neutraali sanoi:Käsittämätöntä tuo sun kehitys jos olet muka normaali(8-10)toiston sarjoilla kehittynyt 3-vuodessa tuohon pisteeseen ja vieläpä suht hyvä yritys 200kilosta.Sori vaan, mutta vaikka oletkin varmasti lahjakas niin juttu vähän haiskahtaa ku tuommosilla ohjelmilla tuollanen kehitys natuna(3-vuodessa).Odotin että olet tehnyt joillakin kunnon ohjelmilla(voimanosto tyylillä).Tsemppiä silti koitoksiin :thumbs:.
Ei haiskahda! Jos sanoin aloittavani sellaisella painolla, jolla saan esim 10 toistoa, niin en saa sillä enää yhden tai kahden kovan sarjan jälkeen kuin 4 toistoa. Mulla tippuu toi sarjakestävyys todella nopeasti, vaikka pitäisin 3 minuutin taukoja. Tiistai on enemmän boditreenin ja voimanoston sekoitus ja lauantaina otetaan isolla painolla sarja tai kaksi. Olenhan vetänyt sen krafverkin ohjelman kaksi kertaa läpi. Sen ohjelman jälkeen olen kokeillut noita maksimeja eli sitä 185 kiloa ja 200 kiloa. Ja kuten sanoin mulla muuttuu se ohjelma käytännössä kerran kuukaudessa, mutta tuossa aiemmassa postissa oli ne pääpiirteet.
sss sanoi:Alumiinille: Jos vain oletetaan että tuloksesi olisi tehty natuna niin onneksi olkoon! Kuulut silloin tähän superlahjakkaiden joukkoon, sinun laisia ihmisiä on (veikkaus) yksi sadassa miljoonassa tai.
Enkä kuulu. Mutta kuten sanoin siitä isosta massasta on hyötyä, varsinkin penkissä. Sitä voi itse kukin kokeilla nostaa oman massansa 120-130 kiloon 3 vuodessa. Penkki tulee kummasti painon mukana ylös. 120-kiloisena näyttää tosin tynnyriltä, mutta ei se ainakaan mua haittaa. Veikkaan, että jos säkin nostaisit painosi 120 kiloon, niin 200 rajan olisi helisemässä, koska nytkin sulta tulee melkein 2xomapaino.