150m2 kokonaispinta-ala yhdessä tasossa ja korotettua kattoa puolet tuosta, eli kuutioita reilusti enemmän mitä normaalilla katolla. Puista joutuu täällä pääkaupunkiseudulla maksamaan. Enkä viitsi itse ruveta edes tekemään, että ostaisi rankoina pihaan. Silti hyvät suhteet kannattaa pitää pariin puutoimittajaan ja saanut puut ainakin vähän halvemmalla,m itä bauhaussi myy . Mutta silti menee noihin useampi satanen vuodessa.
Huppe:Eikö vesikiertoinen lämmitys kuluta tuota kattilan tehoa? Mikset käännä pääkeskukselta kattilaa pelkälle yösähkölle. Ei tuossa oo mitään järkee kyllä mun korviin. Jos mulla lämpiää 250litranen kattila yösähköllä ja ikinää ei oo tarvinnu kääntää päivällä päälle. Vesi riittää vaikka ois kuinka monta vierasta ja saunojaa. Jos taas lattialämmitys vie energiaa niin täysin mahdollista tuo kulutus. Itse en ole ikinään uskonut varaavaan lattialämmitykseen.
Eli lämmitettävä pinta-ala jotain 135 luokkaa. Onks tuossa puolilämpöisiä? En lähtisi vertaamaan pelkkää sähkön kulutusta jos laitat puihin kuitenkin useamman satasen. Enregian ostoa se on sekin, niin kuin öljyn, pellettien tai kaukolämmön. 200€:llä ostaa jo 1800kwh sähköä.