olenko toivoton penkkipelle?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Syväanalyysi" annettujen tietojen pohjalta.
Selkä rapakunnossa muihin nähden. En itedä miten piukka 10x60kg on kulmasoudussa,mutta huomattavasti isommalla pitäisi saada,ehkä tämä myös heijastuu maveen.

tuolla kulmasoutu tuloksella pystyy minun mielestä vetämään vaikka 200kg.itsellä kulmasoutu ennätys 8x80kg ja m-nosto salilla +250kg.tänä vuonna tavoite 273kg kasikakkoseen.

Mää teen 40 kilon käsipainolla kulmasoutua about 10 kertaa tekniikasta en sitten niin tiedä. Penkistä nousee varmaan 60 kiloa kiitos
:david: hasselhofin pitkille käsille ja paskalle tekniikalle :curs: että suhteessa nämä on aika huvittavat

Re: Re: olenko toivoton penkkipelle?

Originally posted by pååtta
Hyvä penkki sulla on.Itellä puuttuu vielä tuosta 120:sta 40 kiloo ja oon jo yli vuoden harjoitellu :itku:

Hmm.. 8kk harjoitellut ja siinäkin välissä 1,5kk tauko enkä ole koskaan edes penkkimaksimia koittanut, kuten en mitään muutakaan maksimia :confused:

Tulee vedettyä 3x10x60 (+ 1x5x70) ja siinä se. Jos joku osaa tuosta arvioida mitä mahtaisi maksimi olla niin hyvä, minä en.

Penkinkin koitan vaihtaa käsipainoilla tehtäväksi, ottaa olkapäihin vähemmän (kivuliaasti). Tekniikka vaan arsessa. Eilen tein penkin + vinopenkin ( + levitykset) käsipainoilla ja ainoat paikat mitkä huusivat leipää olivat kädet, lähinnä ojentajat :D

Re: Re: Re: olenko toivoton penkkipelle?

Originally posted by dogi

Tulee vedettyä 3x10x60 (+ 1x5x70) ja siinä se. Jos joku osaa tuosta arvioida mitä mahtaisi maksimi olla niin hyvä, minä en.

[/B]

eiköhän se penkin maksimi olis jotain 85 hujakoilla.

Originally posted by Kusimato
Mää teen 40 kilon käsipainolla kulmasoutua about 10 kertaa tekniikasta en sitten niin tiedä. Penkistä nousee varmaan 60 kiloa kiitos

Ai että kummassakin kädessä 40kg painot?

Originally posted by janne321

Ai että kummassakin kädessä 40kg painot?

Vastaanpa Kusimadon puolesta: 40 kilon käsipainolla .
onko suomen-Kieli todella näin vaikeaa?

:david: hasselhofin pitkille käsille ja paskalle tekniikalle :curs: että suhteessa nämä on aika huvittavat

Aika hurjasti toi käsipainosoutu edellä penkkiä jos tosiaan teit tuon 40x10 sarjan puhtaasti.Penkissä jos lisäkiloja halajaa nii suosittelisin tuota Miken 2x6 hommaa itselläni se ainakin on toiminut aika mukavasti:)

Penkkitekniikka täytyy kusta melko pahasti, mutta kulmasoudun kun tekee ensimmäisenä liikkeenä niin tuntuu että tässähän tulee pian pula painoista jos tätä rataa jatkuu. Tuota 2*6 systeemiä voisi kyllä koittaa aloittaa ensi viikolla. Vituttaa vaan vastata habajätkä kavereille että PaLjOnKo PENKISTÄ:evil: kysyisi mieluummin millä teet kulmasoutua:arvi:

Originally posted by Small&Weak
Vastaanpa Kusimadon puolesta: 40 kilon käsipainolla .
onko suomen-Kieli todella näin vaikeaa?

jos joku muu kuin tommonen 60kg penkkaaja(ei pahalla kusimato) olis sanonut että 40kg käsipainoilla kulmasoutua, niin en olis kysyny, mutta luulin että kyseessä on aloittelija joka laskee ne yhteen.

Mitenkään vähättelemättä kenenkään kulmasoutuja niin voidaan todeta että se tehtynä epäpuhtaasti ottamalla mukaan jalat ja vatsanalueen lihaksisto voidaan nostaa 3x enemmän mitä laki sallii, ja se tuskin on kenenkään mielestä enää hauskaa :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Penkkitekniikka täytyy kusta melko pahasti, mutta kulmasoudun kun tekee ensimmäisenä liikkeenä niin tuntuu että tässähän tulee pian pula painoista jos tätä rataa jatkuu. Tuota 2*6 systeemiä voisi kyllä koittaa

ite huomasin hyväksi penkissä toistoilla 10-6-1-6-10 jossa ensin ekat 10 ja 6 otetaan vähän löysemmin ja 1 otetaan maksimina ja seuraavat 6 ja 10 eläimen raivolla.+ päälle vinopenkkiä ja vaikka pecdeckkiä. joka viikko on noussu ennätys 2-3 kilolla tässä noin kolmessa kuukaudessa 89kg-122kg sitte kun tää systeemi ei enään toimi niin siirryn tohon miken 2*6 tsydeemiin.

Originally posted by ketjupökäle
Mitenkään vähättelemättä kenenkään kulmasoutuja niin voidaan todeta että se tehtynä epäpuhtaasti ottamalla mukaan jalat ja vatsanalueen lihaksisto voidaan nostaa 3x enemmän mitä laki sallii, ja se tuskin on kenenkään mielestä enää hauskaa :david:

Miten jaloilla voi auttaa yhden käden kulmasoutua kun toinen jalka koukussa penkillä ja toinen suorana maassa.

Originally posted by pollo
Juups..Voi näitä minun voimatasoja!

Hanskaa löytyy sellaiset 40cm, mutta on turha haaveillakaan jostain 45kg kympistä näillä hauberilla ja voimatasoilla. 35kg:lla menee varmaan se reilu kymppi. Sitten joku ranskalainen, siinä sama homma. Kaveri tekee 40kg:lla sen kympin ja meiti 35kg:lla sen reilun kympin.

Voiko kukaan teistä üübereistä kertoa miten tämä on mahdollista...?

No mulla on voimataso hauiksissa kans aika olematon, tangolla menee se kymppi jollakin 40 kg:n pintaan ja käsipainoilla 15 kg riittää hyvin...mutta hanska kasvaa mukavasti ja aina saa hyvän pumpin, että eikai tästä pidä kovin huolissaan olla...bodytyylillä kun reenailen...

Miten jaloilla voi auttaa yhden käden kulmasoutua kun toinen jalka koukussa penkillä ja toinen suorana maassa.

tolle liikkeelle oli joku oma nimi. mäkin teen tota ainakin 40kg:lla. perus kulmasoutu on ihan eri liike.

Yhden käden tuettu kulmasoutu. Mitäs eroa siinä muka on "tavalliseen" käsipaino kulmasoutuun verrattuna.?

Yhden käden tuettu kulmasoutu. Mitäs eroa siinä muka on "tavalliseen" käsipaino kulmasoutuun verrattuna.?

eikö käsi paino kulmasoutu tehdä niin että kummassakin kädessä on käsipainot, periaatteessa samalla lailla kun tangolla? no kyllähän tossa yhdenkäden tuetussa versiossa on mulla ainakin huomattavasti isommat painot ku kulmasoudus käsipainoilla. toivottovasti ymmärsit.

Originally posted by janne321
eikö käsi paino kulmasoutu tehdä niin että kummassakin kädessä on käsipainot, periaatteessa samalla lailla kun tangolla? no kyllähän tossa yhdenkäden tuetussa versiossa on mulla ainakin huomattavasti isommat painot ku kulmasoudus käsipainoilla. toivottovasti ymmärsit.

Siis joo,,, normaalimpi versio käsipainolla suoritettavasta kulmasoudusta on tuo tuettu yksi käsi kerrallaan,,
Joten kun puhutaan kulmasoudusta käsipainolla, niin yleensä tuota yksi käsi kerrallaan tarkoitetaan. Ja varsinkin kun juuri käsipainolla eikä käsipainoilla.

Siis joo,,, normaalimpi versio käsipainolla suoritettavasta kulmasoudusta on tuo tuettu yksi käsi kerrallaan,,
Joten kun puhutaan kulmasoudusta käsipainolla, niin yleensä tuota yksi käsi kerrallaan tarkoitetaan. Ja varsinkin kun juuri käsipainolla eikä käsipainoilla.

Jeps ja nyt vasta luin vähän tarkemmin ton edellä mainitun käsipainojutun... ja huomasin oman tyhmyyteni. no mutta mun mielestä se 40kg käsipainolla ei oo niin kova suoritus. tosin se on kunnioitettava suoritus 60kg:n penkkaajalta.

Voi minua raukkaa säälikää nyt vähän kun ei penkki jaksa kiinnostaa ja nousee alle sata:david: tässä tapauksessa korvaan kaikki välimerkit deivideillä:david: Sehän on aina niin että jätkän koko kehon lihaskunto mitataan tangon nostamisella rinnalta vertikaalisesti yöspäin:david: Vedän itteni jojoon:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom