Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en tiedä onko tää nyt niin tapa kun teen tätä sen verran harvoin, mutta kirjoittaessani tahi piirtäessäni jostain ihmisestä, mulle tulee kasvoille sama ilme kuin mitä olen kuvaamassa.

Jotain asiaa hunttaillessani nypin nenäkarvojani irti. Hiplailen myös usein naamaani, ja jos sormiin osuu joku karva esmes keskellä poskea, se pitää nykiä irti vaikka siihen menisi tunti, ajella sitä ei enää saata.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nCh sanoi:
Esim. Itse teen suihkussa käymisestä taidetta. Vietän suihkussa aina tunnin vähintään, mikäli ei ole kiire mihinkään. Makaan suihkunlattialla semmosella jumppapatjalla kyljellään tai mahallaan. Välillä nukun suihkussa, tai sitten luen aku ankkoja joita olen kelmuttanut muutamia.

MITÄ!? en uskonut että muita samanlaisia olisi!

tosin en ole kelmuttanut akkareita mutta luen ne niin että suihku verho on kiinnki ja vain jalat on suihkun alla :haart:

Paskapaperi pakkomielle voisi olla hyvä ratkaista siten, ettei laita koko rullaa siihen telineeseen. Se voi ihan yhtä hyvin olla siinä jossain pyntyn vieressäkin. Toki on pieni riski että se plumpsataa pynttyyn, mutta välillä niitä riskejä on otettava elämässä jos haluaa menestyä. Nimim. 10 vuotta ilman telinettä.

hölkkääjä sanoi:
MITÄ!? en uskonut että muita samanlaisia olisi!

tosin en ole kelmuttanut akkareita mutta luen ne niin että suihku verho on kiinnki ja vain jalat on suihkun alla :haart:

tein itekki tota samaa aluks, mut tosin makasin sillee mahalleen et vaan pää oli varhon ulkopuolella, mut silti niihin akkereihi roisku vettä ja vanhimmat alko menee huonoon kuntoo joten päätin alkaa kelmuttaa niitä.

Mulla tulee aina pienimmästäki asiasta lyötyä itsekseni vetoa ja pakko myös pohtia todennäköisyyksiä kyseiselle asialle.

nCh sanoi:
Esim. Itse teen suihkussa käymisestä taidetta. Vietän suihkussa aina tunnin vähintään, mikäli ei ole kiire mihinkään. Makaan suihkunlattialla semmosella jumppapatjalla kyljellään tai mahallaan. Välillä nukun suihkussa, tai sitten luen aku ankkoja joita olen kelmuttanut muutamia.

Ketju on "Omituiset tavat", ei "Psykoottiset tomintatavat".

haenko sanoi:
Kyllä monelle olis jonkin sortin lääkitys paikallaan....ja vahva.

Jätän noi ropittelut muille :D joo "heh heh"

Repesin totaalisesti näille suihkupojille. :D
Mitähän muut samassa kämpässä asuvat meinaa tollasesta?
"mitä vittua se siellä suihkussa tekee, patjankin otti mukaan :eek: " :D
En minäkää ihan tavallinen ole, keksin koko ajan itselleni "haasteita". Haaste voi olla esim kauppakassin kantaminen tietyn matkan yhdellä sormella, hengityksen pidättäminen pihatien matkan, yleensä jonkinasteen voimailua nuo ovat.
EDIT: Nauran vieläkin tolle akkarien kelmutukselle, ei jessus. :hyper: No ei siinä mitään jos tykkää, jatkakaa. :)

jennim sanoi:
Pakkista lukiessa pakko pitää hiirtä aina jommalla kummalla puolella tuota "keskialuetta" siis tätä missä ovat kaikki tekstit ja avatarit jne, eli ei koskaan hiirtä tekstien päälle vaan se siirretään joko oikealle tai vasemmalle valkoiselle reunalle ja siitä skrollaten aina sivu alas. (no ehkäpä joku ymmärtää mitä ajan takaa) :)
Samaa käytöstä löytyy täällä, kursori pitää siirtää johonkin sivuun, mieluusti oikeaan reunaan. ei kuitenkaan vierityspalkin päälle. Lisäksi ruutua pitää scrollailla vähän väliä niin että sen ylä-/alareuna tai mieluusti molemmat tulee rivien väliin. Tosin postien välinen parin pikselin korkuinen valkoinen alue vielä parempi. :rolleyes:

illalla pakko mennä virtsaamaan ennen nukkumaan menoa vaikka ei olisi hätäkään.eli esim jos olen 15min sitten käynyt kusella ja menen nukkumaan niin pakko käydä uudestaan vaikka ei tulisikaan mitään

reme sanoi:
illalla pakko mennä virtsaamaan ennen nukkumaan menoa vaikka ei olisi hätäkään.eli esim jos olen 15min sitten käynyt kusella ja menen nukkumaan niin pakko käydä uudestaan vaikka ei tulisikaan mitään

Taustalla kenties alitajuntainen tapa traumaattisista kastelukokemuksista johtuen? :D

No ee, tulee kyllä itsekin käytyä kusella aina ennen nukkumaanmenoa vaikkei ois hätäkään

Vessassa on pakko käydä myös ennen kuin lähtee ulos, jos kyseessä on matka kauemmas kuin roskia viemään. Ennemmin myöhästyn bussista kuin jätän käymättä.

Kaikki viipaloitava on laskettava. Lopputuloksella ei ole niin väliä, mutta laskettava on. Myös kulaukset lasketaan, jos niitä on enemmän kuin yksi.

Vasen kenkä jalkaan ensin.

Meikatessa taas AINA oikea silmä ensin, muuten menee vituiksi. Paitsi ripset taivutetaan ensin vasemmasta silmästä.

Peiton on sovittava millilleen pussilakanaan. Ainoa, mikä on kamalampaa kuin toiselta puolelta puoli metriä tyhjä pussilakana, on tyynyliinaan liian pieni tyyny.

Leivällä voi olla vaikka sepeliä, mutta juuston on oltava päälimmäisenä. Tämä tosin ei johdu mausta niinkään kuin siitä, että olen armoton tunari ja muut täytteet lentelevät pitkin pientareita jos juusto ei pidä niitä kasassa.

Sinisellä kuulakärkikynällä ei voi kirjoittaa.

Tekstiviestin täytyy olla maksimipituinen, vaikka ei olisi mitään asiaa. Muuten menee rahaa hukkaan.

Demareita ei äänestetä.

Palkkariin ensin hera, sitten malto. Muuten se ei toimi.

Koko kämppä pitää tarkistaa pari kertaa ennen ulos lähtemistä, levy on voinut salaperäisesti mennä päälle, vaikka se kaksi minuuttia sitten olikin kiinni.

Ei voi nukkua kyljellään, jos jalkojen välissä ei ole jotain (yleensä peitto :jahas: ).

Ihan sama mitä musiikkia tulee ämppäristä, sen tahdissa on pakko kävellä. Aiheuttaa joskus hankaluuksia, etenkin Pasilan sillalla tupeksijoiden seassa.

Saatan oikolukea toisten printtaamia sähköposteja, jos sattuu olemaan kynä kädessä. Olen myös kerran oikolukenut omaa päiväkirjaani.

edit. oikoluin :D

MissEvilEve sanoi:
Kotona ei ole hapsumattoja, mutta mökillä on. Suoristan hapsut kammalla siisteiksi jotta eivät ole sekaisin. Asettelen kuivauskaapissa ja astiakaapissa tavarat tarkasti, esillä olevat tavarat voin mitata tarkkaan jotta ne ovat tietyssä asennossa ja sommitelma on ehjä ja täydellinen.

Jos menee tavalla jota en toivonut niin en ahdistu vaan aina mitätöin koko jutun 'en edes ollut tosissani', mutta jos osuu oikein ja se 'toiveeni' toteutuu niin hykertelen tyytyväisyyttäni :lol2:

Samma här. Tiskikonetta tyhjentäessäni lasit pitää mennä kaappiin tiettyyn järjestykseen ja niin ettei osu siihen kaapin seinämään tai toisiinsa.

Teen jatkuvasti itselleni myös haasteita, että "pitää keretä tuonne asti ennen kuin bussi ohittaa minut", ja joskus joutuu jopa juoksemaan kauppakassit kädessä jotta kerkeää. Mikäli ei onnistu, perun koko jutun myöskin, että "en ollut tosissani", mutta mikäli kerkeän, saan hyvän onnistumisen tunteen. :hyper:

Jos toivon, että jossain pelissä suosikkini voittaa, joudun tekemään jonkun tyhmän jutun mikä tulee mieleen, jotta suosikki pärjää. Sanon usein poikaystävälleni jotain tyhmää, mutta onneksi saan kuitata sen sanomalla "tää on tällainen taikausko-juttu". Usein tulee sanottua todella lapsellisia juttuja tai toisteltua samoja asioita, ja pelkäänkin, että poikamieheni uskoo asuvansa lapsen kanssa...Myös jos stressaan jostain tai pelkään, että joku asia tapahtuu, joudun usein pakkomielteiden valtaan ettei se tapahdu.

Niin, ja jos se suosikkini sitten voittaa, niin olen aika varma että se johtui osaksi minusta, tiedättehän, "nyt kun olen katsonut tätä peliä, sillä menee hyvin, mutta jos vaihdan niin menee huonommin". Silloin on pakko katsoa, vaikka olisi paljon tärkeämpää tekemistä, muuten se ei voita!

Myös minulla on tuo sama, että kun lopetan radion kuuntelun, pitää jäädä YleX päälle, muuten jotain kamalaa tapahtuu. :eek:

Kun puran pyykkejä koneesta, KAIKKI sukat ja paidat pitää kääntää oikein päin, vaikka tuntuisi kuinka hankalalta kun ovat märkiä. Myös kun viikkaan paitoja tai liinavaatteita, pitää viikkaus onnistua täydellisesti, ei niin että joku lappu näkyy, tai että hiha näkyy vähänkin valmiista, viikatusta paidasta. Joskus saa kokeilla useampia kertoja ennen kuin onnistuu.

Niin, ja kun surffaan internetissä, myös mä maalaan tekstiä jatkuvasti ja näpäytän hiirellä saman tien jossain toisessa kohdassa. Raivostuttavaa!

Myös minä vaihdan "kotivaatteet" usein vaikka olisin kotona vain hetken.
Kyllähän näitä on vaikka kuinka paljon, kaikkea en muista ja kaikkia en kehtaa edes kirjoittaa :)

Tämän threadin luettuani omituiset tavat/pakkomielteet tuplaantuivat...

Minä Itse sanoi:
Repesin totaalisesti näille suihkupojille. :D
Mitähän muut samassa kämpässä asuvat meinaa tollasesta?
"mitä vittua se siellä suihkussa tekee, patjankin otti mukaan :eek: " :D
En minäkää ihan tavallinen ole, keksin koko ajan itselleni "haasteita". Haaste voi olla esim kauppakassin kantaminen tietyn matkan yhdellä sormella, hengityksen pidättäminen pihatien matkan, yleensä jonkinasteen voimailua nuo ovat.
EDIT: Nauran vieläkin tolle akkarien kelmutukselle, ei jessus. :hyper: No ei siinä mitään jos tykkää, jatkakaa. :)

No emäntä on tottunu siihe, ja käy itsekkin siinä sivussa suihkussa :) Joskis tein kans tota et ku tulin rapun ovesta siään iin yritin siitä pidättää hengitystä hissille, hissillä ylös ja siitä kotiovelle saakka. Yleensä tää onnistu vai sillo ku hissi oli valmiiks alhaalla. Muute joutu vähä fuskaa ;)

Joka kerta kun tulen myöhään tai muuten vaan väsyneenä kotiin, otan paidan pois päältä ja heitän sen pyykkikoneen vieressä olevaan vessanpönttöön.

Tahaton emissio sanoi:
Joka kerta kun tulen myöhään tai muuten vaan väsyneenä kotiin, otan paidan pois päältä ja heitän sen pyykkikoneen vieressä olevaan vessanpönttöön.
haha :hyper:

Ultimecia sanoi:
Ei voi nukkua kyljellään, jos jalkojen välissä ei ole jotain (yleensä peitto :jahas: ).

Todellakin! Mulla on jopa siihen tarkoitukseen ihan oma lituskainen tyyny! Luulin et olin ainoa.

Toi vessapaperi-jutska on kans tuttu, ärsyttää suunnattomasti jos paperi tulee "ahlhaalta" eli seinän puolelta. Käännän aina jos olen muiden ihmisten luona.

nuorempana kun oli auton kyydissä, niin piti hyppiä autolla näkymättömän riman yli joka kulki valotolppien välissä. Auto pyörähti aina ympäri, vaikka kuinka yritti ajatuksen voimalla saada sen jäämään pystyyn. Nyt kun muistin tuon tavan, niin täytyypä koittaa taas onko sisäinen voimani kasvanut.
Porukoitten luona käydessä on pakko tarkastaa jääkaapin sisältö. sitä vaan huomaa yhtäkkiä avaavansa jääkaapin ovea ja miettivän että mitä vittua mää tänne katon. Aina kuitenkin ees avattava ovi, vaikkei edes vilkaise sisälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom