Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon toi magneetti maksaa julkisella? Entä jonot? Itse asun Turussa. Pulssissa on työterveys ja lähetteen saan sieltä julkiselle. En viitsi yksityisellä hoitaa, kun ei ole työperäinen vaiva ja rahaa ei ole liikaa.
Tätäkin ketjua selaillessa tulee väistämättä käsitys että suurimmalla osalla on lihasepätasapaino joka aiheuttaa kipua.
Krotisko olisi hyvä esimerkki jos kipuun ei liittyisi tapaturmaa.
Ihan tämmönen yleinen galluppi, kuinka moni tuntee vihlovaa kipua tuossa kohtaa?
Tilanne on kehittynyt sen verran, että pääsin magneettikuviin ja sieltä löytyi rustovaurio. Revennyt, kuvissa näkyy rako kohdassa, missä sellaista ei pitäisi olla. Mehiläisen kirurgi suositteli vielä kesän yli kuntoutusta ja sen jälkeen syksyllä katsotaan oireilu uusiksi.. Jos ei ole oireet helpottaneet vähintään puolella, niin sitten tähystysleikkaukseen. Mietin vaan, että jos mä olen tätä jo itse sen melkein puoli vuotta kuntouttanut, niin mitä joku 2 kuukautta tässä välissä enää tekee? Hyvää toivottavasti, leikkaukseen en mielellään ihan suoriltaan loikkais.
Miten olet kuntouttanut? Mitä asentovirheitä olkapäässä on, tai on syntynyt kaatumisen jälkeen?
Tarkoittaako tämä että lihaskalvot venyivät, vapauttaen lisää tilaa kyseessä olevalle lihakselle?lopputuloksena oli n.20% enemmän lihasta
Tarkoittaako tämä että lihaskalvot venyivät, vapauttaen lisää tilaa kyseessä olevalle lihakselle?
Tiedätkö Fuhrer että myydäänkö näitä foam rollereita vai pitääkö sellainen itse rakentaa jos sellaisen haluaa?
Ja jos pitää itse rakentaa, niin mistä tuollaisen putken hankkisi? miten se kannattaisi aluksi pehmustaa?
Olisiko fuhrerilla mitään vinkkejä noiden olkapään virheasentojen kotihoitoon?
Nopeasti jonkun yleispätevän ohjeen voin heittää mutta sen tarkemmin jos haluat analyysia niin ota yhteyttä.
-lapaluuta kontrolloivien lihasten pituuden palauttaminen ja voiman lisääminen
-tasapainotettu JA hyvin suunniteltu treeniohjelma
-ryhdin tarkkailu
-säännöllinen venyttely ja dynaamiset liikkuvuustreenit
-humeruksen (käsi) sisäkiertäjien venyttely
-lantion asento
Sisäkiertäjiä ovat esim. latsit ja rinta.. Niiden venyttelystä varmaan tiedät?