... ei voi välttyä jos vanhainkodissa on (ollut) töissä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by uga
Miksi yleensäkään pitäisi päättää päivänsä?
Originally posted by uga
En ymmärrä tätä junan alle hyppäämistä. Ensinnäkin siinä aiheutetaan traumoja aivan turhaan täysin sivullisille ihmisille, ja toisekseen itsari nyt on muutenkin tyhmintä mitä voi tehdä.
Originally posted by Nipsu
Kyllä, väinönkadulla. Keskisuomalainen uutisoi aiheesta
Originally posted by MissFlightattendant
En itse ole koskaan nähnyt, mutta velipoika oli todistamassa itsemurhaa, kun joku hullu hyppäs Oulun Pikisaarensillalta. Olivat kaverinsa kanssa huomanneet tilanteen ja juosseet pitelemään miestä, ettei hyppäisi, mutta tyyppi oli saanut itsensä riuhdottua irti... Kiva siinä katsella, kun toinen riistää itseltään hengen suoraan silmien edessä...
Originally posted by daqu
Oli vanha luokkakaveri joka hyppäs, mutta ei se mikään itsemurha kuitenkaan ollu.
Originally posted by MissFlightattendant
No miksi sinä sitä sitten kutsuisin? Minun käsittääkseni tämä henkilö oli hieman nuorempi ollakseen vanha luokkakaverisi..
Originally posted by Nike_Air
Joo kyllä tiedän näin koko tilanteen ja kävin todistamassakin poliisilaitoksella. kännisten pitäs käyttää suojateitä
Originally posted by hash pipe
Ei se itsemurha ollut. Mitä nyt kaverin tunsin, niin alkoholin vaikutuksen alaisena oleminen ja siitä seuraava näyttämisenhalu jossain muodossa voi olla melko lähellä oikeaa vastausta. Vaan mistäpä sitä nyt koskaan saa tietää...
Originally posted by arni
itselläni on ollut melkoiset tunnontuskat mummon kuoltua...
pelasimme nimittäin spiritismiä klo. 22 (ensimmäinen ja viimeinen kerta). Kysyin siinä pelatessa että "milloin mummo kuolee?"(hän oli tuolloin huonossa kunnossa)...no vastausta ei kuulunut. Sittenpä seuraavana aamuna n. klo.7 äiti tuli herättämään ja sanoi että mummo on kuollut. Mummo oli jo tosin tuolloin huonossa kunnossa ja se on ainut mikä on minua lohduttanut (kärsimykset olivat kovat). Ja itse threadin aiheeseen vastaten niin kävin katsomassa mummoa sairaalassa n. 3 tuntia kuoleman jälkeen. Kyllä siinä lyynel virahti :itku:
Sen jälkeen sitä on miettinyt että oliko vain sattumaa vai ylempien voimien tekosia...
RIP
Originally posted by VahvaJussi
No just.. Saa olla aika kännissä ettei tajua korkealta hyppäämisen olevan vaarallista.
Originally posted by 8Balls
Mun kihlattu ja lasten Äiti kuoli uusiutuvaan leukemiaan, joten voisin sanoa että olen nähnyt ja se siitä.
Originally posted by hash pipe
Onko kellään Oululaisella pikisaareen johtavan sillan korkeutta ? 3m? Onko sitäkään?Silta
Originally posted by gotto
Kyllä se mun mielestä on jopa enemmän, saattaa olla jopa jotain 5 metriä korkee.
Helkkari, pitää tänään käydä kattomassa.
Originally posted by Deat
On muuten jenkkirassit aika kovaa tekoa, ku sille Fiatille kävi ku paperipussille, mut siit Chevystä meni vaan vähän puskuri sisään.