olenko toivoton penkkipelle?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Kusimato
Voi minua raukkaa säälikää nyt vähän kun ei penkki jaksa kiinnostaa ja nousee alle sata:david: tässä tapauksessa korvaan kaikki välimerkit deivideillä:david: Sehän on aina niin että jätkän koko kehon lihaskunto mitataan tangon nostamisella rinnalta vertikaalisesti yöspäin:david: Vedän itteni jojoon:david:

Älähän nyt kyllä se penkki siitä alkaa nousemaan... :D milläs painoilla teet muita selkäliikkeitä. esim mave, ylätalja?

Re: Suunta on hyvä

Originally posted by tonttuboy
Paino 88kg MAVE:260 Kyykky:230 Penkki 185 Pituus 185...

ai että tuommosia tuloksia... eipä taida kaverissa paljon ylimääräistä olla..... :thumbs:

No ei..

..paljoa tällä hetkellä on rasvat tuolla 8 huiteilla kun on tuo "massakausi":thumbs: menossa!! Mutta onhan nuita treenivuosiakin jo takana 14 vuotiaana aloitin ja nyt on tulossa 29 kohta jo täyteen!!

Maastaveto vähän junnaa paikallaan alaselän kivun takia mutta 120 kiskoo 3-4 kertaa. Maksimia en tiedä mutta uskoisin kaksikertaa oman painon. Ylätaljaa teen tuntumapohjalta eikä siinä sillä lailla voi painoja ilmoittaa, mutta ehkä 70 kiloa eikä sitten mitään hauisnykäisyjä:kuvia:

Originally posted by Zamp
toi kulmasoututulos näyttää lähinnä naurettavalta, itellä on penkki 90kg, ja itse vedän tuon 10 toistoa 55kg:llä kulmasoudussa.

No kattelin tossa vanhoja treeni muistiinpanojani alkuajoilta..mulla oli silloin penkki 110 ja kulmasoutu tulos 6x80..että kyllä tämä taitaa aika yksilöllistä olla

Maastaveto vähän junnaa paikallaan alaselän kivun takia mutta 120 kiskoo 3-4 kertaa. Maksimia en tiedä mutta uskoisin kaksikertaa oman painon. Ylätaljaa teen tuntumapohjalta eikä siinä sillä lailla voi painoja ilmoittaa, mutta ehkä 70 kiloa eikä sitten mitään hauisnykäisyjä:kuvia:

Minä laitan ittelle tavotteeks ens kesäks 200kg maasta. en usko että ainakaan kauas jää. kun ei oo tota veto treeniäkään kuin ehkä 4kk takana niin luulis nousevan. tänään nousi 150kg. ja opin käyttämään vyötä oikein eli pullistan vatsalihaksia vyötö vasten niin sitte vasta vyö antaa kunnon tuen.

Originally posted by janne321
Minä laitan ittelle tavotteeks ens kesäks 200kg maasta. en usko että ainakaan kauas jää. kun ei oo tota veto treeniäkään kuin ehkä 4kk takana niin luulis nousevan. tänään nousi 150kg. ja opin käyttämään vyötä oikein eli pullistan vatsalihaksia vyötö vasten niin sitte vasta vyö antaa kunnon tuen.

:thumbs: Itselläni on sama tavoite,tällä hetkellä kunto on semmoset 140x4 luokkaa mutta uskoisin kyllä että tuo kaks markkaa helähtää vedosta kesäksi kun kesän alkuun on vielä sangen pitkä aika.

Ohhoh!
Pojilla on aika hyvä motivaatio kyllä kun osaatte uskoo itseensä noin paljo. Itellä kanssa maastaveto tuota 150kg luokkaa ja pitäis kyllä saaja lisää.
Miten pojat tuumaa saaja sen tonne 2mk asti? Käytättekö osanostoja vai vejättekö vain normaali sarjoja(miten)?

Perkele kun pitäis saada vyö että selkä sais vähän rauhaa kun suvussa kulkee ruotovikaa niin maastavetoa en ole tohtinut tehdä kuin ehkä vähän lämmitellä jollain kasikympillä:wall:
:kuvia:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Impe
Ohhoh!
Pojilla on aika hyvä motivaatio kyllä kun osaatte uskoo itseensä noin paljo. Itellä kanssa maastaveto tuota 150kg luokkaa ja pitäis kyllä saaja lisää.
Miten pojat tuumaa saaja sen tonne 2mk asti? Käytättekö osanostoja vai vejättekö vain normaali sarjoja(miten)?

minä ainakin normaali vedolla... toistoilla 6-3-1-3-6 ja joka viikko pyrin nostamaan pari kg enemmän ku viime viikolla.

Saattaa johtua tuo alaselän kipu tuosta yhdenkäden kulmasoudusta.. koska siinä kroppa kiertyy.. alaselkä tuli mullakin kipeeks tos liikkees joten jätin sen pois ja kivut lähti samalla .:D

Kauheilla raudoilla pojat heittää hauiskääntöä, mulle riittää justiinsa joku 22.5 - 30 kg tangolla, tolla muutama sarja niin voi mennä itkemään tuskaista pumppia pukkariin. Ihme juttu kun salilla 15-35 kg kevyemmät alottelijat ottaa isommilla raudoilla kun mä, missä vika?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom