Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
AM sanoi:Kokeilkaa joku kerta jättää pakkomielteenne tekemättä, alkuksi tuntuu karmialta, mutta vähän ajan kuluttua tulee helpotuksen tunne ja näin pakoista pääsee eroon.
winnie the poo sanoi:,Mulla on aivan pakko olla jotain lukemista kun syön. Tuntuu vaan tyhmältä istua ja mussuttaa.
nCh sanoi:tästä lähin laitan aina vessapaperin "väärinpäin" :D
MissEvilEve sanoi:Joskus teen näitä threadissa mainittuja 'pakkoajatuksia/tekoja', esim. ajaessani autolla ajattelen että jos valo ehtii vaihtua ennenkuin pääsen siihen niin käy sitä ja tätä, tai jos tuo ihminen kääntyy tuosta niin sitten sitä ja tätä jne. Jos menee tavalla jota en toivonut niin en ahdistu vaan aina mitätöin koko jutun 'en edes ollut tosissani', mutta jos osuu oikein ja se 'toiveeni' toteutuu niin hykertelen tyytyväisyyttäni :lol2:
BadKittie sanoi:heheh...toi vessapaperi juttu on mullakin:D pakko aina kääntää jos se on sillai et paperi tulee sieltä alhaalta(seinän puolelta). se vaan vaivaa:D
Art Vandalay sanoi:Mun on työhaalarit päällä aina pakko tarkistaa vähän väliä että kaikki tavarat pysyy taskuissa. Lompakko takin povarissa, silmälasikotelo vasemmassa haalarin rintataskussa, kännykkä oikeassa rintataskussa ja avaimet vasemmassa housuntaskussa.
nCh sanoi:En pikaisella searchilla löytänyt vastaavaa threadia. Toivottavasti ei oo vanha.
Eli kertokaa omista omituisista tavoistanne.
Esim. Itse teen suihkussa käymisestä taidetta. Vietän suihkussa aina tunnin vähintään, mikäli ei ole kiire mihinkään. Makaan suihkunlattialla semmosella jumppapatjalla kyljellään tai mahallaan. Välillä nukun suihkussa, tai sitten luen aku ankkoja joita olen kelmuttanut muutamia.
Toinen on se että kun menen kylään johonkin kaverilleni, ja vessassa ollessani huomaan että vessapaperi rulla on niinpäin että se paperi tulee siitä yläpuolelta niin käännät sen heti. En tiedä miksi?
Viimenen ei nyt ihan mene tapojen puolelle, mutta olen laittanut vessaani semmosen vihkon mihin kirjottelen ja piirtelen kun käyn varrellisella. Toki kaverit saa myös piirrellä siihen... :lol2: