Oma paino x 2 penkissä.

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Status
Viestiketju on suljettu.
Kertokaapa kuinka moni täällä kävijä tähän pystyy? laittakaa paino ja pituus. Myös sellaiset, kuin minä, joilla tuo on tavoitteena muttei vielä ole siihen päässy. Vähän voi heittää myös treenitaustaa kehiin..
Itellä nyt tosissaan treenaamista useamman vuoden tauon jälkeen takana reilu vuosi. Aloittaessa meni just ja just oma paino eli 80 kg kerran, eli rapakunto silloin. Nyt penkki 132,5 ja tavotteena se 160 kg mihin varmaan vielä pari vuotta tuhraantuu. Tuohon siis pitäs päästä ilman paitoja yms vain rannesiteet "apuvälineinä".
Doping miesten ei tartte kertoa saavutuksiaan. Naturaalit only. :rock:

rautasydän sanoi:
laittakaa paino ja pituus. Myös sellaiset, kuin minä, joilla tuo on tavoitteena muttei vielä ole siihen päässy.

Noh voishan tuo semmoinen ikuisuusprojekti olla, tiedän kyllä että ei ole mahdollisuuksia toteutua, ellei sitten paino putoa ratkaisevasti :D Tällä hetkellä treeniä takana kohta puolitoista vuotta ja paino 110kg, pituus 188cm ja penkki 125kg. Katsotaan nyt josko saisi vähän enemmän säännöllisyyttä tähän treeniin ja koittaisi toisessa threadissa keskustelun alla ollutta ryssäohjelmaa penkissä jossain vaiheessa josko lähtis nousuun.

Mulla on tavoitteena penkata 220kg raw 110-kiloisena naturaalina. Tai no, mulle riittäisi, että penkkaisin joskus vaikka 125-130-kiloisena 220kg ja sitten laihduttaisin 110 kiloon, jolloin voisin sanoa penkkiennätyksen olevan 220kg... :D
Selvennykseksi vielä, että tällä hetkellä penkkienkka on vain 185kg. Treenitaustaa hieman yli 3 vuotta.

alumiini sanoi:
Mulla on tavoitteena penkata 220kg raw 110-kiloisena naturaalina. Tai no, mulle riittäisi, että penkkaisin joskus vaikka 125-130-kiloisena 220kg ja sitten laihduttaisin 110 kiloon, jolloin voisin sanoa penkkiennätyksen olevan 220kg... :D
Selvennykseksi vielä, että tällä hetkellä penkkienkka on vain 185kg. Treenitaustaa hieman yli 3 vuotta.
Ihan kiva tavoite, mutta hurja kehitys, jos vaan 3vuotta oot harjotellu. Paljoko on oma paino nyt?

alumiini sanoi:
Oot kyllä tosilahjakas jos 3vuodessa 185kg penkki.Mennyt varmaan jo 100kg ilman treenejäkin.Ps: itellä tavoite penkata se 200kg ennen 30 ikävuotta.Tän hetken maksimi(ei ihan tarkkaa tietoa)suunnilleen sama ku sulla. :kippis1:

Ja jotkut vielä kehtaavat pokkana väittää, että 200 kiloa ei ole mahdollista penkata natuna. :rolleyes:

neutraali sanoi:
Oot kyllä tosilahjakas jos 3vuodessa 185kg penkki.Mennyt varmaan jo 100kg ilman treenejäkin.Ps: itellä tavoite penkata se 200kg ennen 30 ikävuotta.Tän hetken maksimi(ei ihan tarkkaa tietoa)suunnilleen sama ku sulla. :kippis1:
Tosin treeni vuosia enemmän kuin sulla :(

Force sanoi:
Ja jotkut vielä kehtaavat pokkana väittää, että 200 kiloa ei ole mahdollista penkata natuna. :rolleyes:
Ei se kaikille olekaan ;)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
neutraali sanoi:
Ei se kaikille olekaan ;)

Eipä tietenkään, mutta kun jotkut eivät usko sitäkään että tällaisia alumiinin kaltaisia luonnonlahjakkuuksia olisi olemassa.

alumiinin kaltaisiin uskominen ei ole sama asia kuin uskominen 200 kilon natupenkkiin.

hjjtt sanoi:
alumiinin kaltaisiin uskominen ei ole sama asia kuin uskominen 200 kilon natupenkkiin.

Itse ainakin tiedän/tunnen niin monta henkilöä, jotka ovat käsittämättömän vahvoja treenitaustaansa nähden, että ei tuota mitään ongelmaa uskoa tällaisia tuloksia. Jos joku ei usko, että 200 kiloa voi penkata natuna, niin ei se henkilö tule sitten ikinä mihinkään kehittymäänkään!

Force sanoi:
Itse ainakin tiedän/tunnen niin monta henkilöä, jotka ovat käsittämättömän vahvoja treenitaustaansa nähden, että ei tuota mitään ongelmaa uskoa tällaisia tuloksia. Jos joku ei usko, että 200 kiloa voi penkata natuna, niin ei se henkilö tule sitten ikinä mihinkään kehittymäänkään!
Uskolla ei kyllä kehity.Voima ratkaisee :D

neutraali sanoi:
Uskolla ei kyllä kehity.Voima ratkaisee :D

Kyllä kehittyy, jos ei usko kehittymiseensä niin ei myöskään kehity.

Force sanoi:
Kyllä kehittyy, jos ei usko kehittymiseensä niin ei myöskään kehity.
On mulla ainakin monesti loppunu usko kesken vaan onneksi voima on vaan karttunut ja ongelma on hoitunu sillä.Ymmärrän Force kyllä pointtisi.

Jep. Tässä on ihan hyvä Metal Militian Mike "The Mule" Millerin artikkeli, jossa käsitellään tuota henkistä kanttia.

http://www.metalmilitia.net/articles/miller/ToTheBeginner.htm

Lainaus:
“I’ll never be able to do that, you have to use drugs to get that strong”. Bullshit! Ten years ago a 1000 lb squat was unheard of; a 760lb bench at 275, a 725lb bench at 267. Who could accomplish such a feat? People who have no mental limitations, people who don’t allow themselves the luxury of excuses. I recently watched Sebastian Burns of the Metal Militia bench 725Lbs at 267 with a broken ankle. He made one lift over 600 lbs, two lifts over 700lbs, and attempted 765, all with a broken ankle. What does this tell you, it tells me his mind is overwhelmingly stronger than his body."

Force sanoi:

SAnos muuta tätä ihmettelen itsekkin! Vähintäkin yhtä kovan työn takana saada 300kg kyykystä tahikka maasta ,mutta kun kyse on "penkistä" on kohu hirviä.:)

Palatkaapas aiheeseen, joka ei ollut "penkata 200 kg natuna", koska sille on oma threadinsa. Kertokaahan lisää näitä oma paino x 2 kokemuksia.
Niin ja nuo omat mitat unohtu selkeesti mainita tuossa alussa vaikka sitä muilta toivoinkin, eli:
paino: 80
pituus: 168
tämän hetkinen penkkitulos: 132,5

itse toivon joskus tuon saavuttavani eli 2xomapaino,mutta sinne on vielä matkaa (Ikuisuusprojekti)

Pituus: 183 cm
Paino 95,4 kg
Penkkitulos: 110 kg

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom