Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nCh sanoi:En pikaisella searchilla löytänyt vastaavaa threadia. Toivottavasti ei oo vanha.
Eli kertokaa omista omituisista tavoistanne.
Esim. Itse teen suihkussa käymisestä taidetta. Vietän suihkussa aina tunnin vähintään, mikäli ei ole kiire mihinkään. Makaan suihkunlattialla semmosella jumppapatjalla kyljellään tai mahallaan. Välillä nukun suihkussa, tai sitten luen aku ankkoja joita olen kelmuttanut muutamia.
Toinen on se että kun menen kylään johonkin kaverilleni, ja vessassa ollessani huomaan että vessapaperi rulla on niinpäin että se paperi tulee siitä yläpuolelta niin käännät sen heti. En tiedä miksi?
Viimenen ei nyt ihan mene tapojen puolelle, mutta olen laittanut vessaani semmosen vihkon mihin kirjottelen ja piirtelen kun käyn varrellisella. Toki kaverit saa myös piirrellä siihen... :lol2:
Eiche sanoi:Järjestelen kaupoissa asioita linjaan...
winnie the poo sanoi:Mulla oli yhtee aikaa vittumaiset housut. Avautu sepaluksen vetskari aina itestää.. siitä jäi pitkäks aikaa pakkomielle tarkastaa sepalus.
No joo, en mä nyt ihan noin pipipää kuitenkaan ole :Dsgege sanoi:tamy, onko toi sun systeemi ikinä kussut ettet ole saanut nukuttua just tasalta koko yönä ja sit on pitäny valvoo 2 päivää putkeen?
Tonza sanoi:Mulla kanssa joskus penikkana kouluiässä oli jotkut semmosen halvat farkut, joista sepalus aukesi itsestään. Olihan se paha paikka pienellä koululaiselle, jos joutui moista häpeämään.
Ja tuosta tosiaan seurauksena se, että yhä, vuosia myöhemmin, käsi haroo vähän väliä tuolla sepaluksen seutuvilla varoiksi, ettei vain vetskari olisi auki. (vaikka onkin nappifarkkuja yleensä nykyään.) :jahas:
jiiii sanoi:Näinhän tehdään monessa köyhässä maassa. Oikealla kädellä syödään ja vasemman voi sotkea esim. pyyhkimällä perseen sillä, kun paperiin tai muuhun pyyhintävälineeseen ei ole varaa. Suosittelen kuitenkin Suomessa käyttämään paperia käden ja perseen välissä.
tamy sanoi:Ja syömisestä ei tosiaankaan tule mitään jos ei ole mitään viihdykettä siinä samalla, kuten lehteä tai telkkaria. :D
nCh sanoi:Toinen on se että kun menen kylään johonkin kaverilleni, ja vessassa ollessani huomaan että vessapaperi rulla on niinpäin että se paperi tulee siitä yläpuolelta niin käännät sen heti. En tiedä miksi?
Kaiken muun mä sulatan tässä threadissa, MUTTA tää meni kyllä rajan yli. Voi helvata...ällöö...hanki ammattiapua tohon neuroosiin jookos?!:urjo:Clayman sanoi:Kaappien ovet laitan kiinni, jos joku on jättänyt auki.
jänkäkoira sanoi:Kaiken muun mä sulatan tässä threadissa, MUTTA tää meni kyllä rajan yli. Voi helvata...ällöö...hanki ammattiapua tohon neuroosiin jookos?!:urjo: