Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
tamy, onko toi sun systeemi ikinä kussut ettet ole saanut nukuttua just tasalta koko yönä ja sit on pitäny valvoo 2 päivää putkeen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nCh sanoi:
En pikaisella searchilla löytänyt vastaavaa threadia. Toivottavasti ei oo vanha.

Eli kertokaa omista omituisista tavoistanne.

Esim. Itse teen suihkussa käymisestä taidetta. Vietän suihkussa aina tunnin vähintään, mikäli ei ole kiire mihinkään. Makaan suihkunlattialla semmosella jumppapatjalla kyljellään tai mahallaan. Välillä nukun suihkussa, tai sitten luen aku ankkoja joita olen kelmuttanut muutamia.

Toinen on se että kun menen kylään johonkin kaverilleni, ja vessassa ollessani huomaan että vessapaperi rulla on niinpäin että se paperi tulee siitä yläpuolelta niin käännät sen heti. En tiedä miksi?

Viimenen ei nyt ihan mene tapojen puolelle, mutta olen laittanut vessaani semmosen vihkon mihin kirjottelen ja piirtelen kun käyn varrellisella. Toki kaverit saa myös piirrellä siihen... :lol2:

Huippua. Itellä oli nuorempana lukioaikoina aina sama vika kun tulin kännissä kotia. Jos oli huono olo ja päässä pyöri kun heitti levyksi niin menin aina suihkuun ja aina myös sammuin sinne:) . Sillon vielä porukoitten kanssa asuessa ne keksi ottaa sen suihkunsekoittajan aina pe yöks pois etten menis sinne:curs:

Varmaan ku sillä kuumalla vedellä suihkuttaa suoraan kuuppaan nii se vilkastuttaa aivojen verenkiertoa ja saa pahanolon hetkellisesti leivenemään? Itellä ainaki teki gutaa aina:)

Nyt isompana on sittemmin viisastuttu ja ei vedellä enää niin kovaa ja niin useasti.

Eiche sanoi:
Järjestelen kaupoissa asioita linjaan...

Mä joskus huomasin asettelevani kaupassa Stigan pöytälätkäpelejä kasaan Amo-areena "pöytäjääkiekkopelin" päälle. Alitajuisena ajatuskuviona varmastikin oli, että ettei kukaan vaan erehtyisi ostamaan niitä paskoja halpoja kopioita, vaan päätyisivät laadukkaaseen ja kestävään, viralliseen kisapeliin, Stigaan. ;)

winnie the poo sanoi:
Mulla oli yhtee aikaa vittumaiset housut. Avautu sepaluksen vetskari aina itestää.. siitä jäi pitkäks aikaa pakkomielle tarkastaa sepalus.

Mulla kanssa joskus penikkana kouluiässä oli jotkut semmosen halvat farkut, joista sepalus aukesi itsestään. Olihan se paha paikka pienellä koululaiselle, jos joutui moista häpeämään.
Ja tuosta tosiaan seurauksena se, että yhä, vuosia myöhemmin, käsi haroo vähän väliä tuolla sepaluksen seutuvilla varoiksi, ettei vain vetskari olisi auki. (vaikka onkin nappifarkkuja yleensä nykyään.) :jahas:

sgege sanoi:
tamy, onko toi sun systeemi ikinä kussut ettet ole saanut nukuttua just tasalta koko yönä ja sit on pitäny valvoo 2 päivää putkeen?
No joo, en mä nyt ihan noin pipipää kuitenkaan ole :D

Tonza sanoi:
Mulla kanssa joskus penikkana kouluiässä oli jotkut semmosen halvat farkut, joista sepalus aukesi itsestään. Olihan se paha paikka pienellä koululaiselle, jos joutui moista häpeämään.
Ja tuosta tosiaan seurauksena se, että yhä, vuosia myöhemmin, käsi haroo vähän väliä tuolla sepaluksen seutuvilla varoiksi, ettei vain vetskari olisi auki. (vaikka onkin nappifarkkuja yleensä nykyään.) :jahas:

On muuten ihan sama homma! Joku reilu pari vuotta sitten oli semmoiset farkut, joissa sepalus aukesi itsestään, ja nykyään pakko tarkistella, että on sepalus kiinni..

jiiii sanoi:
Näinhän tehdään monessa köyhässä maassa. Oikealla kädellä syödään ja vasemman voi sotkea esim. pyyhkimällä perseen sillä, kun paperiin tai muuhun pyyhintävälineeseen ei ole varaa. Suosittelen kuitenkin Suomessa käyttämään paperia käden ja perseen välissä.

Väsyttää, niin johan repesin.
Jossain vaiheessa yläasteiässä tykkäsin laskea sarjiksia lukiessa sanojen pituuksia. Faijaa nyppi kun ei saanut Tex Willeriä luettavakseen, kun mulla meni hitosti aikaa siihen että lasken aina kun osuu kohdalle pidempi sana, ja sit piti verrata oliko se pidempi kuin se pari sivua sitten ollut pitkä sana, jonka pituutta en enää muistanut.
Kun raavin palleja niin useimmiten haistan sormia sen jälkeen. Uuuhhhhhh....

- nousen sängystä aina oikealla jalalla. Tämä tapa on ollut ihan pennusta asti
- wc paperi pitää laittaa oikein päin
- aamukahvi pitää laittaa kiehumaan ensimmäisenä vaikka olis kuinka kova vessahätä
- salilla pitää lämmitellä 5 min. Samaten jos tekee aerobista niin ei voi lopettaa vaikkapa 36 minuutin kohdalla kuin äärimmäisessä kiireessä, mieluummin tasalukeman kohdalla
- kotoa lähtiessä pitää usein tarkistaa missä kissa on ettei se vaan karkaa samalla kun avaan oven (niin on joskus käynyt). Samaten ovea pitää tönäistä vielä varmistukseksi vaikka se tuntuiskin olevan jo kiinni. Ärsyttää kun lukko ei naksahda vaan menee äänettömästi kiinni.

tamy sanoi:
Ja syömisestä ei tosiaankaan tule mitään jos ei ole mitään viihdykettä siinä samalla, kuten lehteä tai telkkaria. :D

Huomasin tän tavan ku luin tätä juttua ja söin samalla. syöminen ilman viihdykettä on NIHKEÄÄ!

Herätys kello pitää tarkistaa ainakin sen kolme kertaa ennen kuin voi mennä nukkumaan. Tarkistelen myös taskuja koko ajan, että on varmasti kaikki tavarat tallella.

Tv:n volyymia säädetään aina viiden pykälän välein, esim. 20, 25, 30...
Kannettavan CD-soittimen volaa säädetään kahden pykälän välein, esim. 20, 22, 24, 26...
ja stereoiden volaa säädetään seuraavalla tavalla 4, 6, 9 , 12, 14, 16 jne, missä 9 on se perustaso. :nolo:

nCh sanoi:
Toinen on se että kun menen kylään johonkin kaverilleni, ja vessassa ollessani huomaan että vessapaperi rulla on niinpäin että se paperi tulee siitä yläpuolelta niin käännät sen heti. En tiedä miksi?

Minä käännän sen toisinpäin :jahas: :lol2:

Mulla on sellainen omituinen tapa, etten voi tehdä mitään ilman että syön samalla. Syön siis jatkuvasti (kerran ei ollut muuta ruokakaapissa niin söin ensin paketillisen armeijan näkkäriä ja sitten kolme Ehrmannia putkeen:eek: ). Eli viihdyke ilman syömistä on NIHKEÄÄ. No okei, on se toisinkin päin...

En voi nukkua ilman peittoa, tai edes niin että jalkaterät ovat peiton ulkopuolella. Minusta "tuntuu" että sängyn alla majaileva hirviöbändi tulee ja nappaa varpaista...

Ulos lähtiessä taskujen tsekkaus monta kertaa, että kaikki kamat on varmasti mukana. Nukkumaan mennessä mietin aina, montako tuntia voin nukkua ennen kellon soimista, välillä tota pohdintaa riittää, jos ei uni tule.

Kaappien ovet laitan kiinni, jos joku on jättänyt auki.

Varsinkin autossa radiota kuunnellessa pitää kanavia vaihtaa vähän väliä, jos vaikka joltain muulta kanavalta tulis joku hyvä biisi. Kyydissä olijat tykkää, not :)

Missukka: Minäkin käännän sen aina tulemaan ylhäältäpäin. Jonkinasteinen pakkomielle kai... :)

Kotoa lähtiessä pitää aina tarkistaa onko hella/uuni jäänyt päälle (vaikken olisi edes käyttänyt niitä ko päivänä). Lähtiessäni tarkistan myös oven kiinni menemisen, saatan palata vielä hissiltä/rapusta kerran vilkaisemaan että on varmasti kiinni.

Kaappien järjestely, jos jokin tavara/vaate on väärässä paikassa siirrän sen mielestäni oikeaan paikkaan (muuten saatan jättää esim. vaatteita tuoleille ym mutta kaappien sisällön pitää olla ojennuksessa :D).

Clayman sanoi:
Kaappien ovet laitan kiinni, jos joku on jättänyt auki.
:eek: Kaiken muun mä sulatan tässä threadissa, MUTTA tää meni kyllä rajan yli. Voi helvata...ällöö...hanki ammattiapua tohon neuroosiin jookos?!:urjo:

Kyllä vessapaperin pitää tulla ylhäältäpäin. :D

Omituisia tapoja... Oikeastaan moni on mainittu jo. Nukkumaan ruetessa peittoon ei saa käydä veto mistään, kaikki ilma-aukot tulee olla tiukasti suljettu. Todella häiritsevää jos peitto ei "riitä", ts. jostakin käy kylmä.

Minäkin nukkumaan mennessä lasken, paljonko on aikaa herätykseen. Sitten kun heräilen pitkin yötä, lasken aina uudelleen, montako tuntia vielä jäljellä.

Hmm, muita omituisia... Ehkei omituinen, mutta pinttynyt: aina kotiin tultua (töistä, koulusta, lenkiltä...) on ensimmäiseksi tultava koneelle -> pakkikselle -> ja tietyssä järjestyksessä punttimimmit, yleinen ja kuvat. :rolleyes:

Onhan näitä, ei vain nyt muistu.

Jos leivän paahtaa paahtimessa, pitää sen olla viileä ennen kuin siihen vetelee voita päälle. Ällöttävää, kun leipä on liian kuuma ja levite semmosta sulaa löllöä. :curs:

:rolleyes:

jänkäkoira sanoi:
:eek: Kaiken muun mä sulatan tässä threadissa, MUTTA tää meni kyllä rajan yli. Voi helvata...ällöö...hanki ammattiapua tohon neuroosiin jookos?!:urjo:

Nyt meikä tipahti pulkasta, siis täh?

Autossa aina radion voluumi parillisilla luvuilla ei koskaan parittomilla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom