vond sanoi:
Todellakin! Mulla on jopa siihen tarkoitukseen ihan oma lituskainen tyyny! Luulin et olin ainoa.
Ette ole ainoita. Peitto on tungettava polvien väliin kun nukkuu. Ultimecian kanssa on yhteistä myös tämä vessassa käymisen pakko ennen ulos lähtemistä. Ja kulaukset on laskettava. Ei ku... ei kulauksia vaan sekunneissa se kauanko kestää kun juo. Samoin pissalla käydessä lasken joskus sekunnit (ainakin tein tätä yhteen aikaan, nyt en muista teenkö :D).
Herätystä ei voi ikinä laittaa tasalta. Sen on oltava esimerkiksi 07.57 tai 08.08, niin että tuo toinen numero siis toistuu. Muu ei käy. Aiheuttaa joskus hankaluuksia.
Kävelyllä ollessa ei voi kääntyä takaisin päin muuta kuin jonkun maamerkin kohdalta.
Banaani pitää syödä niin, että sen varsinaisen kuoren lisäksi kuoritaan myös sitä pintaa siitä... siis se banaani pitää järsiä ympäriltä paljaaksi ennen kuin sen voi syödä. Outoja syömistottumuksia on muitakin ja vaikka millä mitalla, mutten meinaa millään muistaa niitä. Onko se outoa että laittaa ruisleivän päälle currytonnikalaa, raejuustoa ja puolukkasurvosta? NAM! Lisäksi syön esimerkiksi rahkasta päällikerroksen mieluiten, minkä vuoksi jääkaapissa on joskus 3-4 avattua, puoliksi syötyä rahkaa:D .
Treeneissä hammassuojat suussa on tapanani irvistellä. Ja jos mahdollista, valonkatkaisijaa käytetään lyömällä sitä alakoukulla. Myös kaapinovet suljen yleensä lyömällä niitä. En tiedä onko outo tapa ihmispaljoudessa suojautua toisinaan nostamalla kädet nyrkissä ylös. Ainakin ne on puristettava nyrkkiin ne kädet.
Monasti kun istahdan jonnekin ravintolassa tai luentosalissa tms, käärin hihani.
Hö. Mä en muista läheskään kaikkia outoja tapojani :/
EDIT: Ai niin. Leipää syön tosi harvoin niin kuin leipää normaalisti syödään. Sekin on jotenkin riivittävä kuoristaan pois, palasteltava ja taiteltava ja ties mitä.