Janpa
päk in pisnes
kuka kaljaa haluaa juoda se on pahaa:urjo:
Se on hyvvää!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäh, onko jotain parempaa jo keksittykuka kaljaa haluaa juoda se on pahaa:urjo:
Jep, silleenhän maailmasta tulisi paljon parempi paikka. Kieltolakikin olisi tosi jees juttu, kun eihän sen aikana silloin ennenkään kukaan juonut mitään alkoholipitoista. Huumeetkin on ollut kauan kalliita ja laittomia ja eihän niitä taida kukaan enää käyttääkään.Oluen hinta sais mun puolesta vaikkapa kolminkertaistua kuten muidenkin alkoholijuomien!!:hyvä:
Koko ketjussa on kyse oluesta, ei kaljasta. ;)kuka kaljaa haluaa juoda se on pahaa:urjo:
Ei ihan sananmukaisesti ole omaa veroa vaan oluen verotus sisältyy lakiin alkoholi- ja alkoholijuomaverosta.Onkos oluella joku oma veronsa, kun tuossa uutisessa puhutaan oluen veron korottamisesta?
Profiilisi mukaan olet vasta 17, joten ei pitäisi olla tuollaisia ongelmia ollenkaan. :DSuoraan sanottuna vituttaa toi hinnan nosto! 20e ja saat lapparin salkun, 24e ja saat koffin salkun... Aivan törkeet hinnat oluella! Tahtoo ajaa väkeviin juomiin tollanen...
No sitä mä vähän mietinkin, että voiko ne edes alkaa nostamaan mitään veroa pelkästään sillä perusteella, että olut on muka liian halpaa kaupoissa kun samalla nousisi monien muidenkin tuotteiden hinta.Ei ihan sananmukaisesti ole omaa veroa vaan oluen verotus sisältyy lakiin alkoholi- ja alkoholijuomaverosta.
Ihan varmasti. Jaksaahan jotkut hinata sitä selkä vääränä laivoiltakin.Hmm.... jaksoiko ihmiset ihan oikeasti juosta joidenkin kaljatarjousten perässä?
Oluen hinta sais mun puolesta vaikkapa kolminkertaistua kuten muidenkin alkoholijuomien!!:hyvä: