Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Hahahah ja minä kun luulin olevani ainut. :D Ite aina tulee "pujoteltua" jotain roskaa/kiven aiheuttamaa koloa joka on ikkunassa noiden tiemerkkien välistä. :hyper: Ja jos on aurinkoinen päivä ja olen autossa ja on paljon puunvarjoja tiellä niin yritän hyppiä niitten varjokohtien yli päätä heiluttaen ylös alas.:hyvä: Ihan sairasta, mutta en tiiä tullu tavaks.
Sama juttu täällä, aina välillä jos on tylsää matkaseuraa :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomaan, että ihmiset, jotka laittavat juuston päällimmäiseksi, ajattelevat leipää syömisen ja pitämisen sujuvuuden kannalta. Jännä juttu! :)

Itse kuulun siihen toiseen ryhmään (pohjalle juusto, sitten makkara, salaatti, kurkku, tomaatti), mutta olen kuullut nyt niin hyviä perusteita laittaa juusto päällimmäiseksi, että aion vaihtaa tapaani!
Kaikkein helpoin tapa on leipä, levite, täytteet ihan miten sattuu ja toinen leipä päälle. En muista koska olen viimeksi syönyt leivän ilman kantta. Ja toi täytteiden järjestyksen kanssa stressaaminen on aivan järjettömän huvittavaa. Ei tajua miten kukaan voi ottaa siitä stressiä. Mulla on kai joka kerta eri järjestys.

Pasi Kuikka voisi monen muun ohella varata aikaa psykiatrilta. Taitaa hankaloittaa elämää aika rankasti tollanen pakonomainen tarkastelu ja muut pakko-oireet.

Itsekin mietin välillä että pitikö se juusto nyt muka laittaa alle vai päälle. Yleensä päädyn siihen lopputulokseen, että mitä vitun väliä. Joskus en edes ymmärrä miten pienet asiat voivat ärsyttää ihmisiä.
Pienenä oli tapana puristaa hampaita yhteen valotolppien välissä (autossa istuessa). Samalla kuvittelin että ammuin suoraan sivuille laser-sädettä joka ei saanut osua tolppiin. Piti siis olla mahdollisimman tarkka hampaiden puristelun ajoituksen kanssa. :)

Pienenä oli tapana puristaa hampaita yhteen valotolppien välissä (autossa istuessa). Samalla kuvittelin että ammuin suoraan sivuille laser-sädettä joka ei saanut osua tolppiin. Piti siis olla mahdollisimman tarkka hampaiden puristelun ajoituksen kanssa. :)
Mulla sama vaan koukistin varpaita. :D

Kaikkein helpoin tapa on leipä, levite, täytteet ihan miten sattuu ja toinen leipä päälle. En muista koska olen viimeksi syönyt leivän ilman kantta. Ja toi täytteiden järjestyksen kanssa stressaaminen on aivan järjettömän huvittavaa. Ei tajua miten kukaan voi ottaa siitä stressiä. Mulla on kai joka kerta eri järjestys.

Itsekin mietin välillä että pitikö se juusto nyt muka laittaa alle vai päälle. Yleensä päädyn siihen lopputulokseen, että mitä vitun väliä. Joskus en edes ymmärrä miten pienet asiat voivat ärsyttää ihmisiä.

Mua ei ne täytteet ärsytä ja syön kyllä muiden tekemät leivät muuttelematta täytteitä, oma tapa on lähinnä käytännöllinen koska olen niin vitun rävelö että ne täytteet on pitkin lattioita jos en sulje sitä pakettia juustolla (ja joskus siitäkin huolimatta). Esteettisyydellä ei ole tässä mitään sijaa.

Pienenä oli tapana puristaa hampaita yhteen valotolppien välissä (autossa istuessa). Samalla kuvittelin että ammuin suoraan sivuille laser-sädettä joka ei saanut osua tolppiin. Piti siis olla mahdollisimman tarkka hampaiden puristelun ajoituksen kanssa.
Aika vitun outoa.
Mulla se laser lähti 45 asteen kulmassa.

muille nyt on melkein se ja sama, mutta juusto tulee päällimmäiseksi, koska siitä on kaikista mukavinta pitää kiinni kun puristaa leivän peukalon ja muiden sormien väliin.

Komppaan, juusto aina päällimmäisenä, oli leivän specsit sitten mitä tahansa.

Samaa mieltä, juusto päälle!

-kännykästä pitää kattoo vähä väliä onko tullu mitää, vaikka hyvin tietää ettei oo.

-Ikuinen aihe, eli kännykkä oikeaan ja avaimet vasempaan. Lompakko vasempaan perstaskuun.

-Nopeusnäyttöön autolla ajaessa pitää aina olla 80 tai 100 vauhtia mittarissa ja kattoo paljonko nopeus heittää(vaikka ois ajanu samalla autolla sen 100kertaa siihen).

-Peiton pitää olla viimesenpäälle hyvin kun alkaa nukkumaan, eli se pitää pyöritellä vaik mihin asentoon.

-Jos o epäilystäkää että levy/kahvinkeitin tms on jääny päälle, niin on pakko tarkistaa, muuten se häirihtee koko päivän.

-Suihkussa pää pitää pestä aina ekana.

-Kavereitten mukaan huokailen kovasti kun teen koetta tai keskityn johonkin kovasti, kuulema tosi ärsyttävää.

Jos seisoo valoissa kauan aikaa pitää varmistaa et vaihde on ykkösellä. Parikin kertaa. :D

Kun menen nukkumaan, niin aina pitää kattoa että tyyny on täysin oikeassa kohdassa keskellä sänkyä. Koska sillon kun se on keskellä niin katseeni osuu suoraan kaappien välissä olevaan rakoon :D

Aina kun meen nukkumaan nii on pakko niiku.. jompaa kumpaa jalkaterää hinkata peittoon xD siis.. ellei oo tv päällä tai kuuntele musiikkia niin PAKKO tehä jotain liikettä tai muuten tulee tosi orpo olo..

Ja sen verran neuroottinen olen että esim. salille lähtiessä täytyy tarkistaa mielessä 3-4 kertaa että kaikki kamat on ja sama homma kun lähden salilta, ja herätyskellot jne pitää myöskin tarkistaa vähintään 2 kertaa, maksimissaan jo 8...

Mutta mutta, näillä mennään :D

Niin ja ehdottomasti JUUSTO ON HETI VOIN PÄÄLLÄ leivässä.. juuston päälle tulee mahdollinen kinkku/makkara ja tämän päälle sitte muut sälät, esim kurkut ja salaatit.

Leipä tehään siinä järjestyksessä ku einekse sattuu käteen osumaan. Kuitenkin niin, että juusto/makkara/jne alimpana ja kurkku/tomaatti/jne päällä.

Jos leipä lämmitetään, niin juusto tulee tietenkin päälimmäiseksi.

Ei muuta.

ite en saa välillä nukuttua jos tyyny on liian lähellä seinää, patja on "vaeltanut" eri kohtaan kuin missä sängyn runko on tai peitto ei ole enää lakanan sisällä kunnolla. Nämä häiritsevät siihen malliin että heräilen vähän väliä kunnes jaksan korjata jonkun näistä asioista. Kumma että vaikken tuntisi oikeasti, että tyyny osuisi seinään ja painaisi päätä, niin silti se vaan ärsyttää =D

Tein melkein samaa eli laskeskelin montako kertaa auto mahtuu tien reunoilla olevien tolppien väliin. Tai saatoin aloittaa "laskun", kun auto oli mennyt ensimmäisen tolpan ohi ja lopettaa juuri ennen toista tolppaa.

Itse kuvittelin aina automatkoilla ulkona viliseviin puihin pantterin tai jonku muun ison kissan joka sitten juoksi niitä puita pitkin siinä auton vierellä.Oli se hauskaa :D

Kännyä pidän aina oikeassa taskussa ja avaimia vasemmassa. Jos joudun pysähtymään valoihin autolla, niin vilkuilen aina välillä että vaihde on ykkösellä. Jos kello ei ole kädessä kun olen lähdössä jonnekkin, etin sen ja isken tohon vasempaan käteen sen aina, ihan sama vaikka talo ois tulessa, kelloa ei jätetä.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom