Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Enpä tiedä kuinka oudoiksi nämä asiat lasketaan mutta ei ne varmaan ihan jokaisen tekemisiin kuulu:

Järjestelen vaatteet henkareihin ja hyllyille väriskaaloissa.
Myös liinavaatteet/pyyhkeet ovat tietynlaisissa 'värimaailmoissa'.
Asettelen tavarat kaappeihin kokojärjestyksessä vaikka ne eivät näy ja ovat kaapinovien takana.
Järjestan kylpyhuoneessa hajuvedet, deodorantit ym kosmetiikkatuotteet sarjakohtaisesti, ja pitäen huolen että nekin ovat 'sävy sävyyn'.

Joskus tämä tavaroiden ulkonäkö+väri oli niin tärkeää että kun ostin esim shampoota ja hoitoainetta niin kaadoin ne lasisiin läpinäkyviin täyttöpulloihin koska niiden alkuperäiset muovikuoret eivät olleet välttämättä oikean värisiä.

Kotona ei ole hapsumattoja, mutta mökillä on. Suoristan hapsut kammalla siisteiksi jotta eivät ole sekaisin. Asettelen kuivauskaapissa ja astiakaapissa tavarat tarkasti, esillä olevat tavarat voin mitata tarkkaan jotta ne ovat tietyssä asennossa ja sommitelma on ehjä ja täydellinen.

Leivän pitää olla oikeaoppisesti ja esteettisesti rakennettu. Eli kuten ravintoloissa/kahviloissa: Rasva/levitteet alin, juusto tms seuraava, leikkeleet, ja sitten tomaatit/kurkut. Ärsyttäisi syödä leipää jossa esim juusto ladattu päällimmäiseksi ja kurkut alimmaiseksi, epäesteettistä ja varmasti maistuu erilaiselle, heheh ;)

Joskus teen näitä threadissa mainittuja 'pakkoajatuksia/tekoja', esim. ajaessani autolla ajattelen että jos valo ehtii vaihtua ennenkuin pääsen siihen niin käy sitä ja tätä, tai jos tuo ihminen kääntyy tuosta niin sitten sitä ja tätä jne. Jos menee tavalla jota en toivonut niin en ahdistu vaan aina mitätöin koko jutun 'en edes ollut tosissani', mutta jos osuu oikein ja se 'toiveeni' toteutuu niin hykertelen tyytyväisyyttäni :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MissEvilEve sanoi:
Leivän pitää olla oikeaoppisesti ja esteettisesti rakennettu. Eli kuten ravintoloissa/kahviloissa: Rasva/levitteet alin, juusto tms seuraava, leikkeleet, ja sitten tomaatit/kurkut. Ärsyttäisi syödä leipää jossa esim juusto ladattu päällimmäiseksi ja kurkut alimmaiseksi, epäesteettistä ja varmasti maistuu erilaiselle, heheh ;)

Tuohon jossakin threadissa jo todettiin että joku muu järjestys kuin levitteet,juusto,leikkeleet,tomaatit/kurkut on myrkkyä:D Eli tuohan pitäisi saada kirjoitettua perustuslakiin. Ei se mikään omituinen tapa ole...

MissEvilEve sanoi:

Juurikin näin :thumbs: !!!

MissEvilEve sanoi:

Toi on NIIN väärin, leivän päälle tulee tomaatti tai kurkku (ei ikinä molempia samaan leipään), sit siihen kinkku ja päälle juusto.

Loistava tredi! :) Omia skitsoja tapoja löytyy roppakaupalla, mut suurin osa niistä on jo varmaan niin automaattisia, ettei niitä edes tajua tekevänsä. Tässä muutama: suojatietä ylittäessäni lasken aina ne valkoiset palkit (usein ääneen:nolo: ) ja jos en saa parillista lukua ni menee hermo. En osaa sanoa miksi. Aina kun olen menossa hissiin joka on valmiiksi oikeassa kerroksessa, niin joudun kuin pakonomaisesti hyökkäämään oven kahvaan kiinni, koska olen varma että se lähtee toisiin kerroksiin törkeästi nenäni edestä. Kun onnistun tässä, ei hymyni määrää hississä voi sanoin kuvata. Eikä muuten mahdollisten kanssamatkustajienkaan ilmeitä:hyper:

rasvis sanoi:
Toi on NIIN väärin, leivän päälle tulee tomaatti tai kurkku (ei ikinä molempia samaan leipään), sit siihen kinkku ja päälle juusto.
Hmm...........

:curs: :curs: :curs: EIIIIIIH!!!:curs: :curs: :curs:

mur

Yritän välttää viivojen päälle kävelemistä.
"Älä hiihdä, mihi sulla on kiire" - kävelen aika lujaa joskus

Sellanen aika ärsyttävä juttu, että kun kävelen jonkun kanssa niin ihan jotenki alitajusesti kävelen sillee loivasti sitä päin siinä tiellä, kiilaan ulos tieltä. "Pysy omalla puolellas!"
Mulla on aivan pakko olla jotain lukemista kun syön. Tuntuu vaan tyhmältä istua ja mussuttaa.

Onhan noita omituisuuksia lähes kaikilla. Ne on jotenki hauskoja =)

Juusto tulee alimmaiseksi! Sitten kinkku ja sitten tomaatti/kurkku.

Ei saatana. Oikea järjestys on levite, kinkku, juusto ja vihannekset. Muu järjestys on saatanan keksintöä:curs: :curs: :curs:

edit: ja näkkäri voidellaan siltä puolelta missä on reijät.

Ei kannata varmaan tuohon leipäjuttuun liikaa takertua tai menee pahasti :offtopic:, siitä löytynee jokunen ketju varmaan täältäkin ;) Omia tapoja on varmasti jokaisella sen suhteen.

MissEvilEve sanoi:

EieiEI!!
Ensin leikkeleet, sitten juusto. Aina. Tähän on mulla käytännön selityskin: juusto tahmaa sormia vähemmän kuin leikkeleet, siitä on mukavampi pitää kiinni syödessä. :D

Kun ajan vesisateella maantiellä, niin koitan tähdätä silleen että pyyhkijät ovat eivät "osu" valotolppiin, ts. kun ajan valopylvään ohi niin pyyhkijät ovat juuri pyyhkimässä (eli yleensä vasemmassa reunassa) pylvään kohdalla.

Kännykkä oikeassa taskussa ja avaimet vasemmassa. Lompakko vasemmassa perstaskussa (olen oikeakätinen).

Kun pysäytän esim. stereoissa kappaleen kesken, niin juuri laulettava lause pitää kuunnella loppuun. Eli, laulua EI voi lopettaa "Nyrkki on vahva ja väkiv..." vaan PITÄÄ kuunnella loppuun se "Nyrkki on vahva ja väkivalta työ." Sitten stoppia.

e-dit: Ensin juusto ja sitten sentti lihaa.

Megasystem sanoi:
Mulla on tapana(siis pakkomielteenä) pyöräillessä ottaa tietty lyhtypylväs tavotteeks ja pyrkiä ohittamaan se ennenkun mun ohi menee auto.
Tämä auto siis voi tulla takaa tai edestä.
Jos ehdin ennemmin niin siitä tulee pisteitä, jos myöhästyn niin kaikki pisteet menee.Pisteitä tulee sitä enemmän, mitä tiukemmaks menee.
Lisäpisteitä tulee myös jos ei kato, onko takana tulevia autoja jo lähelläkin sillon kun se tavotepylväs valitaan.:hyper:

Ai niin, sit vielä sellanen, että kun mä syön liharuokaa ja aina sen kanssa leipää, niin suussa EI SAA olla pelkkää leipää vaan ehdottomasti myös lihaa!
HAHAHA! Totaali repeäminen :hyper: :hyper: :hyper:

Alotetaan näillä,

-Autolla ajellessa puhelimen on oltava kassien alla(ei siis housuissa vaan penkillä ikäänkuin perseen alla, ja ei, se ei ole siellä värinän takia)

-Moottoripyörällä ajellessa täytyy pitää kypärän alla vitunmoitsa älämölöä välillä

-Yksikseen tulee ihan oikeasti irvisteltyä peilille

-töissä nykyään sahalla, erottelen paskoja ja hyviä levyjä, joka saatanan kerta kun tulee huono levy pitää imitoida Donald J. Trumppia, kunnon Conan ilme ja kovaan ääneen "youre fired" pari kertaa joku ohikulkija sattunut sen näkemään -> :eek:

Jatkan kun tulee jotain mieleen...

Syödessä mulla on omituinen tapa työntää jokaista ruokalajia suuhun ja vasta sitten nielaista. Esim ensiksi vaikka leipää sitten perunaa ja perään lihaa (lihan kanssa aina sinappia) koko ajan pureksien ja lopuksi maitoa päälle ja sitten nielasen. En kyllä tiedä mitä järkeä tossa on.:rolleyes: :urjo:

Ainiin, paskalla on PAKKO olla jotain lukemista, jos ei jotain sopivaa osu käteen niin sittel luetaan perkele vaikka hammastahnan koostista.

paskahousu sanoi:
Alotetaan näillä,

-Autolla ajellessa puhelimen on oltava kassien alla(ei siis housuissa vaan penkillä ikäänkuin perseen alla, ja ei, se ei ole siellä värinän takia)

-Moottoripyörällä ajellessa täytyy pitää kypärän alla vitunmoitsa älämölöä välillä

.

Ei jumalauta! Sama vika rahikaisella, etenkin toi kypärän alla metelöinti on pakollista. Motaria täysillä ja hirvee älämölö päälle...:rock:

Widowmaker sanoi:
Ei jumalauta! Sama vika rahikaisella, etenkin toi kypärän alla metelöinti on pakollista. Motaria täysillä ja hirvee älämölö päälle...:rock:

Jep, onneks ymmärtää pitää turpansa kiinni keskustassa, se siitä katu uskottavuudesta :hyper:

Taas tuli uus asia mieleen..

Jos mun korviin joku laulaja kuulostaa ärsyttävältä tai laulaa muuten vaan hölmösti, niin mun on pakko matkia sitä ja liiotella vielä iha sikana. Tätä teen siis autossa. Shkari on hyvä esimerkki. Vetkuttasin persettäkin varmaa autossa jos vain olis mahdollista :D

hmm..outoja tapoja mulla ois varmaan läjä mutta nyt ei just tule pahemmin mieleen, ehkä niihin on tosiaan niin tottunut ettei niitä mieti oudoiksi:D

Mutta ainakin: Jos olen salilla ja kuuntelen musiikkia, niin ennen alkavaa sarjaa mun on pakko odottaa, että biisi alkaa oikeesta kohtaa ja jos missaan sen, niin jään venaa uutta kohtaa, tai kelaan sen:lol2:

Pakkomielle myöskin salille puhtaana menemiseen. Jos mulla on vähän sellanen olo aamulla et tukka ois vähä likanen tms. niin menen aina ennen salia suihkuun, en koskaan jälkeen:D Mä en voi treenata muuten.

Irvistelen meidän koiralle

Ulkomaille lähtiessäni katson kohdekaupungin sään joka päivä:D Nyt jäljellä 3 viikkoa matkaan, säätä tuijotettu tässä ainakin kuukauden päivät:lol2: Vikana päivänä tuijotan säätä kokoaika ja olen varma että paikanpäällä sataa.

Aurinkoa pitää aina ensimmäiseksi ottaa vatsapuolelle. Sitten kun se on ruskea niin selälle (vatsanrusketusviikon jälkeen aina selkä valkonen:D)

Tiettyjä biisejä kuunnellessani alan virnuilla ja mua alkaa naurattaa. Vastaantulijat ihmettelevät.:evil:

Kun tulen kotiin ja alan tekemään ruokaa niin ruoan paistumisen välissä syön aina etukäteen leivän ja maitorahkan. Siis leipä on pakollinen saada syötyä ennen ruokaa. Ei voi odottaa, tulee tylsää ja nälkä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom