MissEvilEve sanoi:
Kotona ei ole hapsumattoja, mutta mökillä on. Suoristan hapsut kammalla siisteiksi jotta eivät ole sekaisin. Asettelen kuivauskaapissa ja astiakaapissa tavarat tarkasti, esillä olevat tavarat voin mitata tarkkaan jotta ne ovat tietyssä asennossa ja sommitelma on ehjä ja täydellinen.
Jos menee tavalla jota en toivonut niin en ahdistu vaan aina mitätöin koko jutun 'en edes ollut tosissani', mutta jos osuu oikein ja se 'toiveeni' toteutuu niin hykertelen tyytyväisyyttäni :lol2:
Samma här. Tiskikonetta tyhjentäessäni lasit pitää mennä kaappiin tiettyyn järjestykseen ja niin ettei osu siihen kaapin seinämään tai toisiinsa.
Teen jatkuvasti itselleni myös haasteita, että "pitää keretä tuonne asti ennen kuin bussi ohittaa minut", ja joskus joutuu jopa juoksemaan kauppakassit kädessä jotta kerkeää. Mikäli ei onnistu, perun koko jutun myöskin, että "en ollut tosissani", mutta mikäli kerkeän, saan hyvän onnistumisen tunteen.
Jos toivon, että jossain pelissä suosikkini voittaa, joudun tekemään jonkun tyhmän jutun mikä tulee mieleen, jotta suosikki pärjää. Sanon usein poikaystävälleni jotain tyhmää, mutta onneksi saan kuitata sen sanomalla "tää on tällainen taikausko-juttu". Usein tulee sanottua todella lapsellisia juttuja tai toisteltua samoja asioita, ja pelkäänkin, että poikamieheni uskoo asuvansa lapsen kanssa...Myös jos stressaan jostain tai pelkään, että joku asia tapahtuu, joudun usein pakkomielteiden valtaan ettei se tapahdu.
Niin, ja jos se suosikkini sitten voittaa, niin olen aika varma että se johtui osaksi minusta, tiedättehän, "nyt kun olen katsonut tätä peliä, sillä menee hyvin, mutta jos vaihdan niin menee huonommin". Silloin on pakko katsoa, vaikka olisi paljon tärkeämpää tekemistä, muuten se ei voita!
Myös minulla on tuo sama, että kun lopetan radion kuuntelun, pitää jäädä YleX päälle, muuten jotain kamalaa tapahtuu.
Kun puran pyykkejä koneesta, KAIKKI sukat ja paidat pitää kääntää oikein päin, vaikka tuntuisi kuinka hankalalta kun ovat märkiä. Myös kun viikkaan paitoja tai liinavaatteita, pitää viikkaus onnistua täydellisesti, ei niin että joku lappu näkyy, tai että hiha näkyy vähänkin valmiista, viikatusta paidasta. Joskus saa kokeilla useampia kertoja ennen kuin onnistuu.
Niin, ja kun surffaan internetissä, myös mä maalaan tekstiä jatkuvasti ja näpäytän hiirellä saman tien jossain toisessa kohdassa. Raivostuttavaa!
Myös minä vaihdan "kotivaatteet" usein vaikka olisin kotona vain hetken.
Kyllähän näitä on vaikka kuinka paljon, kaikkea en muista ja kaikkia en kehtaa edes kirjoittaa
Tämän threadin luettuani omituiset tavat/pakkomielteet tuplaantuivat...