Ongelma on se, että yksittäinen kaljapullo maksaa samanverran kuin mäyräkoirassa ja six-packissa se maksaa enemmän. Päättäjät eivät halua, että yksittäinen kaljapullo on halvempi kuin monipakkauksessa.
Järkevästi ajateltuna se on fiksumpaa, että porukka ostaisi sen 3-4 kaljaa eikä six-pakkia tai mäyräkoiraa.
jarkevasti ??? siis miten on tamakin perustelvissa ??
Itsella on kellari, ostan kaljaa aina 10 - 12 koria kerralla. Samalla kivennaisvetta 10 koria, viinia 5 -6 laatikkoa, limppareita 12 koria.
Kaikki kotiin kuljettuna.
Ei tartte itse raahata. Mun mielesta tassa on jarkea.
Se etta yksittainen kaljapullo maksaa vahemman, kuin mayrakoira ei taas mene jakeluun ollenkaan. Mita enemman ostat, sen halvemmalla pitaisi saada. Nainhan asia on muissakin tuotteissa.
Se etta jos joku saa ostettua 50 litraa kossua kotiinsa, ja on 20 viikkoa kannissa ei ole minun ongelma. Tama on kasittaakseni alkoholiongelma ? Mulla on suvussa noita alkoholisteja ihan riittavasti, en nae mitaan tarvetta holhoamiseen, tai sympatiaan.
Alkoholistit kylla hakevat kaljasa vaikka pullo kerrallaan, mutta minka taikia vaikeutetaan niiden ihmisten alkoholin saantia joilla ei tata ongelmaa ole ??
Esim suomessa ei alkolla ole kotiin kuljetuspalvelua. muutama kuukausi sitten yritin ostaa kaverille haalahjaksi laatikollista shampanjaa, soitin alkoon ja sanoin etta maksaisin luottokortilla ja onko teilla oma kuljetuspalvelu, vai suositteletteko jotain tiettya kuriiria ?
Alkon tati rupes saarnaamaan mulle etta ei tama on laitonta, ja kuitenkin tilaisin ne itsellenne, taidalle olla alkoholisti, jne...
Kaverille voi kylla ostaa ostaa lahjaksi mutta sen on itse tultava hakemaan. Eihan mun kaveri nyt kesken omien haidensa lahde mitaan hakemaan...... alkon tati veti luurin korvaan.
En siis ole asunut 12 vuoteen suomessa, ja voin vaan todeta etta ei ole holhous mihinkaan muuttunut.
jaah tassa tulikin sitten avauduttua