olenko toivoton penkkipelle?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
penkki 120kg!

ja muita tuloksia:
-kyykky 110kg*10
-maastaveto 140kg
-hauiskääntö puhtaasti 45kg*10
-pystypunnerrus 85kg jalkoja apuna käyttäen
-ranskalainen maaten 40kg*10
-kulmasoutu 60kg*10

elikkä pitäiskö ruveta :itku: vai?

ja järkevää treeniä takana ehkä vuosi tosin välissä oli puolen vuoden intti jollon ei paljon treenailtu. penkkiä pelkästään noin vuosi tota ennen!!!

Originally posted by janne321

Elikkä älä nyt parkumaan ala. Hyvässä alussahan nuo tulokset ovat. Seuraavaksi tavoitteeksi seuraavat:

Penkki 1*140 kg
Kyykky 1*180 kg
Mave 1*220 kg
Pystypunnerrus 1*100 kg
Kulmasoutu 1*100 kg

Mieti vähemmän turhia ja treenaa senkin edestä. That's it.

pituus 180 paino 83. nehän näkee tosta profiilista.

Olet oikeestaan samoissa mitoissa kun mä ja penkkituloskin lähes samaa et toinen samanlainen pelle löytyy täältä. Treenattu on noin vuosi. Muutkin tulokset aika samaa luokkaa paitsi maasta nostossa vähä eroa. Mä en ainakaa oo vielä masentunu..vasta sit jos tulokset alkaa junnaamaan paikoillaan.

Re: Re: olenko toivoton penkkipelle?

Originally posted by Baarikello
Elikkä älä nyt parkumaan ala. Hyvässä alussahan nuo tulokset ovat. Seuraavaksi tavoitteeksi seuraavat:

Penkki 1*140 kg
Kyykky 1*180 kg
Mave 1*220 kg
Pystypunnerrus 1*100 kg
Kulmasoutu 1*100 kg

Mieti vähemmän turhia ja treenaa senkin edestä. That's it.

Muuten ihan jees, mutta jos kykenee työntämään 100 kiloa pystypunnerruksessa, niin eikö penkin sillon pitäisi olla ainakin 200 kiloa :D Vai puhutaanko nyt rinnan päälle pystypunnerruksesta. (140 kiloa penkissä silloinkin naurettavan vähän pystäriin verrattuna)

Jos tuo 140kg on maastanoston ykkönen, niin silloin se on todella heikko verrattuna penkkiin. Ilmeisesti rakenteesi sopii hyvin penkkaamiseen, jolloin se todennäköisesti sopii huonosti maastanostoon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: Re: olenko toivoton penkkipelle?

Originally posted by Terminator2
Muuten ihan jees, mutta jos kykenee työntämään 100 kiloa pystypunnerruksessa, niin eikö penkin sillon pitäisi olla ainakin 200 kiloa :D Vai puhutaanko nyt rinnan päälle pystypunnerruksesta. (140 kiloa penkissä silloinkin naurettavan vähän pystäriin verrattuna)

Korostan sitä tosiseikkaa, että nuo antamani tavoitteet tulee saavuttaa samassa harjoituksessa juuri tuossa järjestyksessä tehtynä. Atleetin täytyy ehdottomasti ja kaikissa olosuhteissa pidättäytyä tekemästä ko. liikkeitä suurempia määriä kuin yllä on annettu. Mikäli ko. urheilija saadaan kiinni verekseltään tahi jälkikäteen, on hänet määrättävä käyttämään Fastin sheikkeriä kiinteällä ritilällä loppuikänsä ilman mahdollisuutta ehdonalaiseen. Oujee.

Originally posted by Force
Jos tuo 140kg on maastanoston ykkönen, niin silloin se on todella heikko verrattuna penkkiin. Ilmeisesti rakenteesi sopii hyvin penkkaamiseen, jolloin se todennäköisesti sopii huonosti maastanostoon.

kyllä se ykkönen on :itku: . kovaa tässä oon yrittäny saada noi muut vastaamaan penkki tulosta. jalat mulla on mielestä aika pitkät jos se vaikuttaa tohon maveen. en usko että rakenne sopii tohon penkkaamiseenkaan mutta sitä on vaan tullu tehtyä vuosi enemmän ku noita muita.

"Syväanalyysi" annettujen tietojen pohjalta.
Selkä rapakunnossa muihin nähden. En itedä miten piukka 10x60kg on kulmasoudussa,mutta huomattavasti isommalla pitäisi saada,ehkä tämä myös heijastuu maveen.

En usko että rakenne sopii tohon penkkaamiseenkaan mutta sitä on vaan tullu tehtyä vuosi enemmän ku noita muita.

Juurikin näin. Kyllä yleensä perverssisti taipuneet penkkipunnerrus-mave-suhteet ovat perua ohjelman eikä nostajan huonosta rakenteesta. Miehen rakenne on vain surkea tekosyy. :eek:

penkki 120kg!

ja muita tuloksia:
-kyykky 110kg*10
-maastaveto 140kg
-hauiskääntö puhtaasti 45kg*10
-pystypunnerrus 85kg jalkoja apuna käyttäen
-ranskalainen maaten 40kg*10
-kulmasoutu 60kg*10

ja järkevää treeniä takana ehkä vuosi tosin välissä oli puolen vuoden intti jollon ei paljon treenailtu. penkkiä pelkästään noin vuosi tota ennen!!!

Hyvä penkki sulla on.Itellä puuttuu vielä tuosta 120:sta 40 kiloo ja oon jo yli vuoden harjoitellu :itku:

Originally posted by pååtta
Hyvä penkki sulla on.Itellä puuttuu vielä tuosta 120:sta 40 kiloo ja oon jo yli vuoden harjoitellu :itku:
Ei kai se penkkitulos nyt ole kaikki kaikessa.

Originally posted by Olbe
"Syväanalyysi" annettujen tietojen pohjalta.
Selkä rapakunnossa muihin nähden. En itedä miten piukka 10x60kg on kulmasoudussa,mutta huomattavasti isommalla pitäisi saada,ehkä tämä myös heijastuu maveen.

selkä on kyllä säälittävin lihasryhmä itellä tosin epäkkäät on kunnossa(ehkä). pohkeet on kans risut.

Originally posted by pååtta

penkki on nyt noussu kolmes kuukaudes 89kg-->120kg
ennen inttiä sain 105kg ja sit puoles vuodes se tippu tohon 89kg ku en jaksanu intin aikana käydä salilla.

Tuloksien perusteella ei oikeasti voi sanoa mitään.

Niin pitkään olisin "tyytyväinen" kun penkki ykkönen on pienempi kuin mave tai kyykky.

-kyykky 110kg*10
Vertailtuani kyykkyä muihin tuloksiin, minulle herää aavistus ettet kyykkää kovin syvälle.

Selkä ja jalat jätättää pahasti! Mitenkä syvälle olet kyykännyt? Sen sijaan penkki ja habahuba on hyvässä jamassa. Eli alat nyt keskittymään toden teolla selkään ja jalkoihin.

Itsellä penkistä menee ehkä 110kg, mutta selässä painot on normaali treenin yhteydessä vähintään samat kuin siulla.
Minullakin tahtoo olla vähän gorilla-lookkia, mutta arvaan, että sinulla on vielä enemmän. :thumbs:

EDIT: Btw, paljon on hanska, jos nuin paljon nousee haballa...?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom