Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by MissFlightattendant
En itse ole koskaan nähnyt, mutta velipoika oli todistamassa itsemurhaa, kun joku hullu hyppäs Oulun Pikisaarensillalta. Olivat kaverinsa kanssa huomanneet tilanteen ja juosseet pitelemään miestä, ettei hyppäisi, mutta tyyppi oli saanut itsensä riuhdottua irti... Kiva siinä katsella, kun toinen riistää itseltään hengen suoraan silmien edessä...
Originally posted by MuayThai
Itekkin olin tuolloin paikalla todistamassa. Tais olla joku juhla silloin,koulut loppu tai vappu,en muista kumpi ku olin ihan mukavasti jurrissa silloin. Ambulanssit ei oikein päässyt siihen paikalle ku oli porukkaa niin paljo edessä.
Originally posted by Harmony
...Työni kautta lukemattomia kuolemia on tullut kohdattua, toki ensimmäisen vainajan muistaa. Fiilikset? Ammatillisesti useinmiten kuolemaa pitää luonnollisena ja hyväksyttävänä osana elämänkaarta. Yksilönä tulee miettineeksi omankin elämän rajallisuutta. Ehkä se että on kohdannut kuolemaa paljon on tehnyt kuolemaa arkipäiväisemmäksi, hyväksyttävämmäksi ilmiöksi?!
Originally posted by VahvaJussi
missä olet töissä?
Originally posted by Sale
Olin ite silloin siinä sillalla. :(
Originally posted by VilleO
2. Pari kuukautta sitten näin kun viereisellä uimarannalla sukeltajat nostivat pojan pohjasta ja lääkärit yrittivät elvyttää, mutta ei auttanut. :down:
Originally posted by Mike
Kakarana näin talon ikkunasta hirttäytyneen miehen. Kaveri vain kysyi äidiltään "mitä tuo mies roikkuu tuolla ikkunassa?".
Originally posted by Repe Sorsa
Äitini kuoli syöpään kun olin 21. Eräänä iltana sanoivat sairaalassa, että kyse on enää tunneista. Valvoin koko yön äitini vierellä ja hän kuoli aamulla kuuden maissa kovan kamppailun jälkeen. Viime hetkellä hän katsoi minuun kuin apua pyytäen. Helppo kirjoittaa netissä, mutta kasvotusten en pysty tästä vieläkään oikein puhumaan ilman, että sanat takertuvat kurkkuun...
Mutta elämä jatkuu...