Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Samaa mieltä, juusto päälle!

-kännykästä pitää kattoo vähä väliä onko tullu mitää, vaikka hyvin tietää ettei oo.

-Ikuinen aihe, eli kännykkä oikeaan ja avaimet vasempaan. Lompakko vasempaan perstaskuun.

-Nopeusnäyttöön autolla ajaessa pitää aina olla 80 tai 100 vauhtia mittarissa ja kattoo paljonko nopeus heittää(vaikka ois ajanu samalla autolla sen 100kertaa siihen).

-Peiton pitää olla viimesenpäälle hyvin kun alkaa nukkumaan, eli se pitää pyöritellä vaik mihin asentoon.

-Jos o epäilystäkää että levy/kahvinkeitin tms on jääny päälle, niin on pakko tarkistaa, muuten se häirihtee koko päivän.

-Suihkussa pää pitää pestä aina ekana.

-Kavereitten mukaan huokailen kovasti kun teen koetta tai keskityn johonkin kovasti, kuulema tosi ärsyttävää.
Eipä tarvinu kirjotella samoja asioita uusiksi. Itellä täysin samoja tapoja...:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noista lapsuuden valotolpista tuli mieleen..

Pienenä kun valmistettiin mikrossa popcorneja niin kuvittelin että mikro on joku luokattoman järeä konetuliase/aikapommi, ja suojauduin keittiön kalusteiden taakse, tarvittavat siirtymiset tehtiin hienoilla commando hypyillä.
Oli varmaan fiksun näköstä.:lol2:

Mulla oli pienenä pakkomielle aina nostaa keulaa fillarilla niiden bitumipaikkausten yli. Nykyään mulla on pakkomielteenä lähinnä katsoa aina, onko joku soittanut kännykkään.

Aina kun luen koneella jotain tekstiä, esim. tätä foorumia, liikutan hiiren kursoria sitä mukaa mitä luen, ja maalaan samalla sen tekstin siniseksi/mustaksi ja toistan sitä kokoajan. Tosta onki kaverit huomautelleekki muutamaan otteeseen. Tiedän että se näyttää ärsyttävältä varsinkin ku toinen yrittää lukea siinä samalla, ja olen ollut siinä vieressä istujan paikalla ku tota on tapahtunu. Eipä tule muita mieleen.

Pakko laittaa kahvikuppiin maito ensin ja sitten vasta kahvi. (Joskus unisena ei jaksanu kaivaa lusikkaa mistään nii sai tällanen tapa alkunsa :D)
Ja kaupassa ei voi ikinä ottaa sitä ensimmäistä tuotetta mitä on hakemassa. Esim. limsakaapista se toka pullo koska ekan on kumminki käyny joku kersa ravistamassa hapottomaksi :D

Esim, pakkotoistoa scrollatessa kursorin pitää olla vasemmassa reunassa, mahdollisimman keskellä. En tiedä miksi. Myös se kuviteltu säde automatkalla on tuttu juttu :D. Laattojen tai asfaltin halkemien yli kävely juuri tietyllä tavalla on ollut myös. Onhan näitä vaikka kuinka paljon :D.

Ajattelin jo hetken että eihän mulla nyt mitään erikoisia ole kun leivän järjestyksellä ei ole väliä, avaimien ja lieden tarkistuksesta selviää yhdellä vilkaisulla ja ei tarvitse mitään tiettyjä numeroita.

Vaan onhan sitä. Autolla ajaessa on pakko laskeskella päässä kauanko minnekin menee ajaessa (kun tienviitassa näkyy useampi paikkakunta välimatkoineen) jos rajoitus on 60km/h, 80km/h, 100km/h.. Mieluusti vielä myös ajatella että jos ajankin sopivasti mittari yheksääkymppiä eli todellisuudessa 86, niin paljonko säästän aikaa. Toki tämä tehdään sekä minuuteissa että sekunneissa.

No, ainakin aika kuluu ajellessa paremmin, samaa väliä monesti ajettua alkavat vaan laskutoimitukset olla suhteellisen tuttuja.

Mulla ainakin sellanen, että silmillä on monesti seurattava kaikkia muotoja. Esim talojen ja kaiken maailman kylttien. Siis katseltava niitä "ääriviivoja". Ärsyttää välillä itseäkin, mutta joku pakonomainen tarve niitä on silti pyöritellä päässä.

Pienenä oli tapana puristaa hampaita yhteen valotolppien välissä (autossa istuessa). Samalla kuvittelin että ammuin suoraan sivuille laser-sädettä joka ei saanut osua tolppiin. Piti siis olla mahdollisimman tarkka hampaiden puristelun ajoituksen kanssa. :)

Haha tein myös vastaavaa. Kuvittelin, että niiden tolppien yli piti ikäänkuin hypätä. Joskus ihan ajatuksen voimalla mentiin katsellen tolppia ja joskus piti aina kättä tai jalkaa liikuttaa "hyppyvaiheessa" :D

Autossa kun kuuntelee musiikkia, niin volume pitää olla soittimesta tasalukemassa.

Mä monesti lasken telkkaria katsellessani tekstityksistä kirjainten määrän. Lasken myös puheesta joskus. Se on yleinen hupi välillä kun ryypätään. Jätkät huutelee sanoja tai lauseita ja mä heitän apteekin hyllyltä kirjainten määrän.

Mietiskelen sanoja ja lauseita takaperin. Esimerkiksi jos joku sanoo jotain niin käännän sen välittömästi mielessäni takaperin. Meilläkin on kavereiden kanssa nimenomaan ryypätessä joskus se tapa että kaverit sanovat lauseita ja itse lonkalta sanon ne takaperin.

Mä monesti lasken telkkaria katsellessani tekstityksistä kirjainten määrän. Lasken myös puheesta joskus. Se on yleinen hupi välillä kun ryypätään. Jätkät huutelee sanoja tai lauseita ja mä heitän apteekin hyllyltä kirjainten määrän.

Mietiskelen sanoja ja lauseita takaperin. Esimerkiksi jos joku sanoo jotain niin käännän sen välittömästi mielessäni takaperin. Meilläkin on kavereiden kanssa nimenomaan ryypätessä joskus se tapa että kaverit sanovat lauseita ja itse lonkalta sanon ne takaperin.

Teidän kanssa oliski kiva lähtee ryypiskelemään. Kuolisin ehkä nauruun.

Joo se on kyllä jännä, että vaikka kuinka jurrissa olisi ja puhuminenkin on vaikeaa, niin silti toi laskeminen onnistuu aina.

Oon muuten nykyään alkanut tehdä sitäkin, että kun olen laskenut tekstityksistä kirjainten määrän, niin muodostan siitä sitten nopeasti jonkinlaisen lukujonon. Esim. jos on 30 kirjainta, niin vaikka 2, 4, 6, 8, 10. Oon vissiin vähän sekopää.

Edit.

Teidän kanssa oliski kiva lähtee ryypiskelemään. Kuolisin ehkä nauruun.

Olisi varmaan, meikä heittää numeroita ja Pexi siansaksaa. Kunnon autismipojat.

Tein melkein samaa eli laskeskelin montako kertaa auto mahtuu tien reunoilla olevien tolppien väliin. Tai saatoin aloittaa "laskun", kun auto oli mennyt ensimmäisen tolpan ohi ja lopettaa juuri ennen toista tolppaa.

Hah mulla on ihan sama vika ja teen sitä vielläkin :D

Mulla on omituinen ja kuvottava tapa, josta saan välillä noottia. Tukkani on kohtuu pitkä, ja suihkussa pestessä siitä aina irtoaa paljon hiuksia käsiin. Jos huuhtelen ne käsistäni viemäriin, niin kohta on sieltä röörit tukossa ja kukas ne putsaakaan, ellen minä itse sitten. Ja viemärin putsaaminen on kovin inhottavaa ja rasittavaa hommaa. Siispä pyyhin aina ne hiukset käsistäni suihkun seinään ja lopuksi kierrän ne sellaiseksi keräksi siihen. Tarkoitus tietysti olisi viedä ne heti suihkun jälkeen roskiin, mutta kun mulla on aina jotain tärkeämpää mietittävää, niin yleensä unohdan sen karvapallon siihen seinään kiinni. Ja siinä se sitten odottaa seuraavaa suihkuttelijaa, valmiina hyppäämään tämän selkään kiinni. Herttaista, eikö olekin? :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom