- Ikä
- 40
heheh...toi vessapaperi juttu on mullakin:D pakko aina kääntää jos se on sillai et paperi tulee sieltä alhaalta(seinän puolelta). se vaan vaivaa:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BadKittie sanoi:heheh...toi vessapaperi juttu on mullakin:D pakko aina kääntää jos se on sillai et paperi tulee sieltä alhaalta(seinän puolelta). se vaan vaivaa:D
Juuri näin. Kuhan muutkin tajuaisi sen vielä. :D Onneksi kotona on aina paperirulla oikeinpäin.AM sanoi:Tuohan on VÄÄRIN, paperin pitää AINA tulla päältä.
Triv sanoi:Juuri näin. Kuhan muutkin tajuaisi sen vielä. :D Onneksi kotona on aina paperirulla oikeinpäin.
japa sanoi:Selittäkääpä sitten se että miksi osa porukasta ei käytä sitä vessapaperia loppuun vaan sitten kun tulee liima? esiin niin pitää ottaa uusi rulla. Mikä siinä paperin jämässä on vikana kun sillä ei pyyhkiä?
Ville1Suuri sanoi:Mäkin pidän muuten aina avaimia vasemmassa taskussa ja kännyä oikeassa. Ei pysty olemaan jos laittaa ne väärinpäin.
Todellakin näin.AM sanoi:Tuohan on VÄÄRIN, paperin pitää AINA tulla päältä.
Ville1Suuri sanoi:Mäkin pidän muuten aina avaimia vasemmassa taskussa ja kännyä oikeassa. Ei pysty olemaan jos laittaa ne väärinpäin.
AM sanoi:Tuohan on VÄÄRIN, paperin pitää AINA tulla päältä.
Deafman sanoi:Joskus näitä oli ihan hirveästi ja alkoi jo paniikki iskemään. Joitain toki edelleen.
Tavarat vain tiettyihin taskuihin. Vasen tasku: Automaatti-, kela-, ajo- ja henkilökortti. Ajokortti pinon "alimmaisena" reittä vasten ja automaattikortti päällimmäisenä. Oikea tasku: Avaimet, ellen ole kotona ja nenäliina.
Autolla punaisissa seistessä pakottava tarve koko ajan ryömittää autoa pari senttiä eteenpäin. Tavoitteena osua vihreän vaihtumisen kanssa yksiin. Vielä parempi jos sattuu olemaan lievää alamäkeä niin, että pelkästään jarrut vapauttamalla saa auton valumaan. Suojateille ei saa osua(eikä tietty liian lähelle edessä olevaa jos ei ole itse ekana). Kuitenkaan pelivaraa ei saa ottaa heti alussa liikaa.
AM sanoi:Tuohan on VÄÄRIN, paperin pitää AINA tulla päältä.
JPK sanoi:Vaimon mielestä minulla ei ole omituisia tapoja, se ei varmaan ole omituista että iso mies konttaa lapsen kanssa lattialla?
mxm sanoi:- Kun olen auton kyydissä niin saatan narskuttaa hampaita yhteen aina jokaisen lyhtypylvään kohdalla.
Roihu sanoi:Surffailessa maalaan tekstiä kokoajan vaikka joskus siitä ei olisi mitään hyötyä. Hiirellä on myös pakko napsutella kaikkia kohtia ja muuta turhaa.
Megasystem sanoi:Mulla on tapana(siis pakkomielteenä) pyöräillessä ottaa tietty lyhtypylväs tavotteeks ja pyrkiä ohittamaan se ennenkun mun ohi menee auto.
Tämä auto siis voi tulla takaa tai edestä.