oltava aina ylin näytössä näkyvä, sivun alimman postin lukeminen on aina tuskaa, koska teksti on keskellä näyttöä, eikä näytön yläreunassa.

- Nainen tulee vastaan niin silmien jälkeen on pakko jostain syystä katsoa aina, että minkälaiset KENGÄT hänellä on jalassa, vaikka se ei kiinnosta minua paskaakaan ja unohdan sen samantien.

- Nettiselaimessa välilehdet on pakko olla aina tietyssä järjestyksessä. Eli esim. facebook ensin, seuraavaksi pakkotoisto sitten youtube...

- Selaimia saa olla auki vain yksi, jos toinen on auki, on sen sivut siirrettävä välittömästi toiseen selaimeen välilehdiksi.

- Firefoxiin selaimen yläreunassa www osoitteen alla näkyvät kirjanmerkit täytyy olla aina samat. Esim. Siinä on aina pakko olla eräs foorumi, jota en ole lukenut pitkään aikaan.

- Lopuksi vielä. Aamupalan on oltava aina sama, vaikka siitä saatavat proteiinit ja hiilihydraatit yms. olisivat samat, muuten tulee heti ärsyyntynt olo. Jos esim. on jäänyt kaappiin jotain erilaista mysliä, sen käyttäminen loppuun aamupaloilla tuntuu mahdottomalta. Päivän muilla aterioilla vastaavaa ongelmaa ei ole.

Jos nukun housut (alus- tai pyjama-) jalassa, niin kädet, tai ainakin toinen, on pakko tunkea niiden kuminauhan alle säilytykseen.

Jos mä lähden esimerkiksi hakemaan toisesta huoneesta jotain ja sinne päästyäni unohdan mitä tulin hakemaan, mun pitää kävellä sama matka takaperin aloituspisteeseen. Tänä aikana ei saa puhua mitään.

^Mä teen saman, paitsi että kävelen etuperin.:D

Kännyä pidän aina oikeassa taskussa ja avaimia vasemmassa. Jos joudun pysähtymään valoihin autolla, niin vilkuilen aina välillä että vaihde on ykkösellä. Jos kello ei ole kädessä kun olen lähdössä jonnekkin, etin sen ja isken tohon vasempaan käteen sen aina, ihan sama vaikka talo ois tulessa, kelloa ei jätetä.:D

Huomasin just ittestäni lisää outoja piirteitä, nukun peitto jalkojen välissä, nousen aina oikealle jalallle. Oikean jalan kenkä jalkaan aina ensin. En kommunikoi ennen kahvia, paitsi murahtelemalla - ei vaan pysty. :D
Nukun myös käsi tyynynalla ja kun lähden autolla ajamaan niin säädän aina soittimen asetukset mieleisekseni, enkä koskaan aja ilman musiikkia. Viimeksi soitin levisi niin ajoin sitten ipod päällä napit korvissa.

Kusella käydessä on aina pakko yrittää sylkäistä siihen lentävään kusi kaareen. Ja juustoa höylätessä on aina pakko ottaa samalla tavalla ne 3 biittiä, 2 eri laidoista ja 1 siitä keskeltä, jotta saadaan 2 puoli ympyrän muotoista ja 1 suorakulmio juusto :)

Tässä näitä kaikista oudoimpia tapoja. Näiden lisäksi on noita perus leipä ja vessapaperi juttuja.

-Puhun itsekseni kolmannessa persoonassa ja kyselen iteltäni kysymyksiä ja vastailen sitten niihin. Esim. "mitäs me tänään syötäisiin. Syötäisiinkö vaikka kanaa ja riisiä. Ei oo jannul pokkaa laittaa sinne sekaan porkkanaa".
-Olen kotona 95% ajasta boksereissa ja foorumeita sekä nettiä selaillessa toinen käsi on aina housuissa joko raapimassa kasseja tai heiluttelemassa kasseja muuten vaan
-Kun vielä porukoilla asuin, oli tapanani aina suihkusta tai saunasta tullessa leikata saksilla jalkapohjista nahanpaloja ja syödä niitä. Jalat oli joskus niin vereslihalla että hyvä kun pystyi kävelemään seuraavana päivänä. Pääsin tästä tavasta eroon kun muutettiin eikä ne sakset ollut enää siellä "vilvoitteluhuoneessa".
-Haistelen sormiani todella usein. Jos kosken johonkin, raavin persettä tai kasseja niin sormia on pakko nuuhkaista jossain välissä.
-Pesen hampaat suihkussa.

Aivan varmana on vielä jotain, mutta ei tule tähän hätään mieleen enempää :).
Ei voi muuta sanoa kun että nää oli kyl parhaimmat OCD:t vittu että lens patongit suusta kun luin ton nahanpalojen syömisen xD. Vaikkakin ei sais nauraa, kuitenkin varmasti aika vittumaista kävellä jos on jalat vereslihalla :/

- Ruokaahan ei voi käydä syömään jos ei ole paikkoja siistitty ( esim. juuto, leikkele ja kurkku korjattu takas jääkaappiin ja pyyhitty pöytä ) Niin ja en ikinä laita leipäpalasia pöydälle, ne on joko puisella leipä alustalla tai lautasella kun käyn niitä syömään.
- Pyykkejä ripustaessa samaa paria olevat sukat laitetaan kuivumaan vierekkäin ( ei voi toinen sukka olla toisessa päässä telinettä kuin toinen )
- kotoa lähdettäessä tai nukkumaan käydessä paikat pitä olla siitinä ja tiskiallas tyhjänä..ei voi olla esim. sohvalla vilttiä levällään vaan se viikataan nätisti sohvan selkänojalle:rolleyes:

Tuossa nyt noi mitkä äkkiseltään mieleen tuli..täällä on niin pimeetä porukkaa ettei noi omat omituiset tavat ees pääse Top20 joukkoon:D jos niitä ees nyt voi omituisiks tavoiks sanoa!

En uskalla laittaa silmiä kiinni suihkussa tai ahdistun aivan perkeleesti ja senjälkeen pelottaa kokopäivän, pakko välil sulkee kun menee saippua silmiin :( onneks on yleiset saunavuorot jollon ei pelota sulkee silmii... jos yleisel saunavuorol ei oo muita ihmisii niin ei uskalla olla kun max 10min saunas ja sit on pakko lähtee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom