Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Olisi varmaan, meikä heittää numeroita ja Pexi siansaksaa. Kunnon autismipojat.

Ei saakeli, tehkää tästä video ja laittakaa youtubeen. Toinen puhuu mitä sattuu ja toinen huutelee numeroita. Ja tietysti kännissä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kerrotaanpa nyt osa näistä mun pakko-oireista:

-Pitää laskea monta kertaa auto mahtuu valotolppien väliin
-Kädet pitää pestä aina kun olen ollut tietokoneella tai pelannut pleikkaa
-Mun pitää saada jotenkin jännästi "painetta korviin" (en osaa selittää)
-Aina kun katson telkkaria, mun pitää kattoo vähän väliin yhtä kukkaruukkua, jossa on auringon kuva jolla on silmät ja yhtä possua jolla on silmät vaikka tiedän ettei se tuijota mut jos en katso ahdistus tulee liian suureksi :D (Onko toi jo liian skitsoa?)
Plus 10000000 muuta.

Mulla on aika paljon noita...

yks on sellanen et kun pelaa vaikka paskahousua ni pitää koko ajan pitää se korttipakka siistinä eli aina kun joku nostaa kortin ni pakko asetella pakka :D

-Aina kun katson telkkaria, mun pitää kattoo vähän väliin yhtä kukkaruukkua, jossa on auringon kuva jolla on silmät ja yhtä possua jolla on silmät vaikka tiedän ettei se tuijota mut jos en katso ahdistus tulee liian suureksi :D (Onko toi jo liian skitsoa?)

On.
:D

Jotakin tapoja:

-Kännykkään on pakko välillä katsoa, vaikkei siihen olisikka tullu mitään.
-Heti herätessä pitää poistaa lähetyt viestit puhelimesta.
-Kun herää niin eka pitää ottaa maitohappobakteeri jonka jälkeen mennä vessaan.
-Aina paskalla istuessa, pakko ottaa puhelin siihen lattialle että näkee kellon.
-Puhelin aina oikeassa taskussa ja salikortti vasemmassa.
-Aina pihalle lähtiessä pakko katsoa peiliin ja sitten tarkistaa vielä kello mikrosta, ennen kun lähtee.
-Nukkumaan mentäessä pakko aina putsata varpaan välit ennen kun menee sänkyyn.
-Suihkussa pestään eka vartalo, sitten vasta hiukset.

Hmm, Ei näitä tuu juur mieleen silloin kun niitä alkaa miettimään, mutta yritetään..

En pysty tekemään omenaan sitä ensimmäistä puraisua, ajatus ällöttää suunnattomasti ja joudunkin aina käyttämään veistä siihen hommaan.
Sängyssä on pakko saada nukkua seinän puolella, ajatuskin reunalla nukkumisesta hirvittää.
Jos löydän yhdenkin murusen lakanoista, alkaa hirveä ravistelu enkä rauhoitu ennenkuin olen varma, että sängyssä ei ole mitään ihoa ärsyttävää :D
En voi nukkua jos peitto on hiemankin ulkona pussilakanasta ja samoin jos peitto on ns. Väärinpäin (eli pussilakanan suu naamaan päin).
Vessassa on pakko käydä ennenkuin nukahdan (vaikka ei olisi hätä ja vaikka olisin jo käynyt sänkyyn mennessä).
Kun menen pankkiautomaatille en voi koskea näppäimiin paljain käsin, vaan näppäilen "hihan avulla" eli siis vedän hihan sormien "suojaksi". Samoin yleisten vessojen kahvoihin kosken tuolla tyylillä.

No tuossa oli jtn, eli olen hieman pakkomielteinen, neuroottinen ja bakteerikammoinen : D

Mulla on omituinen ja kuvottava tapa, josta saan välillä noottia. Tukkani on kohtuu pitkä, ja suihkussa pestessä siitä aina irtoaa paljon hiuksia käsiin. Jos huuhtelen ne käsistäni viemäriin, niin kohta on sieltä röörit tukossa ja kukas ne putsaakaan, ellen minä itse sitten. Ja viemärin putsaaminen on kovin inhottavaa ja rasittavaa hommaa. Siispä pyyhin aina ne hiukset käsistäni suihkun seinään ja lopuksi kierrän ne sellaiseksi keräksi siihen. Tarkoitus tietysti olisi viedä ne heti suihkun jälkeen roskiin, mutta kun mulla on aina jotain tärkeämpää mietittävää, niin yleensä unohdan sen karvapallon siihen seinään kiinni. Ja siinä se sitten odottaa seuraavaa suihkuttelijaa, valmiina hyppäämään tämän selkään kiinni. Herttaista, eikö olekin? :haart:

:D Ihanaa <3

Mulla on omituinen ja kuvottava tapa, josta saan välillä noottia. Tukkani on kohtuu pitkä, ja suihkussa pestessä siitä aina irtoaa paljon hiuksia käsiin. Jos huuhtelen ne käsistäni viemäriin, niin kohta on sieltä röörit tukossa ja kukas ne putsaakaan, ellen minä itse sitten. Ja viemärin putsaaminen on kovin inhottavaa ja rasittavaa hommaa. Siispä pyyhin aina ne hiukset käsistäni suihkun seinään ja lopuksi kierrän ne sellaiseksi keräksi siihen. Tarkoitus tietysti olisi viedä ne heti suihkun jälkeen roskiin, mutta kun mulla on aina jotain tärkeämpää mietittävää, niin yleensä unohdan sen karvapallon siihen seinään kiinni. Ja siinä se sitten odottaa seuraavaa suihkuttelijaa, valmiina hyppäämään tämän selkään kiinni. Herttaista, eikö olekin? :haart:

Ootko törmännyt sellaiseen "sihvilään" joka laitetaan viemärin päälle ja siihen sitten kaikki hiukset kerääntyy kivasti, ja ku se on täynnä nii heitetään roskiin ja laitetaan uus?

Suosittelen muutamille tällä sivulla postanneille tuon Subilta tulevan Pakkomielteiden vangit -sarjan seuraamista. :)

Hyvä huomata että muillakin on näitä valotolppa pakkomielteitä.
Itse aina autossa istuessa yritän katsoa että auto on tasan niiden valotolppien välissä ja että se tavallaan mahtuu niiden väliin. Ai että sitä vitutusta kun ne vitun valotolpat ei ole samassa linjassa tien kummallakin puolella. :curs:

Onhan näitä..

En voi puhua "virallisia puheluita", jos joku muu kuulee. Se on vaan ihan mahdotonta. Vihaan muutenkin puhelimeen puhumista.
Kotona pitää olla aina alasti :D Vaatteet ahdistaa. Sen verran kohtelias kuitenkin olen, että jos vieraita tulee, puen vaatteet päälle.

Ennen mulla oli tosi paha addiktio lämpimiin suihkuihin, mutta opettelin siitä pois. Jos oli kylmä, menin kuuman suihkuun. Jos ahdisti, menin kuumaan suihkuun, jne. Epäekologisuuden ja talvikuivan ihon takia oli vaan pakko lopettaa tuo.

Pureskelin nuorempana ruuan aina oikean puolen hampailla. Sitten yksi oikean puolen poskihampaista lohkesi, ja aloin pureskella vasemmalla puolella. En pysty enää vaihtamaan takaisin, vaikka hammas on jo paikattu. Puolet hampaistani on ihan tyhjän panttina. :(

Aina kun luen koneella jotain tekstiä, esim. tätä foorumia, liikutan hiiren kursoria sitä mukaa mitä luen, ja maalaan samalla sen tekstin siniseksi/mustaksi ja toistan sitä kokoajan. Tosta onki kaverit huomautelleekki muutamaan otteeseen. Tiedän että se näyttää ärsyttävältä varsinkin ku toinen yrittää lukea siinä samalla, ja olen ollut siinä vieressä istujan paikalla ku tota on tapahtunu. Eipä tule muita mieleen.

Tasan sama homma täälläkin. Tosin tällä läppärin touchpadilla jää tekemättä, mutta hiiren kanssa aina.

Viimeksi muokattu:
Ootko törmännyt sellaiseen "sihvilään" joka laitetaan viemärin päälle ja siihen sitten kaikki hiukset kerääntyy kivasti, ja ku se on täynnä nii heitetään roskiin ja laitetaan uus?

Juu, olen niistä kuullut, mutta olen ollut aivan liian laiska hankkiakseni sellaista. :D

Itsekin muuten aina katson, että peitto on varmasti niinpäin, että se aukko tulee jalkopäähän. Ja pussilakanan sisällä olevan peiton pitää olla siten, että sen pesulappu on myös jalkopäähän päin. Päiväpeitto taas laitetaan ehdottomasti niin, että pesulappu on sängyn vasemmassa alakulmassa.

Juu, olen niistä kuullut, mutta olen ollut aivan liian laiska hankkiakseni sellaista. :D

Itsekin muuten aina katson, että peitto on varmasti niinpäin, että se aukko tulee jalkopäähän. Ja pussilakanan sisällä olevan peiton pitää olla siten, että sen pesulappu on myös jalkopäähän päin. Päiväpeitto taas laitetaan ehdottomasti niin, että pesulappu on sängyn vasemmassa alakulmassa.

Itselläni muuten myös tää peitto homma! Se suu aukko pitää olla aina jalkopäässä, jos se yöllä kääntyy toisten päin nii sit pitää kyllä ruveta kesken unien korjaileen.

Tuli myös tää mun tapa joka ollut aina, että aina ku ostaa uuden vaatteen, niin siittä on pakko leikata se pesulappu pois ja siihen ei saa jäädä teräviä kulmia. Ne laput on muutenki ihan perseestä.

Pakko laittaa kahvikuppiin maito ensin ja sitten vasta kahvi. (Joskus unisena ei jaksanu kaivaa lusikkaa mistään nii sai tällanen tapa alkunsa :D)
Ja kaupassa ei voi ikinä ottaa sitä ensimmäistä tuotetta mitä on hakemassa. Esim. limsakaapista se toka pullo koska ekan on kumminki käyny joku kersa ravistamassa hapottomaksi :D

Minun mielestä omituisia ja tyhmiä ovat ne ihmiset jotka laittavat ensin kahvin, sitten maidon. Kun kaataa maidon ensin sinne pohjalle kahvi sekoittuu maitoon täydellisesti jo siinä kaatovaiheessa eikä lusikkaa tarvitse ollenkaan, näin säästät kätevästi lusikan pesukuluissa. Ja se lusikka ei ole kuin tiellä kun aletaan tosissaan kahvittelemaan!:D

Tietysti sokerilla kahvinsa pilaavat tarvitsevat lusikan kaikissa tapauksissa.

mä laitan vikana maidon, enkä silti käytä lusikkaa :eek: eikai ny ketää haittaa jos se maito ei ihan täydellisesti sekoitu?

Minun mielestä omituisia ja tyhmiä ovat ne ihmiset jotka laittavat ensin kahvin, sitten maidon. Kun kaataa maidon ensin sinne pohjalle kahvi sekoittuu maitoon täydellisesti jo siinä kaatovaiheessa eikä lusikkaa tarvitse ollenkaan, näin säästät kätevästi lusikan pesukuluissa. Ja se lusikka ei ole kuin tiellä kun aletaan tosissaan kahvittelemaan!:D

Tietysti sokerilla kahvinsa pilaavat tarvitsevat lusikan kaikissa tapauksissa.
Kahvihifistelyä harrastava kaveri kertoi kahvin tulevan myös erimakuiseksi jos täyteen kupilliseen kuumaa kahvia kaataa kylmää maitoa vs maito ensin pohjalle ja päälle kahvia :rolleyes:
Joku maidolla kahvinsa pilaava voisi kokeilla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom