Oma paino x 2 penkissä.

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Status
Viestiketju on suljettu.
neutraali sanoi:
16-vuotta täyttäneitä roinaajiakin kyllä löytyy ei se mitään ihmeellistä ole, mutta luulen kyllä että arsi kuuluu niihin lahjakkaisiin.

joo ainahan niitä ruudinkeksijöitä löytyy jotka alkaa roinaamaan kun eka munakarva jää vetoketjun väliin...mutta en halua/jaksa/kykyne uskoa että arsi olisi roinannut tuolloin. kyllä se on sellainen mörssäri että uskon hänen kuuluvan niihin luonnon lahjoihin.

on hyvä olla skeptinen tuloksien suhteen mutta olen kyllästynyt epäilemään roinaamista aina kovan tuloksen ollessa kyseessä, arsilta kovia tuloksia kuitenkin voi odottaa...

hjjtt sanoi:
siis kun nyt epäillään, että suomalaisetkin kaikki myrkyttää pk-kaudella, niin selittäkääs mulle että miten niin harva kuitenkin käryää kun Seppälän tiimi voi tupsahtelee pissittään poikia silloin pk-kaudellakin( eli kyllä siellä etelän leireilläkin ollaan testausuhan alla ).

onko kavereilla sopimus Seppälän kanssa siitä milloin testaillaan( osataan laskea varoajat ) vai miten sällit tuon hoitaa?
Tällä palstalla lienee turha odottaa vastausta tuohon.Kuka on epäilly että kaikki suomalaiset myrkyttää(ei tietenkään kaikki myrkyttele vaan jotkut kyllä ja se on varmaa).

Ja tohon vielä lisäks, että huippu urheilijan täytyy kertoo tälle ns.Seppälän tiimille missä harjoitus leirinsä pitää että testaus on tuolloinki mahdollista.. eli kyllä se dopingin käyttö vaikeeta on mutten väitä ettei ne käyttäis..

Paino 75kg, pituus 168cm, penkkienkka 150kg. Eka kerran meni 24- vuotiaana noin 8 vuoden treenin jälkeen. Sitä ennen oli ollut kauan heikkoa kehitystä. Sain tuloksen nousemaan silloin netistä löytämälläni Muscle Media 2000 artikkelista "Improve your bench press by xyz pounds in yzx weeks" tai jotain.
Seuraavassa kunnon treenikierrossa tuo rikotaan se on kyllä yks asia mikä on varma tässä vaiheessa!

sss sanoi:
Ei ole todellista... :eek:
Eli kaikki ammattilaisurheilijat ovat naturaaleja... :D

En ole yleistänyt mitään. Toin vain esille kaksi suomalaista huippu-urheilijaa. Muitakin, ja parempia, esimerkkejä löytyisi varmastikin vaikka kuinka. Kaikki lähti liikkeelle tästä seuraavasta lataamastasi fiksusta ja tieteellisesti tuetusta kommentista:

sss sanoi:
Ps. 200 natupenkkiä ei ole. Henkilö joka väittää niin on joko käsittämättömän tyhmä tai sitten uskoo jo itsekin omiin valheisiinsa.

Eli kaikki kahdensadan pukkaajat ovat roinaajia... :D

N.O.Kummonen sanoi:
Noi on oikeasti niin kovia urheilijoita, että koittakaa löytää hyvät ihmiset joku toinen näkökulma, kun heidän määritteleminen penkkituloksen perusteella. Jos nyt joku saa sen 2 x omapaino tai 200 kiloa tai yhtä-paljon-kuin-joku-kuulamörssäri penkistä ja se on ainoa saavutus, niin se on vähän niinku "peanuts" verrattuna arvokisamitaliin kuulassa.

Kyllä. Arsi Harju, kuulantyönnön Olympiavoittaja! :worship:
Ei rueta penkkituloksen mukaan rankkaamaan, sillä tosiaankin on nuo 200 kilon penkit ym. on yhtä paskanmarjaa Olympiakullan rinnalla. Respect. :worship:

Force sanoi:
Myrkytetty mies kun sanoo tuollaista niin tulee väkisinkin mieleen, että ollaan jotenkin katkeria eikä mitenkään voida hyväksyä, että joku nostaa naturaalina enemmän kuin mitä itse lääkkeillä. Hyvin yleinen ilmiö. Ja vaikka näkisit kaikki maailman tuhannet nostajat, jotka ottavat 200 penkistä, niin et uskoisi yhdenkään olevan naturaali vaikka näyttäisi umpi juopolta.
200 kg menee penkistä natunakin periaatteella -> laskee tangon rinnalle ja nostaa ylös. Painoa taisi olla n. 125 kg. Testattiinkin samoihin aikoihin. Pari kaveriakin, jotka tiedän olevan natuja, ovat penkanneet >= 200 kg. Molemmat painoivat yli 130 kg. Minulla ottaa tosin lattiapunnerruksessa tanko rintalastaan kiinni. Painon pudottaminen natuna onkin toinen juttu -> 6 kg pudotus 20 kg penkkituloksesta pois.

Jussin voima sanoi:
Minulla ottaa tosin lattiapunnerruksessa tanko rintalastaan kiinni

hyvät välitykset on siunaantunut penkkipunnerrusta ajatellen.

Jussin voima sanoi:
Painon pudottaminen natuna onkin toinen juttu -> 6 kg pudotus 20 kg penkkituloksesta pois.
Kyllä on jotain vialla ja pahasti jos 6kg painon pudotus ottaa 20kg penkistä pois huh huh.Itellä ku diettasin noin 2,5-v sitten 15kg ei lähtenyt penkki maximista pois yhtään(no kai sekin on aika harvinaista).

Wildemar sanoi:
En ole yleistänyt mitään. Toin vain esille kaksi suomalaista huippu-urheilijaa. Muitakin, ja parempia, esimerkkejä löytyisi varmastikin vaikka kuinka. Kaikki lähti liikkeelle tästä seuraavasta lataamastasi fiksusta ja tieteellisesti tuetusta kommentista:

Eli kaikki kahdensadan pukkaajat ovat roinaajia...

Ilmaisen itseäni ilmeisesti huonosti kun kukaan ei näytä tajuavan pointtia, mistä kukaan voi tietää että henkilö joka pukkaa sen 200 on natu? Vastaus tähän on: ei mistään. Siinähän vedättävät sinisilmäisiä hyväuskoisia puusilmiä...

Äsh, en huomannutkaan tuolta ylhäältä että thread koski vain natuja... :( no joo mun tulokset on tehty ihan "ampullipakarana" niin kuin joku letkautti.

Alumiinissa tökkii hitusen se että treenausta on noin vähän ja sitten koko ajan hoetaan omasta painosta. Itekin aikoinaan kun ekalla kuurilla turposin, niin kaikille kyselijöille hoin vaan että kreatiinia kreatiinia(joka toisessa lauseessa), mahto salin vanhempia ukkoja naurattaa... :D sitten vielä se että mikä ihmeen neste kropassa, ei natuna ole mitään nesteitä kropassa, niin niin se kreatiini ja suola... ;)

Ottakaapa muuten selvää siitä mitä yksi testaus maksaa kilpaurheilussa, ei ole ilmaista touhua. ---->ei niitä testejä niin mahdottimia määriä tehdä. Kyllä nää huippuäijät on nähnyt enemmän amppeja kuin pienen suomalaisen kylän apteekkiin mahtuu hyllyille tavaraa. Tiisanoja ja Tompuri, clemput ja effarit ovat ilmeisesti tulleet matkaan jo autotehtaalla, HOH

Ja loppuun, periaatteessa mulle se on ihan sama että tehdäänkö tulos myrkkyjen avulla vai ilman, sama rauta siellä tangoissa killuu ja sama painovoima sitä vetää alaspäin. Ainoastaan älähdin siitä että kriittinen voi ja pitää olla, sekä reilua peliä. Se joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön. Ei se maailma kaadu siihen vaikka se naapurin Make saisikin tietää että jotain käytetään.

Kiitos ja piste. :kippis1:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
neutraali sanoi:
Kyllä on jotain vialla ja pahasti jos 6kg painon pudotus ottaa 20kg penkistä pois huh huh.Itellä ku diettasin noin 2,5-v sitten 15kg ei lähtenyt penkki maximista pois yhtään(no kai sekin on aika harvinaista).
Taisi olla huono päivä ja kaikki treeni tähtää paitanostoon, joten tuo raw-pena voi olla välillä mitä sattuu. Paidalla eroa ei vältämättä ole kovin paljoa. Pudotuksen vaikutus on aika yksilöllistä ja minulla "tyhjänä" nostamisesta ei tule mitään. Pitäisi tankata nesteitä kilo tai pari lisää, niin kulkisi paremmin.

Jussin voima sanoi:
Pudotuksen vaikutus on aika yksilöllistä ja minulla "tyhjänä" nostamisesta ei tule mitään. Pitäisi tankata nesteitä kilo tai pari lisää, niin kulkisi paremmin.

Itsekkin tuossa vähän aikaa sitten dieettiä pitelin ja huomasin miten alkoi penkki takkuamaan. Kyllä on surkeata kun tällaisella paskatasolla ei saa kunnolla edes pidettyä tuloksia jos tiputtaa painoa. Pitää varmaan sitten pysytellä läskinä niin rautakin liikkuu. Toinen vaihtoehto olisi tietysti jos opettelisi diettaamaan oikein. :rolleyes:

Ok, eli vakaana tavoitteenani on se 2 kertaa omapaino penkistä (kisatuloksena)... Aikaahan siihen varmasti menee (ja raw:na siihen tuskin yllänkään), mutta luulen sen olevan mahdollinen minullekin penkkipaidalla.

Virallisessa voimanostossa olen vielä alkutekijöissä, mutta kisasin viime vuonna USA:ssa penkissä ja mavessa yksittäisnostoina ja 'uran' alku näyttäisi lupaavalta. Penkki on suhteessa aika paljon jäljessä mavea (ja kyykkyäkin vasta harjoittelen), mutta siitä se lähtee...

Minulla on vasta kaksi kisaa takanani ja paras penkkitulos oli 105kg, (kisapaino oli 75kg). Tavoitteeni onkin siis nostaa penkistä 2 kertaa omapaino alemmassa painoluokassa eli painaessani ehkä jotain 65-67kg... Silloin se 130-134kg ei ehkä olisi vielä mahdoton tulos natunaisellekaan. Aikaahan minulla on :).

sss sanoi:
Alumiinissa tökkii hitusen se että treenausta on noin vähän ja sitten koko ajan hoetaan omasta painosta. Itekin aikoinaan kun ekalla kuurilla turposin, niin kaikille kyselijöille hoin vaan että kreatiinia kreatiinia(joka toisessa lauseessa), mahto salin vanhempia ukkoja naurattaa... :D sitten vielä se että mikä ihmeen neste kropassa, ei natuna ole mitään nesteitä kropassa, niin niin se kreatiini ja suola... ;)

Tottakai hoetaan omasta painosta. Eihän mulla olisi mitään mahdollisuuksia penkata 185 kiloa 80-kiloisena. Suuresta massasta on todella paljon hyötyä voimiin ja lihasmassaan! Toivottavasti ymmärrät tämän! Jos itse olet 80-kiloinen ja rasvaprosentti on alle 10, niin on aivan selvää, että kireä kuntosi rajoittaa sun voimaa ja lihasmassaa.
Ja tasan tarkkaan läskillä on nestettä kropassa. Läski kerää käsittääkseni nestettä samalla tavalla kuin joku kreatiinikin, ei ehkä yhtä paljon, mutta samaan tapaan. Ja suuri läskimäärä suojelee mielestäni katabolialta ja mahdollistaa suuremmat kalorimäärät päivässä.

sss sanoi:
Wildemar sanoi:
Ilmaisen itseäni ilmeisesti huonosti kun kukaan ei näytä tajuavan pointtia, mistä kukaan voi tietää että henkilö joka pukkaa sen 200 on natu? Vastaus tähän on: ei mistään. Siinähän vedättävät sinisilmäisiä hyväuskoisia puusilmiä...
:kippis1:

No kyllä sen hyvät kaverit monesti tietää käyttääkö vai ei. Itse nostin 165kg 83kg vai oliko 84kg joka on mielestäni surkea tulos natullekkin. Paljon ohkasemmallakin rukkasella työnnetään 200kg natuna. Kaipa tässä kaikki ystäväni on pissannu mua linssiin. Siis elkää nyt viittikö. Tätä kun lukee jotkut teini ikäiset niin eine välttämättä tajua sitä että 200kg voi todellakin nostaa naturaalina jos vain uskoa/tahtoa/lahjoja riittää. Toisilla ei tunnu usko riittävä edes 100kg ylitykseen. :eek:

Kyllä TODELLA HARVASSA on noi 200kg:n, natupenkkaajat.
Jos ei oteta mitään ns. "runkkupenkkejä" mukaan, kuten esim.
mitä noi paljon puhutut kuulamörssärit harrastavat :D
Ja "teineille" tiedoksi, yleensä noin sedät jotka penkkaa
2markkaa natuna ovat myös aika norsuja=100kg->
keskimäärin varmaan n.130kg. Rasva% +20...
Olympialaisissahan AINA natu-ukot VOITTAVAT :kippis1:
Koska se 240kg vai 260kg mitä se Harju on ottanut penkistä
on AIVAN ERI LUOKKAA KUIN 200kg!!!

Robby.R sanoi:
Kyllä TODELLA HARVASSA on noi 200kg:n, natupenkkaajat.
Jos ei oteta mitään ns. "runkkupenkkejä" mukaan, kuten esim.
mitä noi paljon puhutut kuulamörssärit harrastavat :D
Ja "teineille" tiedoksi, yleensä noin sedät jotka penkkaa
2markkaa natuna ovat myös aika norsuja=100kg->
keskimäärin varmaan n.130kg. Rasva% +20...
Olympialaisissahan AINA natu-ukot VOITTAVAT :kippis1:
Koska se 240kg vai 260kg mitä se Harju on ottanut penkistä
on AIVAN ERI LUOKKAA KUIN 200kg!!!
Kyllä ne on harvassa vaikka otetaan ne runkku penkitkin huomioon.Vaikka penkkaa natuna 200kg(raw) 120-130kiloisenakin niin silti se on mielestäni kyllä kova saavutus.Harjun penkki ennätykseksi oli merkattu jossain muistaakseni 245kg mitä kyllä ihmettelen koska kerran tulosruudussa näin hänen pukkaavan runkkuna 240kg (100%varmuudella) TODELLA keveästi.Kiitos ja näkemiin.

Ylläpidolle onnittelut Suomen tasokkaimmasta voimanostoa käsittelevästä kinastelufoorumista. Moderoinnilla tähän ei olisi missään tapauksessa päästy. Voimanosto-osiolla on selkeä funktio: sylkykuppi
Harvalta foorumilta löytyy näinkin analyyttista, informatiivista ja tasokasta keskustelua voimanostosta kuin Pakkikselta.
:kippis1:

Nohnoh, penkki se herättää aina suuria tunteita, ja joskus tämä aiheuttaa ylilyöntejä. Tämä ei liene keskustelulaudan vika. Luulisi olevan se penkki+195cm -threadi vielä tuoreessa muistissa :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom