Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Jos nukun kyljelläni, niin nukun oikealla kyljellä. Sikiöasennossa. Jälkimmäinen ollut ongelma vieressänukkujille, vie mukamas turhan paljon tilaa :rolleyes: Lisäksi hampaita pestessä kävelen holtittomasti ympäri kämppää, ei niitä hampaita vaan voi pestä siellä vessassa !

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos nukun kyljelläni, niin nukun oikealla kyljellä.

Minä saan sängyssä unen ainoastaan vatsallani ja pää oikealle puolelle käännettynä.

Sohvalla, istuen tai muualla kuin sängyssä saan unen melkeinpä missähyvänsä asennossa. Nukuin esimerkiksi armeijassa panssarivaunussa maastoajossa (siellä on pidettävä luureja, jotta välttyy kuulovaurioilta). Mutta sängyssä ainoastaan tuo asento toimii.

Lisäksi hampaita pestessä kävelen holtittomasti ympäri kämppää, ei niitä hampaita vaan voi pestä siellä vessassa !

Minä pesin yli 20 vuotta hampaani tietokoneen äärellä istuen. Ja hampaidenpesu kesti keskimäärin 10 minuuttia, koska tahdoin olla perusteellinen ja koneen äärellä on vähän muutakin tekemistä samalla. :)
Kun hommasin sähköhammasharjan (jossa on 4x30s sisäänrakennettu ajastin) vuosi sitten, opin viimein pesemään hampaani vessassa. Suosittelen kaikille hampaidenpesu-neurootikoille ja muillekin tehonsa takia.

Mullakin on tuo tapa tarkistaa moneen kertaan että ovet on lukossa. Mutta vielä enemmän se, että jääkaapin ovi on kiinni, kahvinkeitin ei ole päällä, hanat eivät ole auki ja levyt päällä. Varsinkin tuon lieden kanssa olen ihan neuroottinen ennen lähtöä tai nukkumaan menoa, lähestulkoon osoittelen sormella vuorotellen jokaista namiskaa ja hoen mielessäni "Nolla, nolla, nolla, nolla". Ai niin, ja en usko että ennen lähtöä tai nukkumaan menoa hana menee kiinni painamalla, vaan minun pitää kokeilla kämmenellä alta ettei siitä oikeasti tule vettä.:rock:

Itse tein ennen täysin samaa, ja oikeasti vielä osoitin jokaista kytkintä hokien samalla että ne ovat pois päältä. Jossain vaiheessa tajusin että nyt taitaa mennä liioittelun puolelle, ja nykyään riittää kertavilkaisu pois lähtiessä. Oven kahvaakin tarvitsee kokeilla enää kerran :)

Vaikeeta toi paikallaolo mulle, pakko jotain näprätä tai rummuttaa. Usein huomaan "rummuttavani" hampailla. :D Aika ADHD jep jep.

Kyllähän näitä hieman omituisia tapoja täältäkin on löytynyt/löytyy:

Noin yläasteikäisenä pidin ~vuoden samoja shortseja miltei koko ajan päällä; kesäisin totta kai, paitsi "hienommissa" tilaisuuksissa vanhemmat pakottivat vaihtamaan, treeneissä, nukkuessa, koulussa farkkujen alla, AINA!
Yökylään lähtiessä oma tyyny ja vesipullo mukaan, vettä saattoi mennä litroittain parhaimpina iltointa helposti.
Nykyisin kun käyn tupakalla himassa, pakko kusta samalla pusikkoon.
Vessakäynnin yhteydessä taas aivan pakko sylkäistä pönttöön/lavuaariin.
Naiset näyttävät hyviltä ja kiinnostavilta niin kauan jotta saan vastakaikua ja sen jälkeen alkavat ahdistamaan tai heistä löytyy vikoja, se "piiritys" loppuu siihen.

Tässä muutamat jatketaan taas kun tulee mieleen :D

Jos nukun kyljelläni, niin nukun oikealla kyljellä. Sikiöasennossa. Jälkimmäinen ollut ongelma vieressänukkujille, vie mukamas turhan paljon tilaa :rolleyes: Lisäksi hampaita pestessä kävelen holtittomasti ympäri kämppää, ei niitä hampaita vaan voi pestä siellä vessassa !

Nämä tuli kuin omasta suusta. Vasemmalla kyljellä ei voi nukkua kun silloin tuntee sydämmenlyönnit ja se häiritsee unta. Hampaiden pesu on niin tylsää hommaa että yleensä tulee vatvottua elämää suurempia asioita siinä ohella ja vaellettua ympäri taloa.

Pahimpia tapoja on kuitenkin hiusten nyppiminen, varsinkin takahiuksia. Pahimmillaan vuosia sitten olin repinyt puolet takahiuksista kaljuksi. Nykyään tästä nyppimisestä olen päässyt irti, mutta käsi tahtoo aina vapaana ollessa löytää sinne takaisin. Enään en nypi, mutta silitän voimakkaasti ja hieron sitä aluetta. Ja ihottumaahan siitä tulee. Siksi yleensä ajankin hiukset muljuksi, mutta tällä kertaa fleda kasvaa puolisoa miellyttääkseni.

Vessanpöntön kantta en laita koskaan kiinni kädellä, vaan on ollut pienestä asti tapana nostaa ja sulkea se jalalla. En tiedä miksi näin, mutta nopeampaa se on ainakin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom