Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by MissFlightattendant
En itse ole koskaan nähnyt, mutta velipoika oli todistamassa itsemurhaa, kun joku hullu hyppäs Oulun Pikisaarensillalta. Olivat kaverinsa kanssa huomanneet tilanteen ja juosseet pitelemään miestä, ettei hyppäisi, mutta tyyppi oli saanut itsensä riuhdottua irti... Kiva siinä katsella, kun toinen riistää itseltään hengen suoraan silmien edessä...
Originally posted by Nipsu
Äskeinen pyörämatka dressmaniin joka stoppasi liikenne onnettomuuspaikalle pisti miettimään elämän katoavaisuutta ja sitä , että joka päivästä jonka on hengissä saa kiittää onneaan ja ehkä jotain korkeampaa tahoa.
Oma kiireeni pysähtyi kun näin uhrin asfaltilla sekä kuolleeksi toteamisen.
Onkos pakkislaiset nähneet kuolemaa millaisissa tilanteissa? ja tunnelmissa? Entä, ovatko kuolleet olleet tuntemattomia vai lähipiiriä?
Mukavaa olisi myös kuulla kuoleman herättämistä tuntemuksista.
Originally posted by Honey
Ettei vaan olisi ollut Ispoisten (vai onko senyt Uittamon) uimarannalla 1.8. kun minun 19 -vuotias pikkuveli hukku sinne. Olivat olleet illalla kaveriporukassa rannalla ja huonosti kävi.
Kuolema pisti ajattelmaan, että elämä voi päätyä minä hetkenä hyvänsä. Paljon jäi asoita sanomatta ja se harmittaa.
Originally posted by viltteri
Joskus 90-luvun alussa oltiin porukalla juhannuksena Oulun Nallikarissa. Syötiin alkuillasta hampurilaisia leirintäalueen portin grillillä kun siinä paikalla olleille mustalaisporukoille tuli jotain riitaa. Yhtäkkiä joku näistä tempaisi pistoolin esiin ja ampui kahta muuta. Se ampuminen ja niiden ammuttujen maahan kaatuminen näytti niin mitättömältä, aivan muulta kuin on elokuvista opittu, että ei millään meinattu uskoa mitä tapahtui. Vertakaan ei näkynyt. Lähinnä ensin tuli mieleen, että mitäs teatteria tämä on. Kesti tolkuttoman kauan ennenkuin kukaan meni siihen edes katsomaan niitä raatoja ja elvyttämään. Lopulta alkoi ihmisiä kerääntyä paikalle ja samalla kun piipaa-autojen ääni alkoi kuulua, tyhjeni koko leirintäalue salamana heimolaisista.
Myöhemmin jostain uutisista kuulin/luin, että ainakin toinen niistä ammutuista olisi kuollut. Muista taustoista ei tietoa.
samoissa paikoissa on näköjään tullut jussit vietettyä!Originally posted by 8Balls
Heh, olin noin 20 metrin päässä teltassa tirsoilla ku tuo tapahtu...
Pari hukkumis juttua oon nähnyt ja mopolla auton alle "tempun"
:(
Originally posted by naksu
Mulla on kaksikin tapausta... ensimmäinen oli kampin metroasemalla jokunen vuosi sitten kun joku päätti hypätä metron eteen. Seisoin siinä sopivasti vieressä ja aika lihamureketta tulikin lopputuloksena.
Originally posted by Nike_Air
tapahtuiko tää jyväskylässä?
Originally posted by uga
Miksi yleensäkään pitäisi päättää päivänsä? Sehän on vähän kuin ottaisi hylätyn älykkyystestistä jossa tehtävänä oli oman elämänlaadun parantaminen. Vähän niin kuin voimailussa, elämässä pitää tehdä töitä että saisi tuloksia. Jos ei natuna jaksa niin sitten voi vaikka dropitella. On prozac aina parempi vaihtoehto kuin pendolino.
Originally posted by uga
Aina löytyy jotain kivaa jota ei ole vielä kokeillut, kun ei ajattele liian ahtaasti. :thumbs:
Originally posted by uga
En ymmärrä tätä junan alle hyppäämistä. Ensinnäkin siinä aiheutetaan traumoja aivan turhaan täysin sivullisille ihmisille, ja toisekseen itsari nyt on muutenkin tyhmintä mitä voi tehdä.
Kyllä minä ainakin keksisin isommin yrittämättäkään pitkän listan mulkeroita jotka teilaisin ennen kuin itseni tappaisin.
Originally posted by jamaan
Lol! eiks toi nyt oo vähän ristiraataista? :D