Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Ultimecia sanoi:
Ei voi nukkua kyljellään, jos jalkojen välissä ei ole jotain (yleensä peitto :jahas: ).
vond sanoi:
Todellakin! Mulla on jopa siihen tarkoitukseen ihan oma lituskainen tyyny! Luulin et olin ainoa.
Tämä on muuten jännä juttu, ja tuskin ollenkaan outo. Olisi kiva tietää mistä toi homma juontaa juurensa. Mun teoria on se, että jos jalkojen välissä ei ole mitään, niin nukkuma-asento vääntää selkää jollain tavalla ja sit ei ole kivaa.:arvi:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jänkäkoira sanoi:
Tämä on muuten jännä juttu, ja tuskin ollenkaan outo. Olisi kiva tietää mistä toi homma juontaa juurensa. Mun teoria on se, että jos jalkojen välissä ei ole mitään, niin nukkuma-asento vääntää selkää jollain tavalla ja sit ei ole kivaa.:arvi:

Sehän on klassinen sikiö-asento! Tyyny polvien välissä todellakin parantaa selkärangan asentoa kyljellään nukkuessa, jolloin on helpompi esim. rentoutua. Erittäin yleinen nukkumisasento.

Tunnustaudun myös itse tällaiseksi "jotain aina jalkovälissä" -nukkujaksi.

vond sanoi:
Todellakin! Mulla on jopa siihen tarkoitukseen ihan oma lituskainen tyyny! Luulin et olin ainoa.

Ette ole ainoita. Peitto on tungettava polvien väliin kun nukkuu. Ultimecian kanssa on yhteistä myös tämä vessassa käymisen pakko ennen ulos lähtemistä. Ja kulaukset on laskettava. Ei ku... ei kulauksia vaan sekunneissa se kauanko kestää kun juo. Samoin pissalla käydessä lasken joskus sekunnit (ainakin tein tätä yhteen aikaan, nyt en muista teenkö :D).

Herätystä ei voi ikinä laittaa tasalta. Sen on oltava esimerkiksi 07.57 tai 08.08, niin että tuo toinen numero siis toistuu. Muu ei käy. Aiheuttaa joskus hankaluuksia.

Kävelyllä ollessa ei voi kääntyä takaisin päin muuta kuin jonkun maamerkin kohdalta.

Banaani pitää syödä niin, että sen varsinaisen kuoren lisäksi kuoritaan myös sitä pintaa siitä... siis se banaani pitää järsiä ympäriltä paljaaksi ennen kuin sen voi syödä. Outoja syömistottumuksia on muitakin ja vaikka millä mitalla, mutten meinaa millään muistaa niitä. Onko se outoa että laittaa ruisleivän päälle currytonnikalaa, raejuustoa ja puolukkasurvosta? NAM! Lisäksi syön esimerkiksi rahkasta päällikerroksen mieluiten, minkä vuoksi jääkaapissa on joskus 3-4 avattua, puoliksi syötyä rahkaa:D .

Treeneissä hammassuojat suussa on tapanani irvistellä. Ja jos mahdollista, valonkatkaisijaa käytetään lyömällä sitä alakoukulla. Myös kaapinovet suljen yleensä lyömällä niitä. En tiedä onko outo tapa ihmispaljoudessa suojautua toisinaan nostamalla kädet nyrkissä ylös. Ainakin ne on puristettava nyrkkiin ne kädet.

Monasti kun istahdan jonnekin ravintolassa tai luentosalissa tms, käärin hihani.

Hö. Mä en muista läheskään kaikkia outoja tapojani :/

EDIT: Ai niin. Leipää syön tosi harvoin niin kuin leipää normaalisti syödään. Sekin on jotenkin riivittävä kuoristaan pois, palasteltava ja taiteltava ja ties mitä.

Ultimecia sanoi:
Ei voi nukkua kyljellään, jos jalkojen välissä ei ole jotain (yleensä peitto ).

vond sanoi:

Toi vessapaperi-jutska on kans tuttu, ärsyttää suunnattomasti jos paperi tulee "ahlhaalta" eli seinän puolelta. Käännän aina jos olen muiden ihmisten luona.

Onnex en ole näköjään ainoa joka noita wc-paperi hommia "harrastaa" :rock:
Se on muuten kumma juttu tuo peitto homma, sama täällä...:rolleyes:
(P.S. parasta tietysti on jos siellä jalkovälistä löytyy muija..:D)

SavonPoika sanoi:
Pyyhin perseeni vasemmalla kädellä.

Näinhän tehdään monessa köyhässä maassa. Oikealla kädellä syödään ja vasemman voi sotkea esim. pyyhkimällä perseen sillä, kun paperiin tai muuhun pyyhintävälineeseen ei ole varaa. Suosittelen kuitenkin Suomessa käyttämään paperia käden ja perseen välissä.

Peitoista puheen ollen: oli yöllä kuinka kuuma tahansa, niin vähintään jalkaterät täytyy olla peiteltynä, muuten ei pysty nukahtamaan. Yöllä, jos herää ja jalat ei olekaan peiton alla, tulee ahdistus!!!

Kun kävelen jonkun kaa kaksin jossain tai vaikka porukalla, whatever. Mutta mä en osaa kävellä vasemmalla puolella, vaan mun on oltava aina oikealla, tai sit ihan keskellä, mutta äärivasenlaita nou nou. En vaan osaa olla siä...

Kaikilla meillä on näemmä omituisuutemme :evil:.. Lopuksi hullu ei tiedä olevansa hullu

reidet hikoo ikävästi jos ei oo mitään siinä välissä kun nukkuu kyljellään.

aina nukkumaan mennessä tarvii ottaa vesimuki viereen et voi aamulla kuivuneena sitä hörppiä. välillä ei sitä ees aamulla tarvii mut illalla häiritsee jos sitä ei oo siinä.

suklaalevy pitää lyödä aina rikki johonkin ennen avaamistä(mieluiten jonkun päähän)

mahaa pitää rummuttaa joka välissä

kämmeniä pitää hieroo kans joka välis toisiinsa, samalla lailla ku lämmittelis

kaikki nivelet mitkä naksuu pitää naksautella tietyin väliajoin

nyt ei muuta keksi

Sellanen tuli vielä mieleen, että esim. kaupungilla kävellessä täytyy kulkea edellä kävelevän kanssa tahdissa. Sama jos vaikka kaveri käy vierellä ajoitan asekeleeni hänen mukaansa.

Intistä opittu juu ja istuu tiukassa.

HarryG sanoi:
Sehän on klassinen sikiö-asento! Tyyny polvien välissä todellakin parantaa selkärangan asentoa kyljellään nukkuessa, jolloin on helpompi esim. rentoutua. Erittäin yleinen nukkumisasento.

Mä tykkään pitää sitä tyynyä polvien välissä, tai peittoa, mutta en pysty nukahtamaan niin. Teenkin usein niin, että otan sen tyynyn siihen ~10-15minuutiksi ja sitten heitän pois niin nukahdan :D

Kännykkä ja lompakko vasempaan housuntaskuun, avaimet ja kolikot oikeaan. Aina. Kaupasta, kassalta, pankkiautomaatilta, autosta, bussista tai kotoa poistuessa tai jossain ollessa rummuttelen käsillä taskut läpi ja tarkastan onko kaikki mukana, jos olen käyttänyt kortteja niin katson myös lompakkoon onko kortti siellä. Jos esim. avaimet puuttuu niin iskee pienoinen paniikki, kunnes tajuan niiden penetroituneen virtalukkoon.

Persettä tulee tarkasteltua ja joskus ajattelematta myös haistan sormia, pelkoja..

Ajoittain huomaan kaivelevani tökkiväni läskien alta jännitettyjä vatsalihaksia, omia siis.

Vessapaperirulla on oikeinpäin. Järjestelen kaupoissa asioita linjaan, suoristan tarjotinpinoja hesburgereilla, pistän dvd-levyjä aakkosjärjestykseen samalla kun pengon niitä alelaareja. Cd-levyt menevät myös parempaan järjestykseen.

Monk.

edit. Housujen vetoketjua tai nappeja tulee tarkasteltua turhankin usein, siis onko ne kiinni. Samaten istuessa tarkastan onko haarojenväli vieläkin ehjä housuissa.

Taskuja pitää käydä koko ajan läpi, varmistaa että tavarat löytyvät oikeilta paikoiltaan eikä ole tippunu johonkin. Myös siinä tapauksessa, että taskut on juuri täytetty, ja kotiovi lyöty kiinni (niin, vähän myöhäistä tsekata kotiavaimen olemassaolo..)

Juomapullojen etiketit _täytyy_ repiä
Kananmunat (keitetyt, kop kop) rikotaan päähän lyömällä

hgw, etiketit revin minäkin. Jos en kokonaan niin ainakin niin että näyttää että lauma susia on raadellut sen.

Housujen vetoketjua tai nappeja tulee tarkasteltua turhankin usein, siis onko ne kiinni. Samaten istuessa tarkastan onko haarojenväli vieläkin ehjä housuissa.

Mulla oli yhtee aikaa vittumaiset housut. Avautu sepaluksen vetskari aina itestää.. siitä jäi pitkäks aikaa pakkomielle tarkastaa sepalus.

venla sanoi:
Ette ole ainoita. Peitto on tungettava polvien väliin kun nukkuu.
Nosiis toihan on ihan normaalia, muuten koivet hikoaa ihan helvetisti ja se on kamalan tuntusta kun ne on hiestä niljaiset ku yrittää nukkua.

Mä yritän aina nukkua tasatunteja eli vaikka tasan 8 tuntia. Jos olen päättänyt herätä vaikka kello 8.00 niin ajoitan sen nukkumaanmenon niin, että menen sänkyyn vaikka 23.45, että jää vielä 15 minuuttia aikaa nukahtaa ja sitten tietysti tasan 8 tuntia unta. Jos nukkumaanmeno venähtää niin että huomaan että kello on jo vaikka 0.01, niin valvon vielä sen vajaan tunnin, että nukun sitten sen tasan 7 tuntia.:)

Joku toinen tuossa jo sanoikin, että jos ajaa pyörällä jonnekin niin sillon ajetaan ihan täysillä. Ja syömisestä ei tosiaankaan tule mitään jos ei ole mitään viihdykettä siinä samalla, kuten lehteä tai telkkaria. :D

Ville1Suuri sanoi:
Pakko mainita tähän, että myös serkkupoikani meni joskus baarin jälkeen kännissä suihkuun. Istuskeli siellä ja nukahti, sattui olemaan juuri pakara lattiakaivon päällä. Hän heräsi kun alakertaan (päiväkoti) meni porukka töihin ja huomasi veden valuvan katosta. He menivät hakkaamaan ovea. Serkkuni kämpässä oli n. 20cm vettä joka huoneessa. Ja juttu on tosi.

25 m2 asunnossa vettä mennyt 5000litraa+ tiivisteissä olevat ja päiväkotiin valuneet :D :whip: way to go

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom