Oma paino x 2 penkissä.

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Status
Viestiketju on suljettu.
strong sanoi:
Ylläpidolle onnittelut Suomen tasokkaimmasta voimanostoa käsittelevästä kinastelufoorumista. Moderoinnilla tähän ei olisi missään tapauksessa päästy. Voimanosto-osiolla on selkeä funktio: sylkykuppi
Harvalta foorumilta löytyy näinkin analyyttista, informatiivista ja tasokasta keskustelua voimanostosta kuin Pakkikselta.
:kippis1:

Niin tää homma menee tähän natikka vs. roinaaja,
raw-penkki nostajat vs. paita nostajat...

Voima osiosta ainut asia, mistä annan pakkikselle kiitosta on miken 2X6 penkki ohjelma, joka toimii julmetun hyvin :rolleyes:.

arni sanoi:
joo ainahan niitä ruudinkeksijöitä löytyy jotka alkaa roinaamaan kun eka munakarva jää vetoketjun väliin...
Iso arska-> kuuluisin esimerkki mihin se johtaa kun roinaa nuorena, eli ohan noita nähty!.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=8943&page=2&pp=20&highlight=iso+arska

"Suoraa lainausta Budoka-lehden tekemästä jutusta:

"Vaaka ja mittanauha esille ja vertaamaan: pituus 187, paino 106kg, käsivarret 55cm, rintakehä 143 cm, vyötärö 85 cm, reidet 71cm ja pohkeet 50cm. Edelliset mität kuuluivat Itävallan tammelle, Arnold Schwarzeneggerille hänen huippu vuosinaan.....

Hormoneja ja kovaa treeniä

Nuori ja suurisuinen Arnold kävi muiden punttisalilla kävijöiden hermoille. Marnul tarjosi nuorukaiselle anabolisia steroideja, kertoen niiden kehittävän nopeasti lihasmassaa. Poika ryhtyikin käyttämään 2-3 ruiskeena Primoboliania, jota kutsuttiiin steroidien shampanjaksi. Treenikassista löytyivän pilleripurkin kyljessä luki puolestaan Dianabol. Muut punttisalilla kävijät katselivat kauhulla, kun 14 vuotias poika heitti hormoneja suuhunsa kourakaupalla, 8-9 nappia kerrallaan. Kyytipojaksi Arnold saattoi juoda lasin maitoa, niellä perään proteiini tabletteja ja ryhtyä harjoittelemaan täysillä. "

BUDOKA -LEHTI N:o 3 / 1994"

Ps.:offtopic: tuli mieleen että muistaakseni jossain bodaus lehdessä tony halme kertoi muinoin, että viikingin voimaoppaan treenimetodit ovat arnold schwarzeneggeriltä osittain lainattuja, joihin mestari We kinky on tehnyt omat muutoksensa...
Joten kannattaa tuon ylempänä olevan tekstin perusteella miettiä, mihin perustuu arskan treenimetodit ja samoin viikinki halmeen voimaoppaan opit. Ruoka-asiat kirjassa on toisaalta hyvin selvitetty ja suoritustekniikat mutta kuitenkin :rolleyes:

makew sanoi:
Niin tää homma menee tähän natikka vs. roinaaja,
raw-penkki nostajat vs. paita nostajat...

Voima osiosta ainut asia, mistä annan pakkikselle kiitosta on miken 2X6 penkki ohjelma, joka toimii julmetun hyvin :rolleyes:.

Toi kuulostaa vähän hassulta ku niin monet täällä hypettää aina tilaisuuden tullen tota MIKEN 2x6-penkkiohjelmaa. Tämä siis siksi että, tämä ei todellakaan ole mikään miken keksimä, penkkiätreeniä mullistava revoluutio, vaan ihan perusperusperusbodiohjelma kirjoitettu vähän eri muotoon. Siis

Ma: rinta (pari kovaa sarjaa penkkiä, vinot päälle), haba
Ti: jalat
To: ojentajat (Kapea/lattia/lankkupena, apuliikkeet päälle), olkapäät
Pe: selkä

Bodyohjelmana toimii satavarmasti, voimanosto-ohjelmana ei, siis minulle ainakaan. Ihan kiva jos jollekin toimii, luulen vain että yksi suurimmista vaikuttajista miken 2x6-ohjelman suosioon tällä palstalla on se, että se on juuri miken kirjoittama.

Mike taitaa olla aika lahjakas kun tolla ohjelmalla on muistaakseni ottanut yli 210 ilman paitaa ja kisoissa, enkä muista miken koskaan puhuneen tekevänsä esim minkäänlaista piikkausta.
Mike, oletko koskaan kokeillut mitään puhdasveristä voimanosto-ohjelmaa, jos olet niin miten tuli tulosta?

oppilas sanoi:
Toi kuulostaa vähän hassulta ku niin monet täällä hypettää aina tilaisuuden tullen tota MIKEN 2x6-penkkiohjelmaa. Tämä siis siksi että, tämä ei todellakaan ole mikään miken keksimä, penkkiätreeniä mullistava revoluutio, vaan ihan perusperusperusbodiohjelma kirjoitettu vähän eri muotoon. Siis

Ma: rinta (pari kovaa sarjaa penkkiä, vinot päälle), haba
Ti: jalat
To: ojentajat (Kapea/lattia/lankkupena, apuliikkeet päälle), olkapäät
Pe: selkä

Bodyohjelmana toimii satavarmasti, voimanosto-ohjelmana ei, siis minulle ainakaan. Ihan kiva jos jollekin toimii, luulen vain että yksi suurimmista vaikuttajista miken 2x6-ohjelman suosioon tällä palstalla on se, että se on juuri miken kirjoittama.

Mike taitaa olla aika lahjakas kun tolla ohjelmalla on muistaakseni ottanut yli 210 ilman paitaa ja kisoissa, enkä muista miken koskaan puhuneen tekevänsä esim minkäänlaista piikkausta.
Mike, oletko koskaan kokeillut mitään puhdasveristä voimanosto-ohjelmaa, jos olet niin miten tuli tulosta?

No pitäähän sitä hypettää kun se toimii...

Ja onhan toi siihen nähden mullistava, kun useimmat jannut omalla salilla ei usko että voi tehdä 2 penkki treeniä viikossa...
toisaalta omalla pikku salilla kukaan ei nosta penkistä edes 150kg, paras saattais olla 135-140kg.
Mutta hermotus treeneissä(2-4 toistot), vituttaa mua se, että kun niistä palaa takaisin 6-10 toistoalueelle niin maksimi tippuu samantein, perusvoima treenissä kuten miken penkki tulokset nousee voima samaan tahtiin lihasmassan kanssa, eikä katoa kuin kusi lumeen.

Musta on ainakin hyvin tän 2 kk toiminut, entinen enkka max. 92,5 kg.
Nyt kun tein 2X6X85kg,
nostin 110kg(perse kiinni penkissä, ei pysäytyksellä, ei pomppua rinnalta, ei epätasaista nostoa-> eli hyvä salinosto). Eli ei mikään uskomaton tulos ole vielä mutta kehitys on ollut hyvää vaikka on ollut perusvoima treeniä mutta jatketaan koulutusta.

Oma paino: 81 kg,
rasvat n. 12%??(olkapäissä näkyy jo verisuonia vähän, jippii;) )
pituus: 176 cm
treeni historia: 3 vuotta, joista bodya kaikki paitsi viimeiset 2 kk miken penkkiä.

Mike on ilmeisesti tehnyt 75 kg, 150 kg raw noston ja ilmeisesti tulos kehitys olisi jatkunut natikkana jos olisi halunnut jatkaa natikkana.

makew sanoi:

Ja onhan toi siihen nähden mullistava, kun useimmat jannut omalla salilla ei usko että voi tehdä 2 penkki treeniä viikossa...
toisaalta omalla pikku salilla kukaan ei nosta penkistä edes 150kg, paras saattais olla 135-140kg.
Mutta hermotus treeneissä(2-4 toistot), vituttaa mua se, että kun niistä palaa takaisin 6-10 toistoalueelle niin maksimi tippuu samantein, perusvoima treenissä kuten miken penkki tulokset nousee voima samaan tahtiin lihasmassan kanssa, eikä katoa kuin kusi lumeen.

Nyt kun tein 2X6X85kg,
nostin 110kg(perse kiinni penkissä, ei pysäytyksellä, ei pomppua rinnalta, ei epätasaista nostoa-> eli hyvä salinosto). Eli ei mikään uskomaton tulos ole vielä mutta kehitys on ollut hyvää vaikka on ollut perusvoima treeniä mutta jatketaan koulutusta.

Oma paino: 81 kg,
rasvat n. 12%??(olkapäissä näkyy jo verisuonia vähän, jippii;) )
pituus: 176 cm
treeni historia: 3 vuotta, joista bodya kaikki paitsi viimeiset 2 kk miken penkkiä.

Mike on ilmeisesti tehnyt 75 kg, 150 kg raw noston ja ilmeisesti tulos kehitys olisi jatkunut natikkana jos olisi halunnut jatkaa natikkana.

En epäillytkään etteikö se sinulla ja mikellä toimisikaan, itsekin varmaan tekisin tuon näköistä ohjelmaa jos reenaisin bodia. Nimenomaan se, että kaikki sanovat sitä juuri MIKEN ohjelmaksi perus nelijakoisen bodiohjelman sijaan hämää, mutta samapa tuo, kaikki ainakin tähän mennessä tietävät mitä tolla tarkoitetaan ni ei tarvitse aina tota koko ohjelmaa esille kirjoittaa.

Oletko koskaan kokeillut tehdä peruskuntotreeniä tolla samalla ohjelmalla, mutta penkkiä tyyliin 5x5, 6x5, 6x6, 8x5 tai jotain tonne päin. Sarjoihin jätetään toistoja varaa, muuten ei tollaset työmäärät mene läpi, ja muut rinta liikkeet jätetään pois. Jos et, niin kannattaa kokeilla, sitten kun "miken-2x6-ohjelma" lakkaa tuottamasta tulosta. Minulle toimisi ainakin paremmin.

makew sanoi:

Ja onhan toi siihen nähden mullistava,....
...
Mutta hermotus treeneissä(2-4 toistot), .....
...
Nyt kun tein 2X6X85kg,
...

ÖÖh, kiva että oot tyytyväinen ohjelmaasi, mutta ehkä homma kulkisi vielä paremmin kun tekisit kaikki muunkin "bodailuun" liittyvät hommat kunnolla.. nimittäin 3v treeni ja tuloksena penkiltä 92.5kg kuulostaa siltä että homma on mennyt totaalisen persiilleen.

- lähes mikä tahansa järkevä treeni toimii sinulla, olet vielä tällä hetkellä "aloittelija"
- "hermotus treeni", elä edes ajattele moisia tässä vaiheessa jos tyylisi on enempi bodailu

Sulla on selkeesti halu tehdä tätä hommaa, nyt otat ja laitat ajatusmaailmasi, treenin/ruokavalion/levon, tavoitteet kondikseen ja alat kasvamaan. Mulla tulee oikeesti itku silmään tälläisissa tapauksissa, olet tuhlannut 3v elämästäsi johonkin lähes tuottamattomaan pipertelyyn. Se että olet saanut penkin kulkemaan on alku, nyt teet jonkun 1-3v suunitelman mitä aiot saavuttaa ja toteutat sitä tsempillä. (ellet sitten halua olla ns. "fitness bodaaja" joka "tunteilee" lihaksiensa kanssa :))

Ja että ei olisi ihan offtopikkia niin: sss, juuri tuollaisen ajatusmaailman takia sun kehitys on loppunut natuna... (pidämme 1min hiljaisen hetken sss natukehityksen loppumisen takia)

Fatso sanoi:
(pidämme 1min hiljaisen hetken sss natukehityksen loppumisen takia)
Ei tartte pitää niin pitkää kun se kehityskin loppu niin lyhyeen ;)

oppilas sanoi:
Toi kuulostaa vähän hassulta ku niin monet täällä hypettää aina tilaisuuden tullen tota MIKEN 2x6-penkkiohjelmaa. Tämä siis siksi että, tämä ei todellakaan ole mikään miken keksimä, penkkiätreeniä mullistava revoluutio, vaan ihan perusperusperusbodiohjelma kirjoitettu vähän eri muotoon.

Tottakai siitä puhutaan ko. nimellä koska silloin kaikki tietää mistä on kyse.

Suurimmat syyt suosioon lienee se, että se on riittävän yksinkertainen, toimii, ja omaa kehitystään voi mitata joka viikko. Tuntuu hyvältä kun tietää joka viikko olevansa vahvempi kuin koskaan ennen. Ja kyllähän lähde tietysti vaikuttaa, 210kg (vai mitä se olikaan) raw penkki kyllä antaa tiettyä auktoriteettiä. En varsinaisesti ole millään 2x6-ristiretkellä, mutta kommenttisi suorastaan vaati vastinetta. Jos "sinulle ainakaan se ei toimi", niin kauanko sitä kokeilit? Ja täytyy muistaa, että vaikka 2x6 ei pro-voimanostajalle optimaalisin olisikaan, niin palstaa lukee monen eri tasoisia voimailijoita, joille ohjelman "toimiminen" voi tarkoittaa eri asioita, ja he saattavat siihen olla hyvinkin tyytyväisiä. Itse menen tällä hetkellä myös 2x6 -systeemillä, mutta varmasti kokeilen muitakin vielä (lähi)tulevaisuudessa, kun vaan jaksaisi rukata uutta ohjelmaa. :D

ressukka sanoi:
Tottakai siitä puhutaan ko. nimellä koska silloin kaikki tietää mistä on kyse.

Suurimmat syyt suosioon lienee se, että se on riittävän yksinkertainen, toimii, ja omaa kehitystään voi mitata joka viikko. Tuntuu hyvältä kun tietää joka viikko olevansa vahvempi kuin koskaan ennen. Ja kyllähän lähde tietysti vaikuttaa, 210kg (vai mitä se olikaan) raw penkki kyllä antaa tiettyä auktoriteettiä. En varsinaisesti ole millään 2x6-ristiretkellä, mutta kommenttisi suorastaan vaati vastinetta. Jos "sinulle ainakaan se ei toimi", niin kauanko sitä kokeilit? Ja täytyy muistaa, että vaikka 2x6 ei pro-voimanostajalle optimaalisin olisikaan, niin palstaa lukee monen eri tasoisia voimailijoita, joille ohjelman "toimiminen" voi tarkoittaa eri asioita, ja he saattavat siihen olla hyvinkin tyytyväisiä. Itse menen tällä hetkellä myös 2x6 -systeemillä, mutta varmasti kokeilen muitakin vielä (lähi)tulevaisuudessa, kun vaan jaksaisi rukata uutta ohjelmaa. :D

Sanoinhan että voin tonkin nimen hyväksyä, koska silloin kaikki tietävät mistä puhutaan.

Sanoin, että minulla se ei ainakaan toimi (enää) VOIMANOSTO-ohjelmana. Sen sijaan sanoin sen olevan yksi parhaita ja takuuvarma bodiohjelma. Ja juuri sen takia olen tehnyt juuri tuon jaon mukaista ohjelmaa kaikista eniten (se oli ensimmäinen ohjelma, joka minulle teetettiin) ja olen tehnyt sitä yhteensä varmaan pari vuotta, pientä hienosäätöä olen toki tuona aikana tehnyt. Mainittakoon, että parina ekana vuonna pääasiassa tuon tapaisella ohjelmalla treenatessani sain melkein kolmekymmentä kiloa lisää massa (alle seittemästä kympistä vähän alle sataan). Koko ajan minulla oli sikabulkki päällä ja siksi osa tuosta massasta oli läskiä. Rasva% ei kuitenkaan noussut missään vaiheessa ainakaan paljon yli viidentoista.
En siis ymmärrä miksi sinusta "kommenttini suorastaan vaatii" vastinetta. Ohjelma toimii varmasti, varsinkin aloittelijoille, enkä epäile ettetkö sinä ja monet muut voisi saada sillä tulosta.

VN-ohjelmaa tuosta ei saa hyvällä tahdollakaan. En tiedä ketään kovan tason voimanostajaa joka treenaisi tolla tyylillä (lukuunottamatta mikeä, joka on ilmeisesti kovan tason penkkaaja).

alkuperäseen kysymykseen:

paino 65kg
pituus: 172cm
penkki 100kg (100% raw)
rasvat: ~10%
omapainox2: kai se sieltä joskus tulee.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
oppilas sanoi:
En siis ymmärrä miksi sinusta "kommenttini suorastaan vaatii" vastinetta. Ohjelma toimii varmasti, varsinkin aloittelijoille, enkä epäile ettetkö sinä ja monet muut voisi saada sillä tulosta.

Siksi, koska sanoit sen olevan hassua kun 2x6 -systeemiä hypetetään. Tottakai kehutaan sitä millä on tullut tulosta. Ja muistetaan edelleen että palstalla on eritasoisia voimailijoita. Kai "aloittelijoidenkin ohjelmia" saa hypettää? Ja painotit niinikään että kyseessä on vain lihasryhmien jako, vaikka asian pihvi on siinä miten penkin sarjapainoja lisätään (ja tarvittaessa vähennetään). Ja onhan sitä hyvä ennen varsinaista voimanostoharjoittelua hankkia vähän lihaa ja voimaa alle esimerkiksi tällä "perustreenillä". Joku saattaisi jatkaa tällä jopa pidemmälle. :)

paino 80kg
pituus 176cm
penkki 127.5kg
tavotteena ois joku päivä penkata se 2xomapaino, mutta mulla on siihen vielä aikaa...
treenivuosia takana 2 vuotta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom