Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
näin on , itse alkoholia nautin 2-3 kertaa vuodessa niin on mulle ihan sama noi hinnat .Se nyt on ihan sama maksaako mäyräkoira 5€ vai 15€, ei niitä ole tarkoitus joka viikonloppu lipittää.
Sama juttu itel ettei kovin montaa kertaa vuodessa tuu otettua.näin on , itse alkoholia nautin 2-3 kertaa vuodessa niin on mulle ihan sama noi hinnat .
Se nyt on ihan sama maksaako mäyräkoira 5€ vai 15€, ei niitä ole tarkoitus joka viikonloppu lipittää.
:wtf: Kyllähän mäyris ja leka kuuluu perjantaihin, kohta niitä ei enää edes saa sillä 20e:llä jonka voi kätevästi nostaa seinästä... on ajat muuttuneet :jahas:Se nyt on ihan sama maksaako mäyräkoira 5€ vai 15€, ei niitä ole tarkoitus joka viikonloppu lipittää.
Asenne on ihan kohdallaan. Miksi olisi minun tai nimimerkki modified:in päänsärky, jos olut on jollekulle liian kallista? Jos ei pörssi kestä sen ostamista, niin sitten pitää lakata juomasta.Loistava asenne. Vähän sama kun sanos että ihan sama maksaako bensa 1 vai 10 euroa litra, mulla on työmatka 500 metriä.
Eli sun mielestä kaikkeen jota sinä et tartte, voi laittaa vaikkapa 5x hintaa lisää?
Loistava asenne. Vähän sama kun sanos että ihan sama maksaako bensa 1 vai 10 euroa litra, mulla on työmatka 500 metriä.
Eli sun mielestä kaikkeen jota sinä et tartte, voi laittaa vaikkapa 5x hintaa lisää?
En kai tuollaista ole väittänyt? Mäyräkoiran normihinta on yli 10€. Tarjouksessa sen voi saada sen alle. Jos tuote maksaa niin paljon, ettei sitä huvita ostaa, niin sitten ei osta. Esimerkiksi leffaliput ovat nykyään 10€, eikä siitä ilosta viitsi niin paljon maksaa niin sitten ei käy elokuvissa. Jos kalja on liian kallista niin ostaa käymisvehkeet ja tekee kotona sitä lageria.Loistava asenne. Vähän sama kun sanos että ihan sama maksaako bensa 1 vai 10 euroa litra, mulla on työmatka 500 metriä.
Asenne on ihan kohdallaan. Miksi olisi minun tai nimimerkki modified:in päänsärky, jos olut on jollekulle liian kallista? Jos ei pörssi kestä sen ostamista, niin sitten pitää lakata juomasta.
Ei mukaan voisi vähempää kiinnostaa, jos vaikka tupakka maksaisi 100 euroa askilta, kun en itse käytä. Ja miksi sen pitäisi kiinnostaakaan?
Seinästä saat kerralla nostaa 400€, eiköhän se riitä mäyräkoiraan:D.:wtf: Kyllähän mäyris ja leka kuuluu perjantaihin, kohta niitä ei enää edes saa sillä 20e:llä jonka voi kätevästi nostaa seinästä... on ajat muuttuneet :jahas:
Tämäkin on jo toisen ketjun aihe.Samaa tässä Katainen teki just bensan suhteen. Uhkaili että jos yksityisautoilu lisääntyy niin taas nostetaan veroa. Eiköhän ne jostain kaiva "tilaston" jonka mukaan se on lisääntynyt kun seuraavan kerran haluavat veroa nostaa.
Bensa, kalja yms. Niistä on hyvä kiskoa veroa ja sitten näennäisesti muka pienentää verokuormaa tekemällä jonkun onnettoman tuloveronkevennyksen, joka on todellisuudessa jo inflaation kautta nousseilla veroilla maksettu. ;)
En nyt kohdista vastaustani erityisesti Tomppa85:lle.Se mikä minua näissä veroasioissa kismittää on että vastuulliset ihmiset pistetään maksamaan vastuuttomien mokailut. Miksi minun pitäisi maksaa jonkin toisen itsehankituista vaivoista?