Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
heheh...toi vessapaperi juttu on mullakin:D pakko aina kääntää jos se on sillai et paperi tulee sieltä alhaalta(seinän puolelta). se vaan vaivaa:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Selittäkääpä sitten se että miksi osa porukasta ei käytä sitä vessapaperia loppuun vaan sitten kun tulee liima? esiin niin pitää ottaa uusi rulla. Mikä siinä paperin jämässä on vikana kun sillä ei pyyhkiä?

japa sanoi:
Selittäkääpä sitten se että miksi osa porukasta ei käytä sitä vessapaperia loppuun vaan sitten kun tulee liima? esiin niin pitää ottaa uusi rulla. Mikä siinä paperin jämässä on vikana kun sillä ei pyyhkiä?

Se viimenen pala on kova ja karhea johtuen juuri siitä liimapinnasta. Ja sillä pyyhkiinen voi vaurioittaa pers'silmän ympäristöä huomattavasti enemmän kun soft embon "parhaat palat"

Ville1Suuri sanoi:
Mäkin pidän muuten aina avaimia vasemmassa taskussa ja kännyä oikeassa. Ei pysty olemaan jos laittaa ne väärinpäin.

mä taas pidän lompakkoa, rööki askia, sytkäriä, avaimia ja puhelinta aina eri järjestyksessä eri taskuissa. ei ikinä 2 kertaa sama. ja jos vastaan puhelimeen tai jotain niin saatan sekottaa pakkaa laittamalla toiseen taskuun.

Ville1Suuri sanoi:
Mäkin pidän muuten aina avaimia vasemmassa taskussa ja kännyä oikeassa. Ei pysty olemaan jos laittaa ne väärinpäin.

Täälläkin avaimet vasemmassa ja kännykkä oikeassa taskussa.

Mun on työhaalarit päällä aina pakko tarkistaa vähän väliä että kaikki tavarat pysyy taskuissa. Lompakko takin povarissa, silmälasikotelo vasemmassa haalarin rintataskussa, kännykkä oikeassa rintataskussa ja avaimet vasemmassa housuntaskussa.

AM sanoi:
Tuohan on VÄÄRIN, paperin pitää AINA tulla päältä. :rolleyes:

ittekki iski nCh:n postaukses silmään tollanen törkee tapa että ilkeyttään vääripnäin paperin laittaa tuleen! ei sellanen peli vetele! :D

Joskus näitä oli ihan hirveästi ja alkoi jo paniikki iskemään. Joitain toki edelleen.

Tavarat vain tiettyihin taskuihin. Vasen tasku: Automaatti-, kela-, ajo- ja henkilökortti. Ajokortti pinon "alimmaisena" reittä vasten ja automaattikortti päällimmäisenä. Oikea tasku: Avaimet, ellen ole kotona ja nenäliina.

Autolla punaisissa seistessä pakottava tarve koko ajan ryömittää autoa pari senttiä eteenpäin. Tavoitteena osua vihreän vaihtumisen kanssa yksiin. Vielä parempi jos sattuu olemaan lievää alamäkeä niin, että pelkästään jarrut vapauttamalla saa auton valumaan. Suojateille ei saa osua(eikä tietty liian lähelle edessä olevaa jos ei ole itse ekana). Kuitenkaan pelivaraa ei saa ottaa heti alussa liikaa.

Deafman sanoi:
Joskus näitä oli ihan hirveästi ja alkoi jo paniikki iskemään. Joitain toki edelleen.

Tavarat vain tiettyihin taskuihin. Vasen tasku: Automaatti-, kela-, ajo- ja henkilökortti. Ajokortti pinon "alimmaisena" reittä vasten ja automaattikortti päällimmäisenä. Oikea tasku: Avaimet, ellen ole kotona ja nenäliina.

Autolla punaisissa seistessä pakottava tarve koko ajan ryömittää autoa pari senttiä eteenpäin. Tavoitteena osua vihreän vaihtumisen kanssa yksiin. Vielä parempi jos sattuu olemaan lievää alamäkeä niin, että pelkästään jarrut vapauttamalla saa auton valumaan. Suojateille ei saa osua(eikä tietty liian lähelle edessä olevaa jos ei ole itse ekana). Kuitenkaan pelivaraa ei saa ottaa heti alussa liikaa.

Tulee muuten harrastetua tota itsekkin Helsingin ruuhkissa. Laulan myös paljon autossa ja eikä mua häiritse yhtää että valoissa ihmiset hihittelee ku hoilaan ja laitan menemään parit rumpusoolot siihe rattiin. :kippis1:

AM sanoi:
Tuohan on VÄÄRIN, paperin pitää AINA tulla päältä. :rolleyes:

Näin meilläkin oli ennen kun meillä ei ollut kissoja, ne kun tykkää repiä sitä paperia kynsillään. Pari kertaa kun ne oli tyhjentänyt rullan lattialle niin me alettiin kääntää rulla toisinpäin. Ainut ongelma kohdattiin kun eräs nais tuttumme vessassa käydessää oli kanssa sitä mieltä että paperin kuuluu tulla päältä ja käänsi rullan ;)
Vaimon mielestä minulla ei ole omituisia tapoja, se ei varmaan ole omituista että iso mies konttaa lapsen kanssa lattialla?

JPK sanoi:
Vaimon mielestä minulla ei ole omituisia tapoja, se ei varmaan ole omituista että iso mies konttaa lapsen kanssa lattialla?

No eikö tuo ole ihan toivottavaa?

Minä lasken portaita. Työpaikan portaita, oman kämpän portaita (ala-/yläkerta), portaita kavereitten asuntoihin. 10 on aika standardi lukumäärä tasanteitten välillä vaikka kahdeksaankin olen törmännyt. Riippuu niin tapauksesta... :rolleyes: Toinen omituinen (?) tapa on korvanlehtien hiplaus. Aloitin sen äitin korvista, kun olin pieni ja nyt jatkan omillani. Myös exien korvanlehdet ovat kelvanneet. Joku tarve siinäkin täyttyy ja korvat ovat usein kivan punaiset.

mxm sanoi:
- Kun olen auton kyydissä niin saatan narskuttaa hampaita yhteen aina jokaisen lyhtypylvään kohdalla.

Hitto, mulla melkein sama. Silleen äänettömästi "napsautan" sormia joka lyhtypylvään kohdalla. Tavoitteena tietysti osua mahdollisimman lähelle "oikeaa" kohtaa, kun on sivusuunnassa juuri kohdalla.

Roihu sanoi:
Surffailessa maalaan tekstiä kokoajan vaikka joskus siitä ei olisi mitään hyötyä. Hiirellä on myös pakko napsutella kaikkia kohtia ja muuta turhaa.

Tuota tulee kanssa tehtyä ja ilmeisesti se on sivullisista aika rassaavaa, kun oon saanut kuunnella usein kovaa kritiikkiä asiasta.

Mukava kuulla, etten ole ainoa. :)

haha. tullut ajettua itse autolla, niin koko tapa päässyt unohtumaan. Lyhtypylväiden tai tiemerkkien kohdalla piti purra hampaita yhteen. Kumma juttu.

Niin ja kuivaharjoittelen penkkiä mm. selkä seinää vasten. Kaaret ja kaikki. Koomisinta on merkkien odottaminen, telineestä otto ja palautus... Pitäähän sen tekniikan mennä oikein. :)

Kun syön esim Bigmac ateriaa on järjestys aina sama. Ensin hampurilainen, sen jälkeen ranskalaiset ja sitten kokis ja lopuksi pikkuhampurilainen jos sellainenkin on tullut otettua. Tärkeää on ettei ranskalaisia ja juomaa oteta silloin kun syödään hampurilaista ja ranskalaiset pitää syödä kokonaan ennen juomaa. Sama homma kebabeissa. Salaatti pitää syödä kokonaan loppuun ennen kun pääsee lihan kimpuun.

Olen viimeaikoina pelannut final fantasy x:ää ja taisteluissa on pakko siirtyä niissä valikoissa sen musiikin rytmin tahdissa. Yksi biitti on yksi valikkosiirtymä. Vaikka menisi hyökkäys perseelleen niin silti on pakko pysyä rytmissä, vaikka se tarkoittaisi curagan antamista vastustajalle. (sama juttu muuten ff7 ja ff8:ssa) Tuleepahan haastetta peliin pakkomielteen ansiosta. :D

Mulla on tapana(siis pakkomielteenä) pyöräillessä ottaa tietty lyhtypylväs tavotteeks ja pyrkiä ohittamaan se ennenkun mun ohi menee auto.
Tämä auto siis voi tulla takaa tai edestä.
Jos ehdin ennemmin niin siitä tulee pisteitä, jos myöhästyn niin kaikki pisteet menee.Pisteitä tulee sitä enemmän, mitä tiukemmaks menee.
Lisäpisteitä tulee myös jos ei kato, onko takana tulevia autoja jo lähelläkin sillon kun se tavotepylväs valitaan.:hyper:

Ai niin, sit vielä sellanen, että kun mä syön liharuokaa ja aina sen kanssa leipää, niin suussa EI SAA olla pelkkää leipää vaan ehdottomasti myös lihaa!

Megasystem sanoi:
Mulla on tapana(siis pakkomielteenä) pyöräillessä ottaa tietty lyhtypylväs tavotteeks ja pyrkiä ohittamaan se ennenkun mun ohi menee auto.
Tämä auto siis voi tulla takaa tai edestä.

Jostain penikkavuosilta tuokin kuulostaa tutulta.

Lisäksi mua juuri muistutettiin siitä, että jos pelaan vaikka Mansikkaa tai Pokeria tms. niin painan pelin nappeja aina silloin, kun valo palaa, tai paremminkin ihan juuri ennen kuin ne sammuvat. Lisäksi "panos" nappulalla pitää käydä ne panokset kerran yläkautta ympäri ennen kuin valitaan se lopullinen panos.

Löytyyhän noita pikkuhiljaa. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom