Oma paino x 2 penkissä.

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Status
Viestiketju on suljettu.
Mun mielestä tulokseni ovat ihan normaalit ottaen huomioon oman painon ja sen, että mun treeni pyörii periaatteessa penkin ympärillä ja sen, että aloitin punttauksen vasta täysi-ikäisenä.
Aloittaessa oma paino oli jotain 70kg ehkä hieman yli ja penkkasin jotain 70kg. Puolen vuoden päästä paino noin 85 ja penkki 130kg. Vuoden päästä paino 95 ja penkki 150kg. Kahden vuoden päästä paino 110kg ja penkki 170kg. Joulukuun 2003 lopussa eli hieman alle 3 vuoden treenin jälkeen paino noin 120kg ja penkki 185kg. Laitetaan nyt sitten vielä tämäkin, eli maaliskuun lopulla 2004 paino 118kg ja yritin penkata 200kg. Olin ihan varma irroittaessani sen painon telineestä, että tämä tulee ylös, tuntui tosi kevyeltä, mutta sain nostettua sitä jotain 10 senttiä irti rinnasta ja siihen jäi. Ei noussut vaikka kuinka rutistin.

Jos vertaa noita tuloksia oman massan nousuun, niin huomaa, että voimat eivät ole kasvaneet paljoakaan suhteessa omaan massaan.

Se 18.02.2003 on se päivä, kun liityin pakkikselle. Ei se päivä, kun viimeksi päivitin profiilia. Toi 116kg on joku huhtikuun paino. Tällä hetkellä paino on 112kg ja kaikki voimat häviää sitä mukaa , kun paino tippuu. Dieetti on mennyt jälleen kerran päin persettä. Parhaimmillaan olisi varmaan mennyt 7-8 toistoa 150 kilolla. Reilu viikko sitten sain enää 5 toistoa. :itku:

alumiini sanoi:
Mun mielestä tulokseni ovat ihan normaalit ottaen huomioon oman painon ja sen, että mun treeni pyörii periaatteessa penkin ympärillä ja sen, että aloitin punttauksen vasta täysi-ikäisenä.
Usko pois kyllä ne on lahjakkaan kaverin tuloksia.3-vuotta puntti hommissa ei oo vielä aika eikä mikään.Painon nousuakin 40kg 2-vuodessa on jo melkoinen saavutus jos ei kaikki paino oo tullu mc donaldsilta

neutraali sanoi:
Painon nousuakin 40kg 2-vuodessa on jo melkoinen saavutus jos ei kaikki paino oo tullu mc donaldsilta

Tota... suurin osa siitä painonnoususta taitaa roikkua vyötäröllä, perseessä ja reisissä... :(

alumiini sanoi:
Tota... suurin osa siitä painonnoususta taitaa roikkua vyötäröllä, perseessä ja reisissä... :(
Eipä tuo ny ihme oo vaikka vähä roikkuski. Kova kehitys sulla silti on ollu. Onko muutki liikkeet yhtä kovia ku penkissä? Pistä, jos viittit, vähä esimerkkiä millasia treenejä vetelet...kuinka paljon treenaat ja silleen. On toi kyllä mun mielestä niin nopee kehitys, vaikka massaa oliski tullu reippaasti.

Pituus: 157cm
Paino: 50kg
Penkki: 90kg

10kg viä niin olis toi 2 x oma paino

no jaa, kai minäkin sitten

vaikka en voimanostaja olekaan... :D

Paino 80kg
Pituus 180kg
Lisätään vielä että rasva% alle 10
Penkki maks ollut vuosi sitten 150kg, nyt 140kg*4 tai 130kg*8

Ja sitä 160kg haetaan että voin kuulua siihen "eliittiin" joka nostaa sen 2*omanpainon penkistä. Tavoitteena se olisi ottaa tässä kesän aikana.

Ps. 200 natupenkkiä ei ole. Henkilö joka väittää niin on joko käsittämättömän tyhmä tai sitten uskoo jo itsekin omiin valheisiinsa. Onhan noita superlahjakkaita nähty, hoh. Hakekaa söörtsillä "16 vuotias ja 130kg penkki" thread-----> niin sekin paljastui myöhemmin. Nykyisin kaveri on laiha kuin ally macpiili, palauttelut tais epäonnistua... :D

Uskon vasta kun näen ja joku todistaa... :jahas:

Hyvä sss ja Za Ga To! Te olette jo melkein siellä, puristakaa ja repikää älkääkä antako periksi, sieltä se tulee ja valaa uskoa meihin muihinkin, prkl!

jarze sanoi:
Onko muutki liikkeet yhtä kovia ku penkissä? Pistä, jos viittit, vähä esimerkkiä millasia treenejä vetelet...kuinka paljon treenaat ja silleen.

Kaikki muut liikkeet ovat aika paljonkin perässä. Polvet ja alaselkä on rikki, joten penkki on oikeastaan ainoa liike, jota pystyy tekemään kunnolla.
Taidan treenata kohtuu normaalisti. Tosta penkistä on aika vaikea sanoa mitään tarkkaa ohjelmaa, koska mun penkkitreeni vaihtuu käytännössä kerran kuukaudessa. Pääpiirteittäin se menee niin, että lämmittelyjen jälkeen joku kevyt 6-10 toiston sarja ja sitten menen sellaiseen painoon, jolla saan levänneenä tehtyä jonkin 8-10 toistoa ja hinkkaan sillä muutaman sarjan. Sitten painoa pois 10-20kg ja 1-2 sarjaa. Sitten vinopenkkiä pari 4-12 toiston sarjaa. Sitten nykyisin otan Smithissä pari sarjaa kapeella otteella ja vielä perään käsipainoilla penaa pari sarjaa. Toi Smith ja käsipainot on vähän sellaista räpellystä/pumppailua. Toi oli oikeastaan tiistain ohjelma. Lauantaina voin ottaa yhden tai pari sarjaa varmistajan kanssa jollain isommalla painolla kuten 150kilolla.
Mutta toi on nyt sellanen ohjelma millä menen oikeastaan tällä hetkellä. Joskus tein niin, että menin lämmittelyjen jälkeen suoraan sellaiseen painoon, jolla sain noin 8 toistoa tehtyä ekassa sarjassa ja hinkkasin sillä muutaman sarjan ja tulin sieltä alaspäin parin sarjan verran jollain 10 kilon harppauksilla ja vedin joka sarjan loppuun asti, mutta ilman pakkotoistoja.
Olen myös vetänyt sen Kraftverkin Sheiko-jutun penatreeniä pari kertaa.

sss sanoi:
Ps. 200 natupenkkiä ei ole. Henkilö joka väittää niin on joko käsittämättömän tyhmä tai sitten uskoo jo itsekin omiin valheisiinsa.

Olihan tämä vitsi, olihan? Jos ei ollut niin miten 80-kiloinen ja alle 10% rasvaprosentin omaava tyyppi voi väittää tällaista? Sähän olet niin kireässä ja pienessä kunnossa, että se rajoittaa todella voimakkaasti sun voimaa ja lihasmassaa. Nosta oma massasi 120 kiloon ja tule sitten väittämää tuollaista paskaa, jos on vielä aihetta väittää. tosta sun kommentista ei tiedä pitäisikö :lol2: , :itku: vai :wall:

Eikö jengi käsitä, että 80kg kireässä kunnossa on eri asia kuin 120kg läskissä ja nesteisessä kunnossa.

Tehdäänpä yhtä yksinkertainen päätelmä, kuin mitä tuo sss:n kommentti oli 200 natupenkistä. Maailman paras RAW-tulos taitaa olla jotain 325kg penkissä. Eli kyseinen henkilö on siis saanut vähintään 325kg-200kg=125kg hyötyä roinista. Eli ilman roinaa sss penkkaisi 150kg-125kg=25kg. Tästähän seuraa se, että jokainen alle 80-kiloinen, joka penkkaa yli 25kg, käyttää anabolisia...

alumiini sanoi:
Kaikki muut liikkeet ovat aika paljonkin perässä. Polvet ja alaselkä on rikki, joten penkki on oikeastaan ainoa liike, jota pystyy tekemään kunnolla.
Taidan treenata kohtuu normaalisti. Tosta penkistä on aika vaikea sanoa mitään tarkkaa ohjelmaa, koska mun penkkitreeni vaihtuu käytännössä kerran kuukaudessa. Pääpiirteittäin se menee niin, että lämmittelyjen jälkeen joku kevyt 6-10 toiston sarja ja sitten menen sellaiseen painoon, jolla saan levänneenä tehtyä jonkin 8-10 toistoa ja hinkkaan sillä muutaman sarjan. Sitten painoa pois 10-20kg ja 1-2 sarjaa. Sitten vinopenkkiä pari 4-12 toiston sarjaa. Sitten nykyisin otan Smithissä pari sarjaa kapeella otteella ja vielä perään käsipainoilla penaa pari sarjaa. Toi Smith ja käsipainot on vähän sellaista räpellystä/pumppailua. Toi oli oikeastaan tiistain ohjelma. Lauantaina voin ottaa yhden tai pari sarjaa varmistajan kanssa jollain isommalla painolla kuten 150kilolla.
Mutta toi on nyt sellanen ohjelma millä menen oikeastaan tällä hetkellä. Joskus tein niin, että menin lämmittelyjen jälkeen suoraan sellaiseen painoon, jolla sain noin 8 toistoa tehtyä ekassa sarjassa ja hinkkasin sillä muutaman sarjan ja tulin sieltä alaspäin parin sarjan verran jollain 10 kilon harppauksilla ja vedin joka sarjan loppuun asti, mutta ilman pakkotoistoja.
Käsittämätöntä tuo sun kehitys jos olet muka normaali(8-10)toiston sarjoilla kehittynyt 3-vuodessa tuohon pisteeseen ja vieläpä suht hyvä yritys 200kilosta.Sori vaan, mutta vaikka oletkin varmasti lahjakas niin juttu vähän haiskahtaa ku tuommosilla ohjelmilla tuollanen kehitys natuna(3-vuodessa).Odotin että olet tehnyt joillakin kunnon ohjelmilla(voimanosto tyylillä).Tsemppiä silti koitoksiin :thumbs:.

sss sanoi:
Ps. 200 natupenkkiä ei ole. Henkilö joka väittää niin on joko käsittämättömän tyhmä tai sitten uskoo jo itsekin omiin valheisiinsa. Onhan noita superlahjakkaita nähty, hoh. Hakekaa söörtsillä "16 vuotias ja 130kg penkki" thread-----> niin sekin paljastui myöhemmin. Nykyisin kaveri on laiha kuin ally macpiili, palauttelut tais epäonnistua... :D

Uskon vasta kun näen ja joku todistaa... :jahas:

Et kai tosissan väitä tietäväsi tarkkaa rajaa minkä yli kukaan ei voi natuna nostaa. Jos itse olet lahjaton penkissä (kuten esim minä) saattaa kaks hunttia tuntua lähes mahdottomalta saavuttaa ilman lääkkeitä, mutta se ei tarkoita, että maailmassa kaikki olisivat yhtä lahjattomia kuin me kaksi.
Kahdenhuntinnatupenkkiin uskovat ihmiset kuulostavat sinusta käsittämättömän tyhmiltä, sinä kuulostat muiden korvissa lähinnä kateelliselta ja ennakkoluuloiselta. Tätä voi odottaa lähes poikkeuksetta ihmisiltä, jotka eivät punttia harrasta, alan harrastajan suusta kuultuna tällaiset kommentit yllättävät aina vähän enemmän...

Sen verran voin kyllä myöntää, että alumiinin kaltaisten erikoismiesten tulosten lukeminen vetää lahjattomat pyrkyrit hyvin apeaksi.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
rautasydän sanoi:
Palatkaapas aiheeseen, joka ei ollut "penkata 200 kg natuna", koska sille on oma threadinsa. Kertokaahan lisää näitä oma paino x 2 kokemuksia.
Niin ja nuo omat mitat unohtu selkeesti mainita tuossa alussa vaikka sitä muilta toivoinkin, eli:
paino: 80
pituus: 168
tämän hetkinen penkkitulos: 132,5
Palstan aihe.Aika pahasti kieltämättä menny :offtopic: :david:

juu vuonna 03 oli jo lähellä pukata pari kertaa oma paino.painoin 75kg kun pukkasin 140kg,mut sit olkapää lopetti yhteistyön reiluks puoleks vuodeks,niimpä nyt painoa nyt noin 85 ja penkki noin 130(tuli himpun verran lisäkiloja treeni tauon vuoksi)

"Toivossa on hyvä elää", sanoi lapamato, kun Usko kuoli. :david:

oppilas sanoi:
Et kai tosissan väitä tietäväsi tarkkaa rajaa minkä yli kukaan ei voi natuna nostaa. Jos itse olet lahjaton penkissä (kuten esim minä) saattaa kaks hunttia tuntua lähes mahdottomalta saavuttaa ilman lääkkeitä, mutta se ei tarkoita, että maailmassa kaikki olisivat yhtä lahjattomia kuin me kaksi.
Kahdenhuntinnatupenkkiin uskovat ihmiset kuulostavat sinusta käsittämättömän tyhmiltä, sinä kuulostat muiden korvissa lähinnä kateelliselta ja ennakkoluuloiselta. Tätä voi odottaa lähes poikkeuksetta ihmisiltä, jotka eivät punttia harrasta, alan harrastajan suusta kuultuna tällaiset kommentit yllättävät aina vähän enemmän...

Sen verran voin kyllä myöntää, että alumiinin kaltaisten erikoismiesten tulosten lukeminen vetää lahjattomat pyrkyrit hyvin apeaksi.

Jaaa...kai mä sitten olen lahjaton penkissä kun treenaan body-tyylillä ja siitä huolimatta nostan pian (toivottavasti) 2* omanpainon penkissä... :D

Vuodet ovat opettaneen kriittisyyttä, olisin voinut esittää asian "nätimmin" mutta toisaalta se että mä älähdän 200 natupenkistä mahdottumuutena on pienempi paha kuin väittää nostavansa 200 penkistä luomuna.
Kova tulos se on, käytti myrkkyjä tai ei. Mutta se mikä tässä on pointtina, niin tää ikuinen hokema "mitään en ole ottanut" jaksaa aina ihmetyttää. Mikä siinä on niin kummallista tai hurjaa myöntää, ennemmin tai myöhemmin kuitenkin paljastuu...

Alumiinille: Jos vain oletetaan että tuloksesi olisi tehty natuna niin onneksi olkoon! Kuulut silloin tähän superlahjakkaiden joukkoon, sinun laisia ihmisiä on (veikkaus) yksi sadassa miljoonassa tai. :rock:

Itselläni on tavoitteena saada ens vuoteen penkki 150kg. Tällä hetkellä mennään 125kg joten ei mikään mahdottomuus. Tämän jälkeen siirryn sitten 2x oman painon tavoitteluun johon voipi vierähtää pari-kolme vuotta.

Painoa tällä hetkellä: 90kg

Pituutta: 182cm

Mutta se mikä tässä on pointtina, niin tää ikuinen hokema "mitään en ole ottanut" jaksaa aina ihmetyttää. Mikä siinä on niin kummallista tai hurjaa myöntää, ennemmin tai myöhemmin kuitenkin paljastuu...

Mä en näkisi mitään syytä valehdella anonyyminä jollain nettipalstalla.

Sitten asiaan:

2 x omapaino penkissä rawna ja natuna on mielestäni hyvinkin mahdollinen. Helpompi se on luonnollisesti niille, jotka ovat kevyempiä ja tätä kautta helpompi myös niille, jotka eivät treenaa jalkoja. 2 x omapaino on kohtalainen penkkitulos, mutta hyvänä sitä voi pitää, jos nostajalla rinnalla 3 x omapaino kyykystä tai vedosta ja 7-8 x omapainon yhteistulos. Itse en saa 2 x omapainoa raw-penkistä, mutta väittäisin, että jos en olisi koskaan treenannut jalkoja niin painaisin sen kymmenen kiloa vähemmän ja penkkaisin samat kuin nyt.

Olen lisäksi tavallisen lahjaton kaveri, koska en ole koskaan kehittynyt penkissä juurikaan yli 20 kiloa vuosi. Pitkä matka on kuitenkin tultu 40 kilosta ja penkkitulos on nyt nelinkertaistettu, mutta on siihen tusinan verran vuosia kulunutkin. Joku lahjakkaampi nostaa sen parimarkkaa helposti muutamassa vuodessa. Kehityn natuna edelleenkin joten nostelkaa natuna sellaiset 15 vuotta ja katsokaa mihin asti pääsette. Sitten katsokaa peiliin ja miettikää kahta asiaa:

1) Kuinka hyvin olette treenanneet ja voisiko joku ehkä ja kenties treenata paremmin ja fiksummin (huom! ei välttämättä kovempaa) kuin Teidän Ylhäisyytenne?
2) Voisiko jollain olla paremmat geenit lajiin kuin Teidän Ylhäisyydellänne?

Tuon syväanalyysin jälkeen vasta alkakaa pohtimaan sitä kuinka pitkälle ihminen voi päästä natuna.

Onhan se jo kumma kun aina nousee esiin näitä luomakunnankruunuja, jotka treenaa pari kolme vuotta ja saavuttaa "natumaksiminsa", alkavat roinaamaan ja höpöttävät siitä mihin muut pystyvät tai eivät pysty. Ja kaikki oman kärsimättömyytensä tähden. Heti mulle kaikki nyt!

sss sanoi:
Vuodet ovat opettaneen kriittisyyttä, olisin voinut esittää asian "nätimmin" mutta toisaalta se että mä älähdän 200 natupenkistä mahdottumuutena on pienempi paha kuin väittää nostavansa 200 penkistä luomuna.

Eli omasta mielestäsi natumaksimi lahjakkaalle kaverille on ~180Kg? Jos näin on, niin samaan hengenvetoon väität että aineet auttavat penkkitulokseen ~160Kg, koska onhan 340Kg otettu ilman paitaa penkistä? IPFssäkin 320Kg ilman paitaa.

Tästä kun nopeasti lasketaan, niin aika lahjattomia kaikki alle 300Kg penkkaavat "dropittajat", tai sitten sss arvio lahjakkaan nostajan natumaksimista meni pahasti metsään.

rautasydän sanoi:
Kertokaapa kuinka moni täällä kävijä tähän pystyy? laittakaa paino ja pituus. Myös sellaiset, kuin minä, joilla tuo on tavoitteena muttei vielä ole siihen päässy. Vähän voi heittää myös treenitaustaa kehiin..
Itellä nyt tosissaan treenaamista useamman vuoden tauon jälkeen takana reilu vuosi. Aloittaessa meni just ja just oma paino eli 80 kg kerran, eli rapakunto silloin. Nyt penkki 132,5 ja tavotteena se 160 kg mihin varmaan vielä pari vuotta tuhraantuu. Tuohon siis pitäs päästä ilman paitoja yms vain rannesiteet "apuvälineinä".
Doping miesten ei tartte kertoa saavutuksiaan. Naturaalit only. :rock:

Rasisti!

sss sanoi:
Vuodet ovat opettaneen kriittisyyttä, olisin voinut esittää asian "nätimmin" mutta toisaalta se että mä älähdän 200 natupenkistä mahdottumuutena on pienempi paha kuin väittää nostavansa 200 penkistä luomuna. Kova tulos se on, käytti myrkkyjä tai ei.

Lievä :offtopic:. Milläs määrillä Harjun Arsi tai Halvarin Mika työskentelivätkään? Muistaakseni olivat jopa päälle kaksmarkkaa? Luulisi nyt melko puhtaat paperit pojilla olevan, varsinkin kilpakausien aikana.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom