Oma paino x 2 penkissä.

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Status
Viestiketju on suljettu.
neutraali sanoi:
Käsittämätöntä tuo sun kehitys jos olet muka normaali(8-10)toiston sarjoilla kehittynyt 3-vuodessa tuohon pisteeseen ja vieläpä suht hyvä yritys 200kilosta.Sori vaan, mutta vaikka oletkin varmasti lahjakas niin juttu vähän haiskahtaa ku tuommosilla ohjelmilla tuollanen kehitys natuna(3-vuodessa).Odotin että olet tehnyt joillakin kunnon ohjelmilla(voimanosto tyylillä).Tsemppiä silti koitoksiin :thumbs:.

Ei haiskahda! Jos sanoin aloittavani sellaisella painolla, jolla saan esim 10 toistoa, niin en saa sillä enää yhden tai kahden kovan sarjan jälkeen kuin 4 toistoa. Mulla tippuu toi sarjakestävyys todella nopeasti, vaikka pitäisin 3 minuutin taukoja. Tiistai on enemmän boditreenin ja voimanoston sekoitus ja lauantaina otetaan isolla painolla sarja tai kaksi. Olenhan vetänyt sen krafverkin ohjelman kaksi kertaa läpi. Sen ohjelman jälkeen olen kokeillut noita maksimeja eli sitä 185 kiloa ja 200 kiloa. Ja kuten sanoin mulla muuttuu se ohjelma käytännössä kerran kuukaudessa, mutta tuossa aiemmassa postissa oli ne pääpiirteet.

sss sanoi:
Alumiinille: Jos vain oletetaan että tuloksesi olisi tehty natuna niin onneksi olkoon! Kuulut silloin tähän superlahjakkaiden joukkoon, sinun laisia ihmisiä on (veikkaus) yksi sadassa miljoonassa tai. :rock:

Enkä kuulu. Mutta kuten sanoin siitä isosta massasta on hyötyä, varsinkin penkissä. Sitä voi itse kukin kokeilla nostaa oman massansa 120-130 kiloon 3 vuodessa. Penkki tulee kummasti painon mukana ylös. 120-kiloisena näyttää tosin tynnyriltä, mutta ei se ainakaan mua haittaa. Veikkaan, että jos säkin nostaisit painosi 120 kiloon, niin 200 rajan olisi helisemässä, koska nytkin sulta tulee melkein 2xomapaino.

Wildemar sanoi:
Lievä :offtopic:. Milläs määrillä Harjun Arsi tai Halvarin Mika työskentelivätkään? Muistaakseni olivat jopa päälle kaksmarkkaa? Luulisi nyt melko puhtaat paperit pojilla olevan, varsinkin kilpakausien aikana.
Tota mäki oon mietiskelly. Ei niilläkään luulis olevan hirveemmin varaa dropitella. Entäs sitte nämä Ahvenanmaalaiset ym. testauksen alaiset nostajat. Kyllähän niitäkin testataan. No, mutta seuraavaksi joku sanoo taas mitkä aineet ei näy testissä jne. :offtopic: :offtopic:

Pituus: 174
Paino: 74
Penkki: 135
Tän vuoden puolella painopudotusta n. 12kg...voimataso pysynyt suurinpiirtein samana

Wildemar sanoi:
Lievä :offtopic:. Milläs määrillä Harjun Arsi tai Halvarin Mika työskentelivätkään? Muistaakseni olivat jopa päälle kaksmarkkaa? Luulisi nyt melko puhtaat paperit pojilla olevan, varsinkin kilpakausien aikana.

Ei ole todellista... :eek:

Eli kaikki ammattilaisurheilijat ovat naturaaleja... :D

sss sanoi:
Ps. 200 natupenkkiä ei ole. Henkilö joka väittää niin on joko käsittämättömän tyhmä tai sitten uskoo jo itsekin omiin valheisiinsa. Onhan noita superlahjakkaita nähty, hoh. Hakekaa söörtsillä "16 vuotias ja 130kg penkki" thread-----> niin sekin paljastui myöhemmin. Nykyisin kaveri on laiha kuin ally macpiili, palauttelut tais epäonnistua... :D

Uskon vasta kun näen ja joku todistaa... :jahas:

Myrkytetty mies kun sanoo tuollaista niin tulee väkisinkin mieleen, että ollaan jotenkin katkeria eikä mitenkään voida hyväksyä, että joku nostaa naturaalina enemmän kuin mitä itse lääkkeillä. Hyvin yleinen ilmiö. Ja vaikka näkisit kaikki maailman tuhannet nostajat, jotka ottavat 200 penkistä, niin et uskoisi yhdenkään olevan naturaali vaikka näyttäisi umpi juopolta.

alumiini sanoi:
Ei haiskahda! Jos sanoin aloittavani sellaisella painolla, jolla saan esim 10 toistoa, niin en saa sillä enää yhden tai kahden kovan sarjan jälkeen kuin 4 toistoa. Mulla tippuu toi sarjakestävyys todella nopeasti, vaikka pitäisin 3 minuutin taukoja. Tiistai on enemmän boditreenin ja voimanoston sekoitus ja lauantaina otetaan isolla painolla sarja tai kaksi. Olenhan vetänyt sen krafverkin ohjelman kaksi kertaa läpi.
Jaa että ihan 2kertaa(kesto yhteensä tietääkseni 8-viikkoa) olet tehny kunnon ohjelmalla(tai siis vetänyt ohjelman läpi).Vaikea on uskoa että penkki kehittyy nuin nopeaa tekemällä tuolla sun tyylillä sarjat loppuun.99% ihmisistä juuri tekee nuin ja kehitys yleensä pysähtyy sitten vuosien treenien jälkeen tai hidastuu merkittävästi, koska tuollaisella ohjelmalla ei ola lihas hermoituksesta tietoakaan vaan tuolla mennään äkkiä tukkoon, mutta sinä olet sitten vaan niin hemmetin lahjakas ettei sitä sinulle ilmeisesti tapahdu. :piis:

pituus 170
paino 80
penkki 115

nyt varmaan enää 110, laskenu kuukaudessa aika paljon, varsinkin sarjat esim. ennen pääsiäistä 6*95, 4*100 nyt 4*95 vaikka töitä ei oo ja on saanu reenata käytännössä niin paljon kun haluaa aika heikosti alle 2kymppiseltä äijältä...ruokaakin on kyllä tullut syötyä varmasti riittävästi eikä :kippis1: ole tullut harrastettua. Penkkireenit tuntuu :wall: En vaan ymmärrä tälläistä kehitystä. No joo oli ehkä vähän :offtopic: mutta piti silti päästä avautumaan. Ei ole kiva juttu tollanen täysin selittämätön tulosten lasku varsinkaan tällä ikää ja kun kuulun tohon "15 kg vuodessa lisää penkkitulokseen" eli totaalisen lahjattomien kerhoon.

Ja noista kuulamiehistä sen verran että taas kerran oli jenkit hurjassa iskussa näin alkukaudesta, saa nähdä miten tulokset tippuu Ateenassa...

ettei vaan hpena ois menny ylikunnon puolelle?.. Vähän lepoa ja taas lähtee tulokset nousuun..

Pituus 172 cm
17-vuotiaana sain 125 kg penkistä ilman varusteita, paino 67 kg.
Sen jälkeen ollut useampia loukkantumisia. Vuonna 2001 meni 140 kg, paino noin 80 kg. Tällä hetkellä nousis ehkä 80 kg :(
Tavoitteena on 160 kg penkistä 80 kg:n painoisena ilman penkkipaitaa, jos paikat vaan kestää.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
neutraali sanoi:
Vaikea on uskoa että penkki kehittyy nuin nopeaa tekemällä tuolla sun tyylillä sarjat loppuun.

Ihan miten vain. Tuskin meistä kukaan tietää sitä oikeaa tapaa treenata. Jokin toimii toisella ja jokin toisella. Lisäksi näistä nettiselostuksista ei saa kunnollista kuvaa treeneistä. Ja mun mielestäni ei ainakaan ole järkevää vetää jotain hermotustreeniä koko ajan. Edelleenkin, kun paino on 120kg, niin kyllähän siinä on jo pakko jonkin verran noustakin!!!

alumiini sanoi:
Ja mun mielestäni ei ainakaan ole järkevää vetää jotain hermotustreeniä koko ajan.
Sitä en tiedä.Onko järkevää tehdä penkkiä 4-10 toistoa 3-vuotta johon mahtuu 8-viikkoa hermotus tyylistä treeniä, mielestäni ei(paitsi sulla).Mutta niinkuin sanoit niin kukaan tuskin oikeaa treeni tapaa tietääkään. :rock:

jarze sanoi:
Tota mäki oon mietiskelly. Ei niilläkään luulis olevan hirveemmin varaa dropitella.

Joo ei ole varaa dropitella. Mutta ei ne kovat tulokset siitä dropittelun puuttumisesta johdukaan. Kannattaa nimittäin muistaa, että Arsi ja kumppanit nimenomaan ovat näitä superlahjakkuuksia, joista täälläkin puhutaan. Luonnostaan isoja jätkiä, joihin voima tarttuu helposti. Muuten ei kuulassa pärjäisikään.

On nimittäin ihan eri asia jos kaveri on luonnostaan helvetin iso, massaa yli 100 kiloa ilman mitään reeniäkin, äidinmaidosta imetty huippuominaisuudet ja ohjelmoitu harjoittelu aloitettu jo pikkupoikana, kuin että normaali 70-80 kiloinen jannu lähtee vasta parinkymmenen ikävuoden tietämillä ja natukkana nostamaan penkitulostaan kohti 2 markaa. Eihän siitä mitään ilman droppeja tule vaikka reenais mitenkuten ja lihois kuinka 100 kiloa.

Realismia vähän peliin, kiitos...

ps. niin sivukaneettina sanottakoon, että meikäläistä ei alumiinin jutut vakuuta ollenkaan.

Force sanoi:
Myrkytetty mies kun sanoo tuollaista niin tulee väkisinkin mieleen, että ollaan jotenkin katkeria eikä mitenkään voida hyväksyä, että joku nostaa naturaalina enemmän kuin mitä itse lääkkeillä. Hyvin yleinen ilmiö.
Valitettavasti tuo on totta.
Turhat roinaussyyttelyt ja vihjailut tympivät.
Kun ne tulevat lajia harrastamattoman suusta niin ei se mitään, mutta yli kaiken vituttaa se kun joku lahjaton ampullipakara :david: väittää naturaalina kehittymisen rajan olevan juuri siinä missä hänen oma natumaksimi sattui olemaan. :curs:

Wildemar sanoi:
LOLlotiloo.Harjun oon nähny joskus 1-2v-sitten pukkaavan 240kg(tulosruutu) ja meni kyllä aivan saatanan kevyesti.Ståhlberg sanoi joskus jotenkin näin(kuulan SE):ettei kukaan pukkaa yli 20metriä kuulaa kaurapuurolla mutta se tästä doping asiasta omalta osaltani(oli kysytty dopingin käytöstä tai jostain vastaavasta). Omamielipide asiasta: kilpailukaudella pojat ovat varmaan puhtaita, mutta kyllähän se karu totuus on että harjoitus kaudella on hyväksi havaitut(toden näköisesti) metodit käytössä.Tiisanoja ja Tompurikaan ei tiennyt mistä autoon oli tupsahtanut efeä ja testoa(muistaakseni) joopajoo. :david: .

Jos aletaan tekemään oletuksia kuulamiesten roinauksesta, niin tehdään päätelmät vaikka sitten sen perusteella, että ne kuuluvat maailman parhaimmistoon omassa lajissaan, eikä sen perusteella mitä ne saa penkistä. Noi on oikeasti niin kovia urheilijoita, että koittakaa löytää hyvät ihmiset joku toinen näkökulma, kun heidän määritteleminen penkkituloksen perusteella. Jos nyt joku saa sen 2 x omapaino tai 200 kiloa tai yhtä-paljon-kuin-joku-kuulamörssäri penkistä ja se on ainoa saavutus, niin se on vähän niinku "peanuts" verrattuna arvokisamitaliin kuulassa.

hjjtt: Tuotahan mä tarkotinkin. Eli järkevällä harjoittelulla ja hyvillä geeneillä varustettu lahjakas urheilija pääsee koviin tuloksiin ilman roinaa eli natikkana. Enhän mä ny sitä oo tarkottanu, että joku kakskymppisenä 80kilosena paskamahana aloitettu rinta-hauis-pelleily + miken 2x6 pena tuottais näitä härkiä. Vielä kun tälläsellä korennolla on Lenni-Kalle Taipeleen ja Allyn geenit niin 100kg on jo kova rauta. Kyllä niitäkin sällejä löytyy paljon joilla on potentiaalia koviinkin tuloksiin ilman lääkkeitä. Eihän toki kaikilla ole mahiksia koviin tuloksiin natuna.

jarze sanoi:
Eli järkevällä harjoittelulla ja hyvillä geeneillä varustettu lahjakas urheilija pääsee koviin tuloksiin ilman roinaa eli natikkana

esimerkiksi arsi harju...vuonna 1990 16 vuotiaana penkkipunnerrus 153kg :worship:

lähde: http://www.perho.com/arsi_harju/kehitys.html

kuinka joku voi kiven kovaa kovaa väittää ettei kukaan voi saavuttaa 200kg:n natupenkkiä...kuten mainittu, useimmiten juuri roinaajat ovat skeptisiä koska pitävät omia natu-tuloksiaan vertailukohtana.

odotan innolla milloin joku väittää arsin roinanneen tuolloin :eek:

it's all about genetics! näitä luonnon vahvoja löytyy/tulee löytymään aina...vrt. riku kiri, penkki 7-vuotiaana 37,5kg.

arni sanoi:
esimerkiksi arsi harju...vuonna 1990 16 vuotiaana penkkipunnerrus 153kg :worship:

lähde: http://www.perho.com/arsi_harju/kehitys.html

kuinka joku voi kiven kovaa kovaa väittää ettei kukaan voi saavuttaa 200kg:n natupenkkiä...kuten mainittu, useimmiten juuri roinaajat ovat skeptisiä koska pitävät omia natu-tuloksiaan vertailukohtana.

odotan innolla milloin joku väittää arsin roinanneen tuolloin :eek:

it's all about genetics! näitä luonnon vahvoja löytyy/tulee löytymään aina...vrt. riku kiri, penkki 7-vuotiaana 37,5kg.
16-vuotta täyttäneitä roinaajiakin kyllä löytyy ei se mitään ihmeellistä ole, mutta luulen kyllä että arsi kuuluu niihin lahjakkaisiin.

neutraali sanoi:
Omamielipide asiasta: kilpailukaudella pojat ovat varmaan puhtaita, mutta kyllähän se karu totuus on että harjoitus kaudella on hyväksi havaitut(toden näköisesti) metodit käytössä.Tiisanoja ja Tompurikaan ei tiennyt mistä autoon oli tupsahtanut efeä ja testoa(muistaakseni) joopajoo. :david: .

siis kun nyt epäillään, että suomalaisetkin kaikki myrkyttää pk-kaudella, niin selittäkääs mulle että miten niin harva kuitenkin käryää kun Seppälän tiimi voi tupsahtelee pissittään poikia silloin pk-kaudellakin( eli kyllä siellä etelän leireilläkin ollaan testausuhan alla ).

onko kavereilla sopimus Seppälän kanssa siitä milloin testaillaan( osataan laskea varoajat ) vai miten sällit tuon hoitaa?

ts. en siis väitä, etteikö roinattas, mutta väitän, että pirun hankalaa se suomalaisille on - peruskuntokaudellakin.

EDIT: niin ja tompurin ja tiisanojan autosta löytyi efejä ja klenuja - ei testoa. noin dropittelumielessä ero on huima.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom