- Autolla ajaessa jatkuvasti tarkistettava mitenpäin valokatkaisin on. Silmäilen sitä niin usein että haittaa melkein ajamista. tai on haitannutkin yhden "kolarin" verran :D nuorempana mopolla ajaessa.
- Laskeminen päässä että kuinka kauan jonkin asian tekeminen kestää tai esim hampaita pestessä saatan laskea parikin kertaa 1,2,3,4,5,6,7,9,10 aina loppuu 10:iin tai 12:toista. :o huomaan siis laskevani kun jotain teen.. liekö jäänyt salilta?
- wc rullan kääntö +
- lyhtypylväiden tutkiminen autossa +
- tavarat levällään esim pöydällä mutta jossain "järjestyksessä" +
- mahdollisesti itsensä katsominen kiiltävästä pinnasta ohimennessä +
- hartioiden vertailu esim. kaverin kanssa kauppaan mentäessä ovien laseista +++ :D
- erilaisten papereiden haaliminen vessoista, salilta ja huoltiksilta taskuihin turhanpantiksi + koska ei niitä edes muista käyttää vaan unohtaa taskuihin ja mahtollisesti kulkeutuu myös pesukoneeseen jos ei huomaa poistaa niitä taskuista. ja joka ikisissä housuissa sama juttu aina on paperia taskut täynnä..
- ja nyt huomasin että hymyilen itselleni aina kun katson peiliin oikein kunnolla irvistäen. huoh..
- yksin kotona intoilu? emäntä poissa minä hypin pöydillä suurinpiirtein.. (ymmärrän kyllä tuon, koska olen huono ilmaisemaan itseäni muiden seurassa.)
empä tiiä kait siinä ainakin suurin osa tai edes puolista puolet.? mutta hei se olen vain minä!