olenko toivoton penkkipelle?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Baarikello
Juurikin näin. Kyllä yleensä perverssisti taipuneet penkkipunnerrus-mave-suhteet ovat perua ohjelman eikä nostajan huonosta rakenteesta. Miehen rakenne on vain surkea tekosyy. :eek:

Joo, ei sitä tekosyynä kannata käyttää.
Tosin sitä ei sovi kiistää etteikö rakenne vaikuttaisi nostoihin. Jotkut on 'luotu' kyykkäämään, jotkut penkkaamaan ja jotkut vetämään maasta. Joidenkin rakenne taas sopii kaikkiin nostoihin yhtä hyvin/huonosti.

Juurikin näin. Kyllä yleensä perverssisti taipuneet penkkipunnerrus-mave-suhteet ovat perua ohjelman eikä nostajan huonosta rakenteesta. Miehen rakenne on vain surkea tekosyy. :eek:
Allekirjoitan kyllä, jos suhde on ihan perverssi... mutta minulla on todellakin suhteessa heikko veto, mitä tosin voi korjata treenillä :)

Originally posted by Force
Joo, ei sitä tekosyynä kannata käyttää.
Tosin sitä ei sovi kiistää etteikö rakenne vaikuttaisi nostoihin. Jotkut on 'luotu' kyykkäämään, jotkut penkkaamaan ja jotkut vetämään maasta. Joidenkin rakenne taas sopii kaikkiin nostoihin yhtä hyvin/huonosti.

Myönnän, että ukkelin rakenne vaikuttaa nostotekniikkaan ja sen valintaan, mutta ei tuloksiin. Samaa mieltä?

Myönnän, että ukkelin rakenne vaikuttaa nostotekniikkaan ja sen valintaan, mutta ei tuloksiin. Samaa mieltä?
mutta eikös tekniikka nimenomaan vaikuta tulokseen;)

Originally posted by pollo
Selkä ja jalat jätättää pahasti! Mitenkä syvälle olet kyykännyt? Sen sijaan penkki ja habahuba on hyvässä jamassa. Eli alat nyt keskittymään toden teolla selkään ja jalkoihin.

Itsellä penkistä menee ehkä 110kg, mutta selässä painot on normaali treenin yhteydessä vähintään samat kuin siulla.
Minullakin tahtoo olla vähän gorilla-lookkia, mutta arvaan, että sinulla on vielä enemmän. :thumbs:

EDIT: Btw, paljon on hanska, jos nuin paljon nousee haballa...?

niin syvälle että reidet on tasassa lattian kanssa. oon koittanu tota syväkyykkyä mutta polvet rupes huutamaan hoosiannaa.
hanska on 38cm... kuinkas syvälle te yleensä kyykkäätte?

kuinkas syvälle te yleensä kyykkäätte?
Yleensä kyykkään voimanosto syvyyteen (näin ainakin luulen), mutta välillä ass-to-the-grass ja välillä niiauksia. Vaihtelu virkistää.

Tangolla vai käsipainoilla? Mikäli käsipainoilla nii aika kova vuoden jälkee.
Koitas nyt saada ne kaksi hormonien runtelemaa aivosolua kohtaamaan... :)

Mielestäni tuo on kova tulos myös tangolla, jos "puhtaasti" tarkoittaa samaa kuin puhtaasti.

Re: Re: olenko toivoton penkkipelle?

Originally posted by Sale
Tangolla vai käsipainoilla? Mikäli käsipainoilla nii aika kova vuoden jälkee.

Hahaha. Savolaisen Make teki hauiskääntöä 45kg hantteleilla.

Originally posted by vitvall
Yleensä kyykkään voimanosto syvyyteen (näin ainakin luulen), mutta välillä ass-to-the-grass ja välillä niiauksia. Vaihtelu virkistää.

. [/B]

elikkä onko voiman nosto syvyys jalat 90 asteen kulmaan? tuli vaan mieleen että mä käytän kantapäiden alla lankunpätkää jos se on niin helpompaa...

Originally posted by janne321
elikkä onko voiman nosto syvyys jalat 90 asteen kulmaan? tuli vaan mieleen että mä käytän kantapäiden alla lankunpätkää jos se on niin helpompaa...

Mikä prkl voiman nosto? Voimanosto syvyys meinaa sitä, että reiden yläpinta lonkkanivelen kohdalta on alempana kuin polven yläpinta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
niin syvälle että reidet on tasassa lattian kanssa. oon koittanu tota syväkyykkyä mutta polvet rupes huutamaan hoosiannaa.
hanska on 38cm... kuinkas syvälle te yleensä kyykkäätte?

Juups..Voi näitä minun voimatasoja!

Hanskaa löytyy sellaiset 40cm, mutta on turha haaveillakaan jostain 45kg kympistä näillä hauberilla ja voimatasoilla. 35kg:lla menee varmaan se reilu kymppi. Sitten joku ranskalainen, siinä sama homma. Kaveri tekee 40kg:lla sen kympin ja meiti 35kg:lla sen reilun kympin.

Voiko kukaan teistä üübereistä kertoa miten tämä on mahdollista...?

Pyydä joku voimanostaja katsomaan sun kyykkyäs niin huomaat, että sun syvyytesi on varmasti ainakin 10cm korkeammalla kuin kisoissa läpimenevät kyykyt.

Ja heitä lankunpätkät pois. Tuolla tyylillä kehität vain etureisiäsi, kun tarkoitus olisi saada ruutia takaosastoon.

IMO kyykky on voimanosto-liikkeistä ehdottomasti teknisesti vaikein ja se kannattaisikin alusta asti opetella tekemään oikein. Vaikka sitten pienemmillä romuilla.

Originally posted by vitvall
Koitas nyt saada ne kaksi hormonien runtelemaa aivosolua kohtaamaan... :)

Mielestäni tuo on kova tulos myös tangolla, jos "puhtaasti" tarkoittaa samaa kuin puhtaasti.

No eipä tuo 45kg nii kauhea tulos ole ku joku siitä mainitsi jopa omillaki rimppakäsillä nousee 8x50kg:D PUHTAASTI

toi kulmasoututulos näyttää lähinnä naurettavalta, itellä on penkki 90kg, ja itse vedän tuon 10 toistoa 55kg:llä kulmasoudussa.

Originally posted by pollo
Juups..Voi näitä minun voimatasoja!

Hanskaa löytyy sellaiset 40cm, mutta on turha haaveillakaan jostain 45kg kympistä näillä hauberilla ja voimatasoilla. 35kg:lla menee varmaan se reilu kymppi. Sitten joku ranskalainen, siinä sama homma. Kaveri tekee 40kg:lla sen kympin ja meiti 35kg:lla sen reilun kympin.

Voiko kukaan teistä üübereistä kertoa miten tämä on mahdollista...?
Se nyt on ihan sama vaikka kääntelist pelkällä tangolla, kunhan ne hanskat vaan kasvaa.

Originally posted by Zamp
toi kulmasoututulos näyttää lähinnä naurettavalta, itellä on penkki 90kg, ja itse vedän tuon 10 toistoa 55kg:llä kulmasoudussa.

Sehän todettiin jo tossa aiemmin että selkä on heikos kunnos. mutta mulla on tossa kulmasoudussa pieni pysäytys yläasennossa ja selkä on lattian kanssa tasassa. kyllähän ton pystyis tekeen ainakin 15kg isoimmilla painoilla jos oikein repis epäpuhtaasti...

Originally posted by Zamp

no kulmasoudussa on tekniikoita melkein yhtä paljon kuin tekijöitäkin ja puhtaus on puoliruokaa..;)

ps. "melkein yhtä paljon..:lol2:

sori on pakko kysyä tyhmä kysymys että onko tuo kulmasoutu tangolla vai käsipainolla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom